Het niveau is erg hoog. Ik heb vrijwel niet één keer dat ik denk dat ik het beter had gekund. En ik ben al briljant.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van beide verwacht ik wel veel, maar aan de andere kant dacht ik een paar dagen geleden ook dat Herman wel een zekerheidje voor de 7 wasÉén mindere dag en iemand ligt er zo uit
Ironie is een serieuze zaak.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:01 schreef DrMarten het volgende:
Wat hoop ik dat die Bram er direct weer uitvliegt. Verschrikkelijk irritante man.
Leuk dat ik niet de enige ben. Ha ha. Echt geweldige televisie.quote:
Ik vind haar geweldig. Meestal haat ik dit soort drukke meiden. Soundos, Emma Worteltrekker of Lenette van dongen......quote:
Lisa is dan ook niet te vergelijken met die anderen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind haar geweldig. Meestal haat ik dit soort drukke meiden. Soundos, Emma Worteltrekker of Lenette van dongen......Lisa is geweldig. En nog seksie ook met haar onderkin en te grote tanden.
Zoals ik zeg, geen idee waarom ze een BNer is. Ik zie haar in DSM voor het eerst. Een druk iemand zoals zij kan je op je zenuwen werken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:08 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Lisa is dan ook niet te vergelijken met die anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |