Haha ik ook, stille wateren enzo.quote:
Jordy en Niels hadden zich vrijgespeeld met de puzzel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Leuke aflevering, maar ik dacht dat Jeff en ook Niels al vrijgespeeld waren en niet meer genomineerd stonden met die puzzel van gisteren? Nu zag ik Jeffrey weer een opdracht doen om van zijn nominatie af te komen? Heb ik wat gemist?
Ik ben het met je eens. Die kunnen wel wat tv maken. Mijn stem ging ook naar Linda die is wel rustig maar durft wel haar geld uit te geven en die zit te broeien. Die knuffel lieve schatjes heb je geen zak aan. Ook niet ik ben zo mooi en knap en verliefd. Jeffrey wel iemand die door roeien en ruiten gaat als het er op aankomt, het gaat wel de goeie kant op. Tot nu toe is de tv uitzending leuker dan de live streamsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 01:22 schreef DutchBlend het volgende:
Het gedoe rondom Axel geniet ik eigenlijk wel van. Maakt vaak wel prima tv, van die aparte figuren. Net als Jordy trouwens.
Niels is ook wel een beetje een vreemde vogel
Zou leuk zijn als ze gaan teamen met z'n drieën.
Ik heb ook op Linda gestemd. Heeft nog wat leuke troeven in handen voor twists qua nominaties.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Die kunnen wel wat tv maken. Mijn stem ging ook naar Linda die is wel rustig maar durft wel haar geld uit te geven en die zit te broeien. Die knuffel lieve schatjes heb je geen zak aan. Ook niet ik ben zo mooi en knap en verliefd. Jeffrey wel iemand die door roeien en ruiten gaat als het er op aankomt, het gaat wel de goeie kant op. Tot nu toe is de tv uitzending leuker dan de live streams
Indirect wel. Want iedereen heeft het over hem, in negatieve zin. En hij kwam binnen met een grote muil, dat het hem allemaal niets interesseerde, maar ligt 2 dagen later al te janken in bed omdat (bijna) niemand hem moet. Is meer op beeld geweest dan menig ander (bv Keanu).quote:Op vrijdag 17 januari 2025 02:00 schreef freaky40 het volgende:
Axel vind ik een dooie lul en maakt niet zozeer TV.
Ik ook. Al verraden de pols al een hoop.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:23 schreef Gert het volgende:
Hoewel, ben vanavond vooral in deel 2 geïnteresseerd.
Ja dus dan nomineer ik haar maar .. logica van ..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
Ik wil allesbehalve Elsa zien vertrekken, zegt de schijnheiligheid.
Van het begin af aan moest ik er al niets van hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:34 schreef Paul het volgende:
Lennie begin ik steeds irritanter te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |