Ja, dat was wel karig. Gouden medaille moet wel genoeg zijn voor olympisch kampioen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:12 schreef Felagund het volgende:
Beetje flauw dit, soms wordt het wel goedgerekend als je gouden plak zegt voor olympisch kampioen.
Hij heeft nu nog een groter probleem.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Diederik heeft een beginnend probleem.
Ja die maakt zichzelf wel steeds belachelijker zo. Geef gewoon toe dat je n denkfout hebt gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Wat een idiote onzin verklaring van Lisa over de finale vrijdag. Ze dacht gewoon echt dat ze weer aan de beurt zou zijn nadat ze net onder Hiske was gestopt.
En nu zeker is dat ze 7 afleveringen gaat halen nog meer zonde dat Hiske het niet heeft afgestraftquote:Op maandag 20 januari 2025 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Wat een idiote onzin verklaring van Lisa over de finale vrijdag. Ze dacht gewoon echt dat ze weer aan de beurt zou zijn nadat ze net onder Hiske was gestopt.
Of Tom Roes op maandag, kan ook nog, als hij 4x meedoet, 3x de slimste wordt met totaal meer punten dan Herman en vrijdag de finale verliest, dan is hij de 5e geplaatste uit de voorrondes. In dat geval zouden ze vrijdag alle drie doorgaan naar maandagquote:Op maandag 20 januari 2025 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaas dus op vrijdag, Lisa op donderdag en Stefano op woensdag. Dan zal Roelof wel op dinsdag mogen en onze CBS-man of Herman op maandag. En dan Frank/Anniko/PH als instromer
Wel een finaleweek waar iedereen er zomaar uit kan.
Dan had Hiske gewoon sneller het goede antwoord moeten geven. Ik vind het fijn dat Lisa er nog in zit. Hup Lisaquote:Op maandag 20 januari 2025 21:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En nu zeker is dat ze 7 afleveringen gaat halen nog meer zonde dat Hiske het niet heeft afgestraft
Volgens mij werd het ook nog genoemd zelfs in dat fragmentquote:Op maandag 20 januari 2025 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zag nogal duidelijk in beeld dat ze aan het kunstrijden was natuurlijk.
Ze had vooral sneller moeten passen zodat ze niet een antwoord binnen een seconde moest geven..quote:Op maandag 20 januari 2025 21:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dan had Hiske gewoon sneller het goede antwoord moeten geven. Ik vind het fijn dat Lisa er nog in zit. Hup Lisa
Meer punten dan Herman wordt wel een lastige, lijkt me. Al zie je sowieso wel dat iedereen goed scoortquote:Op maandag 20 januari 2025 21:49 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Of Tom Roes op maandag, kan ook nog, als hij 4x meedoet, 3x de slimste wordt met totaal meer punten dan Herman en vrijdag de finale verliest, dan is hij de 5e geplaatste uit de voorrondes. In dat geval zouden ze vrijdag alle drie doorgaan
Peter-Hein is doodsaai. Jammer dat ie niet in het spel kwam toen Donny erin zat.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:34 schreef peaceman het volgende:
Op zich jammer van Diederik maar Peter Hein is gewoon een sterke kandidaat.
Wel erg fijn dat hoge niveau.
Dat blokje was een stuk zwakker ja, daar had Gover Meit mazzel mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Peter-Hein is doodsaai. Jammer dat ie niet in het spel kwam toen Donny erin zat.
Peter Hein lijkt op zijn broer, maar zijn toch ook compleet verschillendquote:Op maandag 20 januari 2025 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Peter-Hein is doodsaai. Jammer dat ie niet in het spel kwam toen Donny erin zat.
Doodsaai is niet hetzelfde als slecht.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar het is jammer dat hij een leuke kandidaat als Diederik nu uitschakelt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doodsaai is niet hetzelfde als slecht.
Opvallend dat de goede kandidaten uit het verleden, bijna stuk voor stuk sympathiek zijn. Iig geen weerstand opwekken. Kan me van deze reeks maar één herinneren. Alhoewel, ik ben z'n naam kwijt. Ik kan me voorstellen dat Lisa niet bij iedereen in goede aarde valt. Maar ik vind haar felheid en enthousiasme juist leuk. Niet gemaakt, soms iets té, maar ze blijft voor mij aaibaar.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:55 schreef Tourniquet het volgende:
Peter Hein geeft even een visitekaartje af.
Ik vond Amalia als eerste in beeld en dan Nederland als antwoord, lichtelijk debiel. Dat is zo voor de hand liggend dat je het niet in je hoofd haalt te roepen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:12 schreef Felagund het volgende:
Beetje flauw dit, soms wordt het wel goedgerekend als je gouden plak zegt voor olympisch kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |