Nieuwe glazen bol kopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:49 schreef Martinello het volgende:
Op basis van de eerdere voorspellingen is Lisa gedoemd deze aflevering te verliezen.
Bij nader inzien wordt Lisa een zevenklapper.quote:
Dat is nog de vraag.quote:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:12 schreef Martinello het volgende:
[..]
Bij nader inzien wordt Liza een zevenklapper.
Maar, DR mocht nog, had zich dan ook laten zakken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
Dat was niet slim van Herman, hij had moeten laten zakken
Bedenk me nu pas dat Donny Ronny toch nog moest, dus dat had niet uitgemaaktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
Die leeft niet op broodjes kaas tijdens de Ronde van Frankrijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook de resterende Franse gerechten schudde hij zonder plaatjes alle 4 uit de mouw. Verder heeft ie humor ook nog eens.
In zo’n situatie waarbij je al binnen 40 seconden zit, kun je je ook laten zakken tot 1 of 2 seconden waarbij je weet dat de tegenstander nog een antwoord moet geven of zich ook zo ver moet laten zakken. Zeker dit seizoen (waarbij spelers zowat altijd wel 2 antwoorden geven), is dat laatste misschien wel logischer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar, DR mocht nog, had zich dan ook laten zakken.
1 van de instromers van morgen kan ook nog toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:12 schreef Martinello het volgende:
[..]
Bij nader inzien wordt Lisa een zevenklapper.
Nu Herman het niet was, ga ik er vanuit dat Lisa of Diederik de andere is die de 7 afleveringen vol gaat maken, alhoewel het ook degene kan zijn die donderdag begint, weet niet wie dat is. Bram Douwes zal niet de 7 halen vermoed ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1 van de instromers van morgen kan ook nog toch?
Maar dan krijg je 2 nieuwelingen op de laatste dag en kun je zomaar 2 spelers in de finaleweek krijgen die er net 1 dag zitten
Die van donderdag kan niet. Want dan kan er geen nieuwe kandidaat meer komen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:02 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Nu Herman het niet was, ga ik er vanuit dat Lisa of Diederik de andere is die de 7 afleveringen vol gaat maken, alhoewel het ook degene kan zijn die donderdag begint, weet niet wie dat is. Bram Douwes zal niet de 7 halen vermoed ik
Boeit hem allemaal maar weinig. Hij is een van de minst fanatieke deelnemers ooit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
Mja, in welke zin had het hem gisteren geholpen als hij wel fanatiek was geweest?quote:Op woensdag 15 januari 2025 07:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Boeit hem allemaal maar weinig. Hij is een van de minst fanatieke deelnemers ooit.
Hij wil denk ik ook voorkomen dat ie die trofee aan zichzelf moet uitreiken. Dat zou nogal awkward zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 07:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Boeit hem allemaal maar weinig. Hij is een van de minst fanatieke deelnemers ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |