quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze had Morticia toch al genoemd?
"Marcia" zei ze.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad ook te horen!
En Lisa is Herman voorbij in het klassement omdat maandag haar vijfde aflevering wordt. Max zoals verwacht dus sowieso niet in de finaleweek. Als Diederik de aflevering van maandag overleeft verdwijnt Herman ook uit de top-5. Als ik het goed heb is Lisa ook zeker van de finaleweek (haalt sowieso 5/2), maar kan Diederik de finaleweek nog missen als hij dinsdag tijdens zijn vijfde aflevering wordt uitgeschakeld en Peter Hein de hele week blijft zitten en vaak genoeg de slimste van de dag wordt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:42 schreef Robinson00 het volgende:
Inmiddels is, naast Klaas en Donny, ook Roelof de Vries nu zeker van de finaleweek, met zijn derde plek tot nu toe (5 keer meegedaan en 4x de slimste).
Klopt allemaal, behalve dat Lisa al zeker is van de finaleweek, maandag wordt namelijk haar 5e aflevering, als ze er dan uitvliegt blijft ze 4e in het klassement met 5/2, zowel Diederik als Peter Hein zouden haar dan nog voorbij kunnen gaan en dan wordt ze nummer 6.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 01:17 schreef Niels_ het volgende:
[..]
En Lisa is Herman voorbij in het klassement omdat maandag haar vijfde aflevering wordt. Max zoals verwacht dus sowieso niet in de finaleweek. Als Diederik de aflevering van maandag overleeft verdwijnt Herman ook uit de top-5. Als ik het goed heb is Lisa ook zeker van de finaleweek (haalt sowieso 5/2), maar kan Diederik de finaleweek nog missen als hij dinsdag tijdens zijn vijfde aflevering wordt uitgeschakeld en Peter Hein de hele week blijft zitten en vaak genoeg de slimste van de dag wordt.
Er komt de aankomende week sowieso nog een aflevering met twee nieuwe kandidaten (Lisa of Diederik haalt dus de zeven), omdat er nog zes kandidaten in moeten stromen: Peter Hein, Tom, Margriet, Frank, Anniko en Rob. Van Margriet kan ik me niet bijster veel van haar deelname herinneren en Rob vond ik van alle Slimste Mensen (net als bijvoorbeeld George en Houts en Eric Smit, die dit - zeker laatstgenoemde - dit seizoen bevestigden) niet bepaald een absolute topper. Van Peter Hein, Tom, Anniko en Frank verwacht ik wel veel.
Ik vond allebei de dames een super sterke finale op hoog niveau spelen. Aantal keer 5 antwoorden goed zelfs! Aan de kennis lag het zeker niet, alleen de tactische blunders op het eind waren stom uiteraard.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:47 schreef Magere_Gein het volgende:
Zulk hoog niveau dit seizoen en dan zo'n finale. Beetje jammer wel, ach ja, het is ook wel wat anders onder druk natuurlijk (maar goed dat ze niet over de nucleaire wapens gaan).
Stress onder tijdsdruk, dan maak je fouten. Dat is heel menselijk, geldt zelfs voor bijna alle zoogdieren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik vond allebei de dames een super sterke finale op hoog niveau spelen. Aantal keer 5 antwoorden goed zelfs! Aan de kennis lag het zeker niet, alleen de tactische blunders op het eind waren stom uiteraard.
Maar wat een stel ongelofelijke klunzen zeg. Je veel te vroeg terug laten zakken, dan vervolgens gewoon een minuut weggooien waarna de andere die een minuut de tijd heeft om na te denken zich laat terugzakken tot een seconde. Wat een domheid.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:02 schreef hhh38 het volgende:
Lisa is wel een fenomeen. Zo snel achter elkaar antwoorden opnoemen is echt knap.
Maar hier kwam ze heel goed weg. Als Hiske 1 seconde eerder erachter was gekomen dat ze moest passen had Lisa eruit gelegen.
Dit verdient een poepsmiley......quote:
Klopt. Ik heb ooit meegedaan. Nooit zo zenuwachtig geweest. De assistente moest me regelmatig deppen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:15 schreef Bill_Hillie het volgende:
Vanaf de bank kijkend is het ook heel dom, maar ik zou onder druk in een studio zeker ook zulke blunders maken
Vanaf de eerste aflevering fan. Ik weet nog steeds niet waarom ze BNer is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:02 schreef hhh38 het volgende:
Lisa is wel een fenomeen. Zo snel achter elkaar antwoorden opnoemen is echt knap.
Net zoals Stefano/Donny, voornamelijk door de vorige keer dat ze met de Slimste meedeed. Iig niet echt van haar cabaret of podcast. Dan nog eerder van de tv-panels.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf de eerste aflevering fan. Ik weet nog steeds niet waarom ze BNer is.
Ligt dus niet aan mij.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Net zoals Stefano/Donny, voornamelijk door de vorige keer dat ze met de Slimste meedeed. Iig niet echt van haar cabaret of podcast. Dan nog eerder van de tv-panels.
Je zag nogal duidelijk in beeld dat ze aan het kunstrijden was natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:12 schreef svann het volgende:
Sjoukje Dijkstra en dan kunstschaatsen er niet bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |