Wel de opdracht die ze samen hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nee Niels, het is geen groepsspel,
Anderen rennen als eerste naar de decisionroom. Stelletje deugnieten zijn het.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:19 schreef Gert het volgende:
Sommige bewoners hebben niet een béétje extra, maar TIENTALLEN EURO'S extra ingepikt. Ja, bij dat soort diefstal vráág je ook om een nominatie natuurlijk.
Deugnieten komt zo schattig over, niet deugen dan weer niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Anderen rennen als eerste naar de decisionroom. Stelletje deugnieten zijn het.
Ik heb net mijn haar gewassen, je weet toch dat ze met olie werken met een massage.quote:
Axel had zelf ook meer gepakt he?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:42 schreef kater1 het volgende:
Ah mattheus had gezegd dat ze van zijn geld eten mochten betalen. Ik vind 50 van Linda en Lennie en de rest 10 ook heel redelijk. Goed gedaan.
Dan had Nele toch kunnen zien dat zijn saldo hoger was?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef kater1 het volgende:
En ze kregen de totaalstand te zien van iedereen. Staan hij en Nele nog onderaan
Maar dan nog stuk lager dan de restquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan had Nele toch kunnen zien dat zijn saldo hoger was?
Daar gaat het toch niet om, hij had meer gepakt dan het gemiddelde.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:50 schreef kater1 het volgende:
[..]
Maar dan nog stuk lager dan de rest
Het ging nu alleen om het betalen van het etenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, hij had meer gepakt dan het gemiddelde.
Volgens mij is dit geen spel. Ze komt op mij heel behoeftig over.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef Gert het volgende:
Is Jolien nou smoorverliefd en/of hitsig? Ja hè.. Of is dit toch ook wel spel?
Ja okquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het ging nu alleen om het betalen van het eten
Niels sprak hem ook aan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:58 schreef tesssssssss het volgende:
Elsa was de enige die naar Jeffrey toe was gegaan over dat hij altijd als eerste gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |