SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo sliepen @FreshFruitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet niet waarom hij weg is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yes wayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 03:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mag niet over gepraat worden.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lets goquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook niet, maar gaat een half jaar duren heb ik gehoord.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen ervaring mee.quote:Op maandag 13 januari 2025 03:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ken het alleen in zuigvormProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gaat een half jaar duren heb ik gehoord.
Niet bestquote:Op maandag 13 januari 2025 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gaat een half jaar duren heb ik gehoord.
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm, zo verkeerd heb ik helemaal niet geslapen als ik het zo bekijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hopelijk jij straks ook weer wat slaapquote:Op maandag 13 januari 2025 03:52 schreef _UserName_ het volgende:
Slaap lekker Killem
Slaap lekker klodder![]()
![]()
Ik slaap naakt.quote:Op maandag 13 januari 2025 03:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Slaaplekker. Ik ga met je mee.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
denk tegen het middaguurquote:Op maandag 13 januari 2025 03:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hopelijk jij straks ook weer wat slaap
dankjewel
Laterrr!quote:Op maandag 13 januari 2025 03:52 schreef _UserName_ het volgende:
Slaap lekker Killem
Slaap lekker klodder![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Daarom heelveel dekbeddenquote:Op maandag 13 januari 2025 03:56 schreef _UserName_ het volgende:
lol, met kleding slapen is voor watjes![]()
![]()
Ja!quote:Op maandag 13 januari 2025 03:59 schreef _UserName_ het volgende:
verwarming aan op slaapkamer vind ik ook goor![]()
ben sowieso een warme slaper, in de zomer alleen dekbedhoes e dat is genoegTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ook dan lig ik nog met winterdekbedquote:Op maandag 13 januari 2025 04:01 schreef _UserName_ het volgende:
ben sowieso een warme slaper, in de zomer alleen dekbedhoes e dat is genoeg
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2025 04:02:49 ]![]()
Soms raakt er wel eentje verdwaaldquote:Op maandag 13 januari 2025 04:05 schreef _UserName_ het volgende:
Ja nou ja, met al die dekbedden weet je maar nooit![]()
![]()
Echt hequote:Op maandag 13 januari 2025 04:07 schreef _UserName_ het volgende:
3 dagen later: oh, was jij er ook nog![]()
![]()
StrrreThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Netals sinterklaaskapoentjequote:Op maandag 13 januari 2025 04:10 schreef _UserName_ het volgende:
blijft dat toch wel spannend elke keer![]()
![]()
Ik ga deze weer uit mijn AT halen hoor
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Is @Fogel bij jou?quote:Op maandag 13 januari 2025 04:12 schreef flipsen het volgende:
Ik ga deze weer uit mijn AT halen hoor![]()
Ik heb geen heliplatformquote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
@Fogel is in de buurt van Mendoza. Ik woon aan de kust.quote:Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Hoe ver kan dat zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 04:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
@:Fogel is in de buurt van Mendoza. Ik woon aan de kust.![]()
![]()
Ja, wij vinden van Maastricht naar Groningen al verquote:Op maandag 13 januari 2025 04:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die landen zijn ook echt best groot.![]()
In die landen is 1000km piece of a koekie met alle binnenlandse vluchtenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ging van Roosendaal naar Coevorden met het OV naar @ToT....serieus ik ben sneller in Zuid-Spanjequote:Op maandag 13 januari 2025 04:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, wij vinden van Maastricht naar Groningen al ver![]()
In die landen is 1000km piece of a koekie met alle binnenlandse vluchten![]()
![]()
Haha ja, Albufera 2u15m, 3 uur dan ben je vanaf waar ik woon net in Amsterdam, ben langer met de trein onderweg dan het vliegtuig
Echt he!quote:Op maandag 13 januari 2025 04:23 schreef _UserName_ het volgende:
Haha ja, Albufera 2u15m, dan ben je vanaf waar ik woon net in Amsterdam, ben langer met de trein onderweg dan het vliegtuig![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
ff gekeken, is 3 uur.. 82 euro over 1927km vanaf Rotterdam
trein Winterswijk - Rotterdam is 163km en ook 3 uurOke, kost "maar" 33 euro
Ben nu al keuzes aan het maken. Italië of Spanje? Of Portugal want daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 13 januari 2025 04:27 schreef _UserName_ het volgende:
ff gekeken, is 3 uur.. 82 euro over 1927km vanaf Rotterdam
trein Winterswijk - Rotterdam is 163km en ook 3 uurOke, kost "maar" 33 euro
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan zou ik voor Portugal gaan, ik zou namelijk twijfelen tussen Italië en Spanje, beide nooit geweest maar denk dat ik eerder naar Spanje zal gaan. Hoewel, Griekenland lijkt mij ook erg mooiquote:Op maandag 13 januari 2025 04:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben nu al keuzes aan het maken. Italië of Spanje? Of Portugal want daar ben ik nog nooit geweest.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Albufera heeft geen vliegveldquote:Op maandag 13 januari 2025 04:23 schreef _UserName_ het volgende:
Haha ja, Albufera 2u15m, 3 uur dan ben je vanaf waar ik woon net in Amsterdam, ben langer met de trein onderweg dan het vliegtuigDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Griekenland is fantastischquote:Op maandag 13 januari 2025 04:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Portugal gaan, ik zou namelijk twijfelen tussen Italië en Spanje, beide nooit geweest maar denk dat ik eerder naar Spanje zal gaan. Hoewel, Griekenland lijkt mij ook erg mooi![]()
Had trek in souvlaki dus toen had ik maar weekje Rhodos geboekt terwijl ik 3 weken later al naar Sicilië ging![]()
![]()
Ik ga in juli in mijn uppie naar Polen als de wereld nog niet vergaan is.quote:Op maandag 13 januari 2025 04:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga jij ook weleens in je uppie op vakantie?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee klopt, ligt er 20 minuutjes vandaan geloof ik, weet ff niet meer hoe dat heet daar, 20 jaar terug eens geweestquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoe stoer is dat!quote:Op maandag 13 januari 2025 04:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga in juli in mijn uppie naar Polen als de wereld nog niet vergaan is.![]()
![]()
Iets meer dan 20 minutenquote:Op maandag 13 januari 2025 04:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee klopt, ligt er 20 minuutjes vandaan geloof ik, weet ff niet meer hoe dat heet daar, 20 jaar terug eens geweestDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
?Zei ze als Paris Hilton die zin had in de Franse culinaire keuke en erff heen vloogquote:Op maandag 13 januari 2025 04:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Griekenland is fantastisch![]()
Had trek in souvlaki dus toen had ik maar weekje Rhodos geboekt terwijl ik 3 weken later al naar Sicilië ging
Vliegveld is Faro, meerdere malen geweest daar.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Soms moet je dingen gewoon doenquote:Op maandag 13 januari 2025 04:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
?Zei ze als Paris Hilton die zin had in de Franse culinaire keuke en erff heen vloog![]()
![]()
Die is nu haar dure villa in LA kwijtquote:Op maandag 13 januari 2025 04:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
?Zei ze als Paris Hilton die zin had in de Franse culinaire keuke en erff heen vloogDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja idd, moest f maps raadplegen hoe dat ook alweer zatquote:Op maandag 13 januari 2025 04:34 schreef drakin het volgende:
Vliegveld is Faro, meerdere malen geweest daar.Ben er geloof ik in 2008 geweest ofzo
Het is niet dat ze nu op staat moet leven (niet dat ik het niet erg vind, maar toch.. als je veel hebt is de kans dat je wat verliest nu eenmaal groter)quote:Op maandag 13 januari 2025 04:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is nu haar dure villa in LA kwijtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En dan via de dodenwegquote:Op maandag 13 januari 2025 04:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, moest f maps raadplegen hoe dat ook alweer zatBen er geloof ik in 2008 geweest ofzo
Gemiddeld 1 dode per dag op die weg daar
Daar kan ik mij weinig van herinneren moet ik zeggen hoe we precies zij geredenquote:Op maandag 13 januari 2025 04:38 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan via de dodenweg
Gemiddeld 1 dode per dag op die weg daarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Die kan over de hele wereld zo ff een luxe hotel in of 1 van haar andere huizenquote:Op maandag 13 januari 2025 04:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is niet dat ze nu op staat moet leven (niet dat ik het niet erg vind, maar toch.. als je veel hebt is de kans dat je wat verliest nu eenmaal groter)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Daarom, wel vind ik het erg voor persoonlijk dierbare spullen met emotionele waarde, dat is immers onbetaalbaarquote:Op maandag 13 januari 2025 04:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Die kan over de hele wereld zo ff een luxe hotel in of 1 van haar andere huizen
Toeristen wordt dat ook niet verteldquote:Op maandag 13 januari 2025 04:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar kan ik mij weinig van herinneren moet ik zeggen hoe we precies zij geredenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee snap ikquote:Op maandag 13 januari 2025 04:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Toeristen wordt dat ook niet verteld
Maar weet niet over welke weg we zijn gereden, al staat me wel iets bij van die zogenaamde dodenweg.. die direct langs de kust is dat?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zo sneu en voor alle mensen die hun leven hebben verloren.quote:Op maandag 13 januari 2025 04:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is nu haar dure villa in LA kwijt
Alle dierbare herinneringen door de vlammenzee weg.
Ik zou echt kapot gaan als bijv de eerste schoentjes van mijn dochter weg zouden zijn, haar eerste jurkje. Nog veel meer.
Meubels zal me een zorg zijn, maar mijn schilderijen![]()
![]()
Iedereen neemt die wegquote:Op maandag 13 januari 2025 04:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee snap ik
Maar weet niet over welke weg we zijn gereden, al staat me wel iets bij van die zogenaamde dodenweg.. die direct langs de kust is dat?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
16 doden daarquote:Op maandag 13 januari 2025 04:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo sneu en voor alle mensen die hun leven hebben verloren.
Ik zou echt kapot gaan als bijv de eerste schoentjes van mijn dochter weg zouden zijn, haar eerste jurkje. Nog veel meer.
Meubels zal me een zorg zijn, maar mijn schilderijenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat idd, dat huis van tig miljoen kan ik niet om rouwen, maar dierbare spullen kan ik mij wel indenken dat dat pijn doen te verliezenquote:Op maandag 13 januari 2025 04:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo sneu en voor alle mensen die hun leven hebben verloren.
Meubels zal me een zorg zijn, maar mijn schilderijenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Verzekering dekt dit niet meer daarquote:Op maandag 13 januari 2025 04:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat idd, dat huis van tig miljoen kan ik niet om rouwen, maar dierbare spullen kan ik mij wel indenken dat dat pijn doen te verliezenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik lees dat ze 18.000.000 per maand verdiend dus wat dat betreft is een verzekering ook niet gelijk nodig ofzoquote:Op maandag 13 januari 2025 04:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Verzekering dekt dit niet meer daarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En anders ff janken bij pappiequote:Op maandag 13 januari 2025 04:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik lees dat ze 18.000.000 per maand verdiend dus wat dat betreft is een verzekering ook niet gelijk nodig ofzoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En die dierbare en vooral tastbare herinneringen heeft iedereen.quote:Op maandag 13 januari 2025 04:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat idd, dat huis van tig miljoen kan ik niet om rouwen, maar dierbare spullen kan ik mij wel indenken dat dat pijn doen te verliezen
Rijk of wat minder rijk.....![]()
![]()
100%, daarom dat ik zei dat dat onbetaalbaar isquote:Op maandag 13 januari 2025 04:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En die dierbare en vooral tastbare herinneringen heeft iedereen.
Rijk of wat minder rijk.....
JupDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, jouw posts begreep ik wel.quote:Op maandag 13 januari 2025 04:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
100%, daarom dat ik zei dat dat onbetaalbaar is
Die van drakin wat minder. Komt behoorlijk gevoelloos over![]()
![]()
![]()
Dat gooi ik niet op fokDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij weet helemaal niksDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kutopmerking is datDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Diaree opmerking dan?quote:Op maandag 13 januari 2025 04:56 schreef _UserName_ het volgende:
Dames, dames.. het is hier veel te vroeg voorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Omdat ik er nu niks over zeg heb ik geen compassiequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik was net wel poepen ja, en gelijk loopt het uit de handquote:
Echt hequote:Op maandag 13 januari 2025 04:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat ik er nu niks over zeg heb ik geen compassie![]()
![]()
Moet ze d'r bek maar houenquote:Op maandag 13 januari 2025 04:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik was net wel poepen ja, en gelijk loopt het uit de handDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Of veel te laat!quote:Op maandag 13 januari 2025 04:56 schreef _UserName_ het volgende:
Dames, dames.. het is hier veel te vroeg voorLuitjes!
![]()
Waarom kom je dan ineens met zo'n opmerking?quote:Op maandag 13 januari 2025 04:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Kansloos ben je op dit moment en ik heb je hoog zitten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Meh, vervelend ja, had ik ook een uur of 2 terugquote:Op maandag 13 januari 2025 04:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, voel me onrustig om één of andere reden. Moeite met slapen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oei waar komt dat vandaan?quote:Op maandag 13 januari 2025 04:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, voel me onrustig om één of andere reden. Moeite met slapen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij komt met opmerkingen over die branden in L.A.quote:Op maandag 13 januari 2025 04:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom kom je dan ineens met zo'n opmerking?
Daar reageer ik op.![]()
Ik slaap nog half. Wel lief aangebodenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Thee danquote:Op maandag 13 januari 2025 05:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik slaap nog half. Wel lief aangeboden![]()
![]()
Ik vind 16 doden erg jaquote:Op maandag 13 januari 2025 05:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij komt met opmerkingen over die branden in L.A.
Daar reageer ik op.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Daar was niks verkeerds aan toch? Ze zei enkel dat de verzekering dat niet dekt, en over dat janken bij pappie, die heeft ook geld zat, al is het nu niet zo dat ze zelf niks heeft.. ik zie het meer als hoge bomen vangen meer wind. Lijkt mij niet dat zij het niet erg vind wanneer een ander emotioneel waardevolle spullen verliestquote:Op maandag 13 januari 2025 05:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij komt met opmerkingen over die branden in L.A.
Daar reageer ik op.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
simpel gezegd; materieel verlies is te vervangen, en met geld zat is dat het probleem nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daar heb ik idd niet op gereageerd, maar dat wil niet zeggen dat ik dat erg vind.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar was niks verkeerds aan toch? Ze zei enkel dat de verzekering dat niet dekt, en over dat janken bij pappie, die heeft ook geld zat, al is het nu niet zo dat ze zelf niks heeft.. ik zie het meer als hoge bomen vangen meer wind. Lijkt mij niet dat zij het niet erg vind wanneer een ander emotioneel waardevolle spullen verliest
Ik zat zelf meer te denken aan huisdieren, dat vind ik veel erger om te verliezenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar als bijv het hondje van Paris doodverbrand zou zijn is het minder erg want: pappie bellen.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar heb ik idd niet op gereageerd, maar dat wil niet zeggen dat ik dat erg vind.
Ik zat zelf meer te denken aan huisdieren, dat vind ik veel erger om te verliezen![]()
de hond is in deze niet materieel maar een emotioneel verlies, daar zit 't 'm inquote:Op maandag 13 januari 2025 05:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar als bijv het hondje van Paris doodverbrand zou zijn is het minder erg want: pappie bellen.
Een huis daarentegen is materieel, dan zou ze bij pappie kunen jaken om een nieuw huis, al kan ze dat zelf ook wel lappen
Ik vind aandacht voor die bekenden al erger dan al die gewone mensen die nu alles kwijt zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar als bijv het hondje van Paris doodverbrand zou zijn is het minder erg want: pappie bellen.
En nee een dier is een dier en die is onvervangbaarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is nou echt een nare conclusie die je ervan maakt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Meh, een aantal onbekende mensen in een land hier ver vandaan is hun huis verloren. Natuurlijk is dat ernstig kut, maar als je weet dat bijvoorbeeld een Anthony Hopkins z'n huis is kwijtgeraakt, dan voelt het al een heel stuk persoonlijker.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind aandacht voor die bekenden al erger dan al die gewone mensen die nu alles kwijt zijn.
En nee een dier is een dier en die is onvervangbaar![]()
Ik ken die hele Hopkins niet, net als Paris overigens, al zegt laatstgenoemde mij meer dan Hopkinsquote:Op maandag 13 januari 2025 05:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, een aantal onbekende mensen in een land hier ver vandaan is hun huis verloren. Natuurlijk is dat ernstig kut, maar als je weet dat bijvoorbeeld een Anthony Hopkins z'n huis is kwijtgeraakt, dan voelt het al een heel stuk persoonlijker.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Is dat voor jou zo?quote:Op maandag 13 januari 2025 05:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, een aantal onbekende mensen in een land hier ver vandaan is hun huis verloren. Natuurlijk is dat ernstig kut, maar als je weet dat bijvoorbeeld een Anthony Hopkins z'n huis is kwijtgeraakt, dan voelt het al een heel stuk persoonlijker.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 13 januari 2025 05:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ken die hele Hopkins niet, net als Paris overigens, al zegt laatstgenoemde mij meer dan Hopkins![]()
![]()
Is toch de bad guy in silence of the lambs?quote:Op maandag 13 januari 2025 05:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ken die hele Hopkins niet, net als Paris overigens, al zegt laatstgenoemde mij meer dan HopkinsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
MogguuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Had google al ff geraadpleegd, op zo'n leeftijd is dat wel ff kut ja.. Maar ook hij zal meerdere huizen hebben en dus niet dakloos zijn, maar emotionele spullen blijft erg te verliezenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Al die bekenden is ook maar waar je net op googled.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind aandacht voor die bekenden al erger dan al die gewone mensen die nu alles kwijt zijn.
En nee een dier is een dier en die is onvervangbaar
Tot nu toe weet ik er maar een paar.
Maar duizenden en duizenden zijn hun huis en leven kwijt.
En jij loopt een beetje mimimi over Paris Hilton te doen.![]()
Mogguh spekkiequote:
Geen idee, ik zie dat ie in Hannibal heeft gespeeld ookquote:Op maandag 13 januari 2025 05:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is toch de bad guy in silence of the lambs?
En hoi!
Ja das het vervolgOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of prequel, weet je nooit tegenwoordigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is de media net zo, die meldt ook eerder over Paris dan over al die 1000en anderen.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Al die bekenden is ook maar waar je net op googled.
En jij loopt een beetje mimimi over Paris Hilton te doen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ga me niet kut voelen om echt alle ellende over de hele wereld.quote:
Er zijn altijd rampen en oorlogen. Er is altijd honger en ziekte.
Ja, het is rot om te weten dat mensen hun huis zijn kwijt geraakt, maar als zulke mensen ook een gezicht hebben die je kent, is het natuurlijk wel anders.
Of je opa z'n huis kwijt raakt of dat het een onbekende in Afrika is maakt wel een aardig verschil.![]()
Ik las over Paris voor het eerst hier net.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is de media net zo, die meldt ook eerder over Paris dan over al die 1000en anderen.![]()
Ik zeg nacht eigenlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
some fava beans and a nice Chiantiquote:Op maandag 13 januari 2025 05:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is toch de bad guy in silence of the lambs?![]()
![]()
Mogguh spekkiequote:
Je opa is wel heel persoonlijk indderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga me niet kut voelen om echt alle ellende over de hele wereld.
Er zijn altijd rampen en oorlogen. Er is altijd honger en ziekte.
Ja, het is rot om te weten dat mensen hun huis zijn kwijt geraakt, maar als zulke mensen ook een gezicht hebben die je kent, is het natuurlijk wel anders.
Of je opa z'n huis kwijt raakt of dat het een onbekende in Afrika is maakt wel een aardig verschil.
Ik heb echt niks met bekenden, maar vind die branden daar wel erg.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Stuk op de FP over de branden, de enige namen die worden genoemd:quote:Op maandag 13 januari 2025 05:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik las over Paris voor het eerst hier net.Ze doen zelf mimimi op het internet, media pakken dat op. Die 1000en anderen hebben wel wat anders aan hun hoofd dan beroemd zijn.quote:Verschillende beroemdheden hebben via sociale media laten weten dat hun eigendommen verloren zijn gegaan of zwaar zijn beschadigd. Onder hen zijn bijvoorbeeld realityster Paris Hilton, komiek Billy Crystal en actrice Leighton Meester. Ook de Nederlandse honorair consul in Los Angeles, Reinout Oerlemans, zou in deze zone wonen, net als zanger Duncan Laurence. Zij verkeren in relatieve veiligheid, maar kijken met lede ogen toe hoe straten die ooit het decor waren voor de spotlights van Hollywood, veranderen in met roet besmeurde puinhopen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik lees de frontpage niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Stuk op de FP over de branden, de enige namen die worden genoemd:
[..]
Ben meer van NWS![]()
![]()
Enige wat ik zei is die is d'r huis kwijt en nu loop ik te mimimi?quote:Op maandag 13 januari 2025 05:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Al die bekenden is ook maar waar je net op googled.
En jij loopt een beetje mimimi over Paris Hilton te doen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Daar zit veel meer achter dan men denkt.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
some fava beans and a nice Chianti
Hannibalj zou medicatie hebben om zijn driften te onderdrukken, maar die kun je niet combineren met alcohol of bepaalde proteïnen die in die bonen zitten. Deze uitspraak suggereert dat hij stiekem gestopt is met die medicijnen in te nemen en dat hij dus enorm onvoorspelbaar is. Hij houdt zich puur met zijn eigen wilskracht in.![]()
Tsja, maar nu zie je wel dat het de persoonlijkheden zelf zijn en de media die het oppakken, en niet ene dakin op een forumquote:Op maandag 13 januari 2025 05:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik lees de frontpage niet.
Ben meer van NWS
Ja, de branden zijn inderdaad erg, dat sowieso.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Mogguh spekkie
[..]
Je opa is wel heel persoonlijk indderdaad.
Ik heb echt niks met bekenden, maar vind die branden daar wel erg.
Maar wat er in het Midden-Oosten gebeurt is ook verschrikkelijk.
En Oekraïne.
Hoe moet je kiezen wat je emotioneel raakt en wat niet?![]()
Ik zag een filmpje gister van iemand die echt mer doodsangsten door een vuurzee heen reed.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Stuk op de FP over de branden, de enige namen die worden genoemd:
[..]
Ze doen zelf mimimi op het internet, media pakken dat op. Die 1000en anderen hebben wel wat anders aan hun hoofd dan beroemd zijn.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
:quote:Op maandag 13 januari 2025 05:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar zit veel meer achter dan men denkt.
Hannibalj zou medicatie hebben om zijn driften te onderdrukken, maar die kun je niet combineren met alcohol of bepaalde proteïnen die in die bonen zitten. Deze uitspraak suggereert dat hij stiekem gestopt is met die medicijnen in te nemen en dat hij dus enorm onvoorspelbaar is. Hij houdt zich puur met zijn eigen wilskracht in.![]()
![]()
Als je om alles moet treuren in de wereld kan je beter stoppen met leven, grof gezegd.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, de branden zijn inderdaad erg, dat sowieso.
En Oekraïne.
Hoe moet je kiezen wat je emotioneel raakt en wat niet?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tsja, maar nu zie je wel dat het de persoonlijkheden zelf zijn en de media die het oppakken, en niet ene dakin op een forum![]()
![]()
Ja, kan ik mij heel goed voorstellen.. ik sla dat liever overquote:Op maandag 13 januari 2025 05:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje gister van iemand die echt mer doodsangsten door een vuurzee heen reed.
Je kan beter de tv uitzettenquote:Op maandag 13 januari 2025 05:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, de branden zijn inderdaad erg, dat sowieso.
En Oekraïne.
Hoe moet je kiezen wat je emotioneel raakt en wat niet?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja idd, zulke beelden zien hakt er natuurlijk wel in, of het nou een celeb is of niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje gister van iemand die echt mer doodsangsten door een vuurzee heen reed.![]()
dat, het gaat niet om wie maar om wat bij dergelijke beelden. Blijft het erg? Ja, is met geld makkelijker een nieuw onderkomen te verschaffen? Ja, krijg je daarmee emotionele spullen terug? Nee.. dat zal voor iedereen hetzelfde zijn: een groot verliesquote:Op maandag 13 januari 2025 05:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, zulke beelden zien hakt er natuurlijk wel in, of het nou een celeb is of niet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dit dus.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als je om alles moet treuren in de wereld kan je beter stoppen met leven, grof gezegd.
Ik sluit me er bewust zo veel mogelijk van af. Dat doe ik sinds ik een keer om 6.45 's ochtends met het journaal de verkoolde lijken van Amerikaanse investeerders door de straten van Bagdad gesleept zag worden waarna ze aan een brug opgehangen werden.![]()
Ik heb geen idee wie het was en of ze erdoorheen is gekomen.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, zulke beelden zien hakt er natuurlijk wel in, of het nou een celeb is of niet.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ook hoor, eerder volgde ik nieuwpagina's op facebook maar nee, het verdelen en sturen ben ik klaar mee, enige nieuws lees ik op FOK!, en dan nog meestal enkel headinesquote:Op maandag 13 januari 2025 05:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Ik sluit me er bewust zo veel mogelijk van af. Dat doe ik sinds ik een keer om 6.45 's ochtends met het journaal de verkoolde lijken van Amerikaanse investeerders door de straten van Bagdad gesleept zag worden waarna ze aan een brug opgehangen werden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Sowieso, maar mensen mogen zelf toch wel kiezen waar ze emotioneel door worden en waar niet door?quote:Op maandag 13 januari 2025 05:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat, het gaat niet om wie maar om wat bij dergelijke beelden. Blijft het erg? Ja, is met geld makkelijker een nieuw onderkomen te verschaffen? Ja, krijg je daarmee emotionele spullen terug? Nee.. dat zal voor iedereen hetzelfde zijn: een groot verlies
Als je enorm idolaat van dat rijkeluisdochtertje met d'r keffertje bent, snap ik best dat je emotioneel wordt als haar iets overkomt.
Of zijzelf verdrietig zal zijn om het verlies van 1 van haar huizen? Vast wel, ongeacht hoeveel geld ze heeft, maar het zal uiteraard veel minder impact hebben dan bij mensen die hun hele leven in vlammen zien opgaan.![]()
Weet jij al of Hannah Vrede echt is?quote:Op maandag 13 januari 2025 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als je om alles moet treuren in de wereld kan je beter stoppen met leven, grof gezegd.![]()
Oeuw dat is ronduit eng wat mensen een ander aandoen.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Ik sluit me er bewust zo veel mogelijk van af. Dat doe ik sinds ik een keer om 6.45 's ochtends met het journaal de verkoolde lijken van Amerikaanse investeerders door de straten van Bagdad gesleept zag worden waarna ze aan een brug opgehangen werden.
Daar zit toch geen menselijkheid meer in dat ze anderen verbranden?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Emotie is het meest persoonlijke van iemand, een ander kan niet bepalen wat de een erg vindt. Ik geloof best dat ze het niet makkelijk heeft, maar denk dat mensen die niet veel geld hebben om zo ff een nieuw huis te jkopen het wat lastiger hebben, die zulen zichzelf dan ook niet op het www tentoonstellen hoe erg het wel niet is, die hebben andere dingen te doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, maar mensen mogen zelf toch wel kiezen waar ze emotioneel door worden en waar niet door?
Als je enorm idolaat van dat rijkeluisdochtertje met d'r keffertje bent, snap ik best dat je emotioneel wordt als haar iets overkomt.
Of zijzelf verdrietig zal zijn om het verlies van 1 van haar huizen? Vast wel, ongeacht hoeveel geld ze heeft, maar het zal uiteraard veel minder impact hebben dan bij mensen die hun hele leven in vlammen zien opgaan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik lees de berichten zelf wel, en ik check ook veel dingen op Youtube maar merk dat ik daar de laatste tijd ook minder vrolijk van word.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ook hoor, eerder volgde ik nieuwpagina's op facebook maar nee, het verdelen en sturen ben ik klaar mee, enige nieuws lees ik op FOK!, en dan nog meestal enkel headines
Trump die met dwang Groenland enzo wil opkopen.....gaan ze niet akkoord, dan volgen er economische en politieke sancties, en hij sluit militair ingrijpen ook niet eens uit.
En Youtubers die ik eerst super goed vond, juichen dit deels toe en deels ontkennen ze keihard dat Trump deze dingen gezegd heeft.
Het is me allemaal te extreem.![]()
Dat is dus wat ik probeerde te zeggen tot ik compassieloos genoemd werdwerden gewoon meteen conclusies gemaakt zonder echt te lezen of iemand de kans te geven.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, maar mensen mogen zelf toch wel kiezen waar ze emotioneel door worden en waar niet door?
Of zijzelf verdrietig zal zijn om het verlies van 1 van haar huizen? Vast wel, ongeacht hoeveel geld ze heeft, maar het zal uiteraard veel minder impact hebben dan bij mensen die hun hele leven in vlammen zien opgaan.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Beveiligers waren dat tochquote:Op maandag 13 januari 2025 05:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Ik sluit me er bewust zo veel mogelijk van af. Dat doe ik sinds ik een keer om 6.45 's ochtends met het journaal de verkoolde lijken van Amerikaanse investeerders door de straten van Bagdad gesleept zag worden waarna ze aan een brug opgehangen werden.
Van die blackwater typesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Deze vraag snap ik niet helemaal..quote:Op maandag 13 januari 2025 05:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Weet jij al of Hannah Vrede echt is?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Was toen met de Golfoorlog. De boel was daar helemaal platgebombardeerd en die Amerikanen streken daar als aasgieren neer om de boel goedkoop op te kopen van de zwaar getroffen bevolking en grof winst over hun ruggen te maken met de wederopbouw van alles daar.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Oeuw dat is ronduit eng wat mensen een ander aandoen.
Daar zit toch geen menselijkheid meer in dat ze anderen verbranden?
Dat werd hen dus niet echt in dank afgenomen.![]()
Fallujah volgens mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet ook niet in hoeverre die celebs het zelf tentoonstellen.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Emotie is het meest persoonlijke van iemand, een ander kan niet bepalen wat de een erg vindt. Ik geloof best dat ze het niet makkelijk heeft, maar denk dat mensen die niet veel geld hebben om zo ff een nieuw huis te jkopen het wat lastiger hebben, die zulen zichzelf dan ook niet op het www tentoonstellen hoe erg het wel niet is, die hebben andere dingen te doen.
Ik ga er van uit dat wel bekend is wie waar woont, en dat journalisten zoiets hebben van: "OMG! Het huis van die acteur staat in de hens! Dat vinden onze kijkers vast heel interessant!"![]()
Canada net zo, militair ingrijpen wordt niet als ondenkbaar gezien.. Waarom denk ik dan? Fix eerst de shit in het midden ossten, oekraïne, israel.. en kijk dan wat verder kanquote:Op maandag 13 januari 2025 05:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees de berichten zelf wel, en ik check ook veel dingen op Youtube maar merk dat ik daar de laatste tijd ook minder vrolijk van word.
Trump die met dwang Groenland enzo wil opkopen.....gaan ze niet akkoord, dan volgen er economische en politieke sancties, en hij sluit militair ingrijpen ook niet eens uit.
En Youtubers die ik eerst super goed vond, juichen dit deels toe en deels ontkennen ze keihard dat Trump deze dingen gezegd heeft.
Het is me allemaal te extreem.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Verschillende beroemdheden hebben via sociale media laten weten dat hun eigendommen verloren zijn gegaan of zwaar zijn beschadigd. Onder hen zijn bijvoorbeeld realityster Paris Hilton, komiek Billy Crystal en actrice Leighton Meester. Ook de Nederlandse honorair consul in Los Angeles, Reinout Oerlemans, zou in deze zone wonen, net als zanger Duncan Laurence. Zij verkeren in relatieve veiligheid, maar kijken met lede ogen toe hoe straten die ooit het decor waren voor de spotlights van Hollywood, veranderen in met roet besmeurde puinhopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet ook niet in hoeverre die celebs het zelf tentoonstellen.
Ik ga er van uit dat wel bekend is wie waar woont, en dat journalisten zoiets hebben van: "OMG! Het huis van die acteur staat in de hens! Dat vinden onze kijkers vast heel interessant!"Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Was voor @sp3cquote:Op maandag 13 januari 2025 05:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Deze vraag snap ik niet helemaal..![]()
![]()
Ik had begrepen dat het investeerders waren, maar het kan best zijn dat de eerste berichtgevingen niet helemaal correct waren. Fact-checken in een ver land waar alles verwoest is, kan soms wat moeizamer verlopen als je snel het nieuws wil uitbrengen.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beveiligers waren dat toch
Van die blackwater types![]()
WatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik sla graag die nare nieuwsitems over, maar viel erover dat het belangrijker is om die bekenden te noemen dan dec rest van de mensen die hun hele hebben en houden verloren.
Nieuws noemde dat verzekeringen niks meer dekten daar. Dus de gewone mens ook.
En er zijn ook veel doden.
Maar nee ik zou geen compassie hebben.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2004_Fallujah_ambushquote:Op maandag 13 januari 2025 05:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het investeerders waren, maar het kan best zijn dat de eerste berichtgevingen niet helemaal correct waren. Fact-checken in een ver land waar alles verwoest is, kan soms wat moeizamer verlopen als je snel het nieuws wil uitbrengen.
Delivery for food caterersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En ze is overleden, dat is een nare vraag zegquote:Op maandag 13 januari 2025 05:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Deze vraag snap ik niet helemaal..
Dit idd ja.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Canada net zo, militair ingrijpen wordt niet als ondenkbaar gezien.. Waarom denk ik dan? Fix eerst de shit in het midden ossten, oekraïne, israel.. en kijk dan wat verder kan
Trudeau heeft er een puinhoop van gemaakt en gelijk ziet Trump z'n kansen.
In zijn vorige termijn wilde hij Groenland al kopen, maar hij komt nu veel zelfverzekerder en professioneler over dan toen, en ook duidelijk veel inhaliger, idd ook met Canada en het Panama-kanaal enzo.![]()
Ah okee. Maar zouden gewone burgers niet op hun eigen social media zetten dat hun keet is afgefikt?quote:Op maandag 13 januari 2025 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Verschillende beroemdheden hebben via sociale media laten weten dat hun eigendommen verloren zijn gegaan of zwaar zijn beschadigd. Onder hen zijn bijvoorbeeld realityster Paris Hilton, komiek Billy Crystal en actrice Leighton Meester. Ook de Nederlandse honorair consul in Los Angeles, Reinout Oerlemans, zou in deze zone wonen, net als zanger Duncan Laurence. Zij verkeren in relatieve veiligheid, maar kijken met lede ogen toe hoe straten die ooit het decor waren voor de spotlights van Hollywood, veranderen in met roet besmeurde puinhopen.![]()
Hij heeft nu 4 jaar tijd gehad om voor te bereiden, heeft veel geleerd in zijn eerste termijn. Wat je zegt, inhaliger.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd ja.
Trudeau heeft er een puinhoop van gemaakt en gelijk ziet Trump z'n kansen.
In zijn vorige termijn wilde hij Groenland al kopen, maar hij komt nu veel zelfverzekerder en professioneler over dan toen, en ook duidelijk veel inhaliger, idd ook met Canada en het Panama-kanaal enzo.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb die beelden niet gezien, was wel heel fel tegen die oorlog.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Was toen met de Golfoorlog. De boel was daar helemaal platgebombardeerd en die Amerikanen streken daar als aasgieren neer om de boel goedkoop op te kopen van de zwaar getroffen bevolking en grof winst over hun ruggen te maken met de wederopbouw van alles daar.
Dat werd hen dus niet echt in dank afgenomen.
Olie belangrijker dan mensen
Ow dat, weet ik toch niet, hoe moet ik dat nou weten
Denk dat het een echt mens was dat haar fok!persona wat mooier maakte dan het is, doen er wel meer, beetje lame om dan door dr post historie te spitten op wat klopt en wat niet klopt met de fok!rechercheOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En Musk met z'n intelligentie en invloeden verandert de boel uiteraard ook enorm.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij heeft nu 4 jaar tijd gehad om voor te bereiden, heeft veel geleerd in zijn eerste termijn. Wat je zegt, inhaliger.
Ik vond hem eerst een stuntel met een grote bek, die best wel wat goede ideeën had, maar die ze verrot onhandig naar buiten bracht.
Nu vind ik hem erg, erg gevaarlijk.![]()
Nee, die hebben wel wat anders te doen of dat wordt niet opgepakt. Men volgt Hilton, niet Barrington (fictief iemand)quote:Op maandag 13 januari 2025 05:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah okee. Maar zouden gewone burgers niet op hun eigen social media zetten dat hun keet is afgefikt?
Dat is niet interessant. Hoge bomen vangen veel wind. Als er 2 artikelen staan waarvan 1: Huis Paris Hilton afgebrand (genoeg geld om nieuw onderkomen te kopen) en 2: Huis Steve Barrington afgebrand (heeft 2 banen nodig om hypotheek te betalen, vrouw en 3 kinderen die studeren) dan wint artikel 1 het van 2.. heel simpelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh oorlogen gaan altijd om geld, macht, olie, religie, terrein en andere zaken waar de meeste mensen het oneens mee zullen zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb die beelden niet gezien, was wel heel fel tegen die oorlog.
Olie belangrijker dan mensen![]()
Hij kan 10 keer de wereld redden maar het lijkt erop dat die het omgekeerde doetquote:Op maandag 13 januari 2025 05:37 schreef ToT het volgende:
[..]
En Musk met z'n intelligentie en invloeden verandert de boel uiteraard ook enorm.
Ik vond hem eerst een stuntel met een grote bek, die best wel wat goede ideeën had, maar die ze verrot onhandig naar buiten bracht.
Nu vind ik hem erg, erg gevaarlijk.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja dat is dus wat we hier steeds bedoelen.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is niet interessant. Hoge bomen vangen veel wind. Als er 2 artikelen staan waarvan 1: Huis Paris Hilton afgebrand (genoeg geld om nieuw onderkomen te kopen) en 2: Huis Steve Barrington afgebrand (heeft 2 banen nodig om hypotheek te betalen, vrouw en 3 kinderen die studeren) dan wint artikel 1 het van 2.. heel simpel
Maar ik denk niet dat celebs harder zitten te janken dan anderen. Het wordt gewoon opgepikt door de media en die laten zien wat hun kijkers het meest interessant vinden.
Het is ook niet zo dat je niks hoort over dat veel onbekende mensen hun huizen zijn kwijtgeraakt, maar er wordt gewoon ff wat gezegd over personen die veel mensen in deze wereld wel kennen.
Ik zie het probleem niet echt dat die ook genoemd worden. Veel mensen zullen zich wel afvragen hoe het met hun idolen gaat die daar wonen.![]()
Geld en alles wat geld oplevertquote:Op maandag 13 januari 2025 05:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh oorlogen gaan altijd om geld, macht, olie, religie, terrein en andere zaken waar de meeste mensen het oneens mee zullen zijn.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hij schiet nu behoorlijk door met zijn "America first". Ben benieuwd of hij daar allemaal in zal slagen of dat hij onverwachte problemen gaat krijgen met de rest van de wereld als er ergens een grens getrokken wordt met zijn bully-gedrag.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij kan 10 keer de wereld redden maar het lijkt erop dat die het omgekeerde doet![]()
Klopt, op de FP staat een mooi uitgebreid bericht waarin van alles wordt besproken, niet alleen de celebs maar ook de totale omvang, gevaren ed.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is dus wat we hier steeds bedoelen.
Maar ik denk niet dat celebs harder zitten te janken dan anderen. Het wordt gewoon opgepikt door de media en die laten zien wat hun kijkers het meest interessant vinden.
Het is ook niet zo dat je niks hoort over dat veel onbekende mensen hun huizen zijn kwijtgeraakt, maar er wordt gewoon ff wat gezegd over personen die veel mensen in deze wereld wel kennen.
Ik zie het probleem niet echt dat die ook genoemd worden. Veel mensen zullen zich wel afvragen hoe het met hun idolen gaat die daar wonen.
Al 16 doden door branden rond Los AngelesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik denk dat we hier in feite allemaal wel redelijk het zelfde denken over rampen e.d. alleen de formulering is soms net ff wat anders, en in combinatie met dit enorm vroege tijdstip en allerlei andere emoties kan alles ff wat anders over komen en in het verkeerde keelgat schieten.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, op de FP staat een mooi uitgebreid bericht waarin van alles wordt besproken, niet alleen de celebs maar ook de totale omvang, gevaren ed.
Al 16 doden door branden rond Los Angeles![]()
Dat is idd precies wat gebeurde vanochtend in mijn ogenquote:Op maandag 13 januari 2025 05:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier in feite allemaal wel redelijk het zelfde denken over rampen e.d. alleen de formulering is soms net ff wat anders, en in combinatie met dit enorm vroege tijdstip en allerlei andere emoties kan alles ff wat anders over komen en in het verkeerde keelgat schieten.
Maar volgens mij is het wel weer wat bedaard
Maar als hij daarmee bedoelt dat de natuur volledig herstelt en de industrie minder uitstoot maakt en iedereen die er woont betere leefomstandigheden en gezondheid krijgt, dan is het ok om de focus eerst daarop te leggen en later naar de rest van de wereld.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij schiet nu behoorlijk door met zijn "America first". Ben benieuwd of hij daar allemaal in zal slagen of dat hij onverwachte problemen gaat krijgen met de rest van de wereld als er ergens een grens getrokken wordt met zijn bully-gedrag.
Je kan niet alles tegelijk.
Alleen denk ik eerder dat het een janmaat met eigen volk eerst is en vooral mijn eigen raketten en industrie.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Precies!quote:Op maandag 13 januari 2025 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is idd precies wat gebeurde vanochtend in mijn ogen
Is het al tijd voor bier?![]()
![]()
Ik ben pissedquote:Op maandag 13 januari 2025 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is idd precies wat gebeurde vanochtend in mijn ogen
Zit in de tijd een 4, dan is het tijd voor bier.quote:
Even kijken, 05:48:20
ik doel op het forum, hoe jij je voelt kan ik natuurlijk niks over zeggen daar ik jou niet zie irlquote:
De natuur en uitstoot zullen 'm royaal aan z'n reet roesten. Hij wil o.a. ongekend grote hoeveelheden gas oppompen om aan de wereld te verkopen om zo de Amerikaanse economie weer vlot te trekken.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar als hij daarmee bedoelt dat de natuur volledig herstelt en de industrie minder uitstoot maakt en iedereen die er woont betere leefomstandigheden en gezondheid krijgt, dan is het ok om de focus eerst daarop te leggen en later naar de rest van de wereld.
Je kan niet alles tegelijk.
Alleen denk ik eerder dat het een janmaat met eigen volk eerst is en vooral mijn eigen raketten en industrie.
Hij wil Groenland en Canada vanwege alle delfstoffen die in de grond zitten, en als tactische locatie voor oorlogen met China en Rusland.
Hij wil het Panama kanaal wegens economische redenen en uiteraard vanwege macht.![]()
Hij roept vanalles, denk niet dat het zon vaart gaat lopenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tijd voor een meet.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik doe op het forum, hoe jij je voelt kan ik natuurlijk niks over zeggen daar ik jou niet zie irl
Alleen kan jij voorlopig niet. En je slaapt ook alweer nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geen dictator ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Panamakanaal was eerst ook van Amerika toch? Of alleen het beheer?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hij hoeft maar iets van "Weapons of mass destruction" te gaan roepen en alle hondjes rennen zo achter 'm aan.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:51 schreef sp3c het volgende:
Hij roept vanalles, denk niet dat het zon vaart gaat lopen![]()
![]()
heb 5.5 uur geslapen naast mijn vrouwquote:Op maandag 13 januari 2025 05:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Tijd voor een meet.
Alleen kan jij voorlopig niet. En je slaapt ook alweer niet
Vanmiddag na huisouden nog ff uurtje liggen
Ja, hij wil het weer terug hebben. "Eens gegeven blijft gegeven" lijkt hij zich niet veel van aan te trekken.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:51 schreef _UserName_ het volgende:
Panamakanaal was eerst ook van Amerika toch? Of alleen het beheer?![]()
Volgens mij hebben de Amerikanen het ooit laten bouwen door Panamezenquote:Op maandag 13 januari 2025 05:51 schreef _UserName_ het volgende:
Panamakanaal was eerst ook van Amerika toch? Of alleen het beheer?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die laatse 3 moet hij met z'n poten afblijven. Die horen andere landen toe.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:49 schreef ToT het volgende:
[..]
De natuur en uitstoot zullen 'm royaal aan z'n reet roesten. Hij wil o.a. ongekend grote hoeveelheden gas oppompen om aan de wereld te verkopen om zo de Amerikaanse economie weer vlot te trekken.
Hij wil Groenland en Canada vanwege alle delfstoffen die in de grond zitten, en als tactische locatie voor oorlogen met China en Rusland.
Hij wil het Panama kanaal wegens economische redenen en uiteraard vanwege macht.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee idd, dan mag hij het kopen, als men het al wil overdragenquote:Op maandag 13 januari 2025 05:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, hij wil het weer terug hebben. "Eens gegeven blijft gegeven" lijkt hij zich niet veel van aan te trekken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah fijn. Hoe is het met haar?quote:Op maandag 13 januari 2025 05:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heb 5.5 uur geslapen naast mijn vrouw
Vanmiddag na huisouden nog ff uurtje liggenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Succes, tot later!quote:Op maandag 13 januari 2025 05:53 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga toch ff een uurtje plat liggen hier, begin ineens in te kakken.
Wel oke, gister een goede da gehad.. is ze er even uit geweest, ik even totale rust.. vandaag ook een rustige dag samenquote:
Dat zegt poetin ook over Oekraïne. Hoorde ook ooit bij Rusland dus wil het terug.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee idd, dan mag hij het kopen, als men het al wil overdragenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die ligt wat ingewikkelderquote:Op maandag 13 januari 2025 05:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zegt poetin ook over Oekraïne. Hoorde ook ooit bij Rusland dus wil het terug.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als oekraïne dat ook wil moet dat geen probleem zijn, Oekraïne wil dat niet dus heeft putin pech.. zo simpel kan het zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 05:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zegt poetin ook over Oekraïne. Hoorde ook ooit bij Rusland dus wil het terug.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En Israël ligt nog ingewikkelder.quote:
De wereld is een mummieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heeft er geen reet mee te maken.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zegt poetin ook over Oekraïne. Hoorde ook ooit bij Rusland dus wil het terug.![]()
Ik ben blij dat ik het allemaal niet zo volg eigenlijk, ik zou naar worden van het onrecht wat er in oorlogen voor komtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Deze man.quote:Op maandag 13 januari 2025 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als oekraïne dat ook wil moet dat geen probleem zijn, Oekraïne wil dat niet dus heeft putin pech.. zo simpel kan het zijn![]()
Heel technisch gezien is de wereld nu vrediger dan ooitquote:Op maandag 13 januari 2025 05:56 schreef drakin het volgende:
[..]
En Israël ligt nog ingewikkelder.
De wereld is een mummieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En als Panama niet wil?quote:Op maandag 13 januari 2025 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als oekraïne dat ook wil moet dat geen probleem zijn, Oekraïne wil dat niet dus heeft putin pech.. zo simpel kan het zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heeft Trump pechquote:
Had hij het maar niet weg moeten geven. Daarbij, het is geen Amerikaans grondgebied geloof ik dus volgens mij heeft hij niks te willen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ditquote:Op maandag 13 januari 2025 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heeft Trump pech
Had hij het maar niet weg moeten geven. Daarbij, het is geen Amerikaans grondgebied geloof ik dus volgens mij heeft hij niks te willen.
quote:Op maandag 13 januari 2025 05:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Heel technisch gezien is de wereld nu vrediger dan ooit![]()
![]()
![]()
Is met de kleinste dingen zo.. Ook in de kringloop waar ik werkte.. Iets wat wij hebben kost 10 euro. Klant wil 5 euro betalen. Op dat moment is het mijn bezit en bepaal ik waar ik het voor weg wil doen. Aan de klant de keus om aan mijn voorwaarden te voldoen, mij maakt het niet uit want de volgende klant zou er misschien wel 10 euro voor neerleggen. Het kan zo simpel zijn allemaal
![]()
Komt heel dichtbij door twitter enzo maar er is wel eens meer strijd geweestquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
UserTquote:Op maandag 13 januari 2025 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
JustinnerT! Jou moest ik hebben![]()
![]()
Owjee![]()
![]()
Nee want dat ding is te koop. Panama is niet te koop.quote:Op maandag 13 januari 2025 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
Is met de kleinste dingen zo.. Ook in de kringloop waar ik werkte.. Iets wat wij hebben kost 10 euro. Klant wil 5 euro betalen. Op dat moment is het mijn bezit en bepaal ik waar ik het voor weg wil doen. Aan de klant de keus om aan mijn voorwaarden te voldoen, mij maakt het niet uit want de volgende klant zou er misschien wel 10 euro voor neerleggen. Het kan zo simpel zijn allemaalDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb toch geen twittersquote:Op maandag 13 januari 2025 06:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Komt heel dichtbij door twitter enzo maar er is wel eens meer strijd geweest![]()
![]()
quote:
Dan heeft de klant sowieso niks te willen, als het niet te koop isquote:Op maandag 13 januari 2025 06:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee want dat ding is te koop. Panama is niet te koop.Ook dat komt voor, was een klant die wilde een stellingkast kopen.. Ja sorry, eigen gebruik maar voor 45 euro heb je ze nieuw bij de gamma. "Maar ik ben nu hier en ik zie ze hier staan". Is goed, 150 euro, heb jij een mooie stelling, kopen wij er 3 voor terug bij de gamma
Jussiequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, was er om 3 uur uitquote:![]()
Klein puntje van kritiek op 14 minute, zit er wat lekkers in, klapt ie ineens stil met get the FOK! off, da's jammer..
Tempo op 1u07 is al lekker snel, vooral rond 1u20 waar het ritme lekker doorrolt, da's et favoriete stukje wel
![]()
Oh, en deuntje van 1u26, kan ik ff niet thuisbrengen. Was dat niet Komodo?
Nee, is PPK bedenk ik mij nu netmet dat russische in het begin
![]()
Zo das een vroegertjequote:Op maandag 13 januari 2025 06:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, was er om 3 uur uit![]()
Klein puntje van kritiek op 14 minute, zit er wat lekkers in, klapt ie ineens stil met get the FOK! off, da's jammer..
Tempo op 1u07 is al lekker snel, vooral rond 1u20 waar het ritme lekker doorrolt, da's et favoriete stukje wel![]()
Ja was een kleine teaser op 14 wat er nog komen gaat.. wilde toen niet meteen door gaan beuken![]()
Wist wel dat je het einde kon waarderen![]()
![]()
het is zo simpel nietquote:Op maandag 13 januari 2025 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
Is met de kleinste dingen zo.. Ook in de kringloop waar ik werkte.. Iets wat wij hebben kost 10 euro. Klant wil 5 euro betalen. Op dat moment is het mijn bezit en bepaal ik waar ik het voor weg wil doen. Aan de klant de keus om aan mijn voorwaarden te voldoen, mij maakt het niet uit want de volgende klant zou er misschien wel 10 euro voor neerleggen. Het kan zo simpel zijn allemaal
er wonen nu eenmaal veel Russen in Oekraine, na Maidan wilden die niet meer meedoen, Rusland heeft dat gesteund aangewakkerd want het ergste aan het uiteenvallen van de Sovjet unie is volgens poetin het feit dat zoveel Russen van de ene op de andere dag niet meer Russisch waren
paar regeringen later wordt Zelensky verkozen op een ticket dat stelt dat die gebieden 100% Oekrains zijn en hij de oorlog gaat beeindigen
weg naar oorlog ligt vervolgens open en wie zit er dan fout?
Poetin volgens mijn (ons) perspectief maar dat is niet het enige perspectief in de wereld en zolang niet A of B verschuift blijft het oorlogOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar eerst ff wat wegbrengen hier..
geen ruzie maken als ik we ben
Wij krijgen ook maar 1 kant van her verhaal te horen.quote:Op maandag 13 januari 2025 06:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is zo simpel niet
er wonen nu eenmaal veel Russen in Oekraine, na Maidan wilden die niet meer meedoen, Rusland heeft dat gesteund aangewakkerd want het ergste aan het uiteenvallen van de Sovjet unie is volgens poetin het feit dat zoveel Russen van de ene op de andere dag niet meer Russisch waren
paar regeringen later wordt Zelensky verkozen op een ticket dat stelt dat die gebieden 100% Oekrains zijn en hij de oorlog gaat beeindigen
weg naar oorlog ligt vervolgens open en wie zit er dan fout?
Poetin volgens mijn (ons) perspectief maar dat is niet het enige perspectief in de wereld en zolang niet A of B verschuift blijft het oorlogDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
als je we bent?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gabry Ponte - Crusadequote:Op maandag 13 januari 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
Oh, en deuntje van 1u26, kan ik ff niet thuisbrengen. Was dat niet Komodo?
Nee, is PPK bedenk ik mij nu netmet dat russische in het begin
![]()
Origineel van PPK ja![]()
![]()
nah is gewoon bekendquote:Op maandag 13 januari 2025 06:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Wij krijgen ook maar 1 kant van her verhaal te horen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
WeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hopOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: