SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
voor als je twijfelt tussen pizza en hamburgers: een calzone pizza hamburger
quote:
ja @essnhills ook... jullie schuiven alles zonder te vragen naar binnen.... Patrick de zeester in persoonquote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja @:essnhills ook... jullie schuiven alles zonder te vragen naar binnen.... Patrick de zeester in persoon
Hmm Je hebt dan wel heeeeel veel brood/deeg Zou niet zoveel issues hebben met alleen de hamburger zonder het broodje erinquote:
blame stigquote:Op maandag 13 januari 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
Dit was ik aan het posten maar het topic was dicht
brood is wel nog een beetje bleekquote:Op maandag 13 januari 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Hmm Je hebt dan wel heeeeel veel brood/deeg Zou niet zoveel issues hebben met alleen de hamburger zonder het broodje erin
Stig zn schuld. ik zou ook daar nog posten maar zag ineens wat roodsquote:Op maandag 13 januari 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
Dit was ik aan het posten maar het topic was dicht
deeg ookquote:Op maandag 13 januari 2025 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brood is wel nog een beetje bleek
Ja denk niet dat het is meegebakkenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brood is wel nog een beetje bleek
wij zijn oprecht geïnteresseerd in de posts van mscholquote:Op maandag 13 januari 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Echt heerlijk dat iemand zoiets post en het daar dan serieus over gaat![]()
zonde.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk niet dat het is meegebakken
ga kopen en maken danquote:Op maandag 13 januari 2025 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonde.
Ik zag gisteren dat je met alleen yoghurt en meel flatbread kon maken en nu wil ik dat constant
quote:
zou kunnen, moet toch nog naar de winkelquote:
Ohja dat heb ik weleens gemaakt, jaaaaren geledenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonde.
Ik zag gisteren dat je met alleen yoghurt en meel flatbread kon maken en nu wil ik dat constant
Christus. Maak ook meteen de doos en bezorgscooter van pizzadeeg.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je honger?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Christus. Maak ook meteen de doos en bezorgscooter van pizzadeeg.
Ik kan wel de bezorgtas van pizzadeeg haken?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 13 januari 2025 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit honger genoeg heb gehad voor dat.
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan wel de bezorgtas van pizzadeeg haken?
goed ideequote:Op maandag 13 januari 2025 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die heb ik gister zitten kijken. Soort ER in een schoon ziekenhuis.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
Ik ga een nieuwe ziekenhuis serie kijken op HBO.. The Pitt. Er zijn nog maar twee afleveringen dus dat is wel lekker.
Wel leuk dus?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik gister zitten kijken. Soort ER in een schoon ziekenhuis.
ah gezellig hebben ze john carter uit de mottenballen van E.R. gevistquote:Op maandag 13 januari 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
Ik ga een nieuwe ziekenhuis serie kijken op HBO.. The Pitt. Er zijn nog maar twee afleveringen dus dat is wel lekker.
Wiequote:Op maandag 13 januari 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah gezellig hebben ze john carter uit de mottenballen van E.R. gevist
kun je vandaag wel ergens eten? of moet je nieuwe oliebollen halen?quote:
John Carterquote:
Weet ze wat E.R. is of komt ze net uit de zandbak?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De acteur Noah Wyle in The Pitt speelde dr John Carter in ER.
Dit moest ik even Googlen. Enige ziekenhuis serie die ik grotendeels heb gekeken is House.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
John Carter
die werd gespeeld door Noah Wyle...
en Noah is nu een hoofdrolspeler in The Pitt
ER is de beste ziekenhuisserie ooit.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit moest ik even Googlen. Enige ziekenhuis serie die ik grotendeels heb gekeken is House.
Wat ik al zei: Drie bifi's, een pak mueslirepen en twee oliebollen van eergisteren.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je vandaag wel ergens eten? of moet je nieuwe oliebollen halen?
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik al zei: Drie bifi's, een pak mueslirepen en twee oliebollen van eergisteren.
The Resident is ook wel oke om te kijken.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit moest ik even Googlen. Enige ziekenhuis serie die ik grotendeels heb gekeken is House.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |