In de regie kunnen ze de microfoons harder zetten voor de uitzending. Daarom boeit het voorhand niet dat wij niks horen nu.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben dat gefluister van Jeff helemaal zat en oom zwak dat BB hem er niet op aanspreekt
Je moet wel bedenken dat Jeffrey vanaf zijn geboorte niks anders gewend is en dat hij dat inderdaad nu snel doet....quote:Op maandag 13 januari 2025 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben dat gefluister van Jeff helemaal zat en ook zwak dat BB hem er niet op aanspreekt
50 euro boete geven per x dat hij fluistert, dan leert hij het wel afquote:Op maandag 13 januari 2025 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben dat gefluister van Jeff helemaal zat en ook zwak dat BB hem er niet op aanspreekt
Denk het niet.....dit is een gewoonte ook geworden.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
5 euro boete geven per x dat hij fluistert, dan leert hij het wel af
quote:Op maandag 13 januari 2025 15:05 schreef Jockari het volgende:
Wensen doen bij uitvallende haren... Gelukkig moet Fleur dit niet meer meemaken.
quote:Op maandag 13 januari 2025 15:05 schreef ledn81 het volgende:
Jolien : "mag Jeffrey komen buiten spelen?"
[ afbeelding ]
Wij hebben toch die ook.....wipperhaartje van je vinger wegblazen en dan een stille wens doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
Braziliaanse tradities bij een wimperhaartje
Oh my kotquote:Op maandag 13 januari 2025 15:05 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit van gehoordquote:Op maandag 13 januari 2025 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wij hebben toch die ook.....wipperhaartje van je vinger wegblazen en dan een stille wens doen.
Een klevertje hoor....ben benieuwd hoelang Jeffrey het volhoudt.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:05 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet heel lang als er een van de twee naar huis gaat vrijdag...quote:Op maandag 13 januari 2025 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een klevertje hoor....ben benieuwd hoelang Jeffrey het volhoudt.
Wat een goede verklaring! Was ik helemaal vergeten. Vandaar dat hij ook zo articuleert met zijn mond. Kan de ander beter liplezen. Maar toch, in het huis moet hij normaal praten.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat Jeffrey vanaf zijn geboorte niks anders gewend is en dat hij dat inderdaad nu snel doet....
Daar moet ik even niet aan denken. En als het perse moet dan Jolien.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Niet heel lang als er een van de twee naar huis gaat vrijdag...
Met dove ouders? Lijkt me juist dat je harder gaat praten..quote:Op maandag 13 januari 2025 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat Jeffrey vanaf zijn geboorte niks anders gewend is en dat hij dat inderdaad nu snel doet....
Inderdaad, hij maakt er nu gebruik van maar voor hem is fluisteren is anders, Bij hem hoor je zijn stem haast niet. En dit kan hij alleen bij zijn ouders doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:15 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wat een goede verklaring! Was ik helemaal vergeten. Vandaar dat hij ook zo articuleert met zijn mond. Kan de ander beter liplezen. Maar toch, in het huis moet hij normaal praten.
Het is gewoon onbeschoft en dat weet hij dondersgoed.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Normaal praten ? Zeg dat eerst tegen Niels en Nele met hun west-vlaams.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:15 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wat een goede verklaring! Was ik helemaal vergeten. Vandaar dat hij ook zo articuleert met zijn mond. Kan de ander beter liplezen. Maar toch, in het huis moet hij normaal praten.
Heeft weinig zin als ze doof zijn. Tenzij je meer wind door de woning wilquote:Op maandag 13 januari 2025 15:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met dove ouders? Lijkt me juist dat je harder gaat praten..
Dit meen je toch niet, dat kan bij slechthorende maar niet als je doof bent.....Of ze moeten schreeuwen en dan door de trillingen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waren ze 100% doof?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft weinig zin als ze doof zijn. Tenzij je meer wind door de woning wil
Het lijkt wel potverdrie Nederlands.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Normaal praten ? Zeg dat eerst tegen Niels en Nele met hun west-vlaams.
Alles duurt te lang. Gezeik met het eten met warm water met de kleding en noem maar op.. heeft zo geen meerwaardequote:Op maandag 13 januari 2025 15:18 schreef Puzzie het volgende:
Geen spiegel mogen hebben vind ik ook te lang duren
Als ze doof zijn heeft harder praten geen zin.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké, dan heeft schreeuwen idd geen zin.quote:
En dat doet hij.....wij als we gaan fluisteren doen ons had voor de mond en praten zachtjes....hij articuleert goed.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ze doof zijn heeft harder praten geen zin.
wel goed articuleren, dat dan weer wel, dan kunnen ze liplezen
De kans bestaat overigens wel dat hij zelf ook kan liplezen. En daar zou hij zijn voordeel mee kunnen doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat doet hij.....wij als we gaan fluisteren doen ons had voor de mond en praten zachtjes....hij articuleert goed.
Gaat niet door waarschijnlijk want akela Elsa komt zich ermee bemoeien.quote:
He? Wat heeft dove ouders hebben te maken met dat hij nu constant zit te fluisteren?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
In ieder geval sterft de vijver dan ..quote:Op maandag 13 januari 2025 15:24 schreef spapaars het volgende:
Elsa verwacht dat er iemand zal sterven live op televisie met een vijverduik.
Omdat elke bewoner als hij wil roddelen of niet wil dat andere het hoort wil fluisteren.....voor hem is dit een eitje.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
He? Wat heeft dove ouders hebben te maken met dat hij nu constant zit te fluisteren?
Ik wordt zo moe van dat mensquote:
Er is iets met de zin want ik kan er geen kaas van maken sorryquote:Op maandag 13 januari 2025 15:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat elke bewoner als hij wil roddelen of niet wil dat andere het hoort wil fluisteren.....voor hem is dit een eitje.
Lennie is al binnen geloof ikquote:Op maandag 13 januari 2025 15:28 schreef lojanda het volgende:
Wie zal er weer als eerste naar de DR gaan?Jeffrey?
Dat is niet zo aardig om over Jordy te zeggen..quote:Op maandag 13 januari 2025 15:28 schreef spapaars het volgende:
Als RTL bij de BB-uitzending weer verwijst naar de livestreams, dan moeten ze ook vermelden "met beperking"
Kee dat had ik niet gezienquote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 15:28 schreef spapaars het volgende:
Als RTL bij de BB-uitzending weer verwijst naar de livestreams, dan moeten ze ook vermelden "met beperking"
Ik bedoel, dat hij als de beste kan fluisteren omdat hij dove ouders heeft dus altijd gemakkelijk kan fluisteren. Zonder dat zijn microfoon het oppakt.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er is iets met de zin want ik kan er geen kaas van maken sorry
Enkel voor mensen met een beperking ?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:28 schreef spapaars het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2025 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig om over Jordy te zeggen..
quote:Op maandag 13 januari 2025 15:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Enkel voor mensen met een beperking ?
Linda zat eerder ook al zonder en moest lenen van een medebewoner.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:32 schreef Jockari het volgende:
Jeff heeft geen propere onderbroeken meer. Alles volgescheten of zo.
Alles wat ze kopen is fake-geld.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Hunter het volgende:
Ik denk dat ze weer de sleutels tot de kluis kunnen kopen
Inderdaad, daar waren we toch al gewend aan geraakt.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef KinKiJan het volgende:
Jammer dat we het niet te zien krijgen
Niels tochquote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef BigBreg83 het volgende:
Lennie terug. Mag niks zeggen. Volgens mij is Axel nu.
Ja, was het al bijna als vanzelfsprekend gaan zien.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, daar waren we toch al gewend aan geraakt.
Soms brachten ze het wel op de streams, maar tot nu toe geen enkele keer.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, daar waren we toch al gewend aan geraakt.
Je hoeft toch niet te fluisteren bij dove ouders? Je kan hard praten dan horen ze je niet en zacht praten ook niet. .Ik snap niet hoor.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat hij als de beste kan fluisteren omdat hij dove ouders heeft dus altijd gemakkelijk kan fluisteren. Zonder dat zijn microfoon het oppakt.
Zal tijd worden om een punt achter zijn aanwezigheid te zetten.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:38 schreef Hunter het volgende:
Jeff denkt dat hij een punt maakt door als laatste te gaan
Fluistert hij zeker ook met zijn broer en vriendenquote:Op maandag 13 januari 2025 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te fluisteren bij dove ouders? Je kan hard praten dan horen ze je niet en zacht praten ook niet. .Ik snap niet hoor.
Zal wel aan mij liggen.
Je moet toch goed kunnen articuleren.......en let maar op dat doet hij heel goed....quote:Op maandag 13 januari 2025 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te fluisteren bij dove ouders? Je kan hard praten dan horen ze je niet en zacht praten ook niet. .Ik snap niet hoor.
Zal wel aan mij liggen.
Dan is het dat niet hequote:Op maandag 13 januari 2025 15:43 schreef lojanda het volgende:
Als het is wat ik denk zal het niet zolang duren zegt Mattheus
Kloptquote:Op maandag 13 januari 2025 15:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet toch goed kunnen articuleren.......en let maar op dat doet hij heel goed....
Echt een stoere ventquote:Op maandag 13 januari 2025 15:44 schreef greysbones het volgende:
Zie die Jordy eens bommetjes droppen
Stoker is het.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:44 schreef greysbones het volgende:
Zie die Jordy eens bommetjes droppen
quote:Op maandag 13 januari 2025 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Dan kunnen ze liplezen
Zou grappig zijn als je er nog iemand met gebaren taal zou zijn
Articuleren is waar maar dat fluisteren is gewoon bull Hij weet wat hij doet en normaal fluister je ook niet bij dove mensenquote:Op maandag 13 januari 2025 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Dan kunnen ze liplezen
Zou grappig zijn als je er nog iemand met gebaren taal zou zijn
Daar heeft BB niet bij nagedacht waarschijnlijkquote:Op maandag 13 januari 2025 15:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat is handig, het kistje is de spiegel die ze nog niet hadden.
Dus. iemand die fluistert moet goed kunnen articuleren anders hoor versta je ze niet?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet toch goed kunnen articuleren.......en let maar op dat doet hij heel goed....
Mijn punt was dat hij ook vaak articuleert dus zijn stem niet eens gebruikt . Fluisteren hoort de febo ook eerder door hun microfoon als ze niet naar beeld kijken.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Articuleren is waar maar dat fluisteren is gewoon bull Hij weet wat hij doet en normaal fluister je ook niet bij dove mensen
Meer dan de helft fluistertquote:Op maandag 13 januari 2025 15:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Articuleren is waar maar dat fluisteren is gewoon bull Hij weet wat hij doet en normaal fluister je ook niet bij dove mensen
Voor 10 ookquote:Op maandag 13 januari 2025 15:49 schreef Clasientje het volgende:
Ja zou ik ook doen voor 25k vertrekken.
Dat kan maar ik vind het irritantquote:Op maandag 13 januari 2025 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meer dan de helft fluistert
Bb is nogal weg van Jeff dus die zie je vaak
Maar niet week 2quote:Op maandag 13 januari 2025 15:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er zijn er toch al vaker van hier weggegaan met 15k?
Idd. Had ik nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat is handig, het kistje is de spiegel die ze nog niet hadden.
Misschien fake-bewoner nummer 3quote:Op maandag 13 januari 2025 15:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Elke keer als elsa is verteld over haarzelf of verhalen verteld over haar leven. Heb ik het gevoel alsof ze het terplekken verzint.
Jeff’s moeder toch ?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:53 schreef Jockari het volgende:
Moeder Niels heet Alida. Volgens Elsa is dat een slavennaam.
Nee, bij fake houden ze hun profiel vrij laag. Zoals Remi in de intertaiment en Nele iets met analyse.....quote:
Neequote:Op maandag 13 januari 2025 15:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was dat Jeff die vroeg : "Suriname, ligt dat in Afrika?"
Maar Elsa antwoordde: "Nee, Zuid-Amerika"...quote:Op maandag 13 januari 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Het ging over de naam van zijn moeder
Een slavennaam volgens Elsa
Uit Afrika
Maar zijn moeder komt uit Suriname
Uit Amerika
Daar hadden ze het over
Jeff snapte niet dat Elsa zei uit Afrika
Suriname ligt toch niet in Afrika was de reactie van Jeffquote:Op maandag 13 januari 2025 15:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar Elsa antwoordde: "Nee, Zuid-Amerika"...
Ze kunnen bananen pannenkoeken maken met die slobquote:
Is hij los?quote:
Eerst de halve ochtend huilen en stampvoeten en nu is hij weer happyquote:
Wat een goed ideequote:Op maandag 13 januari 2025 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen bananen pannenkoeken maken met die slob
Ja dat is wel heel lekker. Maar alleen een bakbanaan kan je bakken toch.quote:
Wie hebben een pin? Jeffrey, Lennie en?quote:
We gaan het zienquote:Op maandag 13 januari 2025 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel lekker. Maar alleen een bakbanaan kan je bakken toch.
Niet een gewone banaan?
Jolien en Remiquote:Op maandag 13 januari 2025 16:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wie hebben een pin? Jeffrey, Lennie en?
Denk dat je beter niet met Lennie op de schopbank moet zitten.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wie hebben een pin? Jeffrey, Lennie en?
Die blijft wel jaquote:Op maandag 13 januari 2025 16:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat je beter niet met Lennie op de schopbank moet zitten.
Ja wie nietquote:Op maandag 13 januari 2025 16:05 schreef Ireth het volgende:
Niels begint zich volgens mij gigantisch te irriteren aan Elsa met haar gedoe..
Als dat mijn banaan wasquote:Op maandag 13 januari 2025 16:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had die banaan ergens heel diep gepropt
In de slobquote:Op maandag 13 januari 2025 16:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had die banaan ergens heel diep gepropt
Oliequote:Op maandag 13 januari 2025 16:10 schreef BigBreg83 het volgende:
Hebben ze wel olie of boter om te bakken of frituren?
Ja, vanmiddag zag ik olie om de aardappeltjes te bakken.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:10 schreef BigBreg83 het volgende:
Hebben ze wel olie of boter om te bakken of frituren?
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:10 schreef Ireth het volgende:
Zelfs MeneerIreth ergert zich al dood aan de verhalen / het gezeik van Elsa
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:10 schreef Ireth het volgende:
Zelfs MeneerIreth ergert zich al dood aan de verhalen / het gezeik van Elsa
Aah oke. Dat scheelt al.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag zag ik olie om de aardappeltjes te bakken.
quote:Op maandag 13 januari 2025 15:45 schreef spapaars het volgende:
Afgelopen nacht
video
https://streamable.com/82ok7e
[ afbeelding ]
Hadden ze gisteren ook gedaan en was erg lekker zei Keanu vanmorgen.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:12 schreef zodeju het volgende:
Oh , vanmorgen zei ik het en hoor nu iemand zeggen we kunnen de schillen ook frituren .....lekker voor vanavond maar er wordt niet op gereageerd.
Net zolang totdat iedereen in DR is geweestquote:Op maandag 13 januari 2025 16:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die SL op stream 2 duurt wel heel erg lang
Daarvoor ook alquote:Op maandag 13 januari 2025 16:21 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Net zolang totdat iedereen in DR is geweest
Ja moet ik ook de hele tijd aan denkenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:21 schreef BigBreg83 het volgende:
Die drinkflessen vind ik op curryflessen lijken
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Attentie!!! Linde gaat ff een plasje doen!
Misschien omdat anders mensen denken dat ze voorkruipt? Of was ze al geweest? Geen idee. Alles voor de aandacht denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja wat was dat.? Hoezo moet ze dat meedelen
Vaag verhaal inderdaad, slecht te verstaan ook met al die herrie erom heenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:26 schreef ledn81 het volgende:
Milena is beetje gepikeerd dat Niels denk ik iets over Linda heeft gezegd terwijl Linda dat in vertrouwen heeft verteld.
Milena wist het al van Linda zelf maar Linda had gevraagd het niet verder te vertellen..
ik vermoed dat het over haar ging, niet helemaal duidelijk uit het verhaal..
heb het idee dat het geluid slechter is dit jaar.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vaag verhaal inderdaad, slecht te verstaan ook met al die herrie erom heen
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb het idee dat het geluid slechter is dit jaar.
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Linda: "Ik heb last van mijn elleboog."
Is ook niet zo gek als je zo achter de ellebogen bent...
Staan amper meubels dus het klinkt heel hol vaakquote:Op maandag 13 januari 2025 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb het idee dat het geluid slechter is dit jaar.
Ging dat niet over Linda en Milena die met elkaar hadden afgesproken dat zij samen DM zouden willen zijn als het zo zou uitkomen en dat dat nu rondgaat?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:26 schreef ledn81 het volgende:
Milena is beetje gepikeerd dat Niels denk ik iets over Linda heeft gezegd terwijl Linda dat in vertrouwen heeft verteld.
Milena wist het al van Linda zelf maar Linda had gevraagd het niet verder te vertellen..
Ik vind het stoken!quote:Op maandag 13 januari 2025 16:26 schreef ledn81 het volgende:
Tsja en dat gaat ze niet zeggen maar over een paar minuten weer wel. Ze is aan het stoken.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu wil weten wat er speelt bij Milena
We gaan het vast zo horen, ondanks dat Milena het tegen niemand gaat zeggen weet de halve hut het over een half uurquote:Op maandag 13 januari 2025 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ging dat niet over Linda en Milena die met elkaar hadden afgesproken dat zij samen DM zouden willen zijn als het zo zou uitkomen en dat dat nu rondgaat?
Dacht dat die janksmoel nu wat betere zin zou hebben nu ze haar zooi mag gebruikenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:30 schreef Jockari het volgende:
Milena weer peuter spelen. Is kwaad en wil niets zeggen, maar zegt het op een manier van "vraag het mij dan !".
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
We gaan het vast zo horen, ondanks dat Milena het tegen niemand gaat zeggen weet de halve hut het over een half uur
Ohquote:Op maandag 13 januari 2025 16:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena heeft het over Niels, als ik het zo teruglees
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena heeft het over Niels, als ik het zo teruglees
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze weet helemaal niet of dat tegen die persoon opk gezegd is. Daar gaat ze vanuit dat het tegemoet haar is gezegd. Nivea dus van haarquote:Op maandag 13 januari 2025 16:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als iemand tegen u zegt houdt dat voor u dan moet ge dat doorklappen, snapte?
Jordy kreeg gisteren info over Linda ,wat hij zelf niet had gezien maar waarvan hij later wel beweerde dat hij het zelf had gezien..quote:Op maandag 13 januari 2025 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat milena nu conclusie trekt die niet klopt. Jordy heeft het niet van linda zelf maar van niels.Dus verteld geen geheim door.
Nee hij zei ook tegen haar vanmiddag iemand gehoordquote:Op maandag 13 januari 2025 16:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy kreeg gisteren info over Linda ,wat hij zelf niet had gezien maar waarvan hij later wel van beweerde dat hij het zelf had gezien..
Gisteren Zei hij toch echt wat anders.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hij zei ook tegen haar vanmiddag iemand gehoord
Oh gemist danquote:Op maandag 13 januari 2025 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren Zei hij toch echt wat anders.
Niet alleen daarquote:Op maandag 13 januari 2025 16:38 schreef Kissingbird het volgende:
Milena vindt dat ze een hele dikke kop heeft op haar gekochte sleutel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
daarom wilde Jeffrey dus zo graag als laatstequote:Op maandag 13 januari 2025 16:41 schreef KinKiJan het volgende:
De laatste weet dus wie er allemaal wel/niet een sleutel gekocht heeft.
Mij is nog niet duidelijk of het nou echt over Niels ging.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:43 schreef lojanda het volgende:
Milena wil niemand beïnvloeden dus daarom wil ze geen namen noemen en dat herhaalt ze de hele tijd maar ze vertelt het dan toch. Maar wat is dan nu uiteindelijk verschil tussen haar en diegene die ze niet vertrouwd? Ze is dus zelf ook niet te vertrouwen
E is de enige denk ik maar zoquote:
In feite heeft neli alles verteld tegen niels en die heeft het doorverteld aan anderen.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:43 schreef lojanda het volgende:
Milena wil niemand beïnvloeden dus daarom wil ze geen namen noemen en dat herhaalt ze de hele tijd maar ze vertelt het dan toch. Maar wat is dan nu uiteindelijk verschil tussen haar en diegene die ze niet vertrouwd? Ze is dus zelf ook niet te vertrouwen
Ging over 2 die heel close zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mij is nog niet duidelijk of het nou echt over Niels ging.
Ze heeft geen naam genoemd of wel?
Nee niet echt, ik durf het ook niet te zeggen. Zeker omdat ze nu weer met hem zit. Net klonk ze alsof ze die persoon af zou maken, nu zit ze weer poeslief te doenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat rijmt niet met hoe ze nu gezellig met hem zit te keuvelen.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik durf het ook niet te zeggen. Zeker omdat ze nu weer met hem zit. Net klonk ze alsof ze die persoon af zou maken, nu zit ze weer poeslief te doen
Ze bedoelde volgens.mij jordyquote:Op maandag 13 januari 2025 16:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik durf het ook niet te zeggen. Zeker omdat ze nu weer met hem zit. Net klonk ze alsof ze die persoon af zou maken, nu zit ze weer poeslief te doen
Jordyquote:Op maandag 13 januari 2025 16:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja kan idd.. ik was even weg, dus heb niet alles gevolgd. Ik kwam erin toen Niels net tegen Milena wat stond te fluisteren over wie er hoeveel geld had gepakt (Linda o,a,). dus dacht dat het daar over ging.quote:
ja dat geluid is echt een stuk harderquote:Op maandag 13 januari 2025 16:47 schreef Ireth het volgende:
En dat gebler in die SL is natuurlijk weer wél kneiterhard
Nee die heeft in gesprek vandaag met milena gesproken over axel en linda dat die 500 hebben gepakt.dus daarom denk ik dat zij hem bedoeldquote:Op maandag 13 januari 2025 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En Jordy heeft iets doorverteld over Niels?
Ik denk echt eerder Niels want het wantrouwen straalt eraf als ze met hem praat en ze mogen elkaar niet echtquote:
Het was geen gezellig warm gesprek idd...quote:Op maandag 13 januari 2025 16:49 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik denk echt eerder Niels want het wantrouwen straalt eraf als ze met hem praat en ze mogen elkaar niet echt
In ieder geval trekt ze hele verkeerde conclusie die ze dus dropt bij anderen.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:49 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik denk echt eerder Niels want het wantrouwen straalt eraf als ze met hem praat en ze mogen elkaar niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |