SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
en dan wel echte, die nepperts proeven ook echt nepquote:
ik vind het vrij treurig dat er mensen zijn die zoveel moeite steken in een kloon en dat kloons nog mogen na al het gezeikquote:Op maandag 13 januari 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Dat topic in FB is echt verreweg het meest treurige wat ik in hele lange tijd voorbij heb zien komen op dit forum. Jezus
Ik vind die van de LIDL op zich ook nog wel okequote:
Huismerk gaat er bij mij net zo goed in hoor.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan wel echte
[..]
ik vind het vrij treurig dat er mensen zijn die zoveel moeite steken in een kloon en dat kloons nog mogen na al het gezeik
Ik heb dat ook gelezen. Je wordt er moedeloos van.quote:
Is dit jouw vijgenboompje?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iedereen nu de vijgenboom gezien
[ afbeelding ]
Dit is belangrijk
Ja twee keer nu.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is belangrijk
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind die van de LIDL op zich ook nog wel oke
wat ik vaak merk is dat de smaak van het vanilleijs echt teveel vanille is bij de nepperts, en dan haak ik afquote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Huismerk gaat er bij mij net zo goed in hoor.
Neequote:Op maandag 13 januari 2025 12:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit jouw vijgenboompje?
Slechte ervaringen met vijgen hierquote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is belangrijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Geen last van.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
wat ik vaak merk is dat de smaak van het vanilleijs echt teveel vanille is bij de nepperts, en dan haak ik af
Dat kanquote:Op maandag 13 januari 2025 12:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met vijgen hier
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Wil je een derde keer?Ik moet echt leren om niet steeds te klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Aww. Een miniboompje.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is belangrijk
Dat is hetzelfde als klagen dat vanilliecola teveel vanilie smaak heeft.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
wat ik vaak merk is dat de smaak van het vanilleijs echt teveel vanille is bij de nepperts, en dan haak ik af
Kwam van de week een overlijdensbericht van een actieve NWS user en het eerste wat sommigen doen zijn ofwel hun politieke afstand nog even benadrukken (ze stond aan de kant van Israël) of ze zetten een aluhoedje op en vermoeden dat het allemaal nep is.quote:
hahaha, zo voorspelbaar dat we klikken hequote:Op maandag 13 januari 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet echt leren om niet steeds te klikken.
Misschien een wiegje omheen bouwenquote:
Met extra vlinder? Ik!quote:Op maandag 13 januari 2025 12:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We gaan nu door met de volgende ronde!
Wie lust er een vlindersoesje?!
Ja, ik heb 'm gezien.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is belangrijk
Ja vreselijk soms.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, zo voorspelbaar dat we klikken heook als je precies weet wat je gaat zien
daarom drink ik uberhaupt geen vanilliecolaquote:Op maandag 13 januari 2025 12:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als klagen dat vanilliecola teveel vanilie smaak heeft.Kom aan
WEET JE HET ZEKERquote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom drink ik uberhaupt geen vanilliecola
Niet de meest bazencola drinken die er isquote:Op maandag 13 januari 2025 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom drink ik uberhaupt geen vanilliecola
Ik heb dit jaar redelijk veel vijgenjam gegeten. Ik ben bekend met vijgenbomen. Ik begrijp dat ik extra enthousiast moet zijn omdat het een klein boompje is? Ik ga even mijn best doen:quote:Op maandag 13 januari 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WEET JE HET ZEKER
sorry capslock maar als je niet net zo enthousiast bent als ik dan ga ik er van uit dat je gewoon niet goed hebt gekeken
Ik las het ja. Belachelijk is het.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwam van de week een overlijdensbericht van een actieve NWS user en het eerste wat sommigen doen zijn ofwel hun politieke afstand nog even benadrukken (ze stond aan de kant van Israël) of ze zetten een aluhoedje op en vermoeden dat het allemaal nep is.
Leuk is dat he?quote:
Waarom kan dat niet?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neewas het maar zo
maar ik wil zo babyboompje, groot kan niet. Denk ik.
Wil ook een kiwibessenstruik, en nog 3280498230948209 struiken
Feli!quote:Op maandag 13 januari 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Mijn pa is weer een jaartje ouder geworden vandaag. ✌🏼
Gdpquote:Op maandag 13 januari 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Congrats!quote:Op maandag 13 januari 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Ja, mijn stiefmoeder ook. Vorig jaar was echt een recordjaar qua aantal vijgen.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Mijn moeder heeft twee vijgenbomen waar elk jaar zo’n honderd vijgen aan groeien
Gefeliciteerd met je pa!quote:Op maandag 13 januari 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar redelijk veel vijgenjam gegeten. Ik ben bekend met vijgenbomen. Ik begrijp dat ik extra enthousiast moet zijn omdat het een klein boompje is? Ik ga even mijn best doen:
OH, WOW!
Ik was al aan boord omdat dingen die kleiner zijn dan normaal leuk zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar redelijk veel vijgenjam gegeten. Ik ben bekend met vijgenbomen. Ik begrijp dat ik extra enthousiast moet zijn omdat het een klein boompje is? Ik ga even mijn best doen:
OH, WOW!
Het kán wel, maar ik wil alles en dat kan dan weer nietquote:Op maandag 13 januari 2025 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Mijn moeder heeft twee vijgenbomen waar elk jaar zo’n honderd vijgen aan groeien
partyquote:Op maandag 13 januari 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 13 januari 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Nee nog een keer graagquote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is belangrijk
Dan krijgen je kleine vijgenboompjes geen licht?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het kán wel, maar ik wil alles en dat kan dan weer nieten het aantal plekken voor hoge bomen die in de zon moeten is beperkt, dus ik dacht.. dan kan ik een grote boom en daaronder kleinere vijgenboompjes en dan heb ik alsnog veel van wat wat ik wil
![]()
![]()
je moet ze ook plukken voordat ze gaan rottenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger een vijgenboom in de tuin. Ding was veel te groot, hing helemaal over het hek naar de straat en de burenKon ik elke dag van die rottende vijgen rapen.
Lees: het duurt nog jaren voordat er een probleem mee ontstaatquote:Op maandag 13 januari 2025 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan krijgen je kleine vijgenboompjes geen licht?![]()
Maar duurt sws jaren voordat zo’n boompje echt groot en hoog wordt vlgs mij.
jawel, want de grote bomen staan richting noord-zuidquote:Op maandag 13 januari 2025 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan krijgen je kleine vijgenboompjes geen licht?![]()
Maar duurt sws jaren voordat zo’n boompje echt groot en hoog wordt vlgs mij.
Ik moest lachen om bingo en anananananasnayaquote:Op maandag 13 januari 2025 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We zijn nu bij de kiwibes. Ik weet niet welke ik wil
[ afbeelding ]
Planten uitzoeken is lastig
Mag je elke dag die krengen gaan plukken in zo'n overwoekerde boom die over de schuttingen groeitquote:Op maandag 13 januari 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ze ook plukken voordat ze gaan rotten
Godver ik ookquote:Op maandag 13 januari 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest lachen om bingo en anananananasnaya
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger een vijgenboom in de tuin. Ding was veel te groot, hing helemaal over het hek naar de straat en de burenKon ik elke dag van die rottende vijgen rapen.
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest lachen om bingo en anananananasnaya
Heb je ook iets met pygmeeën?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was al aan boord omdat dingen die kleiner zijn dan normaal leuk zijn.
ahhhh, wat jammerquote:Op maandag 13 januari 2025 12:43 schreef mschol het volgende:
vroeger hadden mn ouders een enorme perenboom..
kwamen meer peren vanaf dan dat we konden eten
helaas is hij op een gegeven moment dood gegaan en moest hij gekapt worden
Je moet ook een kruisbes op een stammetje.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik volg het kiwidieetquote:Op maandag 13 januari 2025 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die staat ook op het lijstje voor in de fruitstruikenhoekquote:Op maandag 13 januari 2025 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet ook een kruisbes op een stammetje.
Nee. Nog lang niet. Sowieso niet voordat ik terug benquote:
Kleine treintjes voor pygmeeën.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer kleine treintjes en zo.
Hier vooral blauwe luchtquote:
Jaquote:Op maandag 13 januari 2025 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu nog? Hier schijnt de hele dag al vol op de zon
De driehoek is een keer bevoordeeld @Nattekatquote:Op maandag 13 januari 2025 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu nog? Hier schijnt de hele dag al vol op de zon
waarom geen nieuwe neergezet toen die oude gekapt werd?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker want hij blokkeerde ook inkijk van de huizen aan de andere kant van het blok
Sta nu bij die verdomde klote bakkerij van je. Het binnen zitgedeelte is opgeheven. Tafels en stoelen staan er nog, maar je ma g er niet meer gaan zitten. Dus ik zit nu buiten in de vrieskou op een kale houten bank die er nog wel staat. Apocalypse of doom vanmiddag om vijf uur denk ikquote:
Dit klinkt wel beetje sad.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta nu bij die verdomde klote bakkerij van je. Het binnen zitgedeelte is opgeheven. Tafels en stoelen staan er nog, maar je ma g er niet meer gaan zitten. Dus ik zit nu buiten in de vrieskou op een kale houten bank die er nog wel staat. Apocalypse of doom vanmiddag om vijf uur denk ik
Mijn god, wat een ellende daar.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta nu bij die verdomde klote bakkerij van je. Het binnen zitgedeelte is opgeheven. Tafels en stoelen staan er nog, maar je ma g er niet meer gaan zitten. Dus ik zit nu buiten in de vrieskou op een kale houten bank die er nog wel staat. Apocalypse of doom vanmiddag om vijf uur denk ik
Wij zoeken nog mensen!quote:Op maandag 13 januari 2025 13:00 schreef Grotetijd het volgende:
Goh, een vriend van me die normaal nooit iets doet met adviezen van anderen heeft daadwerkelijk advies van mij aangenomen m.b.t een tablet.
Hij wilde een tablet met zo veel mogelijk werkgeheugen voor zo min mogelijk geld. Dus ik zeg joh, staar je niet te blind op werkgeheugen en haal een Galaxy A9+ met Snapdragon processor i.p.v rommel met een Mediatek processor. En na veel "ja maar" en "maar goedkoper" is 'ie toch overstag gegaan.
Verbazend
tablet verkopers?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zoeken nog mensen!
klote @Recce, had die jongen niet wat meer zn best kunnen doen?!quote:Op maandag 13 januari 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb teveel koffie op, nu ben ik misselijk.
Antalya grill is dicht.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn god, wat een ellende daar.Ga je vanavond naar de snackbar? Of naar Antalya Grill?
hoe veel is te veel?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
Waarvoor?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zoeken nog mensen!
Sales/accountmanagersquote:
Het is dan ook een noodweerwerende driehoek.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De driehoek is een keer bevoordeeld @:nattekat
zo kun je het ook noemenquote:
verslaafde!quote:Op maandag 13 januari 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
Man3, wat is daar aan de hand? Volgens Google is het open. Stoppen ze daar gewoon met leuke dingen of zo?quote:
en na de hoeveelste ben je misselijk geworden?quote:
oh, dat valt nog best meequote:Op maandag 13 januari 2025 13:21 schreef Crack_ het volgende:
Maar 6 ofzo denk ik @:gianni61, en dan gewone kopjes. Niet de mini-kopjes uit een automaat. En cappucino
Oh damn. Ik drink er misschien drie op een werkdag of zo. Vier als het even tegenzit.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:21 schreef Crack_ het volgende:
Maar 6 ofzo denk ik @:gianni61, en dan gewone kopjes. Niet de mini-kopjes uit een automaat. En cappucino
Misschien moet je nog even een lading suiker eten als tegenwicht.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:21 schreef Crack_ het volgende:
fles komt er aan, gauw iedereen, dicht; NU!quote:Op maandag 13 januari 2025 13:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, wat is daar aan de hand? Volgens Google is het open. Stoppen ze daar gewoon met leuke dingen of zo?
Zodra google hun fax ontvangt met de geüpdate openingstijden wijzigen ze die pas online.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, wat is daar aan de hand? Volgens Google is het open. Stoppen ze daar gewoon met leuke dingen of zo?
Zegt Google dit?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:27 schreef Recce het volgende:
Westfalen Grill Borghorst is open vandaag. Dat moet gewoon.
Misschien kan hij beter bij een willekeurig huis aanbellen en vragen of hij mee mag eten op dit punt. Als geen enkele voerverkoper voer verkoopt.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:27 schreef Recce het volgende:
Westfalen Grill Borghorst is open vandaag. Dat moet gewoon.
Misschien is het daar een soort bijgeloof dat je vreemdelingen geen eten mag geven op maandagen.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien kan hij beter bij een willekeurig huis aanbellen en vragen of hij mee mag eten op dit punt. Als geen enkele voerverkoper voer verkoopt.
Of Fles heeft een vervaarlijk uiterlijk waardoor restaurants, kroegen en publieke etablissementen de deuren preventief sluiten.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het daar een soort bijgeloof dat je vreemdelingen geen eten mag geven op maandagen.
...het is Duitsland.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:20 schreef Recce het volgende:
[..]
hamvraag: caffeïnevrij?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:21 schreef Crack_ het volgende:
heel rare hamvraagquote:
quote:
Ama heeft een snelle stofwisselingquote:
quote:
quote:
Ik ben meer van de worstkaasscenariosquote:
Ik drink het nooit vanwege caffeïne, gewoon voor de lekkersquote:Op maandag 13 januari 2025 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh damn. Ik drink er misschien drie op een werkdag of zo. Vier als het even tegenzit.
nee, vocht wil ikquote:Op maandag 13 januari 2025 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je nog even een lading suiker eten als tegenwicht.
Nee, dat wil ik wel want dat is beter voor mn lichaam en merk van koffie met caffeïne toch niet veelquote:
Ik heb het gisteren gevraagd en ze zeiden dat ze vandaag dicht zijn. Kom net bij de Edeka vandaan. Geen gemaksvoer. Drie bifi en een pak mueslirepen vanavond.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:20 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren gevraagd en ze zeiden dat ze vandaag dicht zijn. Kom net bij de Edeka vandaan. Geen gemaksvoer. Drie bifi en een pak mueslirepen vanavond.
Heb het idee dat Fles als een soort van Jezus aan het lijden is.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ga toch naar huis kerel, beetje je kostbare verlofdagen kwijtraken aan die Duitse schrale kutzooi
ik begrijp niet wat hier staatquote:Op maandag 13 januari 2025 13:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 1/3 intentieverklaring binnen. Het is zo weinig, schrok me kapot. Maar kan wel kloppen want ik mis nog 25%. Hoop ik
Ik mag hopen dat je dan nog 66% mist?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 1/3 intentieverklaring binnen. Het is zo weinig, schrok me kapot. Maar kan wel kloppen want ik mis nog 25%. Hoop ik
ik heb 1 van de 3 intentieverklaringen binnenquote:
De cilicium ligt al klaar.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het idee dat Fles als een soort van Jezus aan het lijden is.
nee, mn werkdagen zijn niet evenredig onderverdeeld in intentieverklaringenquote:Op maandag 13 januari 2025 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dan nog 66% mist?
Maar waarom moet je 3 intentieverklaringen krijgen?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb 1 van de 3 intentieverklaringen binnen
dat bedrag is zo laag, dat ik schrok. Maar dat bedrag is gebaseerd op 75% van mn inkomen, dus dat kan wel kloppen
Oh, er lopen meerdere sommetjes naast elkaar.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb 1 van de 3 intentieverklaringen binnen
dat bedrag is zo laag, dat ik schrok. Maar dat bedrag is gebaseerd op 75% van mn inkomen, dus dat kan wel kloppen
oh wacht, ik moet er tweequote:Op maandag 13 januari 2025 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar waarom moet je 3 intentieverklaringen krijgen?
Ja, het is een een erg vaag verhaalquote:Op maandag 13 januari 2025 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, er lopen meerdere sommetjes naast elkaar.![]()
Ik ben gewend aan het simpele één functie/werkgever.
ah, op die manier.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wacht, ik moet er twee
omdat ik uit drie potjes betaald krijg, en bij eentje maar een vast contract heb. De hypotheekverstrekking wil daarover zekerheid hebben
Niet iets dat nu te koop staat, maar heb wel in mn hoofd waar ik een appartementje zou willen kopen. En als daar een woning te koop komt, dan wil ik het hebbenquote:Op maandag 13 januari 2025 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, op die manier.
Al iets op het oog dat je al zo concreet met een hypotheek bezig bent?
Oh ja, dan zeker handig om een aantal dingen vast paraat te hebben.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet iets dat nu te koop staat, maar heb wel in mn hoofd waar ik een appartementje zou willen kopen. En als daar een woning te koop komt, dan wil ik het hebben![]()
vandaar dat ik nu alles concreet wil maken want straks komt er een woning te koop en ben ik te laat
Nah, niet perse vaag, meer een anders dan het gros gewend is. Op zich *weet* ik ook best wel dat je meerdere werkgevers hebt, maar een "hehwat" posten is ook wel net zo makkelijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is een een erg vaag verhaal![]()
ah zo.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet iets dat nu te koop staat, maar heb wel in mn hoofd waar ik een appartementje zou willen kopen. En als daar een woning te koop komt, dan wil ik het hebben![]()
vandaar dat ik nu alles concreet wil maken want straks komt er een woning te koop en ben ik te laat
Een intentieverklaring is maar 3 maanden geldig.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan prima lang genoeg zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een intentieverklaring is maar 3 maanden geldig.
Ik ben er klaar voor om te verhuizenquote:Op maandag 13 januari 2025 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dan zeker handig om een aantal dingen vast paraat te hebben.
quote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, niet perse vaag, meer een anders dan het gros gewend is. Op zich *weet* ik ook best wel dat je meerdere werkgevers hebt, maar een "hehwat" posten is ook wel net zo makkelijk.
/lamme tak
nieuwbouw, kan ik niet betalen johquote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah zo.
Nieuwbouw? of wachten tot een appartement vrij komt?
okquote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een intentieverklaring is maar 3 maanden geldig.
Ze kunnen me de gifgrafgloeiende rasbora caudimaculatakoorts krijgen. Ik heb bifi's en mueslirepen en taaie oliebollen van eergisteren. Ik overleef het wel.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:33 schreef Recce het volgende:
Lecker Im Biss moet gewoon open zijn.
[ afbeelding ]
Ik maak een Travelsnack speciaal voor Vriend van de SHow @Nattekatquote:Op maandag 13 januari 2025 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ga toch naar huis kerel, beetje je kostbare verlofdagen kwijtraken aan die Duitse schrale kutzooi
Klinkt wel lekker.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ik heb nog 5 tabletten Lindt Mocca gescoord bij de Edeka. Duur maar okee. (3,69 voor 100 gram)
quote:Op maandag 13 januari 2025 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze kunnen me de gifgrafgloeiende rasbora caudimaculatakoorts krijgen. Ik heb bifi's en mueslirepen en taaie oliebollen van eergisteren. Ik overleef het wel.
Ik maak er wel wat van hoor. Maar dat je naar een 4sterrenhotel gaat en dat blijkt dat je je eigen bestek, thermoskan en eigenlijk ook je eigen eten mee had moeten nemen, dat is toch wel teleurstellend. Maar goed.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:36 schreef Recce het volgende:
[..]Maar het is wel duidelijk dat er hier over de grens helemaal niets te beleven valt.
En anders kunnen we de schuld geven aan de Rabobankquote:Op maandag 13 januari 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan zit het wel goed.
Misschien mag je blij zijn dat je wel gewoon een bed en een werkend toilet hebt.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak er wel wat van hoor. Maar dat je naar een 4sterrenhotel gaat en dat blijkt dat je je eigen bestek, thermoskan en eigenlijk ook je eigen eten mee had moeten nemen, dat is toch wel teleurstellend. Maar goed.
Begrijpelijk welquote:Op maandag 13 januari 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak er wel wat van hoor. Maar dat je naar een 4sterrenhotel gaat en dat blijkt dat je je eigen bestek, thermoskan en eigenlijk ook je eigen eten mee had moeten nemen, dat is toch wel teleurstellend. Maar goed.
Je hebt dus gewoon avondeten.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ik heb nog 5 tabletten Lindt Mocca gescoord bij de Edeka. Duur maar okee. (3,69 voor 100 gram)
Volgende keer door ons iets laten boeken. Boek ik een keer iets; keer daarna door UitStraling.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Playa del Carmen, dat ene all inclusives Riu resort met zijn vele zwembaden en waterbarretjes, lekker zuipen en vreten in het warme water, autootje huren voor Tulum, Cancun, Xcaret en Chichen Itza, dikke prima voor anderhalve week.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende keer door ons iets laten boeken. Boek ik een keer iets; keer daarna door UitStraling.
Nou ja de recensies waren goed en de prijs was fors dus ja, ik verwacht dan dingen. Domme ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien mag je blij zijn dat je wel gewoon een bed en een werkend toilet hebt.
Jij wel. Jij bent immers nattekat.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Kan je gezondheidsklachten krijgen van te droge lucht?
Ahaquote:Op maandag 13 januari 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij wel. Jij bent immers nattekat.
Ja, dat kan gewoon.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:12 schreef Nattekat het volgende:
De dagen dat je naar een grote artiest kon voor 50-75 euro zijn wel voorbij jaquote:Op maandag 13 januari 2025 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Oeeeeeeh limp bizkit speelt in maart in Ziggo @:ama
Duur wel pfoffppft
Ligt wel aan je klachten natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, weet ik dat het niet tussen de oren zit.
Ja klopt ik zag het maar heb ik momenteel even geen budget voor. Maar is ook geen ramp, heb net een ticket gekocht voor Electric Callboy volgend jaar.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Oeeeeeeh limp bizkit speelt in maart in Ziggo @:ama
Duur wel pfoffppft
ik ruik hier in huis zo nu en dan een sigarettenlucht...quote:Op maandag 13 januari 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, weet ik dat het niet tussen de oren zit.
Ik ook niet voor de cafeïne. Tegen de tijd dat ik er wat van merk voelt het niet prettig meer.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik drink het nooit vanwege caffeïne, gewoon voor de lekkersmaar dit was te veel melk denk ik
Heb echt giga dorst
gaffer... drink jij koffie?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet voor de cafeïne. Tegen de tijd dat ik er wat van merk voelt het niet prettig meer.
Mijn aantal koppen koffie hangt meer af van het aantal pauzemomenten op een werkdag.
Ik drink koffie eigenlijk altijd zwart. Tenzii ik per ongeluk een starbucks binnen struikel of zo.
champignons kwekenquote:Op maandag 13 januari 2025 15:28 schreef UitStraling het volgende:
Te droge lucht, dan kunnen je longen toch gaan schimmelen van binnen, of dat er kleine plantjes in groeien.
quote:Op maandag 13 januari 2025 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ruik hier in huis zo nu en dan een sigarettenlucht...
terwijl ik alleen in huis ben en dus niet meer rook.
Onluchtigsfilters zitten buiten op een wijze dat iemand het niet voor elkaar krijgt er sigaretten voor te houden zonder dat ik het zie..
en toch ruik ik het...
zit wel tussen mn oren.
en het nadeel...ik vind nog steeds niet dat het stinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
jaquote:Op maandag 13 januari 2025 15:12 schreef Nattekat het volgende:
quote:
Leuk.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Thuis hele week geen internet. Dan moet ik maar Monopoly gaan spelen.
ja gohquote:Op maandag 13 januari 2025 15:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De dagen dat je naar een grote artiest kon voor 50-75 euro zijn wel voorbij jaRolling Stones 3 jaar terug waren 120 per stuk en Doe Maar 6 jaar terug was ook al 70
Ik heb dat bedrag er niet voor overquote:Op maandag 13 januari 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt ik zag het maar heb ik momenteel even geen budget voor. Maar is ook geen ramp, heb net een ticket gekocht voor Electric Callboy volgend jaar.
quote:Op maandag 13 januari 2025 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:oke dan heb ik blijkbaar corona gehad zonder getest te zijn
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
of chocomelkquote:Op maandag 13 januari 2025 15:31 schreef essnhills het volgende:
Ik hou niet van koffie
Geef mij maar thee
Oh, lol. Ook niet handigquote:Op maandag 13 januari 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet voor de cafeïne. Tegen de tijd dat ik er wat van merk voelt het niet prettig meer.
Mijn aantal koppen koffie hangt meer af van het aantal pauzemomenten op een werkdag.
Ik drink koffie eigenlijk altijd zwart. Tenzii ik per ongeluk een starbucks binnen struikel of zo.
en ook geen tv?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja ik vind het ook wel iets te duur.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dat bedrag er niet voor overzo'n fan ben ik niet. Of het moet goedkoop op ticketswap staan
Wil nog 20x naar elisabethis ook duur zat
Wat zijn de klachten?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:12 schreef Nattekat het volgende:
bij de starbucks haal ik idd met liefde hazelnur chocoquote:
theteren via je mobiel?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oooooooooooooohquote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zijn de klachten?
Droge huid.
Droge branderige ogen.
Gebarsten lippen.
Hoofdpijn.
Vermoeidheid.
Concentratieproblemen.
Verlaagd immuunsysteem.
daar zou ik dan nooit naar binnen stappenquote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de starbucks haal ik idd met liefde hazelnur choco
quote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat kanquote:
ow jawel ik heb geen drempelvrees.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zou ik dan nooit naar binnen stappen
oh, dan moet ik eens kijken hoe de lucht hier is...quote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zijn de klachten?
Droge huid.
Droge branderige ogen.
Gebarsten lippen.
Hoofdpijn.
Vermoeidheid.
Concentratieproblemen.
Verlaagd immuunsysteem.
kan hoor.... kan ook gewoon zijn dat ik zin heb in een peukquote:Op maandag 13 januari 2025 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan
Je kan ook langdurige klachten krijgen na asymptomatische besmetting
En weet ook niet of dit het ook is bij jou, maar het is een mogelijkheid
geen drempelvrees wel een allergie voor hipsterzakenquote:Op maandag 13 januari 2025 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jawel ik heb geen drempelvrees.
kom er eens per jaar of minder trouwens
quote:
gewooon 1 in mijn grootste mok (van 400-500mlquote:Op maandag 13 januari 2025 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar een kleintje dan, anders word ik misselijk
mwach.... makkelijk voor onderweg en mooi uitzicht in groningen op het station mensjes kijken buiten in je dikke was in de winterquote:Op maandag 13 januari 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
geen drempelvrees wel een allergie voor hipsterzaken
Ik wilde eigenlijk de Disneybeker van Starbucks. Had er vorig jaar februari al bij staan kijken, maar vond 25 euro voor een beker echt te duur. Vorige maand waren ze volgens mij al 30quote:Op maandag 13 januari 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
geen drempelvrees wel een allergie voor hipsterzaken
Ik drink wel regelmatig thee uit zulke emmers jaquote:Op maandag 13 januari 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
gewooon 1 in mijn grootste mok (van 400-500ml)
Daar krijg ik een klotsende maag van.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink wel regelmatig thee uit zulke emmers ja
Hazelnotenquote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
pffftt...quote:Op maandag 13 januari 2025 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de Disneybeker van Starbucks. Had er vorig jaar februari al bij staan kijken, maar vond 25 euro voor een beker echt te duur. Vorige maand waren ze volgens mij al 30
Dat is tegenwoordig ook via interwebs. Maar ik heb nog een DVB-C kabel liggen dus heb wel NPO 1, 2, 3 + BBC 1, 2. Normaal kijk ik toch alleen maar BBC.quote:
Ja ik kan dus niet teveel chocomel hebbenquote:Op maandag 13 januari 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar krijg ik een klotsende maag van.
ja knettergekquote:Op maandag 13 januari 2025 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de Disneybeker van Starbucks. Had er vorig jaar februari al bij staan kijken, maar vond 25 euro voor een beker echt te duur. Vorige maand waren ze volgens mij al 30
ik heb monopoly redbull editiequote:Op maandag 13 januari 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat voor een deel wel werken; maar ga er geen tv mee kijken. Dus maar even offline.
Trendsetterquote:Op maandag 13 januari 2025 15:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik ruik al m'n hele leven dingen die er niet zijn
fransen doen dat toch ook?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Only in Belgium![]()
Grote stakingsdag tegen pensioenplannen: Brandweer op de vuist met de politie![]()
Douw dat hele land gewoon de zee op joh
ik heb idd ook nog ouderwetse analoge kabel actief terwijl ik nergens een abo heb...quote:Op maandag 13 januari 2025 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig ook via interwebs. Maar ik heb nog een DVB-C kabel liggen dus heb wel NPO 1, 2, 3 + BBC 1, 2. Normaal kijk ik toch alleen maar BBC.
gordijnen dicht doenquote:Op maandag 13 januari 2025 15:40 schreef mschol het volgende:
drie dagen mag ik mn ramen niet zemen.. en ze zien er echt shitty uit nu
Beetje hetzelfde als wanneer je vergeet je werkruimte van zuurstof te voorzien.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt wel aan je klachten natuurlijk.
ja dat werkt in mn slaapkamer, niet in mn keuken want daar heb ik momenteel geen raambekleding meerquote:
eerlijk gezegd.... ik heb de kaartjes niet eens geopendquote:Op maandag 13 januari 2025 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
Race langs start, drink een redbull en ontvang geen ¤200 ?
dat is wel een misser jaquote:Op maandag 13 januari 2025 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerlijk gezegd.... ik heb de kaartjes niet eens geopend![]()
de grootste gemiste kans is dat de originele stomme lopers er in zitten.. schoen enzo..
sleep een dekbedovertrek naar de keuken en pak punaises en hang die er voorquote:Op maandag 13 januari 2025 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat werkt in mn slaapkamer, niet in mn keuken want daar heb ik momenteel geen raambekleding meer
Ik moet na een werkdag ook even aan de zuurstof als ik op ons kantoor in Eindhoven werk.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wanneer je vergeet je werkruimte van zuurstof te voorzien.
Eerder betaal ¤200quote:Op maandag 13 januari 2025 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
Race langs start, drink een redbull en ontvang geen ¤200 ?
Is het geluid van BBC bij jullie ook zo beroerd?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig ook via interwebs. Maar ik heb nog een DVB-C kabel liggen dus heb wel NPO 1, 2, 3 + BBC 1, 2. Normaal kijk ik toch alleen maar BBC.
ja echt.... daar hadden ze zo veel leuks mee kunnen doenquote:
moet even zoeken waar ze die helemaal ergens verstopt hebben op de analoge zendersquote:Op maandag 13 januari 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het geluid van BBC bij jullie ook zo beroerd?
Het... geluid?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:46 schreef Nizno het volgende:
geluid van BBC1 is prima
BBC2 met snooker ook prima
wat zou er zo beroerd aan moeten zijn @:cherrylips ?
net het idee van flink in elkaar vlechten... ziet er leuk uit maar je scheurt de stukken toch allemaal kapot dus veel werk voor 2 minuten kijkplezierquote:Op maandag 13 januari 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DEUtzd9OPkK/
Lol, mijn schoonzusje stuurt dit door
Nu wil ik dit een keer proberen
Q Music?quote:
Okequote:
het putten van de 8 in de rechterbovenhoekquote:
Oké, dank jequote:Op maandag 13 januari 2025 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oke
dan is het antwoord;
Nee
Het geluid is prima
Ach, het haken is niet moeilijkquote:Op maandag 13 januari 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
net het idee van flink in elkaar vlechten... ziet er leuk uit maar je scheurt de stukken toch allemaal kapot dus veel werk voor 2 minuten kijkplezier
oke ja dan zou ik het gewoon doen voor de leuk omdat het kanquote:Op maandag 13 januari 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, het haken is niet moeilijk
Als je eenmaal een lange sliert hebt is dit niet heel ingewikkeld
*smack*quote:
quote:
Geen doorluchting of te veel?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet na een werkdag ook even aan de zuurstof als ik op ons kantoor in Eindhoven werk.
met bloemkoolquote:
Of domme collega's.quote:
Is er een andere reden om ooit iets te doen?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke ja dan zou ik het gewoon doen voor de leuk omdat het kan
Omdat eten?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er een andere reden om ooit iets te doen?
jaquote:Op maandag 13 januari 2025 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er een andere reden om ooit iets te doen?
Balletjes van gister, koud op brood met wat ketchupquote:Op maandag 13 januari 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
Of gewoon een broodje gehaktbal is ook prima.
niet zo mietje zijn...quote:Op maandag 13 januari 2025 16:00 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/313966/(...)broek-met-metro.htmlbrrr
Zou eten.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
voor als je twijfelt tussen pizza en hamburgers: een calzone pizza hamburger
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op maandag 13 januari 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
De teringquote:Op maandag 13 januari 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]