SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
jij had de lapo nietquote:
Puur toeval.quote:
Jij mag volgende keerquote:
valt wel op sinds je hier naar toe bent gelokt hoevaak je de lapo hebtquote:
quote:
Ik heb me eens helemaal kotsmisselijk zitten eten aan die pepermuntkussentjes en nu hoef ik ze niet meer. Denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef Grotetijd het volgende:
Je had vroeger van die pepermunt dingen in de vorm van wolkjes/kussentjes.
Niet deze:
[ afbeelding ]
Maar het was wel zo iets. Waren altijd erg chill. Maar weet bij god niet meer hoe die dingen heette
Was meer zo iets:
[ afbeelding ]
En zelfs dit is het voor mijn gevoel niet helemaal![]()
Ik heb ze al jaaaaaaaren niet meer gehadquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me eens helemaal kotsmisselijk zitten eten aan die pepermuntkussentjes en nu hoef ik ze niet meer. Denk ik.
Some say...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt wel op sinds je hier naar toe bent gelokt hoevaak je de lapo hebt
Aldi ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb ze al jaaaaaaaren niet meer gehadKan ze nergens vinden
Maar kotsmisselijk er aan eten herken ik wel ja
Zodat de boeren een eerlijke prijs kunnen krijgen toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocolonely met hun achterlijke oneven stukjes. 'Om de ongelijkheid te benadrukken.' Nee, dat is om mensen die niet van ongelijke dingen houden te laten dooreten.
ik vind drop smerig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wist pas sinds kort dat er suikervrije drop is. En smaakt nog niet eens zo slecht eigenlijk.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind drop smerig.
dropdrankje tegen hoesten enzo... ga er bijna van over mn nek
Daar ben ik kat voorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stukje bij stukje jij vuige gruttokiller
Rowr.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodat de boeren een eerlijke prijs kunnen krijgen toch?
Dat gelovenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodat de boeren een eerlijke prijs kunnen krijgen toch?
@4EverBlackEyed juicht dit toe.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt wel op sinds je hier naar toe bent gelokt hoevaak je de lapo hebt
Dubbelzout ben ik wel eens gek op geweest. Honingdrop nog steeds. Maar ik moet oplettenquote:
Zoute dropquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dubbelzout ben ik wel eens gek op geweest. Honingdrop nog steeds. Maar ik moet opletten
net weer een bak gratis drop van een leverancier gekregen. Die gaat het eind van de dag niet halenquote:
feiten!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
@:4everblackeyed juicht dit toe.
* TheStigsDutchCousin noteertquote:
Slimmeke.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
Kut internet gesloopt tijdens schoonmaken.
wrom doe je dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
Kut internet gesloopt tijdens schoonmaken.
Even history cleanen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest weer eens goed schoonmaken in dat hoekje.
tja... volgende keer eerst rotzooi aan de kantquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest weer eens goed schoonmaken in dat hoekje.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja... volgende keer eerst rotzooi aan de kant
Ja had kabeltje los getrokken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je iets losgetrokken? kortsluiting?
Dat is toch niet gesloopt?quote:
ligt er aan hoe los getrokkenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch niet gesloopt?
Beetje. Je moet het ook niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch niet gesloopt?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Kabel los van de stekker getrokken?
zo moet ie
[ afbeelding ]
gewoon het wifikabeltje door laten knagen door je huisdiertjesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje. Je moet het ook niet te serieus nemen.
Hoi klaagkatquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in een hok dat zo warm is dat je bijna zou denken dat het hoogzomer is.
Neeeeee dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon het wifikabeltje door laten knagen door je huisdiertjes
Ik krijg kortsluiting van dat plaatje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is de stekkerpositie van de adertjes van de draad
Salmiakquote:
Genietenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in een hok dat zo warm is dat je bijna zou denken dat het hoogzomer is.
Dat kleurenschema blijft een complot om kleurenblinden uit de IT te houden. Godsamme zeg. De hoeveelheid kabeltjes die ik opnieuw heb moeten doen voor ik maar mensen lastig ging vallen met een foto in WhatsApp om te vragen welke kabels welke kleur zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
zo moet ie
[ afbeelding ]
Dit is je internetkabel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg kortsluiting van dat plaatje.
Ohw jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje. Je moet het ook niet te serieus nemen.
Tegen de tijd dat ik dit zie haal ik er wel even iemand bij ofzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is je internetkabel.
[ afbeelding ]
En alle 8 draden daarvan moeten in dat stekkertje komen.
[ afbeelding ]
Jaaaaaa.quote:
je weet dat wifi niet via een kabeltje gaat he?quote:
Ik heb ooit in een datacenter gewerkt. Dan moest ik soms honderden van die dingen afmonteren in een dag...... Ik kan het dromen inmiddels.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kleurenschema blijft een complot om kleurenblinden uit de IT te houden. Godsamme zeg. De hoeveelheid kabeltjes die ik opnieuw heb moeten doen voor ik maar mensen lastig ging vallen met een foto in WhatsApp om te vragen welke kabels welke kleur zijn.
Zo leer je het wel!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een datacenter gewerkt. Dan moest ik soms honderden van die dingen afmonteren in een dag...... Ik kan het dromen inmiddels.
Nu probeer je een domme opmerking uit te lokken bij mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat wifi niet via een kabeltje gaat he?
jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu probeer je een domme opmerking uit te lokken bij mij.
maar dat is geen wifikabeltje... want zonder die router heb je ook geen bekabeld internetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Zonder kabel in de router heb ik geen wifi.
Jajajajaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat is geen wifikabeltje... want zonder die router heb je ook geen bekabeld internet
Omdat ik een afgrijselijke dork ben komt de CAT6 kabel mijn kamer binnen via een keystone patchpaneel in een rack om vanuit daar naar een switch en een access point te gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een datacenter gewerkt. Dan moest ik soms honderden van die dingen afmonteren in een dag...... Ik kan het dromen inmiddels.
Zo heb ik bij mijn allereerste klus nog wel eigenhandig netwerkkabels zitten knippen ja. Met zo'n krimptangquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
zo moet ie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh@:essnhills @:4EverBlackEyed @:Dr_Flash
Geen Jumbo? Woon je in schubbekutteveen of zo?quote:
quote:
Jumbo zit niet in iedere regioquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen Jumbo? Woon je in schubbekutteveen of zo?
Vermaak je je wel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, de Gele Vloed gaat pas om half zes open. En dan is het donker. Ja ik ga niet EN bij daglicht naar dat monumentje EN twee uur later nog een keer dat hele eind lopen. Weer een probleem.
Blijft een rare naam.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, de Gele Vloed gaat pas om half zes open. En dan is het donker. Ja ik ga niet EN bij daglicht naar dat monumentje EN twee uur later nog een keer dat hele eind lopen. Weer een probleem.
Huh. Weer wat geleerdquote:
Misschien heeft de eigenaar een plasfetishquote:
Nee maar dat heb ik vorige keer al uitgelegd.quote:
je treft het daar echt niet. En dat terwijl je klaagkat thuis hebt gelatenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig, lekker zwemmenquote:
Was niet kwaad bedoeldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dat heb ik vorige keer al uitgelegd.
ik de poieszquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
Ik kan hier lopend een Dekamarkt, AH en Lidl bereiken
ze zeggen 30 graden maar ik denk dat het bij 25 dik ophoudtquote:
Weet je ook al wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
als ik thuiskom ga ik moker dik Thuisbezorgd bestellen
Die op 17km is waarschijnlijk die bij mij in de buurt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
De dichtsbijzijnde zit op 8km,
En dichtsbijzijnde daarna op 17km
Beiden even onbereikbaar voor mij
AH en Lidl red ik op goede dagen,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik de poiesz
en ik kan naar de aldi ah jumbo lidl lopen maar dan ben ik bekaf
20 pokebowlsquote:
Heerhugowaardquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die op 17km is waarschijnlijk die bij mij in de buurt.
Dan zou ik lekker de Lidl doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
Oh ja, dat bestaat ook nogquote:
Ik de Diellas, Masoutis en Kazianisquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
Lekker manquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
als ik thuiskom ga ik moker dik Thuisbezorgd bestellen
Hoezo heb je geen drop in huisquote:
jumbo is 3,2.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
AH en Lidl red ik op goede dagen,
Is 1km verderop
Dekamarkt is dichterbij
Maargoed, lukt net weer een paar weken dat ik weer naar de AH en Lidl kan
quote:
Die in Alkmaar in de stad kwam ik voorheen vaak, lunch halenquote:
Alleen op goede dagen, dus meestal is het de Dekamarktquote:
RIP Deenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En soberzo Dekamarkt dan.
Al was Deen beter.
Ken je niemand die soort van in de buurt woont? Of werkt? Als ik iets van de Plus wil stuur ik ook gewoon m'n zus, want die komt er toch langs.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
De dichtsbijzijnde zit op 8km,
En dichtsbijzijnde daarna op 17km
Beiden even onbereikbaar voor mij
Er is een tweede in de binnenstad nu.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die in Alkmaar in de stad kwam ik voorheen vaak, lunch halen
Die ken ik alledrie nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik de Diellas, Masoutis en KazianisMoet ik wel een uur lopen voor heen en terug
Omdat ik het altijd te snel op eet en sinds het op is geen nieuwe zak meer gehaald.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen drop in huis
Ik heb altijd drop in huis
Ik heb zelfs speciaal mijn vaders favoriet in de kast staan zodat ie een dropje kan pakken als hij mij komt halen/brengen
Hoiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ken ik alledrie niet
Tevens hoi
Neuhquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken je niemand die soort van in de buurt woont? Of werkt? Als ik iets van de Plus wil stuur ik ook gewoon m'n zus, want die komt er toch langs.
Ohh is dat van de grond gekomenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is een tweede in de binnenstad nu.In de V&D zit nu een Jumbo.
Hoiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoije bent weer wat aan het opkrabbelen las ik?
Ik heb hier nog geen Deka gezien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
deka zitten super centraal gelegen in de randstad
Redelijk recent geopend geloof ik, ben er nog niet binnengeweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh is dat van de grond gekomen
Daar werd nog druk aan gewerkt toen ik ziek werdheb die plannen toen gezien
Wel goed als dat eindelijk opgevuld is
Shoarmaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond maar weer naar de grillturk dan. Nou ja, na een uurtje bed liggenNiks gedaan, 5638 stapjes nu.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat ik het altijd te snel op eet en sinds het op is geen nieuwe zak meer gehaald.
Er zit er eentje op 10 Kilometer hier vandaan, net als eenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen Deka gezien.
Er was ook een tijdje zo'n conceptstore ding in, met 2e kansspul ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Redelijk recent geopend geloof ik, ben er nog niet binnengeweest.
En eens, dat pand leeg laten zou zo zonde van de ruimte zijn.
Wat is er nou weer mis met de ekoplazaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er zit er eentje op 10 Kilometer hier vandaan, net als eenEko
Plaza
![]()
zoals gezegd... zeer centraalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen Deka gezien.
Ik zit veel zuidelijkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals gezegd... zeer centraal
[ afbeelding ]
quote:
Er zitten er blijkbaar twee soort van in de regio. Maar daar kom ik niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals gezegd... zeer centraal
[ afbeelding ]
ik ook niet, ranzige troepquote:
Nietsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met de ekoplaza
Eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Maar ook weer niet
Geen drop in huis hebben
Decathlon ken ik dan weer welquote:
quote:
quote:
Eroplaza was leuker geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
NietsAls het mensen die biologisch willen eten helpt moeten ze dat lekker doen.
Vind vooral die naam heel erg kut
Goede sportwinkelquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi
Ja had een maandenlange crash vanaf september maar gaat de laatste weken weer iets beter. Feestdagendipje lijkt alweer voorbij. Dus hopelijk vanaf nu weer wat meer vooruit
eet jij maar lekker door.... als ik 1 neem ga ik over mn nek... ik vind het echt smerigquote:
Ook erg begrijpelijkquote:
Ja, klopt, en er was een tijdje dat je er een werkplek kon huren ofzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was ook een tijdje zo'n conceptstore ding in, met 2e kansspul ofzo?
Wel apart, 2 Jumbo's zo dichtbij
Appartementen erboven neem ik aan?
Ahjaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klopt, en er was een tijdje dat je er een werkplek kon huren ofzo.
En het is een specifieke Jumbo, net weer even een andere invulling oid. "By Monique" staat er ook op.
Het begint ook alweer donker te worden.quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Goed bezig
Probeer je elke dag wat te wandelen?
Ja zo maar naar buitrnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het begint ook alweer donker te worden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eroplaza was leuker geweest.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
eet jij maar lekker door.... als ik 1 neem ga ik over mn nek... ik vind het echt smerig
Jumbo by monique?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klopt, en er was een tijdje dat je er een werkplek kon huren ofzo.
En het is een specifieke Jumbo, net weer even een andere invulling oid. "By Monique" staat er ook op.
Rustig aan opbouwen dan maarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ben langzaam weer aan het opbouwen naar hetzelfde rondje als voor september. Red wel weer een half uurtje maar het rondje is nog kleiner
Vandaag moet ik nog maar![]()
Hoe gaat het met jou?
Miniemquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jumbo by monique?
Zag toevallig vanmiddag reclame van die Jumbo voorbij komen op FB. Geen toeval zeker
Winterslaap?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Rustig aan opbouwen dan maar
Werk ligt stil dan denk ik?
Zn gangetje, straks in april weer in de bak. Ben in winterrust
Jij bent hier de nieuwelingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel een hoop nieuwe mensen zo ineens
Voor mij dan
Si. En waarschijnlijk niet nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jumbo by monique?
Zag toevallig vanmiddag reclame van die Jumbo voorbij komen op FB. Geen toeval zeker
Dan klopt het tochquote:
Voor mij ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel een hoop nieuwe mensen zo ineens
Voor mij dan
* TheStigsDutchCousin helm opzetquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin helm opzet
Dus nu lekker met je gezinnetje?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, in de winter heb ik geen werk
Weinig te doen hier nu.
jaja, dat is jouw stadje, ben er maar trots opquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAAAHHAHAHAHAHAHA!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en beetje klussen/onderhoud dingen verbeteren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus nu lekker met je gezinnetje?
Treinen inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
JoHoe is het met je gezin, treinen en bevers? of wat t ook alweer waren
Dat is correct, maar ik herken niet iedereenquote:
Logisch, als je ze niet eerder hebt gezienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is correct, maar ik herken niet iedereen
Ik bedoelde de bergmarmotten iddquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Treinen inderdaad.
En bergmarmotten.
Ben weer bezig met het landschap van de treinbaan. Afgelopen jaar weinig aan toegekomen. De marmotten zitten beetje vast door het stof.
Je zou bijna denken dat het door die nieuwigheid komtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is correct, maar ik herken niet iedereen
Wat een breinfabriek hèquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch, als je ze niet eerder hebt gezien.
Lekker even alles op ordequote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, en beetje klussen/onderhoud dingen verbeteren.
Nou ik ben helemaal niet nieuw persé. Maar toen ik hier "vroegah" postte waren er veel andere usersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het door die nieuwigheid komt
Wanneer vroegah?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ik ben helemaal niet nieuw persé. Maar toen ik hier "vroegah" postte waren er veel andere usersNet als in DTS. Postte toen ook veel andere mensen.
Ja, kinderen kosten tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik bedoelde de bergmarmotten idd
Scheelt een hoop herrie
Druk zeker met je gezin ed?
Jaar of 4 geledenquote:
Ja, kinderen kosten tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde de bergmarmotten idd
Scheelt een hoop herrie
Druk zeker met je gezin ed?
Ahjaquote:
Dat verklaartquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Toen was ik hier niet
Dat was daarvoor
En Damart en Miniem is ook al van eerder dacht ik
Ja, het is hier net GTST: soms verlaten mensen de serie en komen er nieuwe meepraten. En soms keren oude bekenden weer terug, gespeeld door dezelfde of een andere acteurquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ik ben helemaal niet nieuw persé. Maar toen ik hier "vroegah" postte waren er veel andere usersNet als in DTS. Postte toen ook veel andere mensen.
Hier is het grijsquote:
ow en de dode staat op uit het graf want bleek dat de tweeling was gedoodquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het is hier net GTST: soms verlaten mensen de serie en komen er nieuwe meepraten. En soms keren oude bekenden weer terug, gespeeld door dezelfde of een andere acteur.
Dus nu loop je met een fluitje alle treinen te rangeren?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, kinderen kosten tijd.
Die herrie compenseer ik door treinen met geluid.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat we er uiteindelijk met z'n vieren zitten.
wrom boekmark jij FOK!posts?!?!?!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dit blijkbaar gebookmarkt in Chrome![]()
[..]
Ja, en ze toeteren als ze langsrijdenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dus nu loop je met een fluitje alle treinen te rangeren?
Gaat het goed met iedereen?
Ik las eerst GRTDquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het is hier net GTST: soms verlaten mensen de serie en komen er nieuwe meepraten. En soms keren oude bekenden weer terug, gespeeld door dezelfde of een andere acteur.
ow... dat was een voorspelling.... ik had al geen idee wat het was.quote:
Lolquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dit blijkbaar gebookmarkt in Chrome![]()
[..]
daar gaan ook genoeg mensen weg en komen terug of anderen komen terug...quote:
Is die nog actief dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar gaan ook genoeg mensen weg en komen terug of anderen komen terug...
iedereen heeft geen reet te doen
ja daar waren laatst een stel uit KLB naar toe verhuist want redenen die nergens op sloegen. inmiddels zijn ze al terug naar KLBquote:
Ik postte voor het eerst mee in deel 507quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Toen was ik hier niet
Dat was daarvoor
Ik weet.niet meer vanaf wanneer ik hier posttequote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik postte voor het eerst mee in deel 507.
koen de daderquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet.niet meer vanaf wanneer ik hier postte
Oorspronkelijk begonnen tijdens een Iboodhunt
Daarna blijven plakken in GRTD en toen die minder leuk werd door @:koen66 hierheen gelokt
Mooie vind ik altijd dat mensen 15 jaar terug al klaagde dat bier zo duur werd toen 't net aan 2 euro was. Nu is een biertje in de kroeg volgens mij iets van 3.50 en mensen drinken het alsnog. Dus ik denk dat als over 15 jaar realistisch gezien een biertje 5-6 euro kost mensen alsnog wel blijven drinken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:25 schreef UitStraling het volgende:
Horeca Nederland, biertje straks 10 euro, biefstukje 55 euro? "Waarom niet, mensen genoeg die het makkelijk kunnen betalen"
Ik bleef hier plakken ergens in 2017 om een vrouw.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarna blijven plakken in GRTD en toen die minder leuk werd door @:koen66 hierheen gelokt
Ja, zelfs van de eerste ksc meets volgens mij. Die hards kennen de "mag ik hier roken?" grap van een cafe in Utrecht welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Toen was ik hier niet
Dat was daarvoor
Ik ken alleen dat liedjequote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, zelfs van de eerste ksc meets volgens mij. Die hards kennen de "mag ik hier roken?" grap van een cafe in Utrecht wel
Dat had ik in 2021 in DTSquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bleef hier plakken ergens in 2017 om een vrouw.
DTS = Durf Te Stoppen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat had ik in 2021 in DTSBegon om een dame, daarna vond ik 't toch wel erg leuk. Toen postte er iemand die altijd het laatste woord wilde hebben (en dan niet op die vervelende "bolk" manier) en vrij giftig was en toen ben ik gestopt
Ik heb dat uit zelfbescherming niet in huisquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Maar ook weer niet
Geen drop in huis hebben
Ik werd hier toen heen gestuurd door @Frutsel .quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat uit zelfbescherming niet in huis
Ja anders vreet ik me er helemaal misselijk aanquote:
Zitten best leuke users als je je niks aantrekt van het feit dat er constant mensen "quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DTS = Durf Te Stoppen.
bij mij ware twee daders... esf en kutkatquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werd hier toen heen gestuurd door @:Frutsel .
Ik werd meegesleurd door balliequote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij ware twee daders... esf en kutkat
das tenminste nog een aardig klein meisjequote:
Ja dat denken jullie allemaalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
das tenminste nog een aardig klein meisje
En ze heeft geen lichaamsdelen proberen af te snijden?quote:
Een grillturk met echte bordenquote:
dat ziet er prima uit!quote:
@4EverBlackEyed bedoel je?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is iets voor 4EBE
ribbelpatatjesquote:
zomer??? waar??quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat ik, een zomeraanbidder, dat erg vind
#faalnizno
Ik heb macaroni.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Ziet er goed uit flashgeniet ervan.
Ik weet nog niet wat ik ga eten
Daar heb ik ook wel zin in. Misschien moet ik dat morgen maar maken.quote:
De standaard met tomatensaus enzo?quote:
Ja, en groente, beetje sambal.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De standaard met tomatensaus enzo?
Ik ga zo denk ik even dwalen in de supermarkt
Weer een dag dichter naar die befaamde dag in juniquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu gauw weer terug, misschien nog even profijt trekken van het laatste daglicht.
genieten van de kerstlampjesquote:
Restjes van macaroni zijn ook echt heerlijk. Zou het alleen daarom weer eens makenquote:
Ik vind dat het best snel weer langer licht wordt. Kan ook door de zon komen die zich weer eens wat vaker laat zienquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij ook... overal... het open pak viel op de grond.
En dat terwijl ik spaghetti ga maken.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Restjes van macaroni zijn ook echt heerlijk. Zou het alleen daarom weer eens maken
[..]
Ik vind dat het best snel weer langer licht wordt. Kan ook door de zon komen die zich weer eens wat vaker laat zien
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:24 schreef Grotetijd het volgende:
Sow. Voor het eerst in letterlijk 3 kwart jaar m'n haar maar weer even goed gewassenMet shampoo én conditioner. Heb het heel lang niet gewassen vanwege roos/droge hoofdhuid en mensen die aanraadde om het niet te wassen vanwege de natuurlijk oliën en dat het dan weleens over kon gaan, en het stonk verder niet dus dacht joh het kan geen kwaad. En nu is die roos / droge hoofdhuid weg al een poosje dus heb net mijn haar maar weer even goed onderhanden genomen. Ik was vergeten hoe dat ook alweer voelde
Zacht haar. NIet dat 't vet werd door het niet te wassen of stonk want douchte wel gewoon elke dag maar heb ook lang geen conditioner gebruikt en schrok gewoon van hoe soepel de borstel erdoorheen ging
Was laatste bij een vriend thuis die chili aan 't maken was. Wilde hij 't zakje gehakt open maken (waarvan ik het al raar vond dat 'ie 't boven de grond deed) en dat zakje scheurde openquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, brr. Nouja, af en toe grijs dagje mag wel. Als de zon zich ook maar laat zienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Vandaag was het hier de hele dag grijs, maar zoveel zon de afgelopen dagen
En idd al merkbaar langer licht
wat heb jij veel commentaar op je mattiesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was laatste bij een vriend thuis die chili aan 't maken was. Wilde hij 't zakje gehakt open maken (waarvan ik het al raar vond dat 'ie 't boven de grond deed) en dat zakje scheurde open
Dacht echt.. Waarom doe je dat niet A: Boven het aanrecht of B: Boven de pan!?Kon 'ie weer naar de winkel
Ja nu ik 't weer gewassen heb heb ik ook wel zoiets van "oke... Misschien is die droge hoofdhuid/roos ook gewoon gekomen door stress. Ik ga 't weer wassen"quote:
Ja maar het is toch raar dat je een zak gehakt opent boven de vloer terwijl je als je 1 slag draait een pan hebt of als je 2 slagen draait een aanrecht!?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat heb jij veel commentaar op je matties
Kenkergoorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja nu ik 't weer gewassen heb heb ik ook wel zoiets van "oke... Misschien is die droge hoofdhuid/roos ook gewoon gekomen door stress. Ik ga 't weer wassen"
Voelt zoveel chiller
Ik ben meestal wel van het leven/laten leven. Maar in zo'n geval dacht ik wel echt, gast... wat denk je wat er gebeurt met zo'n matig zakje?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Of is net even toeval, kan natuurlijk ook
ik vind er allemaal niet zoveel van eigenlijk, boeiendquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar het is toch raar dat je een zak gehakt opent boven de vloer terwijl je als je 1 slag draait een pan hebt of als je 2 slagen draait een aanrecht!?![]()
Mij is geleerd om een zak/pak/bak/whatever nooit open te maken boven de grond
Heb nooit commentaar gehad van mensen over eventuele geurtjes of iets, dus zal wel meevallen.quote:
waren mensen over je aan het kletsenquote:
Sure. Mensen zijn veel te beleefd om er iets van te zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb nooit commentaar gehad van mensen over eventuele geurtjes of iets, dus zal wel meevallen.
Heerlijk. Gewoon ff een paar goede "HAAACHOOOOOO" lucht opquote:
Mwoah de mensen in mijn omgeving zijn eerlijk/direct genoeg om er wat van te zeggen hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sure. Mensen zijn veel te beleefd om er iets van te zeggen
quote:
Nee dit waren van die zielige halfjesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heerlijk. Gewoon ff een paar goede "HAAACHOOOOOO" lucht op
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
waren mensen over je aan het kletsen
Stiekem was hij zelf die vriendquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat heb jij veel commentaar op je matties
volledig begrijpelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal erg interessant
Ohquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nee dit waren van die zielige halfjes
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stamppot boerenkool met rookworst
Dat eet ik wel weer een keer als ik weer thuis benquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sure Janquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mwoah de mensen in mijn omgeving zijn eerlijk/direct genoeg om er wat van te zeggen hoor.
Spreek je gelijk geen Nederlands meer?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, kleren trekken uit. Bed liggen op. Zwembroek trekken aan. Lopen zwembad naar. Kee later doei
Hij heeft afgekeken bij @mario390quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spreek je gelijk geen Nederlands meer?
Vakantie ben op. Raar doen moet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spreek je gelijk geen Nederlands meer?
Niet doenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij heeft afgekeken bij @:mario390
Normaal wacht je niet tot je op vakantie bentquote:
Oke Yoda. Weten moet jijzelfquote:
quote:Denk aan het energieverbruik
Oh jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Normaal wacht je niet tot je op vakantie bent
Nou ja, voor iemand die jarenlang professioneel belachelijk gemaakt is, zou het je sieren als je de mensen om je heen minder veroordeelt over triviale shit. Het staat niet zo tof als je misschien denkt.quote:
Ik gebruik ChatGPT alleen als de zon schijnt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Ben presentatie aan het voorbereiden waarin regels en gebruik rondom AI worden toegelicht.
[..]
*zet schermhelderheid van laptop een tikje lager*quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Ben presentatie aan het voorbereiden waarin regels en gebruik rondom AI worden toegelicht.
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gebruik ChatGPT alleen als de zon schijnt.
Wat een kutreactiesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*zet schermhelderheid van laptop een tikje lager*
Datacenter gaat brrrrrrr.
Ja hé, je krijgt waar je voor betaalt. Kwaliteit niet gegarandeerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Wat een kutreacties
Mijne was 'ik zal er aan denken'
Grote brrr?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*zet schermhelderheid van laptop een tikje lager*
Datacenter gaat brrrrrrr.
Toen ik dat las heb ik mijn lokjes nog even besnuffeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:52 schreef UitStraling het volgende:
Je haren bijna een jaar lang niet wassen
Het is januari?quote:
Ik ga straks douchenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik dat las heb ik mijn lokjes nog even besnuffeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |