Was die zo makkelijk ? Ik kende hem niet One Direction wel. Deze Tom Roes ken ik ook niet. Hup Lisa...................quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:48 schreef NailQueen het volgende:
Lisa werd wel een beetje gematst met de makkelijke antwoorden bij Liam Payne.
Tom Roes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Wereldberoemd van De slimste mens, blijkbaarquote:
Volgens mij waren de opnames halvewege november. De dood van Liam Payne lag toen nog vers in het geheugen (zit een maand tussen). Het kan je natuurlijk zijn ontgaan maar iemand als Lisa valt wel binnen de doelgroep. En de antwoorden waren vrij standaard en makkelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was die zo makkelijk ? Ik kende hem niet One Direction wel. Deze Tom Roes ken ik ook niet. Hup Lisa...................
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:18 schreef svann het volgende:
Morgen met Tom Roes, die moest ik even opzoeken.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_Roes?wprov=sfla1
Gisteren werd bij Cloude ook niet het Songfestival genoemd. Werd pas later bekend.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij waren de opnames halvewege november. De dood van Liam Payne lag toen nog vers in het geheugen (zit een maand tussen). Het kan je natuurlijk zijn ontgaan maar iemand als Lisa valt wel binnen de doelgroep. En de antwoorden waren vrij standaard en makkelijk.
Maarten houdt niet van dingen die leuk zijn!quote:
Gemiste kans om 80 als hint te geven.quote:
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gemiste kans om 80 als hint te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |