SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
voor als je twijfelt tussen pizza en hamburgers: een calzone pizza hamburger
quote:
ja @essnhills ook... jullie schuiven alles zonder te vragen naar binnen.... Patrick de zeester in persoonquote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja @:essnhills ook... jullie schuiven alles zonder te vragen naar binnen.... Patrick de zeester in persoon
Hmm Je hebt dan wel heeeeel veel brood/deeg Zou niet zoveel issues hebben met alleen de hamburger zonder het broodje erinquote:
blame stigquote:Op maandag 13 januari 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
Dit was ik aan het posten maar het topic was dicht
brood is wel nog een beetje bleekquote:Op maandag 13 januari 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Hmm Je hebt dan wel heeeeel veel brood/deeg Zou niet zoveel issues hebben met alleen de hamburger zonder het broodje erin
Stig zn schuld. ik zou ook daar nog posten maar zag ineens wat roodsquote:Op maandag 13 januari 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
Dit was ik aan het posten maar het topic was dicht
deeg ookquote:Op maandag 13 januari 2025 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brood is wel nog een beetje bleek
Ja denk niet dat het is meegebakkenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brood is wel nog een beetje bleek
wij zijn oprecht geïnteresseerd in de posts van mscholquote:Op maandag 13 januari 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Echt heerlijk dat iemand zoiets post en het daar dan serieus over gaat![]()
zonde.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk niet dat het is meegebakken
ga kopen en maken danquote:Op maandag 13 januari 2025 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonde.
Ik zag gisteren dat je met alleen yoghurt en meel flatbread kon maken en nu wil ik dat constant
quote:
zou kunnen, moet toch nog naar de winkelquote:
Ohja dat heb ik weleens gemaakt, jaaaaren geledenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonde.
Ik zag gisteren dat je met alleen yoghurt en meel flatbread kon maken en nu wil ik dat constant
Christus. Maak ook meteen de doos en bezorgscooter van pizzadeeg.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je honger?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Christus. Maak ook meteen de doos en bezorgscooter van pizzadeeg.
Ik kan wel de bezorgtas van pizzadeeg haken?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 13 januari 2025 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit honger genoeg heb gehad voor dat.
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan wel de bezorgtas van pizzadeeg haken?
goed ideequote:Op maandag 13 januari 2025 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die heb ik gister zitten kijken. Soort ER in een schoon ziekenhuis.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
Ik ga een nieuwe ziekenhuis serie kijken op HBO.. The Pitt. Er zijn nog maar twee afleveringen dus dat is wel lekker.
Wel leuk dus?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik gister zitten kijken. Soort ER in een schoon ziekenhuis.
ah gezellig hebben ze john carter uit de mottenballen van E.R. gevistquote:Op maandag 13 januari 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
Ik ga een nieuwe ziekenhuis serie kijken op HBO.. The Pitt. Er zijn nog maar twee afleveringen dus dat is wel lekker.
Wiequote:Op maandag 13 januari 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah gezellig hebben ze john carter uit de mottenballen van E.R. gevist
kun je vandaag wel ergens eten? of moet je nieuwe oliebollen halen?quote:
John Carterquote:
Weet ze wat E.R. is of komt ze net uit de zandbak?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De acteur Noah Wyle in The Pitt speelde dr John Carter in ER.
Dit moest ik even Googlen. Enige ziekenhuis serie die ik grotendeels heb gekeken is House.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
John Carter
die werd gespeeld door Noah Wyle...
en Noah is nu een hoofdrolspeler in The Pitt
ER is de beste ziekenhuisserie ooit.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit moest ik even Googlen. Enige ziekenhuis serie die ik grotendeels heb gekeken is House.
Wat ik al zei: Drie bifi's, een pak mueslirepen en twee oliebollen van eergisteren.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je vandaag wel ergens eten? of moet je nieuwe oliebollen halen?
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik al zei: Drie bifi's, een pak mueslirepen en twee oliebollen van eergisteren.
The Resident is ook wel oke om te kijken.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit moest ik even Googlen. Enige ziekenhuis serie die ik grotendeels heb gekeken is House.
Grey's was echt fantastisch tot seizoen 12 ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
The Resident is ook wel oke om te kijken.
The Good doctor vond ik jammer dat ze te veel bezig waren om Shaun menselijk te maken terwijl ze juist hadden kunnen gaan voor uitzonderlijke cases.
Transplant was jammer dat het iets te veel op het verleden van Bashir in ging waardoor de medische kant minder boeiend en eigenlijk gewoon kabbelend was.
Grey's Anatomy daar neukt iedereen elkaar en hebben ze zo nu en dan ook nog een patient
Lolquote:Op maandag 13 januari 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
The Resident is ook wel oke om te kijken.
The Good doctor vond ik jammer dat ze te veel bezig waren om Shaun menselijk te maken terwijl ze juist hadden kunnen gaan voor uitzonderlijke cases.
Transplant was jammer dat het iets te veel op het verleden van Bashir in ging waardoor de medische kant minder boeiend en eigenlijk gewoon kabbelend was.
Grey's Anatomy daar neukt iedereen elkaar en hebben ze zo nu en dan ook nog een patient
ow kijk dan heb je in elk geval wel wat proteïnen er bij.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik al zei: Drie bifi's, een pak mueslirepen en twee oliebollen van eergisteren.
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Er komt een kombuchazurige lucht af van m'n gemberbierscoby @:Crack_
Ik denk dattie wakker is. Woensdag maar eens voor het echie een batch maken. Nu nog teveel bezig met tentamens.
jah... daarna werd het echt alleen maar een soap met af en toe was medisch tussendoor isquote:Op maandag 13 januari 2025 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grey's was echt fantastisch tot seizoen 12 ofzo.
En dan futuristisch supergeavanceerd allemaal.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah... daarna werd het echt alleen maar een soap met af en toe was medisch tussendoor is
ja die was er ook nog.quote:
dan is dat toch de oorzaak van zn cijfers... niets doenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Godverkak, krijg een mail van student met een vraag die ik letterlijk al vier keer heb gehad van deze student
Komt neer op 'hallo kun je me helpen, ik weet niet wat ik moet doen'
ik zeg 'je moet dit doen'
student doet niks, en dan krijg ik maand later weer een mail 'hallo, kun je me helpen, ik weet niet wat ik moet doen'
Ondertussen heeftie letterlijk niks gedaan, dit hele schooljaar niet. En ik wil er vooral niet zo mee bezig zijn want is echt de keus van die student, ik wil heel graag helpen maar je moet zelf wel iets doen
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow kijk dan heb je in elk geval wel wat proteïnen er bij.
Welke cijfersquote:Op maandag 13 januari 2025 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is dat toch de oorzaak van zn cijfers... niets doen
Gewoon terugsturen: "zie mijn e-mail gestuurd op datum x, datum y en datum z."quote:Op maandag 13 januari 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Godverkak, krijg een mail van student met een vraag die ik letterlijk al vier keer heb gehad van deze student
student doet niks, en dan krijg ik maand later weer een mail 'hallo, kun je me helpen, ik weet niet wat ik moet doen'
Ondertussen heeftie letterlijk niks gedaan, dit hele schooljaar niet. En ik wil er vooral niet zo mee bezig zijn want is echt de keus van die student, ik wil heel graag helpen maar je moet zelf wel iets doen
Lijkt godverdomme Roemenië wel of zo man.quote:
dan korter worden in je antwoord.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke cijfershij heeft nu paniek want inschrijvingen zijn gesloten, daar kan ik niet mee helpen (heb ik ook al drie keer gezegd). Ik blijf nu de vraag krijgen of ik hem aub kan helpen
NEE DAT KAN IK NIET. Je moet contact opnemen met degene waarvan ik al drie keer heb gezegd dat je daar contact mee moet opnemen. Nu de vraag of we fysiek kunnen afspreken, dat ga ik dan maar doen... Om dan fysiek te zeggen 'je moet contact opnemen met die persoon'en ter plekke een mail opstellen oid?
Wist niet dat ik kleuterjuf zou worden
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt godverdomme Roemenië wel of zo man.
Maar goed, morgen kan ik weer EN fatsoenlijk schnitzel eten voor lunch EN 's avonds een enorm bord döner naar binnen persen.
Dit heb ik de vorige twee (!) keer al gedaan. Heel netjes hoor, maar indd verwezen naar 'je vraagt dit, dit hebben we op datum x besproken'quote:Op maandag 13 januari 2025 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon terugsturen: "zie mijn e-mail gestuurd op datum x, datum y en datum z."
hoopt hij dat hij bij jou alsnog aan de hand wordt gehouden om het helemaal uitgekauwt te krijgenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit heb ik de vorige twee (!) keer al gedaan. Heel netjes hoor, maar indd verwezen naar 'je vraagt dit, dit hebben we op datum x besproken'
Maar hij verzint ook dingen 'ik weet niet hoe dit moet', jawel dat weet je wel maar je bent te laat.. Dat is iets anders 'en zoals eerder vermeld kan ik je daar niet bij helpen en moet je contact opnemen met blablabla'
Misschien durftie niet ofzo?
dit geval is niet te helpenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
En ik wil oprecht graag helpen maar heb uberhaupt niet het idee dat ik help op deze manier
Dat denk ik ook, of wil weet ik niet.. denk eerder durf en onzekerheid ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoopt hij dat hij bij jou alsnog aan de hand wordt gehouden om het helemaal uitgekauwt te krijgen
Kun je degene bij wie hij moet zijn, niet in de cc meenemen?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit heb ik de vorige twee (!) keer al gedaan. Heel netjes hoor, maar indd verwezen naar 'je vraagt dit, dit hebben we op datum x besproken'
Maar hij verzint ook dingen 'ik weet niet hoe dit moet', jawel dat weet je wel maar je bent te laat.. Dat is iets anders 'en zoals eerder vermeld kan ik je daar niet bij helpen en moet je contact opnemen met blablabla'
Misschien durftie niet ofzo?
moet ze ook zn kont afvegen na het poepen?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je degene bij wie hij moet zijn, niet in de cc meenemen?.
Als iemand dat bij mijn beestje deed dan had ik daar ook een heup of 2 uit de kom getrokken.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:
In de omgeving van de Schepenstraat in Wassenaar is mogelijk al jaren een kattenmishandelaar actief, bij de huisdiertjes zijn de heupen met veel geweld uit de kom getrokken.
eerst zijn onderkaak op en neer doen als er een boterham in zit, anders is er niks te poepen.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet ze ook zn kont afvegen na het poepen?
of kan ze het houden bij de uitleg dat er wc papier hangt en daar of daar wel te lezen is hoe je dat papier langs je reet haalt
Big time.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mijn beestje deed dan had ik daar ook een heup of 2 uit de kom getrokken.
Dan doe ik het alsnog, en het lastige is dan dat ze volgende keer weer bij jou komen, want ze hebben het zelf nooit gedaan en ze gaan het vrijwillig ook nooit doen als ze het antwoord aangeleverd krijgenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je degene bij wie hij moet zijn, niet in de cc meenemen?.
Ik ken de inhoud van de mail niet, dus geen idee of dat bij de vraag hoortquote:Op maandag 13 januari 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet ze ook zn kont afvegen na het poepen?
of kan ze het houden bij de uitleg dat er wc papier hangt en daar of daar wel te lezen is hoe je dat papier langs je reet haalt
Ik heb zo'n ontzettend raar MI nu, met poepen en een boterham in de reet ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst zijn onderkaak op en neer doen als er een boterham in zit, anders is er niks te poepen.
Gewoon helemaal niet meer reageren.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan doe ik het alsnog, en het lastige is dan dat ze volgende keer weer bij jou komen, want ze hebben het zelf nooit gedaan en ze gaan het vrijwillig ook nooit doen als ze het antwoord aangeleverd krijgen
Ik geef ook zelden direct antwoorden op vragen waarvan al 10x is medegedeeld waar ze daarover informatie kunnen vinden. Mijn reactie is dan 'dat kun je daar vinden, succes' meer die richting
onderkaak is ergens andersquote:Op maandag 13 januari 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ontzettend raar MI nu, met poepen en een boterham in de reet ofzo.
ik vond mezelf raar dat ik dacht aan een boterham tussen de billen... maar ik was niet de enige die het zo kon lezenquote:Op maandag 13 januari 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of kauwen met een open wang zodat je het kaakbot en alle tanden ziet zitten.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kom je richting Groningen?quote:
Nu moet ik aan die arme radium girls denkenquote:Op maandag 13 januari 2025 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of kauwen met een open wang zodat je het kaakbot en alle tanden ziet zitten.
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu moet ik aan die arme radium girls denken
Maar dat is oprecht niet aan mijquote:Op maandag 13 januari 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat die persoon donders goed weet dat ie te laat is en nu een beetje tijd wil rekken 'want ik vond het echt heel moeilijk en ii heb echt om hulp gevraagd!'
Helaasquote:
Dat is echt een no go (en terecht)quote:Op maandag 13 januari 2025 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet meer reageren.
En als hij dan nogeens terugkomt, vragen wat voor zin het heeft om te antwoorden als hij toch niet leest.
Ja sorry hoor
dan gewoon niet meer reageren.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat is oprecht niet aan mijDat moet je aanvragen bij de examencommissie. En dat heb ik nu al 10 x gezegd. En hij wil deelnemen aan lessen waarbij hij zich niet heeft ingeschreven, dus ik zeg 'neem contact op met die docent om te vragen of je mag deelnemen aan zijn lessen'
Heb die vraag nu al drie keer gehad. Heb voor de vakantie zelf nog een mail gestuurd 'hoiii, vroeg me af of het nog was gelukt om contact op te nemen met de docenten van die vakken'. Geen reactie.. En dan vandaag weer een mail 'hoiii, ik wil graag deelnemen aan deze lessen maar weet niet wat ik moet doen'
CONTACT OPNEMEN MET DE DOCENT VAN DIE LESSEN???
En dat weiger ik echt te doen voor je hoor
dat vind ik echt heel asociaalquote:Op maandag 13 januari 2025 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gewoon niet meer reageren.
lijkt me de enige goede oplossing
neuj... dan wissik dat ik me nog stiller moest houden online over waar ik woonquote:Op maandag 13 januari 2025 17:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas
Zou je dat willen?
Dit dus. Of kortweg volstaan met "Het antwoord is nog hetzelfde als de vorige keer. Voor ondersteuning bij de zoekfunctie, kun je terecht bij Google."quote:Op maandag 13 januari 2025 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet meer reageren.
En als hij dan nogeens terugkomt, vragen wat voor zin het heeft om te antwoorden als hij toch niet leest.
Ja sorry hoor
nee van hem is het asociaal om 10 keer dezelfde vraag te stellen maar niets te doen met het antwoordquote:
Lol. Mijn vriendin heeft als policy dat als ze niet uit je vraag kan opmaken dat je de stof hebt doorgenomen of nooit aanwezig bent bij de college's dat ze 'm niet beantwoordquote:Op maandag 13 januari 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Zeker asociaal, goede reden om dat zelf vooral niet te willen zijn lijkt mijquote:Op maandag 13 januari 2025 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee van hem is het asociaal om 10 keer dezelfde vraag te stellen maar niets te doen met het antwoord
hij weet het prima. Tenzij hij blind is en hij de reacties in zn inbox niet kan vindenquote:Op maandag 13 januari 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Stuur dan 'ik heb niet het idee dat dit werkt, ik ga niet meer reageren op dezelfde vraag', dan weet diegene waar die aan toe is. Geen reactie dan weet je niks.. dat zou ik zelf ook heel naar vinden.
ik denk dat je te lang bezig bent met niet asociaal zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeker asociaal, goede reden om dat zelf vooral niet te willen zijn lijkt mij
Daar ben ik dit jaar ook mee begonnenquote:Op maandag 13 januari 2025 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol. Mijn vriendin heeft als policy dat als ze niet uit je vraag kan opmaken dat je de stof hebt doorgenomen of nooit aanwezig bent bij de college's dat ze 'm niet beantwoord
is er een andere valide reden waarom hij de inhoud van eerdere reacties niet heeft gelezen na het versturen van zijn e-mail?quote:Op maandag 13 januari 2025 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ho ho wat is dit voor ableism?
ik vind niet dat ik ooit te lang bezig ben met niet-asociaal zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat je te lang bezig bent met niet asociaal zijn.
Maar goed. dan voortaan alleen nog verwijzen naar de "door mij verzonden e-mail op datum X en tijd Y vanaf mailadres Z naar mailadres A
ik denk dat je ook even vergeet dat dit wel mijn werk is en ik hier een professionele houding dien te hebben. Simpelweg niet reageren op een mail is dat niet.quote:
oke. dan ga ik je niet tegenspreken anders voelt het of ik nog vervelender ben dan die knakker met zn vraagquote:Op maandag 13 januari 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind niet dat ik ooit te lang bezig ben met niet-asociaal zijn
Zo gaat het op de univ wel hoor. Op een gegeven moment is het klaar met handje vasthouden.quote:
'klaar met handje vasthouden' is wat anders dan iemand negeren...quote:Op maandag 13 januari 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo gaat het op de univ wel hoor. Op een gegeven moment is het klaar met handje vasthouden.
Maar goed, veel wijsheid ermee, ben wel benieuwd op wat voor manier deze persoon hier nou uit gaat komen
PARTY HARDYYYquote:Op maandag 13 januari 2025 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Poffedikkie, nieuwe hotelgastenJe verwacht het niet.
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke. dan ga ik je niet tegenspreken anders voelt het of ik nog vervelender ben dan die knakker met zn vraag
lag er weer een sleutel op de balie klaar?quote:Op maandag 13 januari 2025 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Poffedikkie, nieuwe hotelgastenJe verwacht het niet.
Ik ook niet. gelukkig heb ik gisteren spuitjes en wokjes gemaakt en kunnen die zo in de ninjaquote:Op maandag 13 januari 2025 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Ik heb zo geen zin om te koken straks
Nee. Zullen we daklozen zijn of zo.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
lag er weer een sleutel op de balie klaar?
Nee niet dat het aan jou is, maar om zich een beetje in te dekkenquote:Op maandag 13 januari 2025 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat is oprecht niet aan mijDat moet je aanvragen bij de examencommissie. En dat heb ik nu al 10 x gezegd. En hij wil deelnemen aan lessen waarbij hij zich niet heeft ingeschreven, dus ik zeg 'neem contact op met die docent om te vragen of je mag deelnemen aan zijn lessen'
Heb die vraag nu al drie keer gehad. Heb voor de vakantie zelf nog een mail gestuurd 'hoiii, vroeg me af of het nog was gelukt om contact op te nemen met de docenten van die vakken'. Geen reactie.. En dan vandaag weer een mail 'hoiii, ik wil graag deelnemen aan deze lessen maar weet niet wat ik moet doen'
CONTACT OPNEMEN MET DE DOCENT VAN DIE LESSEN???
En dat weiger ik echt te doen voor je hoor
Is er geen collega aan wie je dit voor kunt leggen en misschien in de cc kunt zetten?quote:Op maandag 13 januari 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Stuur dan 'ik heb niet het idee dat dit werkt, ik ga niet meer reageren op dezelfde vraag', dan weet diegene waar die aan toe is. Geen reactie dan weet je niks.. dat zou ik zelf ook heel naar vinden.
ik zie op IMDB dit plaatjequote:
Ninja??quote:Op maandag 13 januari 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook niet. gelukkig heb ik gisteren spuitjes en wokjes gemaakt en kunnen die zo in de ninja
wat ga je maken?quote:Op maandag 13 januari 2025 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Ik heb zo geen zin om te koken straks
mja, dat trapt niemand in helaas (voor hem).quote:Op maandag 13 januari 2025 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet dat het aan jou is, maar om zich een beetje in te dekken
1 uur per aflevering tot zover.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie op IMDB dit plaatje
[ afbeelding ]
gaat elke aflevering over 15u in de pit of gaat het hele seizoen van 15 aflevering alleen over die 15 uur? dus 1 uur per aflevering?
ja, ik ga dit woensdag bespreken met een collegaquote:Op maandag 13 januari 2025 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er geen collega aan wie je dit voor kunt leggen en misschien in de cc kunt zetten?
ja kon ook 15 uur per aflevering zijn dat dat 1 shift is en daarvan 15 uitzendingen zijn met telkens 15u en 1 shiftquote:Op maandag 13 januari 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Het staat er ook rechtsboven. 15 episodes. 15 hours. 1 shift.
Nee het is gewoon 1 shift dat je 15 episodes achter elkaar moet kijken denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja kon ook 15 uur per aflevering zijn dat dat 1 shift is en daarvan 15 uitzendingen zijn met telkens 15u en 1 shift
Soort 24.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is gewoon 1 shift dat je 15 episodes achter elkaar moet kijken denk ik.
Kan best. Niet dat ik er verstand van heb of zo verderquote:
Ja dat.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh, omdat niemand hem ziet bij meetings ofzo? Dat verhaal?
Ja maar zo is het ook.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan best. Niet dat ik er verstand van heb of zo verder
heb ik geen moeite mee. alleen er zijn nog geen 15 online te vinden en 7,5 keer dezelfde twee gaat me ook wat verquote:Op maandag 13 januari 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is gewoon 1 shift dat je 15 episodes achter elkaar moet kijken denk ik.
niet genoeg gerust?quote:Op maandag 13 januari 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
die notenrepen zijn lekkerder dan de bifi's trouwens.
Nou ja avondeten zit er alweer in, de fopgordijnen zijn alweer dicht. Zo nog maar weer even zwemmen. Al heb ik niet zo veel energie meer nu.
Nou nee, toch weer bijna 11000 stapjes inmiddels. Je vraagt je af hoe ik thuis zo vaak onder de 10 blijfquote:
Oh ja, daar is WEL gewoon eten.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee, toch weer bijna 11000 stapjes inmiddels. Je vraagt je af hoe ik thuis zo vaak onder de 10 blijf
snap ik ook helemaal niets van neequote:Op maandag 13 januari 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee, toch weer bijna 11000 stapjes inmiddels. Je vraagt je af hoe ik thuis zo vaak onder de 10 blijf
een tikkie naiefquote:De Franse Anne (53) was ervan overtuigd dat ze een relatie had met Brad Pitt. Zo werd ze opgelicht voor maar liefst 830.000 euro. Dat was te zien in een reportage in Sept à huit op de Franse zender TF1. Ze verliet haar man, een miljonair, en gaf haar geld van hun scheiding uit aan de ‘broodnodige operaties’ van haar nieuwe vlam, Brad.
meer dan een klein tikje naiefquote:Pas toen Anne de echte Brad Pitt zag, in het gezelschap van zijn echte vriendin Inès de Ramon, begon ze te beseffen dat het allemaal niet waar was. Ook toen stuurden de oplichters haar een nepnieuwsclip, gegenereerd door AI, waarin een journalist beweert dat de relatie tussen Brad en Inès nep is en dat Brad eigenlijk een relatie heeft met Anne. Een erg onrealistisch filmpje, maar Anne geloofde het nog steeds. Pas toen ze Brad en Inès weer gefotografeerd zag, accepteerde ze de werkelijkheid.
Een TIKKIE naïefquote:Op maandag 13 januari 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
Anne (53) verliet haar man en luxeleven voor ‘Brad Pitt’ en werd opgelicht voor 830.000 euro
[..]
een tikkie naief
quote:
ben ik de enige die dit vooral sneu vind?quote:Op maandag 13 januari 2025 17:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een TIKKIE naïef
Man man man kansloos zulke naïviteit
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj... dan wissik dat ik me nog stiller moest houden online over waar ik woon
uhuhquote:Op maandag 13 januari 2025 17:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een TIKKIE naïef
Man man man kansloos zulke naïviteit
nieuw online...quote:Op skivakantie met haar man en hun dochter in 2023 beslist Anne, een binnenhuisarchitecte, om voor het eerst in haar leven op sociale media te gaan. Zo zou ze haar vakantiefoto’s kunnen delen. Op dat punt komt een zekere Brad Pitt in haar leven.
Zo te lezen was het toch al haar eigen geld nietquote:Op maandag 13 januari 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ben ik de enige die dit vooral sneu vind?![]()
Hoerenpasta. Lekker makkelijkquote:Op maandag 13 januari 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat ga je maken?
[..]
mja, dat trapt niemand in helaas (voor hem).
Studenten proberen dit trouwens wel echt heel tijd, schuld bij jou neerleggen. En is mijn leerpunt om dan te denken 'sure, fuck you'. En dat komt wel maar heeft ook even tijd nodig om me daar comfortabel bij te voelen
oh, dat heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo te lezen was het toch al haar eigen geld niet
nee ik vind het ook heel sneu dat ze bij haar miljonair echtgenoot weg is gegaan en al het geld van de scheiding gebruikt heeft voor een oplichterquote:Op maandag 13 januari 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ben ik de enige die dit vooral sneu vind?![]()
ik krijg hier rare ideeën bij, wat is het?quote:Op maandag 13 januari 2025 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoerenpasta. Lekker makkelijk
De kern is dat ze is opgelicht, toch?quote:Op maandag 13 januari 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik vind het ook heel sneu dat ze bij haar miljonair echtgenoot weg is gegaan en al het geld van de scheiding gebruikt heeft voor een oplichter
Pasta die steeds duurder wordt hoe harder je erin knijpt, en uiteindelijk leeg achterblijft.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik krijg hier rare ideeën bij, wat is het?
ja klopt. Heel vervelend voor haarquote:Op maandag 13 januari 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De kern is dat ze is opgelicht, toch?
oke het boeit niet of er met je gevoelens wordt gefucked als je genoeg geld hebt, nicequote:
Ik wat hoequote:Op maandag 13 januari 2025 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pasta die steeds duurder wordt hoe harder je erin knijpt, en uiteindelijk leeg achterblijft.
He ik meen het echt. ik vind dat echt heel vervelend voor haar.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke het boeit niet of er met je gevoelens wordt gefucked als je genoeg geld hebt, nice
quote:Anne heeft een klacht ingediend, is veel van haar vrienden kwijtgeraakt, heeft ruzie met haar dochter en werd na verschillende zelfmoordpogingen opgenomen in een kliniek die gespecialiseerd is in ernstige depressies.
Oh oke, excusesquote:Op maandag 13 januari 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
He ik meen het echt. ik vind dat echt heel vervelend voor haar.
en dit stuk gun ik haar ook echt niet
[..]
https://www.jamieoliver.c(...)ine-alla-puttanesca/quote:Op maandag 13 januari 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik krijg hier rare ideeën bij, wat is het?
Wow dat is wel erg sneu.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
He ik meen het echt. ik vind dat echt heel vervelend voor haar.
en dit stuk gun ik haar ook echt niet
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.jamieoliver.c(...)ine-alla-puttanesca/
Er was in Nederland ook een vrouw die al haar geld aan 'Chris Hemsworth' had gegeven.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
Anne (53) verliet haar man en luxeleven voor ‘Brad Pitt’ en werd opgelicht voor 830.000 euro
[..]
een tikkie naief
je vraagt je af hoe dicht die schommel tegen de muur stond op het speelpleinquote:Op maandag 13 januari 2025 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was in Nederland ook een vrouw die al haar geld aan 'Chris Hemsworth' had gegeven.
Waarom zou je als je geld hebt dat weggeven aan een kennelijk aan lager wal geraakte filmster ofzo, wat zou je daar beter door worden?quote:Op maandag 13 januari 2025 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was in Nederland ook een vrouw die al haar geld aan 'Chris Hemsworth' had gegeven.
ja maar ja maar Bard was ziek en moest geopereerd en er waren allemaal kadootjes die door de douane moesten maar waarvoor eerst moest worden betaald aan de douanequote:Op maandag 13 januari 2025 17:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom zou je als je geld hebt dat weggeven aan een kennelijk aan lager wal geraakte filmster ofzo, wat zou je daar beter door worden?
Zo'n type stuurt ook d'r pincode naar de 'bank'quote:Op maandag 13 januari 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja maar Bard was ziek en moest geopereerd en er waren allemaal kadootjes die door de douane moesten maar waarvoor eerst moest worden betaald aan de douane
en vult haar gegevens in nav een email over haar pakitje dat bezorgd gaat wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 17:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo'n type stuurt ook d'r pincode naar de 'bank'
Chris Hemsworth is wel een lekkertje hoorquote:Op maandag 13 januari 2025 17:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom zou je als je geld hebt dat weggeven aan een kennelijk aan lager wal geraakte filmster ofzo, wat zou je daar beter door worden?
Misschien werkte die oplichter wel in opdracht van die ex-manquote:Op maandag 13 januari 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik vind het ook heel sneu dat ze bij haar miljonair echtgenoot weg is gegaan en al het geld van de scheiding gebruikt heeft voor een oplichter
dat kan natuurlijk ook nog. al zn geld wat hij kwijt was aan de scheiding weer netjes terug op zn rekeningquote:Op maandag 13 januari 2025 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien werkte die oplichter wel in opdracht van die ex-man
Ik ga zwemmen
ik zou het ook wel weten....quote:Op maandag 13 januari 2025 18:07 schreef Koen66 het volgende:
Het is wel weer eens iets anders, Brad Pitt, kennelijk werkte de Nigeriaanse prins niet meer zo goed
had je fles niet mee kunnen nemen?quote:
Meteen eisen.quote:
sneeuwenquote:
Zal jou eens sneeuwen.quote:
@yvonnequote:Op maandag 13 januari 2025 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens sneeuwen.
quote:
quote:
quote:Het zal je maar overkomen: terwijl je op vakantie bent, wordt thuis je hond verkracht door de man die op het dier moest passen. Het gebeurde in het West-Vlaamse Meulebeke met Daily, een American Bully XL. ,,We schrokken ons te pletter toen we op camerabeelden zagen wat die man deed. Onze hond is sindsdien niet meer dezelfde”, zuchten de eigenaars van het dier.
gadverdammequote:
De. Fuck.quote:
Nee ik ga ook niet meer met een biertje op fok zittenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, gezwommen. Weer 300 meter, 1100 meter voor vandaag in totaal. Vind het wel even mooi weer nu. Er waren zelfs DRIE anderen in het zwembadEn de fontein deed het. Eventjes. Twee minuten of zo.
11.797 stapjes inmiddels, ik pak zo maar eens een biertje
quote:
koud water?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, gezwommen. Weer 300 meter, 1100 meter voor vandaag in totaal. Vind het wel even mooi weer nu. Er waren zelfs DRIE anderen in het zwembadEn de fontein deed het. Eventjes. Twee minuten of zo.
11.797 stapjes inmiddels, ik pak zo maar eens een biertje
Boekje lezenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga ook niet meer met een biertje op fok zitten![]()
Ik ga gewoon met een biertje in een hoekje van de bank zitten. Rust.
dat doet hij bewustquote:
klopt.quote:
Ja had niet verwacht dat de temperatuur gelijk zo hard omlaag zou gaan toen de zon onderging, vanmiddag was het best lekker buitenquote:
hier binnen met de zon op de ramen was het ook al 19 graden idd en thermostaat op 17. dat was een prima zonnetjequote:Op maandag 13 januari 2025 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had niet verwacht dat de temperatuur gelijk zo hard omlaag zou gaan toen de zon onderging, vanmiddag was het best lekker buiten
Denk dat tijdschriften over billetjes wel een wat grotere afzetmarkt hebbenquote:
Ongetwijfeld!quote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat tijdschriften over billetjes wel een wat grotere afzetmarkt hebben
kan best al eerder dan pas over een half jaarquote:Op maandag 13 januari 2025 19:49 schreef Ama het volgende:
Over een half jaartje kunnen we weer klagen dat het te warm is.
Ik denk dat ik bij jou eerder het tegenovergestelde zou hebbenquote:
Ik kan ook prima nu al klagen dat het over een half jaar te warm isquote:Op maandag 13 januari 2025 19:49 schreef Ama het volgende:
Neh.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:49 schreef Ama het volgende:
"zo, die koffiedame had mooie biljetjesquote:Op maandag 13 januari 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
Dat ik denk dat Fles het over kikkerbiljetjes heeft en ik denk dat het 1 of andere spelvaluta gaat ofzo
Die van de overkant?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"zo, die koffiedame had mooie biljetjes'
Je luchtbevochtiger meenemen morgenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:55 schreef Nattekat het volgende:
Sinds ik thuis ben voel ik me wel meteen weer een stuk beter.
Het is echt die droge lucht op kantoor.
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij jou eerder het tegenovergestelde zou hebben
Biljetjes lezen als je billetjes zegt
Denk niet dat die het in zo'n grote ruimte gaat winnen van de luchtcirculatie. Of nou ja, het gebrek aan circulatie.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je luchtbevochtiger meenemen morgen
Je hebt het heul wel vaak over biljetjesquote:Op maandag 13 januari 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Dan is het maar goed dat ik het niet zo vaak over billetjes heb hmm
Lucifer onder de sprinklers houden dan om de luchtvochtigheid flink op te schroeven?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat die het in zo'n grote ruimte gaat winnen van de luchtcirculatie. Of nou ja, het gebrek aan circulatie.
neem je luchtbevochtiger mee naar kantoorquote:Op maandag 13 januari 2025 19:55 schreef Nattekat het volgende:
Ja kantoor bij mij is ook echt gewoon kut qua luchtkwaliteit, met zo'n luchtvochtigheid die onder de 30 zitquote:Op maandag 13 januari 2025 19:55 schreef Nattekat het volgende:
het buitenzetten wordt vanaf vandaag weer hervat trouwensquote:Op maandag 13 januari 2025 19:49 schreef Ama het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt het heul wel vaak over biljetjes
Die in Duitsland of thuis?quote:
Er zijn geen sprinklersquote:Op maandag 13 januari 2025 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lucifer onder de sprinklers houden dan om de luchtvochtigheid flink op te schroeven?
Jaquote:
*Hijst omhoogquote:Op maandag 13 januari 2025 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit al een uur lang weg te zakken iedere keer.
En paar maanden terug was die ventilatie juist kapot, dat was het andere uiterstequote:Op maandag 13 januari 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kantoor bij mij is ook echt gewoon kut qua luchtkwaliteit, met zo'n luchtvochtigheid die onder de 30 zit
Behalve dat ze niet blond is, had die van de overkant hier de moeder van godinnetje van thuis kunnen zijnquote:
Ik heb het vanmiddag al gedaanquote:Op maandag 13 januari 2025 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan best al eerder dan pas over een half jaar
Goed bezig!!! Ik ben trots op jequote:
Heb zelfs mn trui uitgetrokken, was niet te doenquote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb zelfs mn trui uitgetrokken, was niet te doen
wauw!quote:Op maandag 13 januari 2025 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb zelfs mn trui uitgetrokken, was niet te doen
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
Ik had vorige week een keer mijn jas open en handschoenen uit tijdens het wandelen?
quote:
de zon stond door het raam recht op mij gerichtquote:
Hier hebben ze de afgelopen maanden aan de ventilatie lopen klooien om er nog wat van proberen te maken. Inmiddels is de luchtkwaliteit weer net zo ruk, ook co2 waardes van 1400+quote:Op maandag 13 januari 2025 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En paar maanden terug was die ventilatie juist kapot, dat was het andere uiterste
Zat je langzaam dood te gaan in een belhok.
Ja dan moet je lekker gaan liggen dutten met het zonnetje in je gezichtquote:Op maandag 13 januari 2025 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de zon stond door het raam recht op mij gericht
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben ze de afgelopen maanden aan de ventilatie lopen klooien om er nog wat van proberen te maken. Inmiddels is de luchtkwaliteit weer net zo ruk, ook co2 waardes van 1400+
Zo ben ikquote:
dat mag niet op kantoorquote:Op maandag 13 januari 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan moet je lekker gaan liggen dutten met het zonnetje in je gezicht
belachelijkquote:
Niet?quote:
Maar het is zo koud.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het buitenzetten wordt vanaf vandaag weer hervat trouwens
Onze woeste losgeslagen rebelquote:
Ik heb al 2,5 jaar mijn krachten opgespaard in voorbereidingquote:
ja dat heb je wel nodig met iets dat zo zwabbertquote:Op maandag 13 januari 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al 2,5 jaar mijn krachten opgespaard in voorbereiding
Voor dit ene momentquote:Op maandag 13 januari 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al 2,5 jaar mijn krachten opgespaard in voorbereiding
*Kijkt vanonder snugglehoodie naar 3 dekens op de bankquote:
Ik ben niet te stoppenquote:
Zekerquote:Op maandag 13 januari 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat heb je wel nodig met iets dat zo zwabbert
Je moet er wat voor over hebbenquote:
Vlinder ligt ook weer met tig dekens op de bank en de airco op 22.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Kijkt vanonder snugglehoodie naar 3 dekens op de bank
Een extra deken toch ja? Ik heb nog wel meer dekens
Dekensquote:Op maandag 13 januari 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vlinder ligt ook weer met tig dekens op de bank en de airco op 22.
Ik heb liever dit weer. Koud en droog met een zonnetje.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:49 schreef Ama het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 13 januari 2025 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb liever dit weer. Koud en droog met een zonnetje.
Mwehquote:Op maandag 13 januari 2025 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het enige dat Zwabbie hoefde te doen is onderuit te zakken?quote:
Zonnetje schijnt nu niet hoorquote:Op maandag 13 januari 2025 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 13 januari 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel makkelijk praten want ik hoef niet te fietsen.
Hmmmquote:Op maandag 13 januari 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het enige dat Zwabbie hoefde te doen is onderuit te zakken?
Oh jammerquote:Op maandag 13 januari 2025 20:21 schreef Nizno het volgende:
Na ijskoude nacht stroomt warmere lucht het land binnen en dan is het klaar met het winterweer
De temperaturen dalen komende nacht in het oosten en zuiden tot ruim onder het vriespunt. De temperatuur komt onder de -5 graden uit, in het zuidoosten kan het kwik zelfs dalen tot ongeveer -8 graden. Op opgespoten banen zou dinsdagochtend zomaar geschaatst kunnen worden. Voor schaatspret op grote schaal is de vorst van komende nacht helaas niet genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |