Lastig. die hele groep moet kokers vrijspelen met info over hun fake indetiteit en naar Nele en Remi in de DR brengen ...rommelige zooiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:44 schreef kater1 het volgende:
Wat ingewikkeld!!! Speciaal voor Remi en Lene.
Ze hebben nu informatie over hun "identiteit" gekregen wat ze op een later moment zullen moeten toepassen in een ander spel of geheime missie ofzo..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:50 schreef kater1 het volgende:
Snap er gewoon niets van. Vragen voor de fakers over hun fictieve leven die niet meteen beantwoord hoeven worden en dan wat ???
Het waren 2 opdrachten in 1 de sleutels voor de kasten en de kokers voor hun identiteit geloofwaardig over te brengen ¤6000 verdiend daarmeequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:50 schreef kater1 het volgende:
Snap er gewoon niets van. Vragen voor de fakers over hun fictieve leven die niet meteen beantwoord hoeven worden en dan wat ???
Nou, dat maakt het niet duidelijkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben nu informatie over hun "identiteit" gekregen wat ze op een later moment zullen moeten toepassen in een ander spel of geheime missie ofzo..
Ja... óf ze jokt wéér.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oeps, verraad Nele nu haar echte naam
Ja hoe ze aan het geld kwamen, ze moeten nog een fake verhaal ophangen hoe moeilijk het was om die kokers naar geld om te zettenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:54 schreef kater1 het volgende:
Ah, groep 1 in game room wist niet wat in de kokers zat. Moeten Lene en Remi nog iets uitleggen over die kokers?
Er komt waarschijnlijk een game waarin vragen over hen moet worden beantwoord door de rest van de groep. Dus zij moeten de groep onopvallend voeden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben nu informatie over hun "identiteit" gekregen wat ze op een later moment zullen moeten toepassen in een ander spel of geheime missie ofzo..
Ja zoiets denk ik ook..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Er komt waarschijnlijk een game waarin vragen over hen moet worden beantwoord door de rest van de groep. Dus zij moeten de groep onopvallend voeden.
Ze moesten zelf ook een verhaal verzinnen, hoe ze de kokers hebben verzilverdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:11 schreef kater1 het volgende:
Nou dat fake verhaal van de fake bewoners over de kokers verzilveren was wel heel erg raar. Pikdonkere ruimte rare geluiden geesten blabla maar de rest slikte het voor zoete koek
Elsa probeert het wel goed uit te leggen. Maar lijkt gewoon niet binnen te komen.quote:
Daar is hij het niet mee eens.quote:
oh bah, als die het dan maar wel zonder spetteren doetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef superniger het volgende:
Die Jordy gaat sowieso een keer ontploffen.
Correctquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
Linda heeft het meeste gepakt als ik het goed heb. Jeffrey het minste.
Wel de opdracht die ze samen hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nee Niels, het is geen groepsspel,
Anderen rennen als eerste naar de decisionroom. Stelletje deugnieten zijn het.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:19 schreef Gert het volgende:
Sommige bewoners hebben niet een béétje extra, maar TIENTALLEN EURO'S extra ingepikt. Ja, bij dat soort diefstal vráág je ook om een nominatie natuurlijk.
Deugnieten komt zo schattig over, niet deugen dan weer niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Anderen rennen als eerste naar de decisionroom. Stelletje deugnieten zijn het.
Ik heb net mijn haar gewassen, je weet toch dat ze met olie werken met een massage.quote:
Axel had zelf ook meer gepakt he?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:42 schreef kater1 het volgende:
Ah mattheus had gezegd dat ze van zijn geld eten mochten betalen. Ik vind 50 van Linda en Lennie en de rest 10 ook heel redelijk. Goed gedaan.
Dan had Nele toch kunnen zien dat zijn saldo hoger was?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef kater1 het volgende:
En ze kregen de totaalstand te zien van iedereen. Staan hij en Nele nog onderaan
Maar dan nog stuk lager dan de restquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan had Nele toch kunnen zien dat zijn saldo hoger was?
Daar gaat het toch niet om, hij had meer gepakt dan het gemiddelde.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:50 schreef kater1 het volgende:
[..]
Maar dan nog stuk lager dan de rest
Het ging nu alleen om het betalen van het etenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, hij had meer gepakt dan het gemiddelde.
Volgens mij is dit geen spel. Ze komt op mij heel behoeftig over.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef Gert het volgende:
Is Jolien nou smoorverliefd en/of hitsig? Ja hè.. Of is dit toch ook wel spel?
Ja okquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het ging nu alleen om het betalen van het eten
Niels sprak hem ook aan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:58 schreef tesssssssss het volgende:
Elsa was de enige die naar Jeffrey toe was gegaan over dat hij altijd als eerste gaat.
Die heeft vanaf moment 1 al 0 gunfactor in mijn ogen, ook kijkers zijn daar wel snel klaar mee gok ikquote:
Die zoekt al 'n tijdje haar volle verstandquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:40 schreef wolffie het volgende:
Die Jolien zoekt iets.
Moet ze niet doen😋
😂🤣😂🤣😂🤣😂quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zoekt al 'n tijdje haar volle verstand
Ja hoort bij het spel. Ik snap ook nooit dat ze boos worden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
Waarom zo boos worden met de nominaties. Die 2 kunnen er ook niks aan doen, iedereen komt aan de beurt om die targets uit te delen.
Mooi blijven dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan slecht tegen zijn verlies en agressief
Ja ik vind Nele juist een beetje backstabber als Jordi vraagt of het haar keus was en dan nee zeggen. Ze hebben samen besloten.quote:
Is dat sneaky? Pakken wat je pakken kan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:32 schreef livelink het volgende:
Linda is sneaky aan het spelen hoor.
Sneaky kan ook slim zijn. Ik hou ervan ze durft😉quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:32 schreef livelink het volgende:
Linda is sneaky aan het spelen hoor.
Nee, dat is ook prima. Ik bedoel omdat ze verder volledig buiten beeld is bij haar medebewoners op dit punt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat sneaky? Pakken wat je pakken kan.
Nou Jolien heeft geen enkel bezwaar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vertrouw die Jeffrey echt voor geen stuiver met Jolien, hij wind haar om
zijn vingers als een of andere loverboy brrrrr
Ik trek mijn woorden terug. Ze hebben het dus wel door.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat is ook prima. Ik bedoel omdat ze verder volledig buiten beeld is bij haar medebewoners op dit punt.
Wie zou je willen redden? Alleen jezelf lijkt me maar daar is dat ding niet voor.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat is de houdbaarheids datum van een gameganger .. Matteus heeft die dure Redding.. wie zou hij willen redden?
Als ik zo jong als Jolien was, en zo'n gozer keek mij 24/7 zo geil aan kreeg ik ook slappe knieënquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Jolien heeft geen enkel bezwaar.
En toch dat dure ding kopen, best wel gokkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie zou je willen redden? Alleen jezelf lijkt me maar daar is dat ding niet voor.
Smaken verschillen (gelukkig)quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ik zo jong als Jolien was, en zo'n gozer keek mij 24/7 zo geil aan kreeg ik ook slappe knieën
Ja ja fritsie 😜quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat Niels eerder homofoob is, met zijn vooroordelen over/tegen Remi
Ja, het kaf begint zich een beetje van het koren te scheiden voor mij. Ik begin wat voorkeuren te krijgen. Kan volgende week wel weer compleet anders zijn, trouwens.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:59 schreef Shii het volgende:
Ik zie niet alle uitzendingen maar Lennie valt me heel erg tegen nu. En Remi lijkt me een lieve jongen. Hopelijk gaat het niet tegen Nele en Remi werken dat ze straks veel geld kunnen verdienen en ineens iemand anders blijken te zijn. Maar dat is het spel.
Die mag er meteen uit.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:19 schreef livelink het volgende:
Lennie valt ook wel door de mand hoor.
Niels is een alleenstaande vader met twee zoontjes.quote:
Die is gecast voor de 'inclusiviteit', het vinkt alle boxen aan dus dat telt lekker mee.quote:
Ik denk dat ze er nog mee wegkomt omdat haar naam zou kunnen klinken als een Vlaams/Frans woord en er allerlei soorten dialecten in België zijn en het dus zomaar een (stop)woordje kon zijn. Tel daar bij op dat niemand verwacht dat er fake-bewoners zijn en dan zou dat het antwoord kunnen zijn denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2025 02:48 schreef Alicia76 het volgende:
Hoezo had niemand van de bewoners door dat Nele heel erg de fout in ging en zichzelf Sharice noemde?
En had ze het zelf ook niet door, want ze zei er later ook niets over tegen Remi. Heel raar.
Ook de stem benadrukte het niet, dus het is net alsof de makers het ook gemist hebben.
Viel gewoon niet op, ze praatte er snel overheen. Het zou mij ook niet opgevallen zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 02:48 schreef Alicia76 het volgende:
Hoezo had niemand van de bewoners door dat Nele heel erg de fout in ging en zichzelf Sharice noemde?
En had ze het zelf ook niet door, want ze zei er later ook niets over tegen Remi. Heel raar.
Ook de stem benadrukte het niet, dus het is net alsof de makers het ook gemist hebben.
Het is niet dat hij er veel moeite voor hoeft te doen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vertrouw die Jeffrey echt voor geen stuiver met Jolien, hij wind haar om
zijn vingers als een of andere loverboy brrrrr
Ik vermoed z'n mattie Jeffreyquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie zou je willen redden? Alleen jezelf lijkt me maar daar is dat ding niet voor.
Ja precies. Zoals cheriequote:Op donderdag 16 januari 2025 01:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nog mee wegkomt omdat haar naam zou kunnen klinken als een Vlaams/Frans woord en er allerlei soorten dialecten in België zijn en het dus zomaar een (stop)woordje kon zijn. Tel daar bij op dat niemand verwacht dat er fake-bewoners zijn en dan zou dat het antwoord kunnen zijn denk ik.
Stel ze zou Linda of Jessica of Emma of whatever hebben geheten, kwam je er minder snel mee weg als Sharice. Denk ik dan.
+ West Vlaanderen, niet iedereen verstaat dat goed, misschien betekent het nog iets daarquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel gewoon niet op, ze praatte er snel overheen. Het zou mij ook niet opgevallen zijn.
Ja, hij lijkt inderdaad chronisch boos en verongelijkt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Jordy is wel echt een negatieve jongen in de uitzendingen, lijkt alsof ie alleen maar boos rond loopt
En dan helpt zijn connectie met Niels niet meequote:Op donderdag 16 januari 2025 12:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt inderdaad chronisch boos en verongelijkt.
Ja die begint me ook steeds meer tegen te staan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Jordy is wel echt een negatieve jongen in de uitzendingen, lijkt alsof ie alleen maar boos rond loopt
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:46 schreef Ireth het volgende:
So lennie is ook geen persoon om monopolie mee te spelen als je een hotel op de kalverstraat heb staan...
Ik vind 'm wel slaplullerig "ik gunde het Jolie wel.." en Jolie "kon het wel langer maarrrrr.. " gunde Jeffie het wel.. beetje je kotserig soapjequote:
Ja mooi was dat he.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
Linda.. Zit de hele godganse dag op TV stream.. moet naar de DBK.. "Zit m'n haar goed? "
Daar heeft ze dus niets aan op dit moment.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft een geldjat pin en een dubbele stem pin
Klopt. de algemene vraag is ook, wie krijgt de ervenis als Linda weg moetquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heeft ze dus niets aan op dit moment.
Jeff is de enige die op haar gestemd heeftquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt. de algemene vraag is ook, wie krijgt de ervenis als Linda weg moet
Dat was met de live ook altijd. Alsof ze naar een gala moesten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja want in de DBK kom je op TV
Da's een goeie, ze heeft de nominatie alleen van hem gekregen, dan krijgt hij ook als enige al haar geld en de gamechangersquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff is de enige die op haar gestemd heeft
Ze zijn boos op hem door het nomineren. En met jeff hadden ze medelijden omdat hij moest nominerenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:08 schreef spapaars het volgende:
Axel krijgen ze voorlopig niet weg met dat kinderlijke negeren.
Axel heeft steeds staan lachen bij alle naaistreken die BB ophoestte, hij houd wel van reuring .. nou de Poort uitlopen geeft een hoop reuringquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
Vind t sneu hoe ze doen tegen axel
Echt van dat wegpesten omdat je sterker staat als groep
Niels met zijn: je zaait wat je oogst
Niels is een schijnheilige gluiperd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
Vind t sneu hoe ze doen tegen axel
Echt van dat wegpesten omdat je sterker staat als groep
Niels met zijn: je zaait wat je oogst
Ik snap ook niet dat het hem kwalijk genomen wordt, mensen die klagen en janken "Komt net binnen en dan dit" Ja die gozer kreeg ook de opdracht om te nomineren net als Nele maar die dekt zichzelf wat in en zegt ook hardop dat het niet haar keuze was.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:08 schreef spapaars het volgende:
Axel krijgen ze voorlopig niet weg met dat kinderlijke negeren.
Kloptquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Axel heeft steeds staan lachen bij alle naaistreken die BB ophoestte, hij houd wel van reuring .. nou de Poort uitlopen geeft een hoop reuring
Dat heeft 'ie over zichzelf afgeroepen Jantje Aroogantje uithangen, hij kon makkelijk overal tegenaan schoppen hij was niet nomineerbaar de hele week.. volgende week istie aan de beurtquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Ik zeg niet dat hij sympathiek deed
Maar de groep doet gewoon onnodig gemeen
Gezamenlijke vijand schept een band
Ik weet het, ik vind 'm ook niet sympathiekquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie over zichzelf afgeroepen Jantje Aroogantje uithangen, hij kon makkelijk overal tegenaan schoppen hij was niet nomineerbaar de hele week.. volgende week istie aan de beurt
Netjes van Milena dat ze direct opstond om 'm te halenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet het, ik vind 'm ook niet sympathiek
Maar gewoon vanuit menselijk oogpunt is dit negeren gewoon pesten. Onnodig.
SPOILER: filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Netjes van Milena dat ze direct opstond om 'm te halen
Jeffrey zou 'm gewoon geroepen hebben bleek op stream, heeft alleen de aflevering niet gehaaldJa dat was aardigSPOILER: filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Lenny gaat nevernooit opgevenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
Jolie zou wel willen blijven.. één van beide moet opgeven
[ afbeelding ]
Of gewoon lief...quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lenny gaat nevernooit opgeven
En jolien is te lief..
Ja ze is gewoon lief, niet berekenendquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Of gewoon lief...
Ik denk niet dat het heel berekenend van haar was.
Ja en dat uit zijn mond.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:32 schreef superniger het volgende:
Lol, Jeffrey noemt iemand anders egoïstisch.
Als hij nou gewoon had gedaan wat hij voorstelde had jolien een vrijstelling wn was alles anders..quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:33 schreef Gert het volgende:
Jolien: "Je doet iets goed en het voelt alsof je iets doms hebt gedaan."
Gelukkig weet Jeffrey het zo te draaien dat ze een gezamenlijke vijand hebben.
Ja dat inderdaad. Of een luxe ontbijtje 🤣quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
Waarom zit er nou bij die luxe suite ook niet een complete badkamer met onbeperkt warm water. Dat zou pas scheve ogen opleveren.
Een aantal blijft met klamme ballen daar rondlopen, niet warm kunnen douchen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lennie neemt de tijd met douchen
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
Linda heeft de sollicitatie om er er niet uit gestemd te worden as vrijdag al de wereld in gestuurd in deze aflevering .. handige zet?
[ afbeelding ]
Net lang genoeg.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:44 schreef spapaars het volgende:
Hoe dan ook, met deze aflevering zullen de genomineerden worden benoemt.
Morgen een kwartiertje live.
Hebben we zaterdag echt vrij?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:44 schreef spapaars het volgende:
Hoe dan ook, met deze aflevering zullen de genomineerden worden benoemt.
Morgen een kwartiertje live.
Gewoon weekend 🤣quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hebben we zaterdag echt vrij?
Zie Niels dan "hou je bek" roepen en daarna gluiperig lachen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:49 schreef spapaars het volgende:
Het zijn altijd die gluiperige zuiderburen.
Ik heb dit niet meegekregen op stream, maar volgens mij was dit van beiden niet echt maar gespeeld?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie Niels dan "hou je bek" roepen en daarna gluiperig lachen.
Was een geintje tussen Elsa en Nielsquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij was het een ‘ nep’ ruziequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
O, gelukkig.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was een geintje tussen Elsa en Niels
Lullig mij gifje komt ook niet door, hoe Jeffie het kisje ging pakken voor Niels.. een beetje valsspelen want Jeffie had het kisje toen BB riep niet Nielsquote:
En dan wel steeds boos zijn op Axel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef spapaars het volgende:
Wat een schijnheiligheid weer van die Niels.
Haha ik ook, stille wateren enzo.quote:
Jordy en Niels hadden zich vrijgespeeld met de puzzel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Leuke aflevering, maar ik dacht dat Jeff en ook Niels al vrijgespeeld waren en niet meer genomineerd stonden met die puzzel van gisteren? Nu zag ik Jeffrey weer een opdracht doen om van zijn nominatie af te komen? Heb ik wat gemist?
Ik ben het met je eens. Die kunnen wel wat tv maken. Mijn stem ging ook naar Linda die is wel rustig maar durft wel haar geld uit te geven en die zit te broeien. Die knuffel lieve schatjes heb je geen zak aan. Ook niet ik ben zo mooi en knap en verliefd. Jeffrey wel iemand die door roeien en ruiten gaat als het er op aankomt, het gaat wel de goeie kant op. Tot nu toe is de tv uitzending leuker dan de live streamsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 01:22 schreef DutchBlend het volgende:
Het gedoe rondom Axel geniet ik eigenlijk wel van. Maakt vaak wel prima tv, van die aparte figuren. Net als Jordy trouwens.
Niels is ook wel een beetje een vreemde vogel
Zou leuk zijn als ze gaan teamen met z'n drieën.
Ik heb ook op Linda gestemd. Heeft nog wat leuke troeven in handen voor twists qua nominaties.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Die kunnen wel wat tv maken. Mijn stem ging ook naar Linda die is wel rustig maar durft wel haar geld uit te geven en die zit te broeien. Die knuffel lieve schatjes heb je geen zak aan. Ook niet ik ben zo mooi en knap en verliefd. Jeffrey wel iemand die door roeien en ruiten gaat als het er op aankomt, het gaat wel de goeie kant op. Tot nu toe is de tv uitzending leuker dan de live streams
Indirect wel. Want iedereen heeft het over hem, in negatieve zin. En hij kwam binnen met een grote muil, dat het hem allemaal niets interesseerde, maar ligt 2 dagen later al te janken in bed omdat (bijna) niemand hem moet. Is meer op beeld geweest dan menig ander (bv Keanu).quote:Op vrijdag 17 januari 2025 02:00 schreef freaky40 het volgende:
Axel vind ik een dooie lul en maakt niet zozeer TV.
Ik ook. Al verraden de pols al een hoop.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:23 schreef Gert het volgende:
Hoewel, ben vanavond vooral in deel 2 geïnteresseerd.
Ja dus dan nomineer ik haar maar .. logica van ..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
Ik wil allesbehalve Elsa zien vertrekken, zegt de schijnheiligheid.
Van het begin af aan moest ik er al niets van hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Paul het volgende:
Lennie begin ik steeds irritanter te vinden
Is een surinaamse groentequote:
Ja doet ze leukquote:
Vind het wel lachuh. En vooral hoe die andere zitten te kijkenquote:
Oquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weet ik, het zijn lange sperziebonen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
Julien en Jeffrey praten al over kinderen...
quote:
Niet dat het als scheldwoord wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Osorry dacht dat je het niet wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |