Ik zag het gezicht van \Charissa nouuuu, die knuffel kunnen ze hopelijk op een heel donkere plek stoppen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
En weer goed...maar niet heus
[ afbeelding ]
Dat opperde iemand (Emma dacht ik) tijdens het speculeren over wat voor voeten opdracht er zou komen.quote:
Zegt hij dat niet iedere dag?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Het boeit El Boeieh al weken niet meer.. hij is er weer helemaal klaar met deze maand
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
Jij moet echt je bek houden
Sowww
Dat zou iemand niet tegen mij moeten zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Waarom niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja hij schijnt elke dag klaar te zijn met álles.. maar het boeit 'm nooit echt waar het interesseert hem nietquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Waarom niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
* greysbones pakt Kinki bij kop en kont en gooit hem in de BB vijverThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |