quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa had niet verwacht dat de nominaties haar zo zouden raken
Ik geloof haar niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa had niet verwacht dat de nominaties haar zo zouden raken
Ik begrijp het ook wel , er is ook werkelijk geen ene reet te doen , en blijkbaar gaat BB daar nog steeds niets aan veranderen. Jammer wel..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:12 schreef Ebinas het volgende:
De lamlendigheid slaat wel erg hard toe nu. (wat ik overigens best begrijp).
Doe iets BB!
Ja toch, echt jammer en ze zitten pas in week 2quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel , er is ook werkelijk geen ene reet te doen , en blijkbaar gaat BB daar nog steeds niets aan veranderen. Jammer wel..
Precies, geef ze een lange opdracht die ook op de streams kan worden gebracht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:12 schreef Ebinas het volgende:
De lamlendigheid slaat wel erg hard toe nu. (wat ik overigens best begrijp).
Doe iets BB!
Juist daaromquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja toch, echt jammer en ze zitten pas in week 2
Het is warm onder de lampen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zes liter op een dag drinken op een dag![]()
Denk ook dat het drinken uit die fles ook een soort van "tick" wordt.quote:
Hij deed het thuis ook geloof ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ook dat het drinken uit die fles ook een soort van "tick" wordt.
Je zit over het algemeen maar te zitten, dus dan maar steeds een slokje
Dan zit hij daar ook alleen maar te zittenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij deed het thuis ook geloof ik
En ook commentaar op lennie dat die zo up en downs heeft zei of linda en elsaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Linda vindt Jeffrey een beetje teruggetrokken worden nu hij veel met jolien zit
Ik ook aan haar, maar ze heeft wel leren pijpen....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena kan zich snel irriteren aan mensen
Dat krijg je wel zodra je een stelletje wordt.. dan zijn ze alleen nog met bezig met elkaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Linda vindt Jeffrey een beetje teruggetrokken worden nu hij veel met jolien zit
Dat zou wat zijn wie kan het beste een kast of bed in elkaar zetten hahahquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien kunnen ze ze een paar IKEA bouwpakketten geven hebben wij ook wat om naar te kijken
Ach ja stelletje geeft ook een makkelijke targetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat krijg je wel zodra je een stelletje wordt.. dan zijn ze alleen nog met bezig met elkaar
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach ja stelletje geeft ook een makkelijke target
Wordt hij ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:23 schreef Verity het volgende:
Alex lijkt echt wel buitengesloten worden.
En terecht, en het heet Axel...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:23 schreef Verity het volgende:
Hij zit erbij maar doet niet mee aan het gesprekquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:23 schreef Verity het volgende:
Is dat zo? Uiteindelijk gaan kijkers zich vaak juist ergeren aan stelletjesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Of niet he De jeugd houd daar wel van.
Fijn dat jij dat vind.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een hij een dat slaat nergens op
Ik erger me daar ook aan maar er zijn ook heel veel die het geweldig vinden dat er het nodige gebeurd tussen die tweequote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat zo? Uiteindelijk gaan kijkers zich vaak juist ergeren aan stelletjes
Dat doe ik hoor, no worries.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal doen toch?
Raar dat ze dat nu opvalt terwijl ze al die tijd van groepje hopte.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En ook commentaar op lennie dat die zo up en downs heeft zei of linda en elsa
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ook aan haar, maar ze heeft wel leren pijpen....
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Weten ze van elkaar al dat ze fake bewoners zijn inmiddels?
Alleen de fakers geloof ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:30 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:23 schreef Verity het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb begrepen van wel. Ze hadden er onder elkaar over dat ze het moeten volhouden tot volgende week maandag.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Pff, dat is nog wel lang.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb begrepen van wel. Ze hadden er onder elkaar over dat ze het moeten volhouden tot volgende week maandag.
Of stelletjesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:36 schreef spapaars het volgende:
Er is iemand achter de knoppen die geilt op Jef.
Mag wmb een stuk minderquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met wie hij ook is, hij is in beeld.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:49 schreef Jockari het volgende:
Jolien: "Je moet eerst miss Exclusive winnen om te mogen doorgaan naar Miss World".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:53 schreef Jockari het volgende:
Jeff houdt van "rost" bij vrouwen (ros bedoelt hij)
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:53 schreef Jockari het volgende:
Een paard bedoel je........ik weet niet wat ros is bij vrouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:53 schreef Jockari het volgende:
Honger is niet leuk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:56 schreef engine het volgende:
Zelfs Elsa miepen dat ze honger heeft. Oh nu slaap.
Op stream 2 ook niets van dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:00 schreef Jockari het volgende:
De stream die ik tot nu toe gevolgd heb vanaf begin heeft nog niet veel spelelement gebracht.
Waarschijnlijk moet ik naar de tv-uitzending kijken om iets te kunnen zien daarvan, maar daar heb ik weinig zin in.
Maar het klagen erover is best leuk.quote:
Zou dat ook wel zat zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Staan nog genoeg blikken met inhoud.
Irritaties opwekken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie het nut er ook niet in met dat eenzijdige eten.
Die is zo gefixeerd op zijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
De vrienden van Keanu die vandaag hebben gekeken hebben 'arme jongen' gedacht.
Aldus Keanu
volgens mij doelde hij nu op het weinige etenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die is zo gefixeerd op zijn uiterlijk.
Vorig jaar was het toch ook zo?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Irritaties opwekken.
Vorig jaar is er veel commentaar geweest op de soms overdaad aan eten in dat aparte kamertje.. nu commentaar op het karige eten.
Ja maar niet zo extreem als nu. Toen kregen ze ook nog yoghurt en brood.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch ook zo?
Een week lang van hetzelfde.
Later kwam die supermarkt, misschien dit jaar ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar niet zo extreem als nu. Toen kregen ze ook nog yoghurt en brood.
En kon je af en toe in overdaad eten in die thema kamer.
Van mij hoeft dit ook niet. Gewoon normaal eten. Sommige mensen zijn best afgevallen in het gezicht al.
Dagboek kamer?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Etenspauze bij de febo, is elke dag zo.
Oh ja dat kwam in het spel!! Was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Later kwam die supermarkt, misschien dit jaar ook.
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat je daarmee bedoelde 2 x de streams.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ja dat kwam in het spel!! Was ik alweer vergeten.
Inderdaad dat beperkte en tekort aan eten is nu wel erg saai aan het worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie het nut er ook niet in met dat eenzijdige eten.
Ze zei ook niet zacht een naam of wel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lennie gaat zo een ZC krijgen ....
Zonde jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
Hebben ze olie vernaggelen ze die aardappelblokjes nog. Zien er niet krokant uit.
Nee, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:21 schreef Kissingbird het volgende:
Ze zei ook niet zacht een naam of wel?
Dan had Jef die al een 100x moeten krijgen, vooral in de nachtelijke uren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lennie gaat zo een ZC krijgen ....
Volgende week een baal hooi en paardenbrokken. Slob hoeft niet meerquote:
Meer gekookte aardappelen, maar men waardeerd dit meer blijktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
Hebben ze olie vernaggelen ze die aardappelblokjes nog. Zien er niet krokant uit.
Kan Linda ook gewoon mee-eten metquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgende week een baal hooi en paardenbrokken. Slob hoeft niet meer![]()
Dat buiten sluiten kan echt niet. Dit heeft niks meer te maken met het spel, puur persoonlijk en pesterij.quote:
Denk alleen dat Jolien dat ook niet lust.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan Linda ook gewoon mee-eten met![]()
Die zagen direct een concurrent in hem, al toen ze zijn kledingkast bekeken, heel kinderachtig dit inderdaad.quote:
Ja het gaat wel steeds iets verder en sommige laten zich daarin lelijk kennen. Al was het nu gewoon vergeten maar toch.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:34 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat buiten sluiten kan echt niet. Dit heeft niks meer te maken met het spel, puur persoonlijk en pesterij.
Bij een heel gesloten groep hoeft maar een persoon een wenkbrauw op te trekken en de rest gaat mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:35 schreef Rhosyn het volgende:
Je kan mijn niet wijs maken dat alle bewoners Axel niet mogen. Dat kan gewoon niet.
![]()
Maar goed. Moeten ze nodig doen.
Zo is Huub ook begonnen
Als je een tijdje aan het slob zit ga je gekke dingen doenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Allemaal. De borden zijn niet te vreten tegenwoordig.
Jolienquote:
Hij is er zelf met een gestrekt been in gegaan. Daarnaast is hij niet erg scheutig over zijn persoonlijk leven vraagt wel veel geeft amper terug. Dan kan je niet verwachten dat andere met open armen je ontvangen. Hij zal door eigen toedoen van 0 af aan moeten beginnen. Hij wil het spel graag hard spelen nou ja dat kan dan ook. Uiteindelijk winnen harde spelers nooit. Leuk voor de sensa maar ze struikelen altijd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:35 schreef Rhosyn het volgende:
Je kan mij niet wijs maken dat alle bewoners Axel niet mogen. Dat kan gewoon niet.
![]()
Maar goed. Moeten ze nodig doen.
Zo is Huub ook begonnen
Ook al gaat iemand er met gestrekt been in dan heb je zelf nog altijd het fatsoen deze welkom te heten en te betrekken bij groepsactiviteiten zoals eten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:42 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is er zelf met een gestrekt been in gegaan. Daarnaast is hij niet erg scheutig over zijn persoonlijk leven vraagt wel veel geeft amper terug. Dan kan je niet verwachten dat andere met open armen je ontvangen. Hij zal door eigen toedoen van 0 af aan moeten beginnen. Hij wil het spel graag hard spelen nou ja dat kan dan ook. Uiteindelijk winnen harde spelers nooit. Leuk voor de sensa maar ze struikelen altijd.
Niels zei datquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Milena vind het erg dat Axel zoveel alleen is ....
Axel: je oogst wat je zaait ....
Dit zei ze tegen niels en niels zei, je oogst wat je zaait. over axelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is alleen maar gunstig voor Alex, als ze het ook zo op tv brengen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat sowieso maar het blijft asociaal van de groep.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
No worries, dit gaan ze zo in hun gezicht terug krijgen van de kijkers .....
Ah toch.quote:
Nou...zo ging het niet he.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Milena tegen Axel: ik vind het erg dat je zoveel alleen bent ....
Ze zei het tegen niels en die antwoorden zoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Milena tegen Axel: ik vind het erg dat je zoveel alleen bent ....
Nou...van wat ik zie de afgelopen dagen...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:46 schreef -river- het volgende:
De groep is enorm kinderachtig bezig en hopelijk gaan ze dat beseffen, het zijn toch geen kleine kinderen meer.
Het zijn vooral de snotneuzen van de groep.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat sowieso maar het blijft asociaal van de groep.
Geeft niet, foutjes zijn menselijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oops, verkeerd gehoord dan, sorry ...
SPOILER: filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Inderdaad! En er zijn meerdere bewoners vanaf het begin duidelijk geweest dat ze er voor het spel zijn. Daar wordt wel normaal tegen gedaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Ook al gaat iemand er met gestrekt been in dan heb je zelf nog altijd het fatsoen deze welkom te heten en te betrekken bij groepsactiviteiten zoals eten.
Ja nee klopt! Maar dat is dus bijna de hele groepquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zijn vooral de snotneuzen van de groep.
Ze nemen hem kwalijk dat hij liegt en meer geld gepakt heeft dat zijn deelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad! En er zijn meerdere bewoners vanaf het begin duidelijk geweest dat ze er voor het spel zijn. Daar wordt wel normaal tegen gedaan.
Linda heeft nog altijd het meeste gepakt, 507 euro of 508 ik weet niet meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze nemen hem kwalijk dat hij liegt en meer geld gepakt heeft dat zijn deel
Ze proberen hem in een kwaad daglicht te steken, maar dat werkt contra.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:47 schreef OmaJacky het volgende:
Ik vind de kwaadsprekerij naar Axel wel heel erg worden.
Het enige wat die man gedaan heeft in 40 euro meer ( dat hebben Linda en Lennie ook gedaan) uit de pot genomen.
Zo'n opmerking van Niels : je oogst wat je zaait ( Milena zei dat ze het zielig vind dat Axel zoveel alleen is) is toch niet normaal.
En dat Niels ook zei ik hoef m na BB nooit meer te zien is ook zo'n zielige opmerking.
Ze hebben hem niets kwalijk te nemen. alleen al die arrogantie om zo te denken is stuitendquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze nemen hem kwalijk dat hij liegt en meer geld gepakt heeft dat zijn deel
Ze hebben niet eens de moeite genomen om Axel goed te leren kennen en dan al een oordeel klaar hebben liggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:47 schreef OmaJacky het volgende:
Ik vind de kwaadsprekerij naar Axel wel heel erg worden.
Het enige wat die man gedaan heeft in 40 euro meer ( dat hebben Linda en Lennie ook gedaan) uit de pot genomen.
Zo'n opmerking van Niels : je oogst wat je zaait ( Milena zei dat ze het zielig vind dat Axel zoveel alleen is) is toch niet normaal.
En dat Niels ook zei ik hoef m na BB nooit meer te zien is ook zo'n zielige opmerking.
Dat nemen ze haar ook kwalijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Linda heeft nog altijd het meeste gepakt, 507 euro of 508 ik weet niet meer.
Klopt, ze begonnen al toen ze zijn kast zagen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens de moeite genomen om Axel goed te leren kennen en dan al een oordeel klaar hebben liggen.
Er zijn een paar aanjagers, oa Niels, Jordy, Jeff.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nee klopt! Maar dat is dus bijna de hele groep
Ja precies, schaapjesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er zijn een paar aanjagers, oa Niels, Jordy, Jeff.
En de rest, op een uitzondering na, gaat erin mee.
Zijn zelfkennis is in orde.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy denkt niet dat hij een potentiële winnaar is
Mooi dan heeft hij goede zelfkennis.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy denkt niet dat hij een potentiële winnaar is
Ja, Niels mag weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
Lieve FEBO stagiaire ik vind Niels stom, mag ik iets anders zien
Ik vind het luisteren naar hem vermoeiend.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
Lieve FEBO stagiaire ik vind Niels stom, mag ik iets anders zien
Dat beslissen hun toch niet?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:54 schreef OmaJacky het volgende:
Niels heeft een deal met Lennie over t kistje, als het een kledijtoken is dan mag Niels m en anders Lennie.
Als ie over thuis of buiten praat is het best prima, maar dat gelul over het spel en Axel is sneu.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind het luisteren naar hem vermoeiend.
Hij praat binnensmonds en wat snel.
Dat gelul over Axel is heel sneu.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als ie over thuis of buiten praat is het best prima, maar dat gelul over het spel en Axel is sneu.
Gemakkelijk praten, is 50 kilo afgevallen met minder te eten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:50 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt ik ga niet opgeven door dit te weinig eten enzo. Je weet waar je jezelf voor opgeeft.
He jordy klaagt totaal niet op dit momentquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:54 schreef lojanda het volgende:
Wat een miepen zijn die Jordy en Niels.. en maar klagen en zeuren.
Die vrouw heeft het zwaar en in België ben je dan obese volgens Nielsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
Niels over Elsa dat ze obese en ? is.
Over dat ze het zwaar heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
Ging over Linda dat ze het mentaal zwaar had. Niels begreep dat eerst verkeerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
Nee jordy zei dat lennie het zwaar heeft. Niels dacht obesitas. Spraakverwarring hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
Oh dat begreep ik niet goed wat hij nu bedoeldequote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vrouw heeft het zwaar en in België ben je dan obese volgens Niels
Ik dus ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ging over Linda dat ze het mentaal zwaar had. Niels begreep dat eerst verkeerd.
Niels kijkt wel neer op andere bewoners.. heb hem al eerder opmerkingen horen geven over andere bewoners hun uiterlijk en zo.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
Blijft toch hetzelfdequote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gemakkelijk praten, is 50 kilo afgevallen met minder te eten.
Ging nu totaal niet over elsa hij begreep het gewoon verkeerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niels kijkt wel neer op andere bewoners.. heb hem al eerder opmerkingen horen geven over andere bewoners hun uiterlijk en zo.
Ik verwacht na bekendmaking fake identiteitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
Weet iemand nog wanneer gemiddeld nog nieuwe bewoners erbij gaan komen?
Vorig jaar kwamen er na drie weken nog nieuwe bewoners binnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
Hier vind je het bijvoorbeeld van vorig jaar startte toen op 15 januari en Glenn was geloof ik de laatste op 27 januariquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
Zat te twijfelen meende ook dat het vrij laat in het spel was.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen er na drie weken nog nieuwe bewoners binnen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hier vind je het bijvoorbeeld van vorig jaar startte toen op 15 januari en Glenn was geloof ik de laatste op 27 januari
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2024
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen er na drie weken nog nieuwe bewoners binnen.
post verbeterd 3 februari kwamen sabeau en nouchka nog binnenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dank je! Niet aan gedacht om daar te kijken
Ong 4 in de laatste week, waarvan 3 naar de finale.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
Wat een slappe huichelaar, hij doet niets anders dan negatief over hem te praten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey: wij doen ons best en hij loopt altijd weg.
Jeffrey Jordy en Niels zijn vandaag echt al de hele dag bezig met hem bij de andere bewoners zwart te maken.. en dat lukt ze vrij aardig ook nog.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey: wij doen ons best en hij loopt altijd weg.
Keanu met nog dat hij dit zelf doetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey Jordy en Niels zijn vandaag echt al de hele dag bezig met hem bij de andere bewoners zwart te maken.. en dat lukt ze vrij aardig ook nog.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:10 schreef lojanda het volgende:
Lief van Keanu om het gesprek aan te gaan met Axel.
Nou samen met Jef in de suite lukt t roddelen wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:07 schreef lojanda het volgende:
Ik vind Mattheus tot nu toe nog de leukste bewonerHij is niet echt van het roddelen en zegt ook nog eens wat leuks over een bewoner..
Als je voelt niet welkom te zijn dan is het ook moeilijk om aansluiting te vinden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
Axel is zichzelf niet en heeft moeite met de groep en andersom ook de groep met hem.
[ afbeelding ]
En zeker in zo'n groep . stelletje aso;squote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als je voelt niet welkom te zijn dan is het ook moeilijk om aansluiting te vinden.
Dat zeker maar zelf doet hij er ook weinig aan. Maat wat niels zei in de gang tegen milena gaat veel te ver.quote:
Wat moet je doen dan als de groep jou al als leugenaar wegzet en uitsluit?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zeker maar zelf doet hij er ook weinig aan. Maat wat niels zei in de gang tegen milena gaat veel te ver.
Ik vind hem wel de meest sociale bewoner van iedereen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Vind 'm vaak een zeurpiet, maar met dit soort dingen is ie wel een goeie gast.
Axel is er zelf bij, hij doet echt heel weinig moeite om zich aan te sluiten.quote:
Dat gaat zo nog wel even Twitter en TikTok op iddquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zeker maar zelf doet hij er ook weinig aan. Maat wat niels zei in de gang tegen milena gaat veel te ver.
Hij heeft ook gelogenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan als de groep jou al als leugenaar wegzet en uitsluit?
Ik vind dat wel meevallen en ze praten allemaal over de andere bewoners want waar moet je het anders over hebben, ze zitten ook nog in een spel natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou samen met Jef in de suite lukt t roddelen wel.
Roddelen down ze trouwens allemaal en is ook logisch in zo'n setting.
Ik erger me wel aan die personen die heel laf achter de rug kwaadspreken en mensen de grond in stampen en in hun gezicht aardig doen.
Niemand doet moeite ,.beetje makkelijk vanuit een groepquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Axel is er zelf bij, hij doet echt heel weinig moeite om zich aan te sluiten.
Het is gewoon kleutergedrag wat sommigen laten zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En zeker in zo'n groep . stelletje aso;s
Exact!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is gewoon kleutergedrag wat sommigen laten zien.
Hij ziet gewoon iemand die het lastig heeft.quote:
Mooi, dan ook niet zeiken...deal with it.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
Hij zegt dat hij hier niet is om vrienden te maken
Dat doet Keanu goedquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij ziet gewoon iemand die het lastig heeft.
"Ik vind het persoonlijk niet chill om te zien dat iemand zich afzondert"
Tactisch uithoren noemen ze dat... áls er een mes aan komt vliegen dan liever zien aankomen dan in de rug .. lijkt lief allemaal maar vroeg of laat moeten allemaal genomineerd worden en Kenau is aan het vissen hoe het zit met gesloten Axelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu stelt wel goede vragen weer![]()
Keanu kent het gevoel, vindt het niet leuk om te zien dat iemand ermee struggled.
zegt dat Axel altijd bij hem terecht kan als er wat is
Het zal hem ook opluchten zo’n gesprek.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:20 schreef kater1 het volgende:
Axel komt lekker los nu, praat honderduit.
En dat voelen anderen ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:21 schreef Dark het volgende:
Qua doen en laten past er niemand bij Axel....vindt hij zelf.
Milena valt me daar ook niet tegen in. Vaak het hoogste woord, grote mond, maar al vaker laten zien een klein hartje te hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind hem wel de meest sociale bewoner van iedereen.
Ik weet nog niet zo goed wat ik van haar moet denken. Zag eerder vandaag haar introductie filmpje en daar knapte ik wel op af en ook dat gejank na haar nominatie duurde wel heel lang.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Milena valt me daar ook niet tegen in. Vaak het hoogste woord, grote mond, maar al vaker laten zien een klein hartje te hebben.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:19 schreef ledn81 het volgende:
Keanu en Axel moeten gewoon een bondje regelen. #TeamKaxel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |