Waarom vragen naar de bekende weg als het antwoord in het topic staat? Je verkloot je eigen OP en dat weet je zelf ook wel. Misschien anders beginnen? Dit soort kinderachtige gedoe verdient niet eens tijd en energie.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:01 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Inderdaad, en nou graag een uitleg. Want dat stoort me ook, topic dicht gooien en je vervolgens niet meer laten zien in het feedback topic.
Je mag elkaar niet jodenhater noemen neequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:08 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar de vervolgvraag is dan: wat is er op tegen om die mensen aan te spreken?
Er is tot twee keer toe een bericht van mij verwijderd waarin ik de jodenhaters "hartelijk" feliciteer met de behaalde overwinning in de Gaza-oorlog. Ik probeer te achterhalen of je beestjes nog bij naam mag noemen of niet. Ik benoem geen individuele users, want dit soort reacties gaat meer om "wie de schoen past trekke hem aan".
Het komt op mij over dat er met het verwijderen van dergelijke reacties wordt weggekeken. Ik vind dat we daar als maatschappij nou eens van af moeten stappen. Zoals Darius Fontaine altijd zei: Face your fears!
Waarom denk jij dat dat niet gebeurd? Jij weet niet wat wij DM/PM'en?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:08 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar de vervolgvraag is dan: wat is er op tegen om die mensen aan te spreken?
Geen idee om welke berichten dat gaat en in welke context dit stond maar als de "jodenhaters gaat feliciteren" voegt dat niet veel toe voor een inhoudelijke discussie want er zal toch iemand aanstoot aan nemen en een ander wil namen en rugnummers weten en pipodeclown zal er toch op gaan reageren met "heb je die moslimhater ook weer" en het voegt helemaal niets toe aan het hele topic.quote:Er is tot twee keer toe een bericht van mij verwijderd waarin ik de jodenhaters "hartelijk" feliciteer met de behaalde overwinning in de Gaza-oorlog. Ik probeer te achterhalen of je beestjes nog bij naam mag noemen of niet. Ik benoem geen individuele users, want dit soort reacties gaat meer om "wie de schoen past trekke hem aan".
Het heeft niets met wegkijken te maken, meer met het idee dat het topic een beetje normaal moet lopen. De ellende in die regio is al genoeg.quote:Het komt op mij over dat er met het verwijderen van dergelijke reacties wordt weggekeken. Ik vind dat we daar als maatschappij nou eens van af moeten stappen. Zoals Darius Fontaine altijd zei: Face your fears!
Eh hoe dan? Het klopt toch wat ik daar schrijf. Nee het is niet de manier waarop je een column in het Parool krijgt maar dat is dan ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom vragen naar de bekende weg als het antwoord in het topic staat? Je verkloot je eigen OP en dat weet je zelf ook wel.
Lees de OP van dit topic nog maar eens aandachtig door. Je bent slim genoeg om te weten waarom het op slot ging.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:03 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Eh hoe dan? Het klopt toch wat ik daar schrijf. Nee het is niet de manier waarop je een column in het Parool krijgt maar dat is dan ook niet de bedoeling.
Die topics zijn kort na elkaar gepost, misschien was dat een moment dat ik even niet met FOK bezig was. Sowieso raar om conclusies te trekken uit het niet reageren op andermans topic, alsof ik hele dag FOK NWS in de gaten zit te houden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lees de OP van dit topic nog maar eens aandachtig door. Je bent slim genoeg om te weten waarom het op slot ging.
Het gaat je immers niet om het drinkwaterprobleem an sich. Anders had je natuurlijk ook wel je zorgen
uitgesproken in deze topics
NWS / Kwaliteit drinkwater onder druk door te veel meststoffen
NWS / Ook douchen wordt volgend jaar flink duurder, prijs drinkwater omhoog
Maar ja, geen alpha gezien... dus gaat het je nou om drinkwater of om even te haten?
Zocht je FB voor de FP?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:08 schreef Cuendillar het volgende:
-edit- Godhoerejezus ik zit in het verkeerde feedbacktopic!
Ehm, oh dear, how sad, never mind.![]()
Waarom? Welk topic rondom Musk? Het is gewoon nieuws.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan prima in 1 van de topics rondom Musk.
Hij is zeker een debiel, maar daarom is het ook goed dat er even een spotlight op komt dat hij gewoon zwaar door de mand viel nu. Want ik had het idee dat je misschien het onderwerp niet helemaal had gelezenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je een normale bron kan vinden dan valt het nog te overwegen mijn inziens. Overigens is Musk zo’n totale mongool dat het wellicht tijd is voor een centraal debiele acties van Musk topic…
Jazeker wel. Kom er ook veel over tegen maar vind een YouTube filmpje altijd wat obscuur en meer in het straatje vallen van @:Paul dan een serieus topic. Je mag hem wmb heropenen met geschreven bron!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij is zeker een debiel, maar daarom is het ook goed dat er even een spotlight op komt dat hij gewoon zwaar door de mand viel nu. Want ik had het idee dat je misschien het onderwerp niet helemaal had gelezen.
Zijn zeker genoeg normale bronnen zoals
https://www.forbes.com/si(...)early-being-boosted/
De officiele Path of Exile 2 subreddit : https://www.reddit.com/r/(...)_elon_musks_account/
https://futurism.com/elon-musk-poe2
En het originele filmpje waardoor het eigenlijk opgepikt werd door andere grote Youtubers zoals MoistCritical en Asmongold (heb ook een hekel aan Asmongold btw). Hierin zegt die ook nog ff dat die 'zo goed' is in videogames, blijkt dat die er helemaal niks van bakt
Bekijk deze YouTube-video
Hij valt gewoon keihard door de mand, en daarom is het juist leuk om toch ff een topic te hebben waar we die beste man even hard kunnen uitlachen![]()
Wellicht zit het niet in je straatje, weet niet of je een gamert bent maar het is wel redelijk groot nieuws in die sector zeg maar. En het is gewoon slecht dat hij omwille van een discussie daarover, op Twitter verified status van iemand verwijderd en DM's lekt, terwijl er altijd mensen spreken van ja op X heb je het vrije woord. Nou dus niet.
Je brengt me op een goed ideequote:
Ik ben helemaal voor!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je een normale bron kan vinden dan valt het nog te overwegen mijn inziens. Overigens is Musk zo’n totale mongool dat het wellicht tijd is voor een centraal debiele acties van Musk topic…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |