SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
jij had de lapo nietquote:
Puur toeval.quote:
Jij mag volgende keerquote:
valt wel op sinds je hier naar toe bent gelokt hoevaak je de lapo hebtquote:
quote:
Ik heb me eens helemaal kotsmisselijk zitten eten aan die pepermuntkussentjes en nu hoef ik ze niet meer. Denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef Grotetijd het volgende:
Je had vroeger van die pepermunt dingen in de vorm van wolkjes/kussentjes.
Niet deze:
[ afbeelding ]
Maar het was wel zo iets. Waren altijd erg chill. Maar weet bij god niet meer hoe die dingen heette
Was meer zo iets:
[ afbeelding ]
En zelfs dit is het voor mijn gevoel niet helemaal![]()
Ik heb ze al jaaaaaaaren niet meer gehadquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me eens helemaal kotsmisselijk zitten eten aan die pepermuntkussentjes en nu hoef ik ze niet meer. Denk ik.
Some say...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt wel op sinds je hier naar toe bent gelokt hoevaak je de lapo hebt
Aldi ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb ze al jaaaaaaaren niet meer gehadKan ze nergens vinden
Maar kotsmisselijk er aan eten herken ik wel ja
Zodat de boeren een eerlijke prijs kunnen krijgen toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocolonely met hun achterlijke oneven stukjes. 'Om de ongelijkheid te benadrukken.' Nee, dat is om mensen die niet van ongelijke dingen houden te laten dooreten.
ik vind drop smerig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wist pas sinds kort dat er suikervrije drop is. En smaakt nog niet eens zo slecht eigenlijk.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind drop smerig.
dropdrankje tegen hoesten enzo... ga er bijna van over mn nek
Daar ben ik kat voorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stukje bij stukje jij vuige gruttokiller
Rowr.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodat de boeren een eerlijke prijs kunnen krijgen toch?
Dat gelovenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodat de boeren een eerlijke prijs kunnen krijgen toch?
@4EverBlackEyed juicht dit toe.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt wel op sinds je hier naar toe bent gelokt hoevaak je de lapo hebt
Dubbelzout ben ik wel eens gek op geweest. Honingdrop nog steeds. Maar ik moet oplettenquote:
Zoute dropquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dubbelzout ben ik wel eens gek op geweest. Honingdrop nog steeds. Maar ik moet opletten
net weer een bak gratis drop van een leverancier gekregen. Die gaat het eind van de dag niet halenquote:
feiten!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
@:4everblackeyed juicht dit toe.
* TheStigsDutchCousin noteertquote:
Slimmeke.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
Kut internet gesloopt tijdens schoonmaken.
wrom doe je dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
Kut internet gesloopt tijdens schoonmaken.
Even history cleanen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest weer eens goed schoonmaken in dat hoekje.
tja... volgende keer eerst rotzooi aan de kantquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest weer eens goed schoonmaken in dat hoekje.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja... volgende keer eerst rotzooi aan de kant
Ja had kabeltje los getrokken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je iets losgetrokken? kortsluiting?
Dat is toch niet gesloopt?quote:
ligt er aan hoe los getrokkenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch niet gesloopt?
Beetje. Je moet het ook niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch niet gesloopt?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Kabel los van de stekker getrokken?
zo moet ie
[ afbeelding ]
gewoon het wifikabeltje door laten knagen door je huisdiertjesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje. Je moet het ook niet te serieus nemen.
Hoi klaagkatquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in een hok dat zo warm is dat je bijna zou denken dat het hoogzomer is.
Neeeeee dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon het wifikabeltje door laten knagen door je huisdiertjes
Ik krijg kortsluiting van dat plaatje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is de stekkerpositie van de adertjes van de draad
Salmiakquote:
Genietenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in een hok dat zo warm is dat je bijna zou denken dat het hoogzomer is.
Dat kleurenschema blijft een complot om kleurenblinden uit de IT te houden. Godsamme zeg. De hoeveelheid kabeltjes die ik opnieuw heb moeten doen voor ik maar mensen lastig ging vallen met een foto in WhatsApp om te vragen welke kabels welke kleur zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
zo moet ie
[ afbeelding ]
Dit is je internetkabel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg kortsluiting van dat plaatje.
Ohw jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje. Je moet het ook niet te serieus nemen.
Tegen de tijd dat ik dit zie haal ik er wel even iemand bij ofzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is je internetkabel.
[ afbeelding ]
En alle 8 draden daarvan moeten in dat stekkertje komen.
[ afbeelding ]
Jaaaaaa.quote:
je weet dat wifi niet via een kabeltje gaat he?quote:
Ik heb ooit in een datacenter gewerkt. Dan moest ik soms honderden van die dingen afmonteren in een dag...... Ik kan het dromen inmiddels.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kleurenschema blijft een complot om kleurenblinden uit de IT te houden. Godsamme zeg. De hoeveelheid kabeltjes die ik opnieuw heb moeten doen voor ik maar mensen lastig ging vallen met een foto in WhatsApp om te vragen welke kabels welke kleur zijn.
Zo leer je het wel!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een datacenter gewerkt. Dan moest ik soms honderden van die dingen afmonteren in een dag...... Ik kan het dromen inmiddels.
Nu probeer je een domme opmerking uit te lokken bij mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat wifi niet via een kabeltje gaat he?
jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu probeer je een domme opmerking uit te lokken bij mij.
maar dat is geen wifikabeltje... want zonder die router heb je ook geen bekabeld internetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Zonder kabel in de router heb ik geen wifi.
Jajajajaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat is geen wifikabeltje... want zonder die router heb je ook geen bekabeld internet
Omdat ik een afgrijselijke dork ben komt de CAT6 kabel mijn kamer binnen via een keystone patchpaneel in een rack om vanuit daar naar een switch en een access point te gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een datacenter gewerkt. Dan moest ik soms honderden van die dingen afmonteren in een dag...... Ik kan het dromen inmiddels.
Zo heb ik bij mijn allereerste klus nog wel eigenhandig netwerkkabels zitten knippen ja. Met zo'n krimptangquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
zo moet ie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh@:essnhills @:4EverBlackEyed @:Dr_Flash
Geen Jumbo? Woon je in schubbekutteveen of zo?quote:
quote:
Jumbo zit niet in iedere regioquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen Jumbo? Woon je in schubbekutteveen of zo?
Vermaak je je wel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, de Gele Vloed gaat pas om half zes open. En dan is het donker. Ja ik ga niet EN bij daglicht naar dat monumentje EN twee uur later nog een keer dat hele eind lopen. Weer een probleem.
Blijft een rare naam.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, de Gele Vloed gaat pas om half zes open. En dan is het donker. Ja ik ga niet EN bij daglicht naar dat monumentje EN twee uur later nog een keer dat hele eind lopen. Weer een probleem.
Huh. Weer wat geleerdquote:
Misschien heeft de eigenaar een plasfetishquote:
Nee maar dat heb ik vorige keer al uitgelegd.quote:
je treft het daar echt niet. En dat terwijl je klaagkat thuis hebt gelatenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig, lekker zwemmenquote:
Was niet kwaad bedoeldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dat heb ik vorige keer al uitgelegd.
ik de poieszquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
Ik kan hier lopend een Dekamarkt, AH en Lidl bereiken
ze zeggen 30 graden maar ik denk dat het bij 25 dik ophoudtquote:
Weet je ook al wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
als ik thuiskom ga ik moker dik Thuisbezorgd bestellen
Die op 17km is waarschijnlijk die bij mij in de buurt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
De dichtsbijzijnde zit op 8km,
En dichtsbijzijnde daarna op 17km
Beiden even onbereikbaar voor mij
AH en Lidl red ik op goede dagen,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik de poiesz
en ik kan naar de aldi ah jumbo lidl lopen maar dan ben ik bekaf
20 pokebowlsquote:
Heerhugowaardquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die op 17km is waarschijnlijk die bij mij in de buurt.
Dan zou ik lekker de Lidl doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
Oh ja, dat bestaat ook nogquote:
Ik de Diellas, Masoutis en Kazianisquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |