SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dit is Harries ttDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hallo zoveel seizoenenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in seizoen 15 van Supernatural aanbeland:')![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in seizoen 15 van Supernatural aanbeland
Ik wist niet dat ze een serie over je hadden gemaaktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in seizoen 15 van Supernatural aanbeland![]()
![]()
Veel te weinig seizoenenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo zoveel seizoenenhet is wel supernatural
Jazeker en elk seizoen ook iets van 24 afleveringen. Ik doe er ook al best lang overquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo zoveel seizoenen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik identificeer me niet als bovennatuurlijk, ik ben gewoon natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze een serie over je hadden gemaakt
dat zijn bijna 400 afleveringenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker en elk seizoen ook iets van 24 afleveringen. Ik doe er ook al best lang over![]()
![]()
Ik zit in seizoen2 van #HannahVredequote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in seizoen 15 van Supernatural aanbeland![]()
![]()
Ja, ik doe er al bijna een jaar over! (weet ook niet wanneer ik er mee begonnen was voor deze post)quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel te weinig seizoenenhet is wel supernatural
Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker en elk seizoen ook iets van 24 afleveringen. Ik doe er ook al best lang over
Ik kijk meestal mini series:')![]()
Ik had alle seizoenen in 2 of 3 maanden uit tijdens mijn hbo opleiding, ik had er dus eigenlijk geen tijd voor want lerenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik doe er al bijna een jaar over! (weet ook niet wanneer ik er mee begonnen was voor deze post)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zag dat ze is opgestaan uit de dood?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zit in seizoen2 van #HannahVrede
Maar volg het niet zo goed, ik vind het een bijzonder verhaal en haar posts meestal maar lastig te lezenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik kijk nu what we do in the shadows, geweldige humor
![]()
De anime One Piece maakt het nog bonter. 1088 episodes in 20 seizoenenquote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Wat zou de serie met de meeste afleveringen zijn?:')![]()
De televisieserie met de meeste afleveringen wereldwijd is de Japanse animatieserie "Sazae-san", die sinds 1969 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 7.500 afleveringen telt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zou de serie met de meeste afleveringen zijn?
In de Verenigde Staten is "Guiding Light" de langstlopende serie, met 18.262 afleveringen uitgezonden tussen 1952 en 2009.
Wat animatieseries betreft, heeft "The Simpsons" sinds 1989 meer dan 700 afleveringen geproduceerd en is daarmee de langstlopende Amerikaanse animatieserie.
In Nederland is "Goede Tijden, Slechte Tijden" de langstlopende soapserie, die sinds 1990 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 6.000 afleveringen heeft."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
goede tijden achtige serie uit america, santa barbera ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zou de serie met de meeste afleveringen zijn?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja maar meer is niet altijd leuker of beterquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De anime One Piece maakt het nog bonter. 1088 episodes in 20 seizoenen![]()
![]()
ChatGPT heeft het weer eens fout?quote:Sinds 2010 - na de annulering van 'As The World Turns' - is het Britse 'Coronation Street' de langstlopende soap ter wereld. De serie loopt al sinds 1960 en telt meer dan 9.000 afleveringenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Even die eerste gezocht https://archive.org/details/sazae-san-059-to-421/Sazae-san+-+052+(1970.09.27).mkvquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
De televisieserie met de meeste afleveringen wereldwijd is de Japanse animatieserie "Sazae-san", die sinds 1969 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 7.500 afleveringen telt.
In de Verenigde Staten is "Guiding Light" de langstlopende serie, met 18.262 afleveringen uitgezonden tussen 1952 en 2009.
Wat animatieseries betreft, heeft "The Simpsons" sinds 1989 meer dan 700 afleveringen geproduceerd en is daarmee de langstlopende Amerikaanse animatieserie.
In Nederland is "Goede Tijden, Slechte Tijden" de langstlopende soapserie, die sinds 1990 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 6.000 afleveringen heeft.
Soort tiktakDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sowieso een vreemde van chatGPT, zie het nu pas, met de meeste afleveringen wereldwijd zegt hij een serie met 7000 afleveringen en die in de VS heeft 18262 afleveringenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
De televisieserie met de meeste afleveringen wereldwijd is de Japanse animatieserie "Sazae-san", die sinds 1969 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 7.500 afleveringen telt.
In Nederland is "Goede Tijden, Slechte Tijden" de langstlopende soapserie, die sinds 1990 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 6.000 afleveringen heeft.![]()
daar klopt idd niks vanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sowieso een vreemde van chatGPT, zie het nu pas, met de meeste afleveringen wereldwijd zegt hij een serie met 7000 afleveringen en die in de VS heeft 18262 afleveringen
![]()
Wauw bedankt voor het uitzoekenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
In Nederland is "Goede Tijden, Slechte Tijden" de langstlopende soapserie, die sinds 1990 wordt uitgezonden en inmiddels meer dan 6.000 afleveringen heeft.:')![]()
Coronation street heeft 11500 afleveringen, ik volg dit al tig jaar. Mijn favoriete soapquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ChatGPT heeft het weer eens fout?![]()
![]()
ChatGPT kan heel goed heel veel data vergelijken maar om er een serieuze conclusie uit te trekken hebben ik die bot nog niet heel vaak op kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sowieso een vreemde van chatGPT, zie het nu pas, met de meeste afleveringen wereldwijd zegt hij een serie met 7000 afleveringen en die in de VS heeft 18262 afleveringen![]()
![]()
quote:Soapseries blijven de topposities innemen voor de meeste afleveringen. Days of Our Lives ging in première op 8 november 1965 en is sindsdien op de buis geweest met meer dan 14.000 afleveringenCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Zoveel van die series heb ik nooit van gehoord...:')![]()
Hmm die Guiding light was eerst een radioshow.quote:
Maar dan nog mist hij dus wat langlopende soapsCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wees blijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoveel van die series heb ik nooit van gehoord...![]()
Days of our lives en Coronation street toch wel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoveel van die series heb ik nooit van gehoord...
ik kom op een site die zegt 1. As the World Turns (1956-2010) © CBS (US) 67 weken, 6 dagen en 20 uren voor een totaal van 13.858 afleveringen van 30 of 60 minuten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm die Guiding light was eerst een radioshow.
Maar dan nog mist hij dus wat langlopende soapsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zag dat wiki van Corrie al een tijd niet is bijgewerkt dus zullen wel meer afleveringen zijn.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: