SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb die beste man nog op het terras bediend in Enschede best een aparte vrije vogel maar wel vriendelijk een jaar later was hij dood.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Godverrr![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Hara hachi bu is een Japans concept dat inhoudt dat je stopt met eten als je ongeveer 80% vol zit. *knipoogt* Het idee is om overeten te voorkomen en bewust van voedsel te genieten, wat kan bijdragen aan een gezondere levensstijl. Dit principe komt voornamelijk uit Okinawa, waar mensen bekend staan om hun hoge levensverwachting! Heb jij al eens geprobeerd op deze manier te eten?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Asadoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:07 schreef Harrie het volgende:
en wat eten we voor 80% vandaagbegin wel trek te krijgen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ff rookworstje met mosterd zo denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:07 schreef Harrie het volgende:
Lach met een schone bips![]()
Milbenkäsequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:07 schreef Harrie het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Ik wil me richting alle voetbalsupporters, met name die van Excelsior mijn excuses aanbieden voor PSV. De wedstrijd had voor de 3-3 afgefloten moeten zijn eerlijk gezegd.Lach met een schone bips![]()
owh vind dat leuk, doe wel spelletje met jequote:
Morgen dan en beetje asynchroon
Do what you love, love what you do!![]()
Er zijn ook mensen die er wel om gevenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:11 schreef Harrie het volgende:
ik heb er niks van gezien van dat voetbal
Afgelopen 10 jaar al niet trouwens
die mogen er van mij ook gewoon van genietenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die er wel om geven![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
dacht dat jij alleen van de goudse kaas wasUw ADH vitamine Worst
emmentaler, cheddar en mozzarella ook, daarna houdt het wel op voor mijUw ADH vitamine Worst
ik eet soms ook wel brie (zonder die ranzige korstjes) en feta somsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
emmentaler, cheddar en mozzarella ook, daarna houdt het wel op voor mij![]()
feta is ook wel oke door de salade, brie vind ik al minderquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik eet soms ook wel brie (zonder die ranzige korstjes) en feta soms
halloumi/grillkaas vind ik ook wel okeUw ADH vitamine Worst
Beemster lekker, maar Port Salut lust je vast ook. Ook heerlijk romig en zacht van smaak.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
emmentaler, cheddar en mozzarella ook, daarna houdt het wel op voor mijLach met een schone bips![]()
Tijd om te gaan koken. Een curry met jackfruit, en linzen. En dan nog wat roti bladeren erbij
Inb4 Ik blief geen vegetarisch eten met veel groenten
![]()
Maar eerst iets te drinken pakken![]()
blij dat ik thuis eetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:17 schreef devzero het volgende:
Tijd om te gaan koken. Een curry met jackfruit, en linzen. En dan nog wat roti bladeren erbij
![]()
![]()
Beemster is Goudse kaas, Port Salut wel okequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beemster lekker, maar Port Salut lust je vast ook. Ook heerlijk romig en zacht van smaak.Uw ADH vitamine Worst
Kookzequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:17 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
Ik ga dan een paar extra lappen vlees in de pan gooien, dat zal die vegans leren!!!11quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:17 schreef devzero het volgende:
![]()
Maar eerst iets te drinken pakkenUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga dan een paar extra lappen vlees in de pan gooien, dat zal die vegans leren!!!11![]()
![]()
Als het smaakt als kip, ruikt als kip dan is het waarschijnlijk Valessquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga dan een paar extra lappen vlees in de pan gooien, dat zal die vegans leren!!!11
jaaaaaaaaquote:
nouja 2 dagen nog. vrijdag heb ik vrij. En nu echt peace out anders trek ik het niet morgen
Do what you love, love what you do!![]()
ga ff een egg fried rice in elkaar janken want ik begin nu langzaam wel serieus trek te krijgen
Onder het genot van een koude pater uiteraard![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaaaa
nouja 2 dagen nog. vrijdag heb ik vrij. En nu echt peace out anders trek ik het niet morgen
♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als het smaakt als kip, ruikt als kip dan is het waarschijnlijk Valess![]()
![]()
Why?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet wachten hoor♡♡♡♡![]()
ja kutreclamequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als het smaakt als kip, ruikt als kip dan is het waarschijnlijk Valess
of was het maar een kutreclame dan had je er nog wat aanUw ADH vitamine Worst
van uncle roger?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:21 schreef Harrie het volgende:
ga ff een egg fried rice in elkaar janken want ik begin nu langzaam wel serieus trek te krijgen
Onder het genot van een koude pater uiteraardUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Truste hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaaaa
nouja 2 dagen nog. vrijdag heb ik vrij. En nu echt peace out anders trek ik het niet morgen:')![]()
Mijn nieuwe bureau stoel op werk is epic, met hoofdsteun en voetuitklap shit. Gewoon ff een pauze lekker liggen in je stoelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaaaa
nouja 2 dagen nog. vrijdag heb ik vrij. En nu echt peace out anders trek ik het niet morgenSinds deze stoel anderhalve maand geleden is mijn zin om te werken zoveel verbeterd
Gewoon rauw eten, dat het bloed van je kin druipt. Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga dan een paar extra lappen vlees in de pan gooien, dat zal die vegans leren!!!11![]()
laat maar aan 'm zienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij mijn versie zal waarderen ja
Uw ADH vitamine Worst
Vast niet, maar is wel lekkerstequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon rauw eten, dat het bloed van je kin druipt. Dat zal ze leren
ik heb een enorm zware zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb zo'n stoel nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn nieuwe bureau stoel op werk is epic, met hoofdsteun en voetuitklap shit. Gewoon ff een pauze lekker liggen in je stoelSinds deze stoel anderhalve maand geleden is mijn zin om te werken zoveel verbeterd
♡♡♡♡![]()
Oh echt? Dit is fantastisch, ideale rugsteun en alles. Compleet in te stellen naar alles hoe je wil. Is serieus een verademing vergeleken met de stoelen die we hadden. Je kan er gewoon bijna flat bed in liggen als je wil.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja ik geloof best dat jij 'm hent en dat ie geweldig isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh echt? Dit is fantastisch, ideale rugsteun en alles. Compleet in te stellen naar alles hoe je wil. Is serieus een verademing vergeleken met de stoelen die we hadden. Je kan er gewoon bijna flat bed in liggen als je wil.
Maar ik heb zo'n stoel niet♡♡♡♡![]()
Ik heb mijn rijst gewoon in een rijstkoker gekookt en die is volledig afgekoeld dus daar score ik al punckten meequote:![]()
klonk alsof ik een betonblok in de container had gegooidUw ADH vitamine Worst
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
wat zat er in danquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
klonk alsof ik een betonblok in de container had gegooid![]()
![]()
Lekker aso voor de burenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
klonk alsof ik een betonblok in de container had gegooid![]()
Onze vorige stoelen waren 15 jaar oudquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik geloof best dat jij 'm hent en dat ie geweldig is
Maar ik heb zo'n stoel nietNu pas net vervangen dus. En ik merk echt wel het verschil, zit niet meer hele dagen gapend achter mijn monitor omdat je een goede houding hebt. En ook geen pijntjes meer na het werk omdat je de hele dag als een kakkerlak in je stoel zat. Ik ben tevreden
En na zoveel jaar mochten er ook wel eens fatsoenlijke stoelen komen.
quote:quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb een enorm zware zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Ik ben happy voor jouquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Onze vorige stoelen waren 15 jaar oudNu pas net vervangen dus. En ik merk echt wel het verschil, zit niet meer hele dagen gapend achter mijn monitor omdat je een goede houding hebt. En ook geen pijntjes meer na het werk omdat je de hele dag als een kakkerlak in je stoel zat. Ik ben tevreden
En sad voor mij♡♡♡♡![]()
Klinkt fantastischquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Onze vorige stoelen waren 15 jaar oudNu pas net vervangen dus. En ik merk echt wel het verschil, zit niet meer hele dagen gapend achter mijn monitor omdat je een goede houding hebt. En ook geen pijntjes meer na het werk omdat je de hele dag als een kakkerlak in je stoel zat. Ik ben tevreden
![]()
![]()
niet de pitten, stengels en schillenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik dacht dat jij je groente en fruit gewoon op atUw ADH vitamine Worst
Als je hele dagen zit mag je best een fatsoenlijke stoel eisenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben happy voor jou
En sad voor mijWij deden dat nooit tot ze allemaal kak werden en toen moest er wat gebeuren. En dat werd ook wel echt goed opgepakt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sommige mensen hebben ook altijd pechquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
#zwaarleven
Moet alweer druivensap drinken als welkomst.
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Kuchquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb ruften gehad die veel harder klonken dan dat![]()
![]()
Wat een kut levenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
#zwaarleven
![]()
Wijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
#zwaarleven
Geniet ervan man
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Waarom niet eerder vervangen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
Goeie champagne lust ik wel, wijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
Wijn is soms fijn
maar bier geeft mij meer plezier
ik welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
ik doe niet aan punt achter de zin op dts
Forum Opties Forumhop: Hop naar: