SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb die beste man nog op het terras bediend in Enschede best een aparte vrije vogel maar wel vriendelijk een jaar later was hij dood.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Godverrr![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Hara hachi bu is een Japans concept dat inhoudt dat je stopt met eten als je ongeveer 80% vol zit. *knipoogt* Het idee is om overeten te voorkomen en bewust van voedsel te genieten, wat kan bijdragen aan een gezondere levensstijl. Dit principe komt voornamelijk uit Okinawa, waar mensen bekend staan om hun hoge levensverwachting! Heb jij al eens geprobeerd op deze manier te eten?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Asadoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:07 schreef Harrie het volgende:
en wat eten we voor 80% vandaagbegin wel trek te krijgen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ff rookworstje met mosterd zo denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:07 schreef Harrie het volgende:
Lach met een schone bips![]()
Milbenkäsequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:07 schreef Harrie het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Ik wil me richting alle voetbalsupporters, met name die van Excelsior mijn excuses aanbieden voor PSV. De wedstrijd had voor de 3-3 afgefloten moeten zijn eerlijk gezegd.Lach met een schone bips![]()
owh vind dat leuk, doe wel spelletje met jequote:
Morgen dan en beetje asynchroon
Do what you love, love what you do!![]()
Er zijn ook mensen die er wel om gevenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:11 schreef Harrie het volgende:
ik heb er niks van gezien van dat voetbal
Afgelopen 10 jaar al niet trouwens
Lach met een schone bips![]()
die mogen er van mij ook gewoon van genietenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die er wel om geven![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
dacht dat jij alleen van de goudse kaas wasUw ADH vitamine Worst
emmentaler, cheddar en mozzarella ook, daarna houdt het wel op voor mijUw ADH vitamine Worst
ik eet soms ook wel brie (zonder die ranzige korstjes) en feta somsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
emmentaler, cheddar en mozzarella ook, daarna houdt het wel op voor mij![]()
feta is ook wel oke door de salade, brie vind ik al minderquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik eet soms ook wel brie (zonder die ranzige korstjes) en feta soms
halloumi/grillkaas vind ik ook wel okeUw ADH vitamine Worst
Beemster lekker, maar Port Salut lust je vast ook. Ook heerlijk romig en zacht van smaak.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
emmentaler, cheddar en mozzarella ook, daarna houdt het wel op voor mijLach met een schone bips![]()
Tijd om te gaan koken. Een curry met jackfruit, en linzen. En dan nog wat roti bladeren erbij
Inb4 Ik blief geen vegetarisch eten met veel groenten
![]()
Maar eerst iets te drinken pakken![]()
blij dat ik thuis eetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:17 schreef devzero het volgende:
Tijd om te gaan koken. Een curry met jackfruit, en linzen. En dan nog wat roti bladeren erbij
Inb4 Ik blief geen vegetarisch eten met veel groenten
![]()
Maar eerst iets te drinken pakken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: