SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Alleen voor nuttige dingen en niet voor domme dingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende: [..] [..] Wat een kutreacties Mijne was 'ik zal er aan denken
'
Dit is nou echt een goede vraagquote:
Ik heb een shampoobar en een conditionerbar met aloë vera, en een blok zeep met muntquote:
De helft van je lichaam?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is nou echt een goede vraag
Ik heb er nu eentje maar dat is echt gel en als ik dat op mn lichaam wil doe valt de helft er af
Lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een shampoobar en een conditionerbar met aloë vera, en een blok zeep met munt
van welk merk gebruik jij? Ik heb die van de hema maar jeetje, die zijn klein gewordenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een shampoobar en een conditionerbar met aloë vera, en een blok zeep met munt
Ja dat bedoelde zequote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ze
Je hoeft er geen gifje bij te zoeken
Ik heb volgens mij wel 10 douchegels.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is nou echt een goede vraag
Ik heb er nu eentje maar dat is echt gel en als ik dat op mn lichaam wil doe valt de helft er af
Van shampoobarsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van welk merk gebruik jij? Ik heb die van de hema maar jeetje, die zijn klein gewordenvoor mn lichaam nog niet, die ligt klaar
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel 10 douchegels.
ohhhhhhquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van shampoobars
En de zeep is van zo'n lokale markt
Is die van de hema fijn?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
Shampoobars heeft zoveel keusal hema ook ondertussen
twee hele bars vol ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
En zitten vaak ook wat minder rommeltjes in.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
Shampoobars heeft zoveel keusal hema ook ondertussen
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ze
Je hoeft er geen gifje bij te zoeken
quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee hele bars vol ?
hoe groot is jouw douche?
Dacht alquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, er staan er twee in de douchecabine en de rest staat in een kastje.
Ja maar heb enkel die van Dille en Kamille eerder geprobeerd dus weinig vergelijkingsmateriaalquote:
Hmm, dat verschilt ook nog inderdaad. Ik wilde zonder.. iets waarvan ik nu alweer ben vergeten hoe dat heet. De shampoobars van de action zijn (je verwacht het niet) ruk. Dat is hetzelfde als shampoo in een flesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En zitten vaak ook wat minder rommeltjes in.
koelquote:
SLS?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dacht alWaarom zoveel?
[..]
Ja maar heb enkel die van Dille en Kamille eerder geprobeerd dus weinig vergelijkingsmateriaal
[..]
Hmm, dat verschilt ook nog inderdaad. Ik wilde zonder.. iets waarvan ik nu alweer ben vergeten hoe dat heet. De shampoobars van de action zijn (je verwacht het niet) ruk. Dat is hetzelfde als shampoo in een fles
wat is een douch egel?quote:
Nee die is nog niet afquote:
Een apart gevormde douchekopquote:
Ja ga ‘s ochtends na de hele nacht zweten toch niet vies de deur uit en ‘s avonds niet na een hele dag viezigheid tegen gekomen te zijn in een schoon bedje liggenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat 2x per dag onder de douche
Ik heb ook voor elk seizoen anderequote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik weet niet waarom maar dit klinkt heerlijk
dat zal wel een lekker scrub op de rug gevenquote:
Ja. 'Op de rug.'quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal wel een lekker scrub op de rug geven
geen idee waar jij een egel anders zou willen ' hebben 'quote:
Op de massagestandquote:
Zwabbie takes no prisonersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, voor iemand die jarenlang professioneel belachelijk gemaakt is, zou het je sieren als je de mensen om je heen minder veroordeelt over triviale shit. Het staat niet zo tof als je misschien denkt.
Niemand in de boeien te slaan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwabbie takes no prisoners
Voorzichtige knuffel?quote:
ja!quote:
Wat heerlijk kneuterigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook voor elk seizoen andereCitroen en mango gebruik ik bijvoorbeeld in de zomer, en met kerst had ik iets kruidigs, met Halloween heb ik vanille en pompoen. Nu heb ik eucalyptus staan en eentje met vanille en framboos.
watquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
Ik gebruik (meestal) geen zeep onder de douche
Nou ja, misschien wat scherp, maar het is ook oprecht goedbedoeld advies. Noem het optimisme.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwabbie takes no prisoners
En de spanning? Is die een beetje om te snijden?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:08 schreef Haags het volgende:
Ik sta een beetje snijbonen te snijden zeg. Hou op met me
Jaaa, dat is echt heerlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij sommige merken blijft die geur helemaal in de badkamer hangen
ohja ok, goede redenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn huid kan daar niet zo goed tegen.
Heb je het koud?quote:
Daar heb ik de eucalyptus-douchegel voorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, dat is echt heerlijk
En dan zo lekker vroeg douchen en daarna op de bank ploffen met de avond nog voor je![]()
Krijg je brandwonden van joh, met warme drank gooienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je het koud?
*Gooit deken en warme drank naar keuze
Oh heb je er daar ook echt eentje voorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik de eucalyptus-douchegel voorDie is zo lekker
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:12 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik heb ook nog een aangebroken literfles Snow Fairy van Lush staan, daar ben ik zuinig mee want die is teringduur geworden
Modie kan die wel goed vangenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Krijg je brandwonden van joh, met warme drank gooien
Ben je deels koala?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik de eucalyptus-douchegel voorDie is zo lekker
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik doe dit ook maar iemand vertelde me dat je dat beter niet kunt doen want dan gaat de geur verloren
Basedquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
The Village People gaan optreden als Trump het Witte Huis in gaat.
Gonorroe aan die preutje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Hele dag slapen en enorm blèren als iemand aan me zit.
daarvoor moet je naar Frankrijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Zoek nog een lekkere lavendeldouchegel maar die ruiken allemaal zo chemisch. Had wel lekkere zeep gevonden, maar die drogen vaak zo ontzettend uit.
Leer zeep maken. Groei lavendel op je balkon. Join the club van mensen die met teveel dingen zelf lopen te prutsen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Zoek nog een lekkere lavendeldouchegel maar die ruiken allemaal zo chemisch. Had wel lekkere zeep gevonden, maar die drogen vaak zo ontzettend uit.
Lavendel op balkon heb ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leer zeep maken. Groei lavendel op je balkon. Join the club van mensen die met teveel dingen zelf lopen te prutsen.
Dit wil ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leer zeep maken. Groei lavendel op je balkon. Join the club van mensen die met teveel dingen zelf lopen te prutsen.
Ik ook. Zeep maken lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit wil ik ooken drankjes maken met lavendel
Kan ik daar m'n vet voor gebruiken?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook. Zeep maken lijkt me leuk.
Wilde dit doen met museumnacht maar we waren te laat (want je moest schijnbaar minimaal 60 min van te voren aanwezig zijn, dát stond nergensquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook. Zeep maken lijkt me leuk.
Zou van die rare geurtjes maken, overleden huisdier, geurloze cactus, je moeder, doerian of schoolkrijt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik daar m'n vet voor gebruiken?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik weer meer dan één stap verwijderd ben van burnout ga ik weer random dingetjes oppakken.
Rustig aan Tyler Durdenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh dat soort dingen zijn altijd zo jammer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wilde dit doen met museumnacht maar we waren te laat (want je moest schijnbaar minimaal 60 min van te voren aanwezig zijn, dát stond nergens)
Ja geurloze cactus lijkt me een prima zeepgeurquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou van die rare geurtjes maken, overleden huisdier, geurloze cactus, je moeder, doerian of schoolkrijt.
Als het stond aangegeven dan waren we er sowieso eerder, maar dat zouden dan waarschijnlijk meer mensen doen dus dat heeft geen zin (denk ik dan). En pakte nog wel leuk uit achteraf want daardoor zijn we andere dingen gaan doen waarvan we dachten 'mehh' en dat bleek juist kei leuk te zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rustig aan Tyler Durden
[..]
Oh dat soort dingen zijn altijd zo jammer.
Ja. Deed Tyler Durden ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als het stond aangegeven dan waren we er sowieso eerder, maar dat zouden dan waarschijnlijk meer mensen doen dus dat heeft geen zin (denk ik dan). En pakte nog wel leuk uit achteraf want daardoor zijn we andere dingen gaan doen waarvan we dachten 'mehh' en dat bleek juist kei leuk te zijn
Voor de neutrale avondjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja geurloze cactus lijkt me een prima zeepgeur
Tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga boodschappen doen en spelletje spelen. Bye
met de vakkenvuller... verstoppertjequote:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is chocolaquote:
Hey, who turned out the lights?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is chocola
*kijkt in kastje en ziet nog een paar kilo chocolade liggen*quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is chocola
Haiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*kijkt in kastje en ziet nog een paar kilo chocolade liggen*
quote:
Oh haiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*kijkt in kastje en ziet nog een paar kilo chocolade liggen*
quote:
quote:
essieeeeeeeeee, essssieeeeeeeeeee, esssie de bostijgerinquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
essieeeeeeeeee, essssieeeeeeeeeee, esssie de bostijgerin
Airbrush je nog?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik weer meer dan één stap verwijderd ben van burnout ga ik weer random dingetjes oppakken.
Zelfde halfjes die puuzel en zeuven zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mensen die mc crocket tegen mc kroket zeggen
1140 meter vandaag. Stappenteller ook alweer boven de 10k. nu nog ff met jullie klieren hierzoquote:
Wel altijd een zwemnoodle bij de handquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar kun je toch lastig op hatseflatsen
Op het moment jongleer ik een baan en een opleiding tegelijkertijd, dus ik doe bar weinig buiten dat.quote:
Je houdt het momentum hoog dusquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op het moment jongleer ik een baan en een opleiding tegelijkertijd, dus ik doe bar weinig buiten dat.
Heb je geen 3 dingen nodig om te jongleren?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op het moment jongleer ik een baan en een opleiding tegelijkertijd, dus ik doe bar weinig buiten dat.
Nee in het geld natuurlijkquote:
Een sociaal leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je geen 3 dingen nodig om te jongleren?
Je hebt ons tochquote:
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
hoi klaagkatquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Zwembad is warmer dan het hok van vanmiddag. Nog meer warmte
Moest gnorkenquote:
Supermarket Simulatorquote:
Wel knap bijna een uur later exact dezelfde reactie bijna tegelijkertijdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
super market simulator
-oh- spuit 11
Vanmiddag weer een tweetje gevondenquote:
Ze strooien daar met geldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een tweetje gevondennog geen honderd meter van die eerste
Misschien is het wel een spoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een tweetje gevondennog geen honderd meter van die eerste
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel knap bijna een uur later exact dezelfde reactie bijna tegelijkertijd
Mag ik zitten?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Nooit meer staan of nooit meer liggen?
Nooit meer staan dan denk ik. Wieltjes zijn niet ideaal, maar kunnen liggen is winning.quote:
Nooit meer staan. Nooit meer liggen, slaapt zo lastig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Wie weet! Morgen ga ik de andere kant opquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is het wel een spoor.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel superirritant trouwens, heb je eigenlijk alleen leuke dingen gedaan in het weekend en dan alsnog compleet kapot omdat je hoofd gaar doet.
Dat nooit staan komt al aardig dicht bij mijn afgelopen 2,5 jaar?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Mag ik gelijk een heel nieuw lichaam bestellen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:37 schreef Recce het volgende:
[..]We moeten eens een partij nieuwe hoofden bestellen.
Ja maar rolstoelenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit meer staan dan denk ik. Wieltjes zijn niet ideaal, maar kunnen liggen is winning.
Jawel hoor, maar dat is wel duurder. Ik zal even overleggen met mijn dealer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag ik gelijk een heel nieuw lichaam bestellen?
Vroeger sliepen mensen ook zittendquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit meer staan. Nooit meer liggen, slaapt zo lastig.
Is @bitterbal je dealer?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat is wel duurder. Ik zal even overleggen met mijn dealer.
Vroeger gingen mensen ook eerder dood.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger sliepen mensen ook zittend
Het is geheim dat @bitterbal je dealer is?quote:
Daar kan ik niets over zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is geheim dat @:bitterbal je dealer is?
Heb je ook de bij effecten van beiden? Dus als je nooit meer mag staan dat je dan slap, spierloos en dik wordt en als je niet meer mag liggen je met constante pijn aan je poten en een zere rug rondloopt?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Ik denk dat @bitterbal nu via @Recce hier in Nederland handeltquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is geheim dat @:bitterbal je dealer is?
Ik wil graag horizontaal kunnenquote:
De Russen van Foqueville!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat @:bitterbal nu via @:recce hier in Nederland handelt
huehuequote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil graag horizontaal kunnen
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Russen van Foqueville!EXTERMINATE
Wat zoek je voor lichaam?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag ik gelijk een heel nieuw lichaam bestellen?
Iets te zwaar?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
pfff weet je. Ik ga het bij dit ene biertje laten denk ik.
Nee daar heb ik @LTVDK al voorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat zoek je voor lichaam?
Mannelijk en gespierd?
Wat is je geheim?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben echt ernstig aan het afvallen deze vakantie. Niet goed.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daar heb ik @:ltvdk al voor
Voor mezelf een beetje rondingen en vrouwelijk
Maar bij voorkeur eentje zonder ziektes
Maar je bent wel een man en je hebt spierenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al kan die van mij ook wel de nodige reparaties gebruiken
quote:
Was het eten van de Gele Vloed niet lekker?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben echt ernstig aan het afvallen deze vakantie. Niet goed.
Ja dat wel, maar ook niet allemaal meerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je bent wel een man en je hebt spieren
Eh, boeiendquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ook niet allemaal meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eh, boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat niet. Maar ik kom hier om energie te tanken en dat lukt gewoon niet.quote:
ga ik morgen kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het eten van de Gele Vloed niet lekker?
Tot wanneer blijf je daar dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
weer geen plan voor het avondeten morgen.
morgen dan maar een goed lange wandeling maken en hoofd leegquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik kom hier om energie te tanken en dat lukt gewoon niet.
Ben je dan een weekje gebleven?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
donderdag na ontbijt weer naar huis
weet je hoeveel energie dat kost? En het is koud ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen dan maar een goed lange wandeling maken en hoofd leeg
Bestaat dat dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik kom hier om energie te tanken en dat lukt gewoon niet.
hahahaha ja maar het levert je het dubbele minstens opquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je hoeveel energie dat kost? En het is koud ook.
Doe even normaal joh.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha ja maar het levert je het dubbele minstens op
dan geloof je me nietquote:
Ja, maar in de vrieskou en de gladdigheid de deur uit MOETEN in het donker omdat je anders niks te vreten hebt is heul zo geinig niet.quote:
Kijk nu al uit naar de travelsnack waarin het uiteindelijk toch best een leuk tripje bleek te zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar in de vrieskou en de gladdigheid de deur uit MOETEN in het donker omdat je anders niks te vreten hebt is heul zo geinig niet.
Fles travelsnacksquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar de travelsnack waarin het uiteindelijk toch best een leuk tripje bleek te zijn
Misschien moet ik het inderdaad maar even een maandje laten rusten ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar de travelsnack waarin het uiteindelijk toch best een leuk tripje bleek te zijn
Ja zo gaat het elke keer, hele dagen vloeken over wat er allemaal wel niet kut is en daarna een vrolijke snack vol met leuke foto's en verhalenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet ik het inderdaad maar even een maandje laten rusten ja.
Klinkt goed. Nu moet ik aan een ovenschaal met nachos gehakt en kaas denkenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zin in een burrito met gehakt, fajitakruiden en kaas
Uitstekende keuze.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zin in een burrito met gehakt, fajitakruiden en kaas
Geef.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klinkt goed. Nu moet ik aan een ovenschaal met nachos gehakt en kaas denken
Net nog gedaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar in de vrieskou en de gladdigheid de deur uit MOETEN in het donker omdat je anders niks te vreten hebt is heul zo geinig niet.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klinkt goed. Nu moet ik aan een ovenschaal met nachos gehakt en kaas denken
Ik heb het alleen niet in huisquote:
4 weken incubatietijd oidquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Nu hebben ze dus alle zakken met blauwe bessen weggehaald. Dat was het enige fruit dat ik eetNou ja, denk niet dat ik zo'n zak heb gegeten anders hoor je het wel als ik cola ga pissen of stopverf ga kakken.
Dit kan geen verrassing zijnquote:
Ik gooi het elke dag door de kwark. Als ik verse haal ga ik failliet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
Ik eet wel blauwe bessen, maar die ik heb zijn een doosje van de Dekamarkt
Diepvriesdoosje van de Dekamarktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gooi het elke dag door de kwark. Als ik verse haal ga ik failliet.
O zo. Ja de doosjes hadden ze nog wel. Maar daar doe ik ook niet lang mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Diepvriesdoosje van de Dekamarkt
alweer niet? schandaligquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voetbal was ook weer niet best.
Wanneer wel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voetbal was ook weer niet best.
Ja, het is al een tijdje geleden inderdaad.quote:
Lees zequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:53 schreef Nizno het volgende:
ik doe de laptop uit en ga nog even lezen.
Gute Nacht Freunde
Enjoyquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:53 schreef Nizno het volgende:
ik doe de laptop uit en ga nog even lezen.
Gute Nacht Freunde
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Zag ik daar een @:miniem? Another blast from the past
Die haalt zijn koffie al bijna 8 jaar elders.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:03 schreef Koen66 het volgende:
Misschien kunnen we @:mpg ook wel lokken
Is ie ook al getrouwd?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die haalt zijn koffie al bijna 8 jaar elders.
Met die ene fokster toch ook?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die haalt zijn koffie al bijna 8 jaar elders.
Kerelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met die ene fokster toch ook?
Ben der naam kwijt.
Takkiequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met die ene fokster toch ook?
Ben der naam kwijt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet nog wel midden in de nacht na Bospop bij haar moeder in huis. Willen julie wat drinken
Ik lust wel een kop koffie zei ik
MPG: Ja ik ook wel
Haar blik toen;
Ik heb hem nooit nee horen zeggen tegen koffie.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet nog wel midden in de nacht na Bospop bij haar moeder in huis. Willen julie wat drinken
Ik lust wel een kop koffie zei ik
MPG: Ja ik ook wel
Haar blik toen;
Hij zei wel Nee tegen Theequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit nee horen zeggen tegen koffie.
Heb je Koekie ten huwelijk gevraagd?quote:
Zelfs als hij ziek is, volgens mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij zei wel Nee tegen Thee
Dat mag nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je Koekie ten huwelijk gevraagd?
nopequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
jullie al in de nieuwe dirk geweest?
Nee, nog niks nodig gehad daar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
jullie al in de nieuwe dirk geweest?
Ben ik ook eens geweest. Rijden op het circuit dan welquote:
jaar of wat terug wel een keer bij de Amsterdamse waterleidingsduinen (oid) gewandeldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen maar 1 of 2 keer per jaar wandelen in de duinen.
Daar inderdaad. Kwam ik vroeger bijna maandelijksquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaar of wat terug wel een keer bij de Amsterdamse waterleidingsduinen (oid) gewandeld
@Monsterkoekie heeft hier in het verleden ook incidenteel wel gepost maar dat klikte nooit zoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik ook eens geweest. Rijden op het circuit dan wel
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope
Koen Jr heeft er een paar keer staan vakken vullen
ik ben er ook nog niet geweest, maar voor mij ligt hij gewoon onhandig, ik kom relatief zelden in het centrumquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:monsterkoekie heeft hier in het verleden ook incidenteel wel gepost maar dat klikte nooit zo
Ik kom er af en toe, maar ga er niet naartoe speciaal voor een supermarktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik ben er ook nog niet geweest, maar voor mij ligt hij gewoon onhandig, ik kom relatief zelden in het centrum
naja, ik heb een collega die de jumbo en de lidl op <5 minuten rijafstand heeft maar toch naar de dirk wil gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom er af en toe, maar ga er niet naartoe speciaal voor een supermarkt.
woont ie in mijn wijk? Ik heb Jumbo en Lidl op 5 minuten loopafstandquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
naja, ik heb een collega die de jumbo en de lidl op <5 minuten rijafstand heeft maar toch naar de dirk wil gaan
Ben ik toch regelmatig op 5 minuten loopafstand van jou naar de supermarkt geweestquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woont ie in mijn wijk? Ik heb Jumbo en Lidl op 5 minuten loopafstand
quote:Gegevens
Gewicht: 0 kg Details: 39,5 x 35 x 103,5 cm
Het komt wel erg dichtbijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik toch regelmatig op 5 minuten loopafstand van jou naar de supermarkt geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |