SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dit is Harries ttDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hallo zoveel seizoenenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in seizoen 15 van Supernatural aanbeland:')![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in seizoen 15 van Supernatural aanbeland
Ik wist niet dat ze een serie over je hadden gemaaktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in seizoen 15 van Supernatural aanbeland![]()
![]()
Veel te weinig seizoenenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo zoveel seizoenenhet is wel supernatural
Jazeker en elk seizoen ook iets van 24 afleveringen. Ik doe er ook al best lang overquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo zoveel seizoenen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik identificeer me niet als bovennatuurlijk, ik ben gewoon natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze een serie over je hadden gemaakt
dat zijn bijna 400 afleveringenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker en elk seizoen ook iets van 24 afleveringen. Ik doe er ook al best lang over![]()
![]()
Ik zit in seizoen2 van #HannahVredequote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in seizoen 15 van Supernatural aanbeland![]()
![]()
Ja, ik doe er al bijna een jaar over! (weet ook niet wanneer ik er mee begonnen was voor deze post)quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel te weinig seizoenenhet is wel supernatural
Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker en elk seizoen ook iets van 24 afleveringen. Ik doe er ook al best lang over
Ik kijk meestal mini series:')![]()
Ik had alle seizoenen in 2 of 3 maanden uit tijdens mijn hbo opleiding, ik had er dus eigenlijk geen tijd voor want lerenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik doe er al bijna een jaar over! (weet ook niet wanneer ik er mee begonnen was voor deze post)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zag dat ze is opgestaan uit de dood?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zit in seizoen2 van #HannahVrede
Maar volg het niet zo goed, ik vind het een bijzonder verhaal en haar posts meestal maar lastig te lezenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik kijk nu what we do in the shadows, geweldige humor
![]()
De anime One Piece maakt het nog bonter. 1088 episodes in 20 seizoenenquote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Wat zou de serie met de meeste afleveringen zijn?:')![]()
De televisieserie met de meeste afleveringen wereldwijd is de Japanse animatieserie "Sazae-san", die sinds 1969 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 7.500 afleveringen telt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zou de serie met de meeste afleveringen zijn?
In de Verenigde Staten is "Guiding Light" de langstlopende serie, met 18.262 afleveringen uitgezonden tussen 1952 en 2009.
Wat animatieseries betreft, heeft "The Simpsons" sinds 1989 meer dan 700 afleveringen geproduceerd en is daarmee de langstlopende Amerikaanse animatieserie.
In Nederland is "Goede Tijden, Slechte Tijden" de langstlopende soapserie, die sinds 1990 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 6.000 afleveringen heeft."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
goede tijden achtige serie uit america, santa barbera ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zou de serie met de meeste afleveringen zijn?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja maar meer is niet altijd leuker of beterquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De anime One Piece maakt het nog bonter. 1088 episodes in 20 seizoenen![]()
![]()
ChatGPT heeft het weer eens fout?quote:Sinds 2010 - na de annulering van 'As The World Turns' - is het Britse 'Coronation Street' de langstlopende soap ter wereld. De serie loopt al sinds 1960 en telt meer dan 9.000 afleveringenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Even die eerste gezocht https://archive.org/details/sazae-san-059-to-421/Sazae-san+-+052+(1970.09.27).mkvquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
De televisieserie met de meeste afleveringen wereldwijd is de Japanse animatieserie "Sazae-san", die sinds 1969 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 7.500 afleveringen telt.
In de Verenigde Staten is "Guiding Light" de langstlopende serie, met 18.262 afleveringen uitgezonden tussen 1952 en 2009.
Wat animatieseries betreft, heeft "The Simpsons" sinds 1989 meer dan 700 afleveringen geproduceerd en is daarmee de langstlopende Amerikaanse animatieserie.
In Nederland is "Goede Tijden, Slechte Tijden" de langstlopende soapserie, die sinds 1990 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 6.000 afleveringen heeft.
Soort tiktakDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sowieso een vreemde van chatGPT, zie het nu pas, met de meeste afleveringen wereldwijd zegt hij een serie met 7000 afleveringen en die in de VS heeft 18262 afleveringenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
De televisieserie met de meeste afleveringen wereldwijd is de Japanse animatieserie "Sazae-san", die sinds 1969 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 7.500 afleveringen telt.
In Nederland is "Goede Tijden, Slechte Tijden" de langstlopende soapserie, die sinds 1990 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 6.000 afleveringen heeft.![]()
daar klopt idd niks vanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sowieso een vreemde van chatGPT, zie het nu pas, met de meeste afleveringen wereldwijd zegt hij een serie met 7000 afleveringen en die in de VS heeft 18262 afleveringen
![]()
Wauw bedankt voor het uitzoekenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
In Nederland is "Goede Tijden, Slechte Tijden" de langstlopende soapserie, die sinds 1990 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 6.000 afleveringen heeft.:')![]()
Coronation street heeft 11500 afleveringen, ik volg dit al tig jaar. Mijn favoriete soapquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ChatGPT heeft het weer eens fout?![]()
![]()
ChatGPT kan heel goed heel veel data vergelijken maar om er een serieuze conclusie uit te trekken hebben ik die bot nog niet heel vaak op kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sowieso een vreemde van chatGPT, zie het nu pas, met de meeste afleveringen wereldwijd zegt hij een serie met 7000 afleveringen en die in de VS heeft 18262 afleveringen![]()
![]()
quote:Soapseries blijven de topposities innemen voor de meeste afleveringen. Days of Our Lives ging in première op 8 november 1965 en is sindsdien op de buis geweest met meer dan 14.000 afleveringenCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Zoveel van die series heb ik nooit van gehoord...:')![]()
Hmm die Guiding light was eerst een radioshow.quote:
Maar dan nog mist hij dus wat langlopende soapsCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wees blijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoveel van die series heb ik nooit van gehoord...![]()
Days of our lives en Coronation street toch wel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoveel van die series heb ik nooit van gehoord...
ik kom op een site die zegt 1. As the World Turns (1956-2010) © CBS (US) 67 weken, 6 dagen en 20 uren voor een totaal van 13.858 afleveringen van 30 of 60 minuten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm die Guiding light was eerst een radioshow.
Maar dan nog mist hij dus wat langlopende soapsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zag dat wiki van Corrie al een tijd niet is bijgewerkt dus zullen wel meer afleveringen zijn.quote:![]()
maar dat was in 2020 andere antwoorden hebben het alleen over series met de meeste seizoenen en die hebben het allemaal foutDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Alleen in lijstjes met soaps met belachelijk veel afleveringen ofzo maar ik heb er nog nooit een aflevering van gezienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Days of our lives en Coronation street toch wel?![]()
ChatGPT is ook heel goed in hallucineren. Vaak wel goed om niet zo maar voor waar aan te nemen wat die zegtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ChatGPT kan heel goed heel veel data vergelijken maar om er een serieuze conclusie uit te trekken hebben ik die bot nog niet heel vaak op kunnen betrappen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wie geeft TOT een abo kadoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:16 schreef ToT het volgende:
Ah kut, het is te merken dat mijn abo weer verlopen is!
![]()
quote:Neequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Days of our lives en Coronation street toch wel?
:')![]()
Wisseltquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie zijn de hoofdpersonen uit die soap?![]()
Wat raarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:16 schreef ToT het volgende:
Ah kut, het is te merken dat mijn abo weer verlopen is!![]()
![]()
ook nog een pimpquote:![]()
Das wel heel lief van diegeneDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Das nog niet zoveel als Guilding Light met 18.262quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
ik kom op een site die zegt 1. As the World Turns (1956-2010) © CBS (US) 67 weken, 6 dagen en 20 uren voor een totaal van 13.858 afleveringen van 30 of 60 minuten.:')![]()
Harriequote:
Dit was van een site uit 2020 , dus dan kan er van alles verandert zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das nog niet zoveel als Guilding Light met 18.262Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als ik er ook van mag?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deze keer ontken ik allesquote:
* Harrie Zag nu wel dat er een vinkjes ding was om lekker anoniem te blijven![]()
![]()
Nou dat werktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Deze keer ontken ik alles
* Harrie Zag nu wel dat er een vinkjes ding was om lekker anoniem te blijven
huh? zijn er nu 2 gulle gevers?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Churro'squote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is maar ik zeg doen![]()
![]()
pasta beetje warm maken en churros erin dopen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard mevrouw van de pasta
teamviesdik van de pasta en churros
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, een abonnement. Nee, dat was ik niet. Maar verder, graag gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
ik bedoel teammetveelknuffelvlees
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Harrie Zag nu wel dat er een vinkjes ding was om lekker anoniem te blijvenheb ik je toch maar mooi iets kunnen leren
Van die deegkronkels met kaneelsuikerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is maar ik zeg doen♡♡♡♡![]()
![]()
Jij mag mij alles lerenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb ik je toch maar mooi iets kunnen leren
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier weer verder met serie![]()
Fijne avond allen![]()
quote:
Heb je een frituurpan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Van die deegkronkels met kaneelsuiker![]()
Jij een abo gegeven? Lief!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Harrie Zag nu wel dat er een vinkjes ding was om lekker anoniem te blijven
♡♡♡♡![]()
lijkt meer op oliebollendeeg dan op aardappelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Soort van patat/friet zo te zienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
nou heb ik weer zin in een oliebolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zo ziet het er een heel klein beetje uit, maar het is gewoon beslag wat in een lange sliert in hete olie wordt gedumpt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Soort van patat/friet zo te zien![]()
Oww jammer..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee deze keer was ik het nietanders werkt dat vinkje ook niet
Anders keer
♡♡♡♡![]()
oliebolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
en danquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo ziet het er een heel klein beetje uit, maar het is gewoon beslag wat in een lange sliert in hete olie wordt gedumpt.![]()
![]()
Ts zoetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Soort van patat/friet zo te zien
Lekker
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind het er niet bijzonder lekker uit zienquote::')![]()
Nee, gewoon met poedersuikerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:27 schreef Harrie het volgende:
Moet je die dingen niet eerst dippen in een of andere choco dip iets
Ohja jij denkt bij t woord maken *from scratch*quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet je dan niet heel dik beslag hebben, anders wordt een soort van churros-pannekoek?
Ik bedoel gewoon diepvrieschurros in de oven
Vind ik wel even de max prestatie
♡♡♡♡![]()
Kaneelsuikerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:27 schreef Harrie het volgende:
♡♡♡♡![]()
Truequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het er niet bijzonder lekker uit zien
Maar het us wel lekker
♡♡♡♡![]()
Je moet het dan ook met warme chocoladesaus etenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het er niet bijzonder lekker uit zien![]()
![]()
in mijn pastaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:27 schreef Harrie het volgende:
Ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daar veel te koppig voorKoppig
Nee hoor dat valt wel mee
Laat me graag overtuigen van dingen, zeker met goeie argumenten![]()
![]()
Die zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja jij denkt bij t woord maken *from scratch*
Vind ik wel even de max prestatie
ik heb zin in chocolademelk maar geen melk
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja jij denkt bij t woord maken *from scratch*
Vind ik wel even de max prestatie![]()
![]()
Zie je wel dat ik gewoon gelijk hebquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet het dan ook met warme chocoladesaus eten
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bah, vieze bruine saus.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet het dan ook met warme chocoladesaus eten
[ afbeelding ]
Ik moet helemaal niets!
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik gewoon gelijk heb
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Op naar de supermarktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:28 schreef drakin het volgende:
ik heb zin in chocolademelk maar geen melk:')![]()
meer voor onsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bah, vieze bruine saus.
Ik moet helemaal niets!
Dus dan was het toch Dev?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee deze keer was ik het nietanders werkt dat vinkje ook niet
![]()
![]()
![]()
Het zal vast ook wel smaken met witte chocoladesausquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bah, vieze bruine saus.
Ik moet helemaal niets!![]()
![]()
mijn energie voor vandaag is al opquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op naar de supermarkt
Goeie argumenten? Ja, dan haak ik afquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
IkKoppig
Nee hoor dat valt wel mee
Laat me graag overtuigen van dingen, zeker met goeie argumenten
churros is nooit echt goed voor jequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, al dat ultrabewerkte spul uit de supermarkt is niet goed voor je![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zal vast ook wel smaken met witte chocoladesaus![]()
Maar toch liever poedersuiker, lekker simpelCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Vond je argument met dat vinkje gewoon in 1 keer goed, zonder commentaar dus je kunt het wel als je het wiltquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goeie argumenten? Ja, dan haak ik af![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vraag me ook nog steeds af wie mijn abo heeft verlengdquote::')![]()
Ik kan heel veel als ik wil.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vond je argument met dat vinkje gewoon in 1 keer goed, zonder commentaar dus je kunt het wel als je het wilt
Maar ik wil niet zo veel
Dan is zelf maken dubbel beterquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
churros is nooit echt goed voor je
Want als je eerst nog deeg enzo moet maken etc etc dan is de kans dat je toch liever een appel ofzo pakt groter![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wel lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, al dat ultrabewerkte spul uit de supermarkt is niet goed voor je
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Ben een beetje geïrriteerdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi
[..]
JK![]()
[..]
Hoi, prima hoor. En met jou?
Waarom?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben een beetje geïrriteerdCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben een beetje geïrriteerdHopelijk gaat het snel weer over.
En anders gooi het eruit. Als je wil.
![]()
Ben je ook ziek geweest?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heeft zwartepiet een kutgeintje uitgehaald vanmiddagquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben een beetje geïrriteerd![]()
![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh.Hopelijk gaat het snel weer over.
En anders gooi het eruit. Als je wil.
Gewoon een nutteloze dag vandaag. Voel me nutteloos voor de samenleving. Alleen maar liggen slapen. En problemen met de belasting en shit die ik niet kan betalen. Gewoon helemaal geen zin in deze week.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heeft zwartepiet een kutgeintje uitgehaald vanmiddag:')![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewoon een nutteloze dag vandaag. Voel me nutteloos voor de samenleving. Alleen maar liggen slapen. En problemen met de belasting en shit die ik niet kan betalen. Gewoon helemaal geen zin in deze week.![]()
![]()
Balen van je gevoelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewoon een nutteloze dag vandaag. Voel me nutteloos voor de samenleving. Alleen maar liggen slapen. En problemen met de belasting en shit die ik niet kan betalen. Gewoon helemaal geen zin in deze week.![]()
Is er hulp om dat met de belasting te regelen?♡♡♡♡![]()
Da's kutquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewoon een nutteloze dag vandaag. Voel me nutteloos voor de samenleving. Alleen maar liggen slapen. En problemen met de belasting en shit die ik niet kan betalen. Gewoon helemaal geen zin in deze week.
Dagje slapen en wat nutteloos dat gaat vanzelf over maar geldzorgen dat is gewoon zwaar kut, kost heel veel energie en gaat vaak niet vanzelf over nie
Sterkte![]()
![]()
Sterkte.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Dat nam dus mijn energie wegquote:![]()
Waarom heb jij geen energie dan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
oei beterschapjesquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Balen van je gevoel![]()
Is er hulp om dat met de belasting te regelen?Ik moet gewoon weten of ik die bijstand krijg en ze doen er 1000 jaar over. Ik wou dat ik gewoon weer mijn eigen geld kon verdienen en al dit gezeik niet had.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Da's kut
Dagje slapen en wat nutteloos dat gaat vanzelf over maar geldzorgen dat is gewoon zwaar kut, kost heel veel energie en gaat vaak niet vanzelf over nie
SterkteJa mijn pa helpt me er gelukkig meequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Balen van je gevoel![]()
Is er hulp om dat met de belasting te regelen?:')![]()
bijstandsaanvraag kan heel lang durenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik moet gewoon weten of ik die bijstand krijg en ze doen er 1000 jaar over. Ik wou dat ik gewoon weer mijn eigen geld kon verdienen en al dit gezeik niet had.
[..]
Ja mijn pa helpt me er gelukkig mee
![]()
Gewoon niet. Omdat ik ziek ben in mijn hoofdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat nam dus mijn energie weg![]()
Waarom heb jij geen energie dan?:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ben al 3 jaar ziek als je dat zo moet noemenquote::')![]()
Waarom ben je ziek in je hoofd of denk je alleen maar dat je ziek bent in je hoofd?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon niet. Omdat ik ziek ben in mijn hoofdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ohnee ik bedoelde Shii, maar je bericht kwam ertussendoorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben al 3 jaar ziek als je dat zo moet noemen![]()
![]()
![]()
Ben gewoon depressief en dat verneukt alles. Heb daardoor ook al maanden geen betaald werk meer en geen inkomen. De belasting wil nu dat ik 850¤ betaal terwijl ik mijn volgende huur al niet kan betalen. Spaarrekening bedoeld voor na mn pensioen is bijna leeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom ben je ziek in je hoofd of denk je alleen maar dat je ziek bent in je hoofd?:')![]()
Die onduidelijkheid ik altijd helemaal kut en slurpt meer energie weg dan wat voor drugs dan ook ooit kunnen goedmakenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik moet gewoon weten of ik die bijstand krijg en ze doen er 1000 jaar over.Hoop dat het snel weer de goede kant op gaat
![]()
![]()
Bel de belastingdienst voor een betalingsregeling, bel de verhuurder ook om uitstel aan te vragen met deze uitlegquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben gewoon depressief en dat verneukt alles. Heb daardoor ook al maanden geen betaald werk meer en geen inkomen. De belasting wil nu dat ik 850¤ betaal terwijl ik mijn volgende huur al niet kan betalen. Spaarrekening bedoeld voor na mn pensioen is bijna leeg.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb je ook een coach? Ga eventueel naar een wijkteam wat ze voor je kunnen betekenen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij gaat toch hulp krijgen voor je depressie?
*knuffel*
Gelukkig wel een leuk weekend om naar uit te kijken!Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat moet ik dus doenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Bel de belastingdienst voor een betalingsregeling, bel de verhuurder ook om uitstel aan te vragen met deze uitleg:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja was het maar weekendquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
*knuffel*
Gelukkig wel een leuk weekend om naar uit te kijken!:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik word opgenomen maar daar wacht ik ook al maanden opquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
*knuffel*
Gelukkig wel een leuk weekend om naar uit te kijken!:')![]()
Dat is stap 1, dus als je dat doet ben je al goed bezig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dus doen
Nu tegen jezelf zeggen dat je goed bezig bent.
depressie komt in vlagen, dit is even de bodem en nu kun je er aan werken om weer omhoog te komen.
Er zullen veel bodems komen zolang je maar weet dat dat steeds tijdelijk isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar als het zo lang duurt om bijstand te krijgen, is dat omdat je eerst je spaargeld moet opeten? Of duurt het daarna ook nog lang voor een aanvraag verwerkt is? Hoe moet je dan in de tussentijd alles betalen?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee alleen wat irritant gesnotter en gehoest.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohnee ik bedoelde Shii, maar je bericht kwam ertussendoor![]()
Snap ik welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik moet gewoon weten of ik die bijstand krijg en ze doen er 1000 jaar over. Ik wou dat ik gewoon weer mijn eigen geld kon verdienen en al dit gezeik niet had.
[..]
Ja mijn pa helpt me er gelukkig mee
Fijn dat hij helpt♡♡♡♡![]()
Een bijstandsaanvraag is toch max zoveel weken dat het mag duren, kijk dat ook even na hoeveel weken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is stap 1, dus als je dat doet ben je al goed bezig.
Nu tegen jezelf zeggen dat je goed bezig bent.
depressie komt in vlagen, dit is even de bodem en nu kun je er aan werken om weer omhoog te komen.
Er zullen veel bodems komen zolang je maar weet dat dat steeds tijdelijk is
♡♡♡♡![]()
Als het eenmaal mis gaat dan is het vaak drama.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar als het zo lang duurt om bijstand te krijgen, is dat omdat je eerst je spaargeld moet opeten? Of duurt het daarna ook nog lang voor een aanvraag verwerkt is? Hoe moet je dan in de tussentijd alles betalen?
normaal hoeft een aanvraag helemaal niet lang te duren nie![]()
Ik vind het heel erg kut voor je.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben gewoon depressief en dat verneukt alles. Heb daardoor ook al maanden geen betaald werk meer en geen inkomen. De belasting wil nu dat ik 850¤ betaal terwijl ik mijn volgende huur al niet kan betalen. Spaarrekening bedoeld voor na mn pensioen is bijna leeg.![]()
![]()
8 weken. Een WW uitkering is maar 2 wekenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:55 schreef drakin het volgende:
Een bijstandsaanvraag is toch max zoveel weken dat het mag duren, kijk dat ook even na hoeveel weken.![]()
quote:De gemeente moet binnen 8 weken na ontvangst van uw bijstandsaanvraag een beslissing nemen. Als de aanvraag onvolledig is, dient u deze aan te vullen en kan de gemeente de beslistermijn verlengen. De gemeente informeert u hierover.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ah ja, geen ervaring mee, maar zou het raar vinden dat iets wat bedoeld is als vangnet maanden duurt om geregeld te krijgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als het eenmaal mis gaat dan is het vaak drama.
normaal hoeft een aanvraag helemaal niet lang te duren nieCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
8 weken en met pech verlengen ze het.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Ik heb bijna al mijn spaargeld al opgegeten. Maar alsnog doen ze er maanden over. Ik kan misschien nog een maand huur betalen maar voor die andere shit moet ik idd aan de betalingsregeling. Het is gewoon irritant dat het allemaal zo lang duurt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar als het zo lang duurt om bijstand te krijgen, is dat omdat je eerst je spaargeld moet opeten? Of duurt het daarna ook nog lang voor een aanvraag verwerkt is? Hoe moet je dan in de tussentijd alles betalen?:')![]()
maanden? Hoeveel maanden wacht je al?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb bijna al mijn spaargeld al opgegeten. Maar alsnog doen ze er maanden over. Ik kan misschien nog een maand huur betalen maar voor die andere shit moet ik idd aan de betalingsregeling. Het is gewoon irritant dat het allemaal zo lang duurt.
8 weken is 2 maanden, ook daarachteraan bellen dat ze in gebreke zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Irritant ja, hopelijk wordt het niet ergerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee alleen wat irritant gesnotter en gehoest.sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn oom wil weer eens bellen. Ik ga dat naar ff doen.:')![]()
fijn dat hij wil helpenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn oom wil weer eens bellen. Ik ga dat naar ff doen.
Hmm hoop dat je het dan wel met terugwerkende kracht ontvangt, maar dat zal ook wel niet zeker.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb bijna al mijn spaargeld al opgegeten. Maar alsnog doen ze er maanden over. Ik kan misschien nog een maand huur betalen maar voor die andere shit moet ik idd aan de betalingsregeling. Het is gewoon irritant dat het allemaal zo lang duurt.Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Bijna 2 maanden denk ik. Das de max termijn maar ze zeiden eerst dat ze eerder klaar zouden zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
maanden? Hoeveel maanden wacht je al?
8 weken is 2 maanden, ook daarachteraan bellen dat ze in gebreke zijn:')![]()
Toevallig heb ik een paar jaar geleden een paar maanden een uitkering gehad waar ik gruwelijk tegenop zag maar de aanvraag ingediend en 2 weken later moest ik op gesprek komen, paar vragen en het was geregeldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, geen ervaring mee, maar zou het raar vinden dat iets wat bedoeld is als vangnet maanden duurt om geregeld te krijgen.Die mevrouw probeerde overal in mee te denken enzo maar ik ken wel wat gevallen waar na maanden en maanden gedoe dingen nog steeds niet duidelijk waren (dus moesten ze het doen met een voorschot enzo blah blah)
sinterklaaskapoentje
![]()
Hij helpt niet, is niet eens Nederlands. En hij weet altijd alles beter.quote::')![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bijna 2 maanden denk ik. Das de max termijn maar ze zeiden eerst dat ze eerder klaar zouden zijnhttps://www.rijksoverheid(...)ijn-bijstand-regelenquote:Wettelijk voorschot op bijstand
Heeft de gemeente binnen 4 weken na ontvangst van uw bijstandsaanvraag nog geen beslissing genomen? Dan beoordeelt de gemeente of u recht heeft op een wettelijk voorschot. Het voorschot bedraagt in ieder geval 90% van de bijstandsnorm die voor u geldt.
Toch maar even bellensinterklaaskapoentje
![]()
Ze willen echt alles weten. Al je uitgaven en rekeningen en vaste lasten. Ben echt uren bezig geweest alles voor zze te verzamelenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een paar jaar geleden een paar maanden een uitkering gehad waar ik gruwelijk tegenop zag maar de aanvraag ingediend en 2 weken later moest ik op gesprek komen, paar vragen en het was geregeldDie mevrouw probeerde overal in mee te denken enzo maar ik ken wel wat gevallen waar na maanden en maanden gedoe dingen nog steeds niet duidelijk waren (dus moesten ze het doen met een voorschot enzo blah blah)
Ja dat heb ik toen uiteraard ook gedaan, je moet er wel wat tijd in steken want hun kunnen niet alles zelf bedenken wat je allemaal aan uitgaven hebt natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze willen echt alles weten. Al je uitgaven en rekeningen en vaste lasten. Ben echt uren bezig geweest alles voor zze te verzamelensinterklaaskapoentje
![]()
Ik kreeg nog een brief waarin nog 10 dingen werden gevraagd. Dat geregeld. En nu maar wachten. Ik wil gewoon zekerheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik toen uiteraard ook gedaan, je moet er wel wat tijd in steken want hun kunnen niet alles zelf bedenken wat je allemaal aan uitgaven hebt natuurlijk.:')![]()
Koter ligt superblij in bed.
Heeft een leuk vriendinnetje op bezoek gehad, daarna zijn we naar de kapper gegaan, en daarna bij buren op bezoek geweest waar hij een vette race-game heeft zitten spelen met de buurman!
Eenmaal thuis bewonderde hij zijn nieuwe kapsel en hij is er super blij mee!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja mijn ouders zijn echt zon steunquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Naja, ik hoop dat je het snel geregeld krijgt @:sinterklaaskapoentje
Gelukkig heb je lieve ouders:')![]()
Ik snap jequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een brief waarin nog 10 dingen werden gevraagd. Dat geregeld. En nu maar wachten. Ik wil gewoon zekerheid.![]()
![]()
Logisch ja!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een brief waarin nog 10 dingen werden gevraagd. Dat geregeld. En nu maar wachten. Ik wil gewoon zekerheid.![]()
![]()
Dat is echt heel fijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja mijn ouders zijn echt zon steun![]()
![]()
Eerder dan de allerlaatste dag?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bijna 2 maanden denk ik. Das de max termijn maar ze zeiden eerst dat ze eerder klaar zouden zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waarom heb ik het idee dat dit meer sarcastisch isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja mijn ouders zijn echt zon steun![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij helpt niet, is niet eens Nederlands. En hij weet altijd alles beter.
![]()
Ik weet het niet precies. Dat zou ik moeten opzoeken en geen zin inquote:
Maar dan misschien ook maar niet zeuren...:')sinterklaaskapoentje
![]()
Nee is het niet hoor. Ze steunen me echt in alles.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat dit meer sarcastisch is:')![]()
Gewoon ff zeuren helpt soms wel om het ff kwijt te zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Dat zou ik moeten opzoeken en geen zin in
Maar dan misschien ook maar niet zeuren...gewoon doen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2025 21:06:50 ]![]()
Dan ben je dat toch even kwijt als je erover zeurt?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Dat zou ik moeten opzoeken en geen zin in
Maar dan misschien ook maar niet zeuren...
Morgen die telefoon inkruipen, elke minuut uitstellen maakt het ergerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee is het niet hoor. Ze steunen me echt in alles.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gewoon ff zeuren helpt soms wel om het ff kwijt te zijngewoon doen
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan ben je dat toch even kwijt als je erover zeurt?
Morgen die telefoon inkruipen, elke minuut uitstellen maakt het ergerDat komt bij dat ik een hele dure behandeling niet vergoed krijgt. Moeder dwingt me om te gaan zeuren bij de verzekering. Gaat toch niet lukken. En die klote behandeling heeft ook niks geholpen. Zoveel geprobeerd en niks helpt. Word daar helemaal strontziek van.quote::')![]()
![]()
Bloody hell man.....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat komt bij dat ik een hele dure behandeling niet vergoed krijgt. Moeder dwingt me om te gaan zeuren bij de verzekering. Gaat toch niet lukken. En die klote behandeling heeft ook niks geholpen. Zoveel geprobeerd en niks helpt. Word daar helemaal strontziek van.
Nou ja, de behandeling van afgelopen weekend heeft in ieder geval wel geholpen, toch?![]()
![]()
gaap zeg, is het al weekend?
Weet niet of er nog mensen van jullie op pad waren met de auto vanochtend?
Moest naar Brakel en dam'n ik heb echt. vanaf N11 > hele A12 in de file gestaan totdat ik bij Utrecht de A2 op kon.
Was wel een soort extreem, rij het meestal sneller.Do what you love, love what you do!![]()
ohja en daardoor niet genoeg tijd om accu op te laden van de auto, dus moest op de terugweg langs een snellader langs de A2, eerste vol, denk red de eerst volgende nog wel op A12. ook vol.
Ik de 3e stekker geprobeerd want stonden er twee al aan (kan niet laden gvd)
Ik wachten. uiteindelijk ging er iemand in het andere rijtje weg naast me. Ik er achteruit maar in gereden voor er iemand anders kwam.
GVD en toen lade dat kreng weer niet waar ik na een kwartier achter kwam.
Opnieuw stekker erin en gestart, toen deed ie het. nog half uur gestaan. Heerlijk dat elektrisch rijden
Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat helpt je ook echt om vooruit te komenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat komt bij dat ik een hele dure behandeling niet vergoed krijgt. Moeder dwingt me om te gaan zeuren bij de verzekering. Gaat toch niet lukken.NOT
![]()
* Harrie hoort nu ergens in de verte iemand sputteren met allemaal goedbedoelde kansloze adviezen die alleen kan bedenken wat ze zelf zou doen maar zich totaal niet kan verplaatsen in de persoon waar het om gaat![]()
Geen ervaring mee, ik ben voorlopig nog een weigeraar van electrisch rijdenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:12 schreef kree het volgende:
ohja en daardoor niet genoeg tijd om accu op te laden van de auto, dus moest op de terugweg langs een snellader langs de A2, eerste vol, denk red de eerst volgende nog wel op A12. ook vol.
Opnieuw stekker erin en gestart, toen deed ie het. nog half uur gestaan. Heerlijk dat elektrisch rijden![]()
![]()
saaiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:12 schreef kree het volgende:
Ik de 3e stekker geprobeerd want stonden er twee al aan (kan niet laden gvd)
Ik wachten. uiteindelijk ging er iemand in het andere rijtje weg naast me. Ik er achteruit maar in gereden voor er iemand anders kwam.
Opnieuw stekker erin en gestart, toen deed ie het. nog half uur gestaan. Heerlijk dat elektrisch rijden![]()
https://www.autoreview.nl(...)ingen-van-10735-euroquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ik ben voorlopig nog een weigeraar van electrisch rijden![]()
Geen interessequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.autoreview.nl(...)ingen-van-10735-euro![]()
![]()
het werkt opzich prima en wil het niet afkraken, maar voor dit soort afstanden heeft mijn werkgever niet echt nagedacht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ik ben voorlopig nog een weigeraar van electrisch rijden
Boeit niet uiteindelijk is het wel betaalde tijd, maar baalde wel een beetje, zeker omdat ik in de ochtend er meer als 2 uur over deed naar Brakel vanaf Katwijk.Do what you love, love what you do!![]()
weer katwijk dat niet positief uit de verf komt in DTSquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
het werkt opzich prima en wil het niet afkraken, maar voor dit soort afstanden heeft mijn werkgever niet echt nagedacht.
Boeit niet uiteindelijk is het wel betaalde tijd, maar baalde wel een beetje, zeker omdat ik in de ochtend er meer als 2 uur over deed naar Brakel vanaf Katwijk.![]()
![]()
dat was het idd, nouja er was een werkoverleg via teams onderhand, maarja dat was ook saaiquote:
niks met Katwijk te maken datquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
weer katwijk dat niet positief uit de verf komt in DTS
Dat jij vergeet om die auto op te laden heeft niets met je werkgever te maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
het werkt opzich prima en wil het niet afkraken, maar voor dit soort afstanden heeft mijn werkgever niet echt nagedacht.
Boeit niet uiteindelijk is het wel betaalde tijd, maar baalde wel een beetje, zeker omdat ik in de ochtend er meer als 2 uur over deed naar Brakel vanaf Katwijk.![]()
Ik zou bijna interesse krijgen, maar ik kan het me gewoon niet veroorloven.quote:
Daarbij zou ik 'm altijd aan een openbare laadpaal hier moeten knopen.
En die krengen hebben ook maar een bereik van 267 km.![]()
Ik weet niet wat te zeggen, maar vind het heftig voor je.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat komt bij dat ik een hele dure behandeling niet vergoed krijgt. Moeder dwingt me om te gaan zeuren bij de verzekering. Gaat toch niet lukken. En die klote behandeling heeft ook niks geholpen. Zoveel geprobeerd en niks helpt. Word daar helemaal strontziek van.![]()
![]()
Echt he....geen reclame dit!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
weer katwijk dat niet positief uit de verf komt in DTS![]()
Ik hoef er geenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou bijna interesse krijgen, maar ik kan het me gewoon niet veroorloven.
En die krengen hebben ook maar een bereik van 267 km.![]()
![]()
gewoon diesel of benzineDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
maar @ToT wij gingen dit weekend toch geen bier drinken in Katwijk of heb ik dat verkeerd opgeschreven op de kalender![]()
![]()
nouja ik ontken niet dat er in (de ghetto) van Katwijk afentoe ff iemand overhoop wordt geknald, of neergestoken.quote:
Maar over het algemeen is het nog steeds een liefelijk dorpje
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:20 schreef Harrie het volgende:
maar @:ToT wij gingen dit weekend toch geen bier drinken in Katwijk of heb ik dat verkeerd opgeschreven op de kalenderNiet in Katwijk, nee!
![]()
![]()
Wait, whut?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik ontken niet dat er in (de ghetto) van Katwijk afentoe ff iemand overhoop wordt geknald, of neergestoken.
Maar over het algemeen is het nog steeds een liefelijk dorpje![]()
![]()
neeeeee ik ging vol weg, maar daarheen hou ik 30% over.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat jij vergeet om die auto op te laden heeft niets met je werkgever te maken.
En is 1-fase laden mijn auto, dus die gaat niet zo snel. En had dus niet genoeg kunnen laden voor weer terug. Daarom moest ik tussenstop maken bij een snellader.Do what you love, love what you do!![]()
incidenten en verwarde personen, nouja wil er niet eens over op ingaan, toevallig de wijk van waar weet je wel. niet echt de standaard NL personen wonen. goh.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Je pohi?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
wat was het andere negatieve btw? dat heb ik ff gemist?![]()
![]()
Euhm kom ik zo negatief over over Katwijk dan? denk toch niet?quote:Do what you love, love what you do!![]()
ook voor jou en zul je zien, zeker als je auto van werk hebt, die willen dat niet meer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
De meeste halen wel 300km en zo vaak rij je dat ook weer niet. Voor lange trips heb je apps die je route een beetje kan plannen langs oplaadpunten. Als ze werken dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou bijna interesse krijgen, maar ik kan het me gewoon niet veroorloven.
En die krengen hebben ook maar een bereik van 267 km.
Ik vind elektrische auto's nog te duur vergeleken met gas/hybrids.![]()
We lopen maar te geinen!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm kom ik zo negatief over over Katwijk dan? denk toch niet?![]()
![]()
Die MG's die nu gedumpt worden hebben een kutbereik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste halen wel 300km en zo vaak rij je dat ook weer niet. Voor lange trips heb je apps die je route een beetje kan plannen langs oplaadpunten. Als ze werken dan.
Ik vind elektrische auto's nog te duur vergeleken met gas/hybrids.
Hybrides worden volgens dat bericht die ik gepost heb juist duurder.![]()
LOL 200 die van mij helemaal vol (in theorie dus). haal er maar wat van af. Denk mss 150km? zeker in de winter en kou.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste halen wel 300km en zo vaak rij je dat ook weer niet. Voor lange trips heb je apps die je route een beetje kan plannen langs oplaadpunten. Als ze werken dan.
Ik vind elektrische auto's nog te duur vergeleken met gas/hybrids.Do what you love, love what you do!![]()
Echt een dorpje jaquote:Het aantal inwoners in de gemeente Katwijk is met 8.880 inwoners toegenomen van 58.086 inwoners in 1995 tot 66.966 inwoners in 2024 (dat is een grote groei van 15%). Het gemiddelde verschil per jaar over de hele periode van 1995 tot en met 2024 was 306 inwoners (0,49%). De ontwikkeling van de data in de tijd volgt een monotoon stijgende trend: De cijfers stijgen ieder jaar.Die die *** buitenlanders overal de schuld van geven gaat hem ook niet worden niequote:In 2024 was de herkomst van inwoners in de gemeente Katwijk als volgt verdeeld: herkomst uit Nederland: 86%, herkomst uit Europese landen: 5,5% en herkomst uit landen buiten Europa: 8,7% En in 1996 was de verdeling van inwoners naar herkomstgebied als volgt: herkomst uit Nederland: 94%, herkomst uit Europa: 2,50% en herkomst van buiten Europa: 3,89%.Man(3x) allemaal van die electrische baggerwagens in Katwijkquote:Er zijn 1.071 elektrische auto’s in de gemeente Katwijk. Dit is het totaal aantal in januari 2025 bij de RDW op kenteken geregistreerde elektrische auto’s in de gemeente Katwijk die op de batterij rijden en met een stekker opgeladen worden.
quote:In de gemeente Katwijk zijn van 2012 tot en met 2023 in totaal 24.890 misdrijven geregistreerd. Deze misdrijven zijn ingedeeld naar 44 verschillende soorten delicten. In 2023 werden in de gemeente Katwijk 2.265 misdrijven door de politie vastgelegd. Gebruik het filter boven de grafiek om de gegevens per maand of per jaar te tonen.![]()
![]()
24.980 misdrijven op een bevolking van 58.086 inwoners?!?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Echt een dorpje ja
[..]
Die die *** buitenlanders overal de schuld van geven gaat hem ook niet worden nie
[..]
Man(3x) allemaal van die electrische baggerwagens in Katwijk
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
nouja het is dat gemeente Katwijk hele fusie had met valkenburg en Rijnsburg he? daardoor meer totaal inwonersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Echt een dorpje ja
[..]
Die die *** buitenlanders overal de schuld van geven gaat hem ook niet worden nie
[..]
Man(3x) allemaal van die electrische baggerwagens in Katwijk
[..]
[ afbeelding ]
Die diefstal enzo, 9 van de 10 keer is niet "katwijkers". maar bende Oostblok gerelateerd die ff de boulevard leeg roven.
hebben we nog asielzoekerscentrum met uitgeprocedeerden.Do what you love, love what you do!![]()
Dit viel mij ook al opquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
24.980 misdrijven op een bevolking van 58.086 inwoners?!?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
24.980 misdrijven op een bevolking van 58.086 inwoners?!?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik ontken niet dat er in (de ghetto) van Katwijk afentoe ff iemand overhoop wordt geknald, of neergestoken.
Maar over het algemeen is het nog steeds een liefelijk dorpje![]()
Mooi verhaal erover. en neem het aan voor waar?
Ze kregen daar allemaal fietsen enzo op kosten van de gemeente. Die week later op marktplaats stonden
Kijk ik wil niet negatief doen eigenlijk, maar toch komen er een hoop problemen daarvandaan.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2258 / +160 / +145 / 7867 / 8330
2. Harrie / 861 / +93 / +46 / 2050 / 2306
3. _UserName_ / 452 / +25 / +93 / 833 / 1027
4. Dr.Mikey / 412 / +14 / +18 / 754 / 929
5. KillemWieft / 315 / +4 / +25 / 486 / 625
6. drakin / 295 / +49 / +13 / 905 / 1061
7. ToT / 211 / +33 / +3 / 2483 / 2639
8. mascara-klodder / 196 / +6 / +0 / 1174 / 1342
9. sinterklaaskapoentje / 181 / +19 / +14 / 1526 / 1698
10. hemarookworst / 167 / +8 / +32 / 772 / 890
11. Lovely / 155 / +10 / +48 / 1527 / 1710
12. HappyCharly / 149 / +3 / +1 / 1060 / 1171
13. AardappelSchotel / 149 / +20 / +26 / 1258 / 1412
14. MizzezAmy / 147 / +8 / +15 / 1661 / 1836
15. roos94 / 143 / +0 / +0 / 410 / 490
16. sp3c / 113 / +10 / +4 / 571 / 645
17. gebrokenglas / 109 / +32 / +1 / 1199 / 1328
18. maily / 101 / +5 / +21 / 1161 / 1274
19. kree / 98 / +5 / +1 / 1302 / 1388
20. devzero / 80 / +0 / +59 / 254 / 287SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Over een periode van 12 jaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
24.980 misdrijven op een bevolking van 58.086 inwoners?!?![]()
![]()
tis relatief he? maar toch zie je dat er in sommige wijken meer problemen zijn als andere.quote:
met name hoornes dus, dat is wel aardig ghetto aan het worden.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat hoor je sowieso overal.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:29 schreef kree het volgende:
Mooi verhaal erover. en neem het aan voor waar?
Ze kregen daar allemaal fietsen enzo op kosten van de gemeente. Die week later op marktplaats stonden
Kijk ik wil niet negatief doen eigenlijk, maar toch komen er een hoop problemen daarvandaan.![]()
Allecijfers heeft altijd gewoon pure data dus JAquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:29 schreef kree het volgende:
Mooi verhaal erover. en neem het aan voor waar?Da's dan voor het eerst dit jaarquote:Kijk ik wil niet negatief doen eigenlijk,![]()
![]()
Dat over die fietsen op Marktplaats komt van die site af?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Allecijfers heeft altijd gewoon pure data dus JA
[..]
Da's dan voor het eerst dit jaar![]()
![]()
klopt, je zou toch denken, mss moeten ze daar eens wat van vinden, maar het is al snel discriminatie enzo. en daar wil geen ene politicus zich aan branden.quote:
Ik ben niet tegen he. helemaal niet. Maar ze moeten zich wel gedragen. en wmb. moet dat tuig keihard aangepakt worden. of teruggestuurd.Do what you love, love what you do!![]()
Strenge bible school, indoctrinatie is alles wat ze willenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, je zou toch denken, mss moeten ze daar eens wat van vinden, maar het is al snel discriminatie enzo. en daar wil geen ene politicus zich aan branden.
Ik ben niet tegen he. helemaal niet. Maar ze moeten zich wel gedragen. en wmb. moet dat tuig keihard aangepakt worden. of teruggestuurd.Of niet.
Lach met een schone bips![]()
neuh helemaal niet? Dan lees je wat je wil lezen, over het algemeen ben ik wel positief, maar idd genoeg om over te klagen ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Allecijfers heeft altijd gewoon pure data dus JA
[..]
Da's dan voor het eerst dit jaar
nog zo'n immigrant, ken ze trouwens en ben als de dood ervoor. Gelukkig zie je die hier nog niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hier hebben we hoornaars, fakking evil terroristen welDo what you love, love what you do!![]()
*zucht*quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
neuh helemaal niet? Dan lees je wat je wil lezen, over het algemeen ben ik wel positief, maar idd genoeg om over te klagen ook![]()
Ze jatten vooral veelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:33 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
Meer geweld en seks misdrijven dan millieu overtredingen♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: