Volgens mij ergerde Diederik zich er ook aan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Wat mij betreft mogen ze er beide uit vliegen. Beide erg irritant
Als bij het 1e spel heel veel gepraat wordt tussendoor, weet je dat de finale heel snel gaat inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp nu al die praatjes tussendoor, anders krijgen ze de uitzending niet vol…
Zonde dat hij voetbal niet noemde in z’n antwoord, dan was het tactisch echt leuk geworden met waarschijnlijk beiden op 1 secondequote:
Dat hoeft niet hoor, ze kunnen allebei de 7 halen, alleen één van hen zal in dat geval de finale verliezen en zichzelf uitschakelen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat maar 1 van de 2 lukken.
Omdat ze (met veel zelfvertrouwen) een fout antwoord geeft?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:34 schreef NoCigar het volgende:
Het is ook een tamelijk irrationeel natuurlijk, maar bijvoorbeeld toen met die vraag over Cher, zat ze daar met haar grote hoofd heel gretig, vol opdringerig aplomb, te brullen dat de zoon van Cher zelfmoord heeft gepleegd (bij mijn weten sws niet waar, maar goed) en dat stuitte me nogal tegen de borst.
Maar goed, als ze wint slaap ik er verder niet minder om natuurlijk.
quote:Dubbele rol
Hoewel Herman natuurlijk weer zijn best doet als kandidaat, is hij tegelijkertijd met zijn spannende klus bezig. ‘Ik ben al naar volgend seizoen aan het kijken, naar seizoen 26. Ik ben me nu aan het opladen. Bijna vol!’
Herman is ook zelf al mensen aan het benaderen om mee te doen. ‘Mensen die ik tegenkom vraag ik: ‘goh, zou je niet eens in de stoel willen zitten?’ Ik merk dat veel mensen het toch wel eng vinden. Een heleboel mensen zijn ook al een keer geweest. Maar er zijn er ook een paar die ‘ja’ hebben gezegd.’
Hij is altijd laidback. Is juist leuk. Zo'n karakter.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, in welke zin had het hem gisteren geholpen als hij wel fanatiek was geweest?
Denk dat hij het tactisch beter had kunnen doen qua moment van passen, maar dat vind ik iets anders dan fanatisme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |