abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216317172
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 10:01 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Inderdaad, en nou graag een uitleg. Want dat stoort me ook, topic dicht gooien en je vervolgens niet meer laten zien in het feedback topic.
Waarom vragen naar de bekende weg als het antwoord in het topic staat? Je verkloot je eigen OP en dat weet je zelf ook wel. Misschien anders beginnen? Dit soort kinderachtige gedoe verdient niet eens tijd en energie.
Begin je eigen OP gewoon normaal aub
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 10:10:08 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216317179
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 10:08 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Goed verhaal, maar de vervolgvraag is dan: wat is er op tegen om die mensen aan te spreken?

Er is tot twee keer toe een bericht van mij verwijderd waarin ik de jodenhaters "hartelijk" feliciteer met de behaalde overwinning in de Gaza-oorlog. Ik probeer te achterhalen of je beestjes nog bij naam mag noemen of niet. Ik benoem geen individuele users, want dit soort reacties gaat meer om "wie de schoen past trekke hem aan".

Het komt op mij over dat er met het verwijderen van dergelijke reacties wordt weggekeken. Ik vind dat we daar als maatschappij nou eens van af moeten stappen. Zoals Darius Fontaine altijd zei: Face your fears!
Je mag elkaar niet jodenhater noemen nee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216317218
quote:

[..]
Goed verhaal, maar de vervolgvraag is dan: wat is er op tegen om die mensen aan te spreken?
Waarom denk jij dat dat niet gebeurd? Jij weet niet wat wij DM/PM'en?

quote:
Er is tot twee keer toe een bericht van mij verwijderd waarin ik de jodenhaters "hartelijk" feliciteer met de behaalde overwinning in de Gaza-oorlog. Ik probeer te achterhalen of je beestjes nog bij naam mag noemen of niet. Ik benoem geen individuele users, want dit soort reacties gaat meer om "wie de schoen past trekke hem aan".
Geen idee om welke berichten dat gaat en in welke context dit stond maar als de "jodenhaters gaat feliciteren" voegt dat niet veel toe voor een inhoudelijke discussie want er zal toch iemand aanstoot aan nemen en een ander wil namen en rugnummers weten en pipodeclown zal er toch op gaan reageren met "heb je die moslimhater ook weer" en het voegt helemaal niets toe aan het hele topic.

quote:
Het komt op mij over dat er met het verwijderen van dergelijke reacties wordt weggekeken. Ik vind dat we daar als maatschappij nou eens van af moeten stappen. Zoals Darius Fontaine altijd zei: Face your fears!
Het heeft niets met wegkijken te maken, meer met het idee dat het topic een beetje normaal moet lopen. De ellende in die regio is al genoeg.

Ik haal ook wel eens iets weg waar ik het inhoudelijk wel mee eens kan zijn maar omdat het niets toevoegt aan de discussie. Formuleer je teksten gewoon anders zonder suggestieve teksten, uitlokkingen en sneren. Doet een ander dat in jouw ogen ook, meldt het en we kijken er naar. Echter zal niet iedereen altijd gelijk krijgen en soms krijg je dus niet je zin omdat één van ons het anders ziet.
pi_216317710
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 10:09 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Waarom vragen naar de bekende weg als het antwoord in het topic staat? Je verkloot je eigen OP en dat weet je zelf ook wel.
Eh hoe dan? Het klopt toch wat ik daar schrijf. Nee het is niet de manier waarop je een column in het Parool krijgt maar dat is dan ook niet de bedoeling.
pi_216317820
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 11:03 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Eh hoe dan? Het klopt toch wat ik daar schrijf. Nee het is niet de manier waarop je een column in het Parool krijgt maar dat is dan ook niet de bedoeling.
Lees de OP van dit topic nog maar eens aandachtig door. Je bent slim genoeg om te weten waarom het op slot ging.
Het gaat je immers niet om het drinkwaterprobleem an sich. Anders had je natuurlijk ook wel je zorgen
uitgesproken in deze topics

NWS / Kwaliteit drinkwater onder druk door te veel meststoffen
NWS / Ook douchen wordt volgend jaar flink duurder, prijs drinkwater omhoog

Maar ja, geen alpha gezien... dus gaat het je nou om drinkwater of om even te haten?
pi_216317896
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 11:11 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Lees de OP van dit topic nog maar eens aandachtig door. Je bent slim genoeg om te weten waarom het op slot ging.
Het gaat je immers niet om het drinkwaterprobleem an sich. Anders had je natuurlijk ook wel je zorgen
uitgesproken in deze topics

NWS / Kwaliteit drinkwater onder druk door te veel meststoffen
NWS / Ook douchen wordt volgend jaar flink duurder, prijs drinkwater omhoog

Maar ja, geen alpha gezien... dus gaat het je nou om drinkwater of om even te haten?
Die topics zijn kort na elkaar gepost, misschien was dat een moment dat ik even niet met FOK bezig was. Sowieso raar om conclusies te trekken uit het niet reageren op andermans topic, alsof ik hele dag FOK NWS in de gaten zit te houden.

Feit blijft dat mijn verklaring gewoon klopt. Raar dan ook om dat te sluiten. En als er meer argumenten zijn, zoals Data Centers , dan zal ik die reacties van harte verwelkomen in mijn topic.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 16 januari 2025 @ 12:37:08 #32
485843 crew  Jippie
pi_216318856
quote:
-edit- Godhoerejezus ik zit in het verkeerde feedbacktopic! :(

Ehm, oh dear, how sad, never mind. *;
Zocht je FB voor de FP?
  vrijdag 17 januari 2025 @ 13:38:50 #33
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216330497
Sorry maar waarom is dit geen nieuws? Dat mod het niet boeiend vind betekend niet dat het geen nieuws is. Elon is gewoon duidelijk aan het liegen. Waarom is dit geen nieuws?

NWS / Elon Musk last van driftbui nadat blijkt dat hij gamers inhu

Er is best wel wat heisa ontstaan nadat Elon duidelijk gepakt is met gedeelde accounts.

Dit is absoluut nieuws.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_216330744
Kan prima in 1 van de topics rondom Musk.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 14:10:28 #35
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216330854
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan prima in 1 van de topics rondom Musk.
Waarom? Welk topic rondom Musk? Het is gewoon nieuws.

Dus dat de 1 van de grootste zakenmannen in de wereld liegt en bedriegt over het feit dat hij bepaalde games goed zou spelen, terwijl hij gewoon andere die accounts laat maken, mensen komen daarachter en zetten hem in de spotlight. Musk krijgt een autisme aanval en vervolgens daar DM's gaat lekken op Twitter en verified status weghalen, dat is gewoon nieuws.

Nee maar het vrouwke wat met 1000 man seks wil, mag wel haar eigen topic?

Wat een rare beredenering. Ik zou graag het topic opnieuw aanmaken.

[ Bericht 16% gewijzigd door MMaRsu op 17-01-2025 14:18:09 ]
pi_216330941
Als je een normale bron kan vinden dan valt het nog te overwegen mijn inziens. Overigens is Musk zo’n totale mongool dat het wellicht tijd is voor een centraal debiele acties van Musk topic…
  vrijdag 17 januari 2025 @ 14:23:12 #37
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216330980
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je een normale bron kan vinden dan valt het nog te overwegen mijn inziens. Overigens is Musk zo’n totale mongool dat het wellicht tijd is voor een centraal debiele acties van Musk topic…
Hij is zeker een debiel, maar daarom is het ook goed dat er even een spotlight op komt dat hij gewoon zwaar door de mand viel nu. Want ik had het idee dat je misschien het onderwerp niet helemaal had gelezen :P.

Zijn zeker genoeg normale bronnen zoals

https://www.forbes.com/si(...)early-being-boosted/

De officiele Path of Exile 2 subreddit : https://www.reddit.com/r/(...)_elon_musks_account/

https://futurism.com/elon-musk-poe2

En het originele filmpje waardoor het eigenlijk opgepikt werd door andere grote Youtubers zoals MoistCritical en Asmongold (heb ook een hekel aan Asmongold btw). Hierin zegt die ook nog ff dat die 'zo goed' is in videogames, blijkt dat die er helemaal niks van bakt _O-

Bekijk deze YouTube-video

Hij valt gewoon keihard door de mand, en daarom is het juist leuk om toch ff een topic te hebben waar we die beste man even hard kunnen uitlachen :) _O_

Wellicht zit het niet in je straatje, weet niet of je een gamert bent maar het is wel redelijk groot nieuws in die sector zeg maar :P. En het is gewoon slecht dat hij omwille van een discussie daarover, op Twitter verified status van iemand verwijderd en DM's lekt, terwijl er altijd mensen spreken van ja op X heb je het vrije woord. Nou dus niet.
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 14:51:54 #38
8781 crew  Frutsel
pi_216331247
Ik gooi hem weer open
pi_216331254
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Hij is zeker een debiel, maar daarom is het ook goed dat er even een spotlight op komt dat hij gewoon zwaar door de mand viel nu. Want ik had het idee dat je misschien het onderwerp niet helemaal had gelezen :P.

Zijn zeker genoeg normale bronnen zoals

https://www.forbes.com/si(...)early-being-boosted/

De officiele Path of Exile 2 subreddit : https://www.reddit.com/r/(...)_elon_musks_account/

https://futurism.com/elon-musk-poe2

En het originele filmpje waardoor het eigenlijk opgepikt werd door andere grote Youtubers zoals MoistCritical en Asmongold (heb ook een hekel aan Asmongold btw). Hierin zegt die ook nog ff dat die 'zo goed' is in videogames, blijkt dat die er helemaal niks van bakt _O-

Bekijk deze YouTube-video

Hij valt gewoon keihard door de mand, en daarom is het juist leuk om toch ff een topic te hebben waar we die beste man even hard kunnen uitlachen :) _O_

Wellicht zit het niet in je straatje, weet niet of je een gamert bent maar het is wel redelijk groot nieuws in die sector zeg maar :P. En het is gewoon slecht dat hij omwille van een discussie daarover, op Twitter verified status van iemand verwijderd en DM's lekt, terwijl er altijd mensen spreken van ja op X heb je het vrije woord. Nou dus niet.
Jazeker wel. Kom er ook veel over tegen maar vind een YouTube filmpje altijd wat obscuur en meer in het straatje vallen van @:Paul dan een serieus topic. Je mag hem wmb heropenen met geschreven bron!
pi_216331256
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:51 schreef Frutsel het volgende:
Ik gooi hem weer open
IK BEN OVERRULED
pi_216331260
Nee grapje, al overleg gehad in DM :D
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 14:53:31 #42
8781 crew  Frutsel
pi_216331264
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
IK BEN OVERRULED
je komt net (weer) kiekn kuukn

EN JE ZEI DAT HET GOED WAS
  Forum Admin vrijdag 17 januari 2025 @ 14:59:36 #43
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216331330
Lol rekt
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 15:00:55 #44
8781 crew  Frutsel
pi_216331338
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Lol rekt
Komt Valheimcommando. ook aan :P
  Forum Admin vrijdag 17 januari 2025 @ 15:26:17 #45
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216331549
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Komt Valheimcommando. ook aan :P
Je brengt me op een goed idee :7
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:53:59 #46
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216331800
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:51 schreef Frutsel het volgende:
Ik gooi hem weer open
Thx all _O_ gunstig nieuws
pi_216335216
Wanneer ik hier als 1e reactie schrijf:

NWS / Kabinet: duizenden studenten 'gevoelige' studies gescreend om spionage

"En dit topic is al verdoemd door de OP."

Wordt mijn reactie gewist en past Straatcommando het topic aan.

Hier reageert iemand met

NWS / Actieplan om tekort aan drinkwater te voorkomen

"En dit topic is al verdoemd door de OP."

En het topic gaat op slot, hoezo meten met 2 maten.
????????????????????????????????????????????
  vrijdag 17 januari 2025 @ 22:16:58 #48
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216336268
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben helemaal voor!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216336445
Er is een of andere GGZ patiënt bezig in het Oekraïne topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')