SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2025 00:34:19 ]![]()
Ik had "kookclubje'Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Precies dat inderdaad. "ik ken het niet, dus ik lust het niet" doe verdorie even alsof je volwassen bent en PROBEER het op z'n minst.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind dat eigenlijk ook heel onvolwassen overkomen met steeds dit lust ik niet en dat lust ik niet en dan ook niet een beetje openstaan om het toch te proberen, net een sippe kleuterWell, life can be a riot
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als iemand je niet leuk vind om hoe je bent date diegene al niet met je he?eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Meestal komt dat op het zelfde neer, bijna niks lusten (geen groenten ofzo) en daardoor ook beroerd of niet kunnen koken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar niets lusten of niet kunnen koken vind ik niet hetzelfde.
Misschien vind ik niets lusten nog wel vervelender, maar hangt er een beetje vanaf wat hij dan wel lust en hoe hij omgaat met dingen die hij niet lust.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Van wie?quote:Je moet niks
Well, life can be a riot
nou omdat mijn wekker 6 uur gaat enzo. hahahaquote:
en werk.
Maargoed. het is bijna alweer weekend en denk vrijdag neem ik vrij als kan
Do what you love, love what you do!![]()
Oh, ik vind het prima om de keuken te verlaten hoor, het is ook niet dat ik perse mee wil koken. Ik bied mn hulp aan en als dat niet nodig is, ga ik gewoon andere dingen doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik jaag meestal altijd iedereen de keuken uit als ik sta te koken maar voor jou maak ik wel een uitzondering.
Als er dan verbrande dingen uit de keuken komen, dan blijf ik er de volgende keer natuurlijk wel bij staan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wil ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou omdat mijn wekker 6 uur gaat enzo. hahaha
en werk.
Maargoed. het is bijna alweer weekend en denk vrijdag neem ik vrij als kan♡♡♡♡![]()
Wat ook zo'n dingetje is van mensen die klagen over hoe beroerd ze zich voelen en hoe futloos. Maar als je dan zegt "misschien moet je eens groenten of fruit eten" bijna wit wegtrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Lijkt me een goeie instellingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik vind het prima om de keuken te verlaten hoor, het is ook niet dat ik perse mee wil koken. Ik bied mn hulp aan en als dat niet nodig is, ga ik gewoon andere dingen doen.
Als er dan verbrande dingen uit de keuken komen, dan blijf ik er de volgende keer natuurlijk wel bij staanZal mijn hulp ook altijd wel aanbieden maar als ik niks nuttigs kan doen dan is het beter dat ik me er niet tegenaan ga staan bemoeien denk ik
![]()
![]()
zo weer woensdag en zijn we op de helt. LOL. maar meot het niet te laat maken gewoon want is het weer hell volgende ochtend. dus ik naar bedjes en handjes onder de dekens. truste allemaal.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Verstandig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie instellingZal mijn hulp ook altijd wel aanbieden maar als ik niks nuttigs kan doen dan is het beter dat ik me er niet tegenaan ga staan bemoeien denk ik
Haha ik weet nog wel dat ik ruzie kreeg met mn ex, hij zou koken, ik hielp met de kipfilet snijden. Maar ik had het in blokjes gesneden en het recept zei in reepjes
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:38 schreef Grotetijd het volgende:
Wat ook zo'n dingetje is van mensen die klagen over hoe beroerd ze zich voelen en hoe futloos. Maar als je dan zegt "misschien moet je eens groenten of fruit eten" bijna wit wegtrekkenJa ik heb totaal geen energie, heb me zelfs gewoon ziekgemeld vandaag en NEE ik ga niet meer groente en fruit etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Triestequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
zo weer woensdag en zijn we op de helt. LOL. maar meot het niet te laat maken gewoon want is het weer hell volgende ochtend. dus ik naar bedjes en handjes onder de dekens. trieste allemaal.Well, life can be a riot
Hoe het bij jou is gekomen is ook vreemd man. Meende eergister al iets te lezen dat het totaal onverwacht kwam. Dan is het helemaal klotequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik heb totaal geen energie, heb me zelfs gewoon ziekgemeld vandaag en NEE ik ga niet meer groente en fruit etenWell, life can be a riot
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig.
Haha ik weet nog wel dat ik ruzie kreeg met mn ex, hij zou koken, ik hielp met de kipfilet snijden. Maar ik had het in blokjes gesneden en het recept zei in reepjes![]()
![]()
BLOKJES !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is zulke poep. Sja, so what dat het recept het een zegt en jij het ander doet. Je hebt altijd nog artistieke vrijheidquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig.
Haha ik weet nog wel dat ik ruzie kreeg met mn ex, hij zou koken, ik hielp met de kipfilet snijden. Maar ik had het in blokjes gesneden en het recept zei in reepjes
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:38 schreef Grotetijd het volgende:
Wat ook zo'n dingetje is van mensen die klagen over hoe beroerd ze zich voelen en hoe futloos. Maar als je dan zegt "misschien moet je eens groenten of fruit eten" bijna wit wegtrekkenIs dat nu beter bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Oh ja ik niet, naja uiteindelijk wel, want je moet er toch eentje testen. Maar wel jammer dat ze niet wit zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Ik zou ze ook direct hebben opgegeten en niet laten zitten voor de foto
Ik eet ook gewoon groenten (bijna geen fruit) maar dat doe ik heel mijn leven al niet dus dat is niet de oorzaakquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoe het bij jou is gekomen is ook vreemd man. Meende eergister al iets te lezen dat het totaal onverwacht kwam. Dan is het helemaal klote![]()
Raar dat die daar moeilijk over deed. Zo'n kleine aanpassing is dat ook weer niet; of rolde hij die reepjes om iets heen? Maar dan nog is het geen reden om ruzie over te maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig.
Tenzij hij natuurlijk al 10x had gezegd dat het reepjes moesten worden![]()
![]()
Ja kijk, daar gaat het al mis!quote:
Je kookt maar gewoon in je eentje, ik steek geen vinger uit!
Veeeeel beter. Ik ben 30 Kilo kwijt, rug en knieen voel ik amper nog. Slaap veel beter. En wat ik vooral mooi vind is dat ik nu ook door mensen weer actief word meegevraagd om dingen te doen én dat niet uit de weg ga vanwege m'n formaatquote:Well, life can be a riot
Aww beterschapquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik heb totaal geen energie, heb me zelfs gewoon ziekgemeld vandaag en NEE ik ga niet meer groente en fruit eten![]()
Voor zover dat lukt♡♡♡♡![]()
geen donkere chocolade shaming hierquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja ik niet, naja uiteindelijk wel, want je moet er toch eentje testen. Maar wel jammer dat ze niet wit zijn![]()
![]()
![]()
Top trots op jequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Veeeeel beter. Ik ben 30 Kilo kwijt, rug en knieen voel ik amper nog. Slaap veel beter. En wat ik vooral mooi vind is dat ik nu ook door mensen weer actief word meegevraagd om dingen te doen én dat niet uit de weg ga vanwege m'n formaat
Iedereen is een kutlultrut
Pfff duurt langquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
zo weer woensdag en zijn we op de helt. LOL. maar meot het niet te laat maken gewoon want is het weer hell volgende ochtend. dus ik naar bedjes en handjes onder de dekens. truste allemaal.♡♡♡♡![]()
ook niet als je date hebt?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja kijk, daar gaat het al mis!
Je kookt maar gewoon in je eentje, ik steek geen vinger uit!Do what you love, love what you do!![]()
Misschien moet je wat meer groenten en fruit eten?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:40 schreef Harrie het volgende:
Ja ik heb totaal geen energie, heb me zelfs gewoon ziekgemeld vandaag![]()
Hahahahahahaha ik snap niet wat er mis is met blokjes maar goed, ik ben dan ook maar gewoon een simpele Furby en geen Chefquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja kijk, daar gaat het al mis!
Je kookt maar gewoon in je eentje, ik steek geen vinger uit!
* Harrie Leest de recepten altijd maar half (Behalve die van DevZero want die kent het recept zelf niet eens meer)![]()
Thank you! Het moest er een x van komen..quote:
Calorieen tellen doet heel veel. Kan zelfs af en toe ongezonde troep eten zolang ik maar onder m'n behoeftes blijf.
Ik was 40 Kilo kwijt, maar stress kroop toch waar het niet gaan kan
Well, life can be a riot
Nee, de blokjes gingen gewoon in een saus. Ik vind blokjes dan zelfs makkelijker te eten dan reepjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar dat die daar moeilijk over deed. Zo'n kleine aanpassing is dat ook weer niet; of rolde hij die reepjes om iets heen? Maar dan nog is het geen reden om ruzie over te maken.
Tenzij hij natuurlijk al 10x had gezegd dat het reepjes moesten worden
En nee hij zei dat de kip gesneden moest worden, zonder specificatie.
Ach ja, ruzie was ook een groot woord. Hij werd boos en ik zei sorry en toen gingen we eten
Wat voor liedje?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb al uuuuuren n liedje in mijn hoofdWell, life can be a riot
hahaha gezellig welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de blokjes gingen gewoon in een saus. Ik vind blokjes dan zelfs makkelijker te eten dan reepjes.
En nee hij zei dat de kip gesneden moest worden, zonder specificatie.
Ach ja, ruzie was ook een groot woord. Hij werd boos en ik zei sorry en toen gingen we eten
Alsnog heel erg veel wat je nu niet meer mee sjouwt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Thank you! Het moest er een x van komen..
Calorieen tellen doet heel veel. Kan zelfs af en toe ongezonde troep eten zolang ik maar onder m'n behoeftes blijf.
Ik was 40 Kilo kwijt, maar stress kroop toch waar het niet gaan kanIedereen is een kutlultrut
Ja, maar het is toch gewoon een kwestie van smaak? Moet ik nu donkere chocolade lekker vinden, omdat er een donkere chocolade positivity beweging is?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
geen donkere chocolade shaming hier![]()
ik verwacht niks van een vrouw opzich he met koken, maar hoop wel dat ze kip-filete kan snijden zonder vingertopje erin mee te nemen?Do what you love, love what you do!![]()
Absoluut. Haalt een onwijs grote last van m'n schouders af. Ben er nog niet, maar dit is wel de meest succesvolle poging, en een die redelijk vol te houden is give or take wat setbacks.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsnog heel erg veel wat je nu niet meer mee sjouwt.Well, life can be a riot
Dat lukt mij ook nog wel met m'n beroerde snijtechniekquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:47 schreef kree het volgende:
ik verwacht niks van een vrouw opzich he met koken, maar hoop wel dat ze kip-filete kan snijden zonder vingertopje erin mee te nemen?
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch gewoon een kwestie van smaak? Moet ik nu donkere chocolade lekker vinden, omdat er een donkere chocolade positivity beweging is?Witte Chocolade (wat geen chocolade is enzo blah blah) is toch altijd gewoon lekkerderder)
![]()
![]()
niet iedereen dit. hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook nog wel met m'n beroerde snijtechniekDo what you love, love what you do!![]()
Kip-filetequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:47 schreef kree het volgende:
ik verwacht niks van een vrouw opzich he met koken, maar hoop wel dat ze kip-filete kan snijden zonder vingertopje erin mee te nemen?
♡♡♡♡![]()
quote:
Well, life can be a riot
aha je kunt t dus wel. LOL ik zie het wel als pro trouwens als een vrouw ook kan kokenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel maar niet als ik een date met Harrie heb. moet ik eerlijk zeggen.
Wil je blokjes of reepjesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel maar niet als ik een date met Harrie heb![]()
![]()
We gingen naar bedquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
aha je kunt t dus wel. LOL ik zie het wel als pro trouwens als een vrouw ook kan koken. moet ik eerlijk zeggen.
♡♡♡♡![]()
als een vrouw nou ook nog net zo technisch is als ik kan met koken? OK dan is het
Jouw vingertopje, of haar vingertopjequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:47 schreef kree het volgende:
gehehequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jouw vingertopje, of haar vingertopjeDo what you love, love what you do!![]()
"Kree wil je voor mij even de kip-filete vasthouden terwijl ik 't snij" ? Zie ik wel gebeurenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jouw vingertopje, of haar vingertopje
Well, life can be a riot
Nu snap ik die blokjes ineens een stuk beterquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jouw vingertopje, of haar vingertopje![]()
![]()
Ja, Kree is natuurlijk niet te beroerd om een vinger(topje) uit te stekenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"Kree wil je voor mij even de kip-filete vasthouden terwijl ik 't snij" ? Zie ik wel gebeuren
hoho zelf doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"Kree wil je voor mij even de kip-filete vasthouden terwijl ik 't snij" ? Zie ik wel gebeuren. niet mijn vingers erin, ze zijn te waardevol wel daarvoor.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, Kree is natuurlijk niet te beroerd om een vinger(topje) uit te steken
Nou dat vind ik wel echt (vinger)top van 'mWell, life can be a riot
Oei, dat zijn minpunten welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
hoho zelf doen.. niet mijn vingers erin, ze zijn te waardevol wel daarvoor.
Welke groente erbij?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
TJAKKA.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
Geef je een vinger neemt ie je hand?
Beter 1 kip-filete in de hand dan 5 vingertopjes in de lucht?Well, life can be a riot
no way dat ik iets van mijn ledematen overlaat aan een vrouw he op deze manier. HAHAHAquote:
met messen enzoDo what you love, love what you do!![]()
Kom op kree help even mee, ik zal de blokjes wel snijdenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
hoho zelf doen.. niet mijn vingers erin, ze zijn te waardevol wel daarvoor.
![]()
![]()
Kan best lekker zijn.quote:I'm surrounded by morons!
Slaap lekkerquote:
Well, life can be a riot
Slaap lekkerquote:
Handen netjes onder dekens
help me herinneren want waterspuitje auto was leeg vanmiddag. en heb geen shit die niet bevriest dus moet er morgen ff water in doen.
morgen bijvullen dus bankje water meenemen vanaf huis naar waar ie staat te laden...
truste kinders
Ohja zakje tuinbonenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:57 schreef kree het volgende:
help me herinneren want waterspuitje auto was leeg vanmiddag. en heb geen shit die niet bevriest dus moet er morgen ff water in doen.
morgen bijvullen dus bankje water meenemen vanaf huis naar waar ie staat te laden...
truste kinders
Weet weer♡♡♡♡![]()
Ik had vandaag een dikke biefstuk, gister ook, eergister ook ennuh eigenlijk dagelijks hier. Argentijnse biefstuk![]()
Gadverdamme alle dagen hetzelfdequote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:01 schreef Fogel het volgende:
Ik had vandaag een dikke biefstuk, gister ook, eergister ook ennuh eigenlijk dagelijks hier. Argentijnse biefstuk![]()
![]()
![]()
Ja, echt smerigquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Had ze laatst geraspt en met wat feta, ei en bloem en wat kruiden gebakken in olie
♡♡♡♡![]()
Ja, bijzonder. Toch kan ik het aanraden.quote:I'm surrounded by morons!
waar vlieg je morgen heenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, bijzonder. Toch kan ik het aanraden.![]()
![]()
Om op reis te gaan?quote:I'm surrounded by morons!
Vliegticket boekenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Miste wel de argentijnse biefstuk die er bij hoorde♡♡♡♡![]()
Van Mendoza naar Salta.quote:I'm surrounded by morons!
Www.klm.nlquote:I'm surrounded by morons!
Oh, daar heb ik ook altijd moeite mee. Maar meestal begin ik gewoon laat. Ze bekijken het maarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Om te gaan slapen
En naar werk te gaan
Olijven ben ik ook pas veel later gaan waarderen.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is het een beetje. Eerst vond ik olijven ook vies, maar zeiden ze steeds van nee, deze zwarte is echt heel anders dan de groene. Ik dus maar blijven proberen. En na aantal keer toch aan de smaak gewend.
Maar ja, ik laat me natuurlijk ook gewoon makkelijk overhalen om dingen te testenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kan bij mij nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook altijd moeite mee. Maar meestal begin ik gewoon laat. Ze bekijken het maar♡♡♡♡![]()
KoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan je mooi een trip naar Trondheim boeken en me helpen om wat biervaten te legenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik word gek van die referral code linkjes overal
Buitenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Idee isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je mooi een trip naar Trondheim boeken en me helpen om wat biervaten te legen![]()
Planning en voorbereiding![]()
![]()
Ja wie niet, ik denk dat een hoop mensen als kind de fout hebben gemaakt dat het een druif was.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Olijven ben ik ook pas veel later gaan waarderen.
Iedereen is een kutlultrut
*TRING* *TRING*
Hallo met Harrie hier.......
Wilde even doorgeven dat Charlie niet helemaal Happy is nie en dus niet komt werken vandaag, en morgen en de rest van de week ga ook maar alvast vanuit.
Ze belt wel als ze weer zin heeft..... Goede nacht nog.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:13 schreef Harrie het volgende:
*TRING* *TRING*
Wilde even doorgeven dat Charlie niet helemaal Happy is nie en dus niet komt werken vandaag, en morgen en de rest van de week ga ook maar alvast vanuit.
Ze belt wel als ze weer zin heeft..... Goede nacht nog.![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
maak dat bed maar vast warm, kom er zo bij liggen![]()
![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
Gewoon lekker die WW klappen jeweetogquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:13 schreef Harrie het volgende:
*TRING* *TRING*
Ze belt wel als ze weer zin heeft..... Goede nacht nog.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
WW4theWorldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon lekker die WW klappen jeweetog![]()
![]()
WoeiI'm surrounded by morons!
PuntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga drinken?quote:
* Fogel trekt een nieuwe fles wijn openI'm surrounded by morons!
Correctquote:I'm surrounded by morons!
Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie / goede nachtrust / De mooiste bolktijd en wat je maar wilt maar ik ga ff slapen want ik kan mijn ogen niet open houden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meh nog geen 400They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap zequote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:41 schreef Harrie het volgende:
Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie / goede nachtrust / De mooiste bolktijd en wat je maar wilt maar ik ga ff slapen want ik kan mijn ogen niet open houden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten, ouwe!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:41 schreef Harrie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
OhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrusteI'm surrounded by morons!
Trusten .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zei “ouwe” en jij dacht natuurlijk dat ik het tegen jou had. Sorry.quote:
Ik kom elke dag van brons naar zilver maar in zilver rank is het echt verschrikkelijk elke keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We zijn allemaal oud hier, dus ik wist wel dat je het in het algemeen uitsprakquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zei “ouwe” en jij dacht natuurlijk dat ik het tegen jou had. Sorry.![]()
PffThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:48 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn allemaal oud hier, dus ik wist wel dat je het in het algemeen uitsprak
Gelukkig zie ik er helemaal niet oud uit!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Of een handvol mini bijbels.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:56 schreef devzero het volgende:
Zou @:kree ook een paar extra sokken in zijn broek meenemen
But why?I'm surrounded by morons!
Krijg je dan ook zo'n ronde bobbel voor in je broek?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 02:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of een handvol mini bijbels.
[ afbeelding ]![]()
GGThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De rest vul je op met schaamhaar. Duh!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg je dan ook zo'n ronde bobbel voor in je broek?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2113 / +160 / +0 / 7634 / 8043
2. Harrie / 837 / +93 / +22 / 1988 / 2235
3. Dr.Mikey / 398 / +14 / +4 / 725 / 893
4. _UserName_ / 359 / +25 / +0 / 754 / 928
5. KillemWieft / 296 / +4 / +6 / 483 / 619
6. drakin / 282 / +49 / +0 / 806 / 946
7. ToT / 208 / +33 / +0 / 2429 / 2581
8. mascara-klodder / 196 / +6 / +0 / 1167 / 1335
9. sinterklaaskapoentje / 167 / +19 / +0 / 1449 / 1614
10. HappyCharly / 149 / +3 / +1 / 1041 / 1151
11. roos94 / 143 / +0 / +0 / 410 / 489
12. hemarookworst / 136 / +8 / +1 / 741 / 854
13. MizzezAmy / 132 / +8 / +0 / 1583 / 1744
14. AardappelSchotel / 123 / +20 / +0 / 1156 / 1279
15. sp3c / 109 / +10 / +0 / 553 / 615
16. gebrokenglas / 108 / +32 / +0 / 1191 / 1319
17. Lovely / 107 / +10 / +0 / 1383 / 1529
18. kree / 97 / +5 / +0 / 1292 / 1377
19. maily / 80 / +5 / +0 / 1089 / 1196
20. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik knip mijn schaamhaar regelmatig bij, beste kussenvulling ooit. Maar ik zal het eens laten groeienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De rest vul je op met schaamhaar. Duh!![]()
Konthaar is ook lekker zachtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik knip mijn schaamhaar regelmatig bij, beste kussenvulling ooit. Maar ik zal het eens laten groeienI'm surrounded by morons!
Ssshhhhhhhquote:I'm surrounded by morons!
Helemaalquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KI'm surrounded by morons!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Doodgaan duurt zo lang gezongen door Tommie van Sesamstraat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Er zit een banaan in je oorI'm surrounded by morons!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Jaquote:I'm surrounded by morons!
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NahI'm surrounded by morons!
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je man, alles goed?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je mag altijd klagen, daar zijn we Nederlanders voorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hier gaat wel, paar dagen echt ziek geweest maar ben nu wel ok wakker geworden denk dus so far so goodOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat doe ik de laatste tijd al genoegBeetje genieten tussen het klagen door is ook niet verkeerd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
niks mis mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
daarom, bak koffie erbij, beetje fp lezen. straks weer dagje ziekenhuisTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik kijk een stukje ijshockey maar er is geen reet aan dus ik kruip zo gewoon weer mijn bed inOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
TjaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
tja!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
sowiesoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar tochOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
good talk!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
AchDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik heb wel die indrukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NouDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
DusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
PfffDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pf wat?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ga nog ff liggen
dat zal ik vanmiddag wel hebben.. hoop dat et opschiet in zkh, kunnen we tussendoor thuis ff lunchenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: