Omgekeerd ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:03 schreef ben34567 het volgende:
Geen idee wie de Belgische stream bestuurt maar hij/zij heeft een crush op Jeffrey
Dat is de hele dag al zo.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:03 schreef ben34567 het volgende:
Geen idee wie de Belgische stream bestuurt maar hij/zij heeft een crush op Jeffrey
Ik denk dat Axel zelf gaat vertrekkenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel is ook weer eens op beeld
Remi denkt dat het thema is van dit jaar kies voor jezelf en gun aan jezelf
Denk je?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat Axel zelf gaat vertrekken
Ik denk dat het ervan af hangt wat de beloning is voor de secret mission en hoe daarop gereageerd gaat worden in de groepquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat Axel zelf gaat vertrekken
Dat gevoel heb ik nav zijn gesprekje met Keanu eerder vanavond..quote:
Jahh..heel schattig, maar ze vreten alle camtijd op en ze vallen al dagen in herhaling van zetten, knuffeltje, zoentje, aaitje en dat de hele dag door .. en Jolie geeft nét genoeg om Jeffie aan de haak te houdenquote:
Ja volgens mij het oude kasteel/pizzeria etcquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:08 schreef ledn81 het volgende:
was de panic room te zien in de uitzending trouwens vanavond? Kan ik de plattegrond nog even updaten.
ja idd, maar benieuwd naar kleuren en of indeling iets anders is. Ik zap er even doorheenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja volgens mij het oude kasteel/pizzeria etc
Stookmenneke.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey nu slecht praten over lennie. Hij moet iemand slecht neerzetten. Axel, linda, nu lennie. En weer smoezen
Later met 'Remi' ook nog eens. Als het zo blijft zat ie erover te denken om naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nav zijn gesprekje met Keanu eerder vanavond..
Hij moest ervoor zorgen dat Nele en Remi met elkaar in de GM of PR een 'spel moesten spelen' zoietsquote:
Wat gaat hij zeggen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:12 schreef engine het volgende:
Axel gaat het morgen even in de groep zeggen.
Dat komt wel goed.....morgenochtend.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:11 schreef engine het volgende:
Axel nu in het groepje ook weer proberen
Hij moest ervoor zorgen dat Nele en Remi teams zouden kiezen, niet die nominatie teams maar het spel waarmee ze dat geld konden winnen.quote:
Jeffrey denkt helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jefferey moet je er een Hollander erop zetten.
Jordy kan winnen van linda
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jefferey moet je er een Hollander erop zetten.
Jordy kan winnen van linda
Hij heeft zeker een punt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:13 schreef KinKiJan het volgende:
Oef wat zit Jordy er verongelijkt bij. Axel heeft wel een punt, gewoon naar Axel zelf toegaan om te zien wat er klopt van wat anderen zeggen.
******quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:14 schreef Puzzie het volgende:
Lennie is nu target geworden , zo snel kan het gaan
Nou wat was hij verongelukt.......die twee die hij erniet op wilde zetten omdat die al genomineerd waren en vergat helemaal dat Jordy ook genomineerd wasquote:
Dat hoop ik niet voor hemquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou wat was hij verongelukt.......die twee die hij erniet op wilde zetten omdat die al genomineerd waren en vergat helemaal dat Jordy ook genomineerd was
quote:
Wie niet?😅quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:03 schreef ben34567 het volgende:
Mee eens, tijd voor mannen met ballen zoals Mattie.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Slappe zak die in de kont van Niels zit
Misselijk mennke.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt dat ze wel samen door moeten. En daarom ook met hem heeft gesproken. Wordt niet echt een vriend maar je moet het wel gezellig maken samen.
nee verongelukt zei je , je bedoelt hopelijk verongelijktquote:
Hij komt er tot nu toe helaas mee weg, ze fluisteren allemaal met hem meequote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:16 schreef -river- het volgende:
Jeffrey denkt echt dat hij daar de dienst uit kan maken, dan kan nog eens heel erg fout gaan.
Hoezo, hij zegt nu ook dat hij in een gesprek niet de diepte in gaat in gesprekken. En nog weer dat hii het met hem ook wel gezellig wil hebbenquote:
Nee, Jordy is een misselijk menneke om meteen naar Niels te rennen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo, hij zegt nu ook dat hij in een gesprek niet de diepte in gaat in gesprekken. En nog weer dat hii het met hem ook wel gezellig wil hebben
Deed keanu ook en ze hadden hem zien zittenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, Jordy is een misselijk menneke om meteen naar Niels te rennen.
Ik denk dat dat dit jaar gewoon is toegestaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij komt er tot nu toe helaas mee weg, ze fluisteren allemaal met hem mee
Precies. Ze hadden hem er ook bij kunnen roepen. Ze vonden het allemaal zielig en deden niks.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Deed keanu ook en ze hadden hem zien zitten
Nee, hij pakte 500 na het spel, maar Lennie en Linda ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:22 schreef zodeju het volgende:
Heeft Axel geld van de andere gepakt zonder overleg voor het eten??
Zien zitten jordy bij axelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Precies. Ze hadden hem er ook bij kunnen roepen. Ze vonden het allemaal zielig en deden niks.
Zulk een kindje hoort niet in een tv show.quote:
Ok.....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, hij pakte 500 na het spel, maar Lennie en Linda ook.
Uit de aflevering van vandaag:quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:22 schreef zodeju het volgende:
Heeft Axel geld van de andere gepakt zonder overleg voor het eten??
Uiteindelijk hebben 'Nele' en Axel, 400 Mattheus, 50 Linda, 50 Lennie en de rest 10 gedaan.quote:Axel bij het verdelen van de buit van het spel:
"Ik pak 500 euro!"
Ook Axel bij het eten inkopen:
"Linda heb teveel gepakt (507), en Lennie heb ook teveel gepakt (500), dus 400 Mattheus, 100 Linda en 100 Lennie"
maar 50 lennie en 50 linda en de rest 10 dat zei die nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:24 schreef odie22 het volgende:
hij zei, 400 van matt en de rest is verdeelt, geen woord aan gelogen
Die gooien we eruit. Dat komt nog welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Nou nee die jankerd zit enkel te smiespelen met Jeff.
Dus eigenlijk heeft Nele hem voor de bus gegooid, 2e x al dacht ik. Alles afschuiven op Axel… nare eigenschapquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uit de aflevering van vandaag:
[..]
Hij heeft toen ze eruit kwamen gezegd dat er 400 van Mattheus kwam, en het restant verdeeld was onder de rest. Hoe die verdeling was heeft ie niet gezegd, maar dat weet de rest via 'Nele' die dat tegen Niels heeft verteld.
Ja eerst bij niels en vanmorgen tegen jordyquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:27 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft Nele hem voor de bus gegooid, 2e x al dacht ik. Alles afschuiven op Axel… nare eigenschap
Ok. ga de uitzending terug kijken want het is heel wat en dan snap ik het beter denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uit de aflevering van vandaag:
[..]
Uiteindelijk hebben 'Nele' en Axel, 400 Mattheus, 50 Linda, 50 Lennie en de rest 10 gedaan.
Hij heeft toen ze eruit kwamen gezegd dat er 400 van Mattheus kwam, en het restant verdeeld was onder de rest. Hoe die verdeling was heeft ie niet gezegd, maar dat weet de rest via 'Nele' die dat tegen Niels heeft verteld.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:27 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft Nele hem voor de bus gegooid, 2e x al dacht ik. Alles afschuiven op Axel… nare eigenschap
Mijn hemel wat erg ditquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu noemt axel emotioneel onbeschikbaar
1x heeft Axel aangegeven dat zij mocht zeggen dat het de keuze van Axel was als de rest het er niet mee eens zou zijn geweest. Maar dat ging om de keuze van wie er naar de Panic Room zouden mogen (zijn geheime missie).quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:27 schreef Luna68 het volgende:
[..]
nee klopt, deed hij heel subtielquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef IkFok het volgende:
[..]
maar 50 lennie en 50 linda en de rest 10 dat zei die niet
Die twee staan bij mij helemaal onderaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:31 schreef Puzzie het volgende:
Niels en Jordy normaal doen gaat em niet worden
samequote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die twee staan bij mij helemaal onderaan.
Jut en jul.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:31 schreef Puzzie het volgende:
Bij mij staat Milena daar ook nog wel bij en Jeff.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die twee staan bij mij helemaal onderaan.
Deed jordy net wel tegen axelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:31 schreef Puzzie het volgende:
wie?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Zulk een kindje hoort niet in een tv show.
Jolien.quote:
nou als je die jordy hoorden lullen in de tv-uitzending, deed hij net of hij alles wistquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Los van elkaar, samen hitsen ze elkaar op.
Waarom Milena ? Die staat buiten dat bondje en wil haar eigen ding doenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:34 schreef -river- het volgende:
Niels, Jordy, Jeffrey en Milena staan bij mijn samen onderaan.
Omdat ik haar stem en karakter beu ben.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:38 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Waarom Milena ? Die staat buiten dat bondje
Ze is mijn favoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Omdat ik haar stem en karakter beu ben.
Zij koos net zo hard mee, gaf wel Axel de schuld.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Als de DM'rs mogen kiezen zegt Jeffrey dan laat Nele Axel kiezen.
Daar klopt idd niets vanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Zij koos net zo hard mee, gaf wel Axel de schuld.
Hij moest wel, orders van de baas.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef -river- het volgende:
Axel heeft enkel bij het kiezen van het geldspel zijn zin doorgedrukt maar dat was zijn secret mission.
neenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:48 schreef Puzzie het volgende:
Kan je nou wel of niet stemmen op de DM?
Nee precies., ik hoor Jeff de hele tijd praten over Axel en Nelequote:
volgende week heeft hij het overquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee precies., ik hoor Jeff de hele tijd praten over Axel en Nele
Klagen kan een deurtje verder in de KLBquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
moeten de idioten elke dag ze in gameroom roepen? zo erg was het nog nier
Teveelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:54 schreef DGK-Eric het volgende:
Hallootjes!
![]()
Heb ik nog wat gemist vanavond?
je kan ook echt niet even een avondje wat anders doen
Stop maar met schelden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
moeten de idioten elke dag ze in gameroom roepen? zo erg was het nog nier
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
...heb al drie cossen doorgeworsteld
Alleen Elsa heeft volgens mij niet gehuildquote:
Ook niet van daar. Waarom praat je niet gewoon mee over wat op de streams te zien is?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik scheld toch met niemand hier, maaar dit bb is erg
Jawelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Alleen Elsa heeft volgens mij niet gehuild
Niels. Milena is helemaal klaar met Nielsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:00 schreef Puzzie het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd naar wie Milena bedoelt met de persoon die geheimen heeft doorverteld
ja maar dit kan ik niet goedpraten ze kregen weinig eten somige zien schlecht uit, en spele zijn elke dag merdeere keer ze gaan als wrack naar huisquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet van daar. Waarom praat je niet gewoon mee over wat op de streams te zien is?
Ah tochquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels. Milena is helemaal klaar met Niels
Denk niels, maar ze vult in dat hij iets in vertrouwen van linda had gehoord terwijl dit niet zo is.omdat nele hem verteld heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:00 schreef Puzzie het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd naar wie Milena bedoelt met de persoon die geheimen heeft doorverteld
Het is altijd even fijn als ze de batterij eruit trekkenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Zelfs batterijen wisselen kunnen ze niet in stilte
Gaar wel volgens mijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die ziet er behoorlijk klaar uit
Nee , ik vind dat echt lullig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Medelijden met hem. Uitsluiting is nooit leuk.
Wat ontzettend mooi gemaakt!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:57 schreef ledn81 het volgende:
De hele hut is inmiddels ingevuld qua ruimtes![]()
De panic room is gewoon in het "kasteel" en de tuin is er ook nog.
[ afbeelding ]
Dat kanquote:
Ze zijn dit jaar wel erg hard voor de deelnemersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat ontzettend mooi gemaakt!![]()
En het zet wel te denken...
Geen badkamer, dus douchen blijft buiten dit seizoen.
Maar één slaapkamer,dus dat wordt nog een tijdje kamperen op de grond met zoveel mensen.
Wat een hel, je zal er 100 dagen moeten zitten...
ja dat is onmensselijk, wat gelooft febo wat ze zijn,wat willen ze bewijzen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat ontzettend mooi gemaakt!![]()
En het zet wel te denken...
Geen badkamer, dus douchen blijft buiten dit seizoen.
Maar één slaapkamer,dus dat wordt nog een tijdje kamperen op de grond met zoveel mensen.
Wat een hel, je zal er 100 dagen moeten zitten...
Alles is andersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zijn dit jaar wel erg hard voor de deelnemers
(Alhoewel... die spiegelkamer vorig jaar was ook om volledig in door te draaien)
Begreep van mattheus dat hij ook zelf niet in gaat op een gesprek, dat mattheus het een paar keer heeft geprobeerd maar er niets terug uit hem kwamquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Medelijden met hem. Uitsluiting is nooit leuk.
Dit vind ik Al heftigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles is anders![]()
Het kan nog veel harder
Heel veel huilen en emoties iigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:08 schreef Droopie het volgende:
Ik ben naar theater geweest.
Kan iemand in 4 zinnen uitleggen wat ik gemist heb. 😏
NEEquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:08 schreef Droopie het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:08 schreef Droopie het volgende:
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:08 schreef Droopie het volgende:
Check het SV en het staat er allemaalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:08 schreef Droopie het volgende:
Is er zoveel gebeurd dan?quote:
super, dank jequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Check het SV en het staat er allemaal
Teveel om zo ff te vertellenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is er zoveel gebeurd dan?
Dan ga ik de online aflevering van DGK-tegengas kijken, ow wacht die was er niet vandaag
Dat is bij geen enkel van dit soort programma'squote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:10 schreef Snensie het volgende:
Ik vind wel dat ze fatsoenlijk te eten moeten krijgen. Dat ze brood moeten kunnen bakken ofzo. Ook zout, peper, olie en wat kruiden vind ik basis. En thee en koffie.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:10 schreef Snensie het volgende:
Ik vind wel dat ze fatsoenlijk te eten moeten krijgen. Dat ze brood moeten kunnen bakken ofzo. Ook zout, peper, olie en wat kruiden vind ik basis. En thee en koffie.
FEBO maakt televisie en dat doen ze vrij verdienstelijk moet ik zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is onmensselijk, wat gelooft febo wat ze zijn,wat willen ze bewijzen?
Kunnen ze er ook een krat bier bij doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is bij geen enkel van dit soort programma's
Ze gaan altijd op het eten zitten. Logisch ook; dat maakt lontjes wat korter. Dus meer vermaak voor de kijker
Urenlange close-up Jeffrey.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:08 schreef Droopie het volgende:
Geen eten en bier is idd een interessante combinatiequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Kunnen ze er ook een krat bier bij doen.
axel drama huilie huilie, Jolien huilie huiliequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:08 schreef Droopie het volgende:
Die is best populair op fb. Linda zal verliezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:13 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Elsa wordt de uitverkorene (genomineerde als ik het goed begrijp
Dit vind ik dus vies spelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:13 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Elsa wordt de uitverkorene (genomineerde als ik het goed begrijp
Je KENT het programma toch??quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is onmensselijk, wat gelooft febo wat ze zijn,wat willen ze bewijzen?
Die gaat sowieso verliezenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:14 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die is best populair op fb. Linda zal verliezen.
Is wel zoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:15 schreef Puzzie het volgende:
Nu over Lennie die tegen Jolien had gezegd dat zij al haar bondje heeft
Wel op een hele andere manier dan dat het nu wordt gebracht door Jeff.quote:
Dat is de lieveling van febo (zorgt voor reuring). Die wordt op alle mogelijke manieren gered.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:17 schreef Koos1958 het volgende:
Als.jeffrey zo doorgaat is hij zo weg
straks even verslag nog hoe het er uit zietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd fijn als ze zelfs hun ontlasting delen
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
straks even verslag nog hoe het er uit ziet
Deelnemers kunnen te allen tijde stoppen.quote:
Sleutel van het kistjequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:20 schreef Puzzie het volgende:
Jeff gaat het kistje op de bovenste plank ergens leggen en dan kan Niels zelf bepalen wat hij er mee wil gaan doenWat een kneus
Samequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:23 schreef Lillfex het volgende:
Ik kan Jeffrey niet meer voor mijn ogen zien en Mattie zakt nu ook even voor mij naar de middelmoot terwijl hij nr 1 was. Ik ben dan ook wel een beetje een gevoelsmens
Inderdaad alleen die was nog slim hij heeft een te grote monden bij iedereen. Hij praat of alles wat hij verteld de waarheid is.quote:
Echt jammer van hem. Hij zakt bij mij steeds meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey blijft maar kwaad spreken over heel veel mensen. Wat zegt hij nou over jordy
Hij stijgt tot grote hoogte zelfs! Eindbaas.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt jammer van hem. Hij zakt bij mij steeds meer.
volgens mij nog niet, hoorde straks wel iemand iets zeggen, dat hij nog moet of zou komenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Is er eigenlijk al een douche alarm geweest vandaag ?
Voor wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
jemand moet ingrijpen, of febo zendet meer eten
Nee ik geloof het niet, wie belt de politie?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou je misschien een inzamelingsactie in Oostenrijk kunnen organiseren voor de hongerende inwoners van BB?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
jemand moet ingrijpen, of febo zendet meer eten
Misschien vannachtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |