SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Alleen voor nuttige dingen en niet voor domme dingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende: [..] [..] Wat een kutreacties Mijne was 'ik zal er aan denken
'
Dit is nou echt een goede vraagquote:
Ik heb een shampoobar en een conditionerbar met aloë vera, en een blok zeep met muntquote:
De helft van je lichaam?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is nou echt een goede vraag
Ik heb er nu eentje maar dat is echt gel en als ik dat op mn lichaam wil doe valt de helft er af
Lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een shampoobar en een conditionerbar met aloë vera, en een blok zeep met munt
van welk merk gebruik jij? Ik heb die van de hema maar jeetje, die zijn klein gewordenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een shampoobar en een conditionerbar met aloë vera, en een blok zeep met munt
Ja dat bedoelde zequote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ze
Je hoeft er geen gifje bij te zoeken
Ik heb volgens mij wel 10 douchegels.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is nou echt een goede vraag
Ik heb er nu eentje maar dat is echt gel en als ik dat op mn lichaam wil doe valt de helft er af
Van shampoobarsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van welk merk gebruik jij? Ik heb die van de hema maar jeetje, die zijn klein gewordenvoor mn lichaam nog niet, die ligt klaar
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel 10 douchegels.
ohhhhhhquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van shampoobars
En de zeep is van zo'n lokale markt
Is die van de hema fijn?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
Shampoobars heeft zoveel keusal hema ook ondertussen
twee hele bars vol ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
En zitten vaak ook wat minder rommeltjes in.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
Shampoobars heeft zoveel keusal hema ook ondertussen
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ze
Je hoeft er geen gifje bij te zoeken
quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee hele bars vol ?
hoe groot is jouw douche?
Dacht alquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, er staan er twee in de douchecabine en de rest staat in een kastje.
Ja maar heb enkel die van Dille en Kamille eerder geprobeerd dus weinig vergelijkingsmateriaalquote:
Hmm, dat verschilt ook nog inderdaad. Ik wilde zonder.. iets waarvan ik nu alweer ben vergeten hoe dat heet. De shampoobars van de action zijn (je verwacht het niet) ruk. Dat is hetzelfde als shampoo in een flesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En zitten vaak ook wat minder rommeltjes in.
koelquote:
SLS?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dacht alWaarom zoveel?
[..]
Ja maar heb enkel die van Dille en Kamille eerder geprobeerd dus weinig vergelijkingsmateriaal
[..]
Hmm, dat verschilt ook nog inderdaad. Ik wilde zonder.. iets waarvan ik nu alweer ben vergeten hoe dat heet. De shampoobars van de action zijn (je verwacht het niet) ruk. Dat is hetzelfde als shampoo in een fles
wat is een douch egel?quote:
Nee die is nog niet afquote:
Een apart gevormde douchekopquote:
Ja ga ‘s ochtends na de hele nacht zweten toch niet vies de deur uit en ‘s avonds niet na een hele dag viezigheid tegen gekomen te zijn in een schoon bedje liggenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat 2x per dag onder de douche
Ik heb ook voor elk seizoen anderequote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik weet niet waarom maar dit klinkt heerlijk
dat zal wel een lekker scrub op de rug gevenquote:
Ja. 'Op de rug.'quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal wel een lekker scrub op de rug geven
geen idee waar jij een egel anders zou willen ' hebben 'quote:
Op de massagestandquote:
Zwabbie takes no prisonersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, voor iemand die jarenlang professioneel belachelijk gemaakt is, zou het je sieren als je de mensen om je heen minder veroordeelt over triviale shit. Het staat niet zo tof als je misschien denkt.
Niemand in de boeien te slaan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwabbie takes no prisoners
Voorzichtige knuffel?quote:
ja!quote:
Wat heerlijk kneuterigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook voor elk seizoen andereCitroen en mango gebruik ik bijvoorbeeld in de zomer, en met kerst had ik iets kruidigs, met Halloween heb ik vanille en pompoen. Nu heb ik eucalyptus staan en eentje met vanille en framboos.
watquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
Ik gebruik (meestal) geen zeep onder de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |