quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
Linda heeft de sollicitatie om er er niet uit gestemd te worden as vrijdag al de wereld in gestuurd in deze aflevering .. handige zet?
[ afbeelding ]
Net lang genoeg.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:44 schreef spapaars het volgende:
Hoe dan ook, met deze aflevering zullen de genomineerden worden benoemt.
Morgen een kwartiertje live.
Hebben we zaterdag echt vrij?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:44 schreef spapaars het volgende:
Hoe dan ook, met deze aflevering zullen de genomineerden worden benoemt.
Morgen een kwartiertje live.
Gewoon weekend 🤣quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hebben we zaterdag echt vrij?
Zie Niels dan "hou je bek" roepen en daarna gluiperig lachen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:49 schreef spapaars het volgende:
Het zijn altijd die gluiperige zuiderburen.
Ik heb dit niet meegekregen op stream, maar volgens mij was dit van beiden niet echt maar gespeeld?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie Niels dan "hou je bek" roepen en daarna gluiperig lachen.
Was een geintje tussen Elsa en Nielsquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij was het een ‘ nep’ ruziequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
O, gelukkig.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was een geintje tussen Elsa en Niels
Lullig mij gifje komt ook niet door, hoe Jeffie het kisje ging pakken voor Niels.. een beetje valsspelen want Jeffie had het kisje toen BB riep niet Nielsquote:
En dan wel steeds boos zijn op Axel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef spapaars het volgende:
Wat een schijnheiligheid weer van die Niels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |