SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dit is Harries ttDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hallo zoveel seizoenenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in seizoen 15 van Supernatural aanbeland:')![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in seizoen 15 van Supernatural aanbeland
Ik wist niet dat ze een serie over je hadden gemaaktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in seizoen 15 van Supernatural aanbeland![]()
![]()
Veel te weinig seizoenenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo zoveel seizoenenhet is wel supernatural
Jazeker en elk seizoen ook iets van 24 afleveringen. Ik doe er ook al best lang overquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo zoveel seizoenen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik identificeer me niet als bovennatuurlijk, ik ben gewoon natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze een serie over je hadden gemaakt
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
dat zijn bijna 400 afleveringenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker en elk seizoen ook iets van 24 afleveringen. Ik doe er ook al best lang over![]()
![]()
Ik zit in seizoen2 van #HannahVredequote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in seizoen 15 van Supernatural aanbeland![]()
![]()
Ja, ik doe er al bijna een jaar over! (weet ook niet wanneer ik er mee begonnen was voor deze post)quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel te weinig seizoenenhet is wel supernatural
Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker en elk seizoen ook iets van 24 afleveringen. Ik doe er ook al best lang over
Ik kijk meestal mini series:')![]()
Ik had alle seizoenen in 2 of 3 maanden uit tijdens mijn hbo opleiding, ik had er dus eigenlijk geen tijd voor want lerenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik doe er al bijna een jaar over! (weet ook niet wanneer ik er mee begonnen was voor deze post)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zag dat ze is opgestaan uit de dood?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zit in seizoen2 van #HannahVrede
Maar volg het niet zo goed, ik vind het een bijzonder verhaal en haar posts meestal maar lastig te lezenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik kijk nu what we do in the shadows, geweldige humor
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
De anime One Piece maakt het nog bonter. 1088 episodes in 20 seizoenenquote::')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: