Nijhuis heeft niets gezien, dit is op het conto van de VARquote:Op zondag 12 januari 2025 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
heel zijn shirt wordt uitgetrokken debiele nijhuis
Klopt, als je bij zo'n moment niet ingrijpt als VAR heb je geen bestaansreden.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nijhuis heeft niets gezien, dit is op het conto van de VAR
Nijhuis fluit verder primaquote:
Ik snap dat, als je of blind, of zwak van zinnen, bent dat je dit Nijhuis aanrekent... Met die mensen moeten we eigenlijk ook een klein beetje rekening houden.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, als je bij zo'n moment niet ingrijpt als VAR heb je geen bestaansreden.
Ik zou het opbouwende fouten willen noemen.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:16 schreef fetX het volgende:
We gaan vrolijk door met verdedigende fouten maken.
Ik noem het gebrek aan kwaliteitquote:Op zondag 12 januari 2025 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou het opbouwende fouten willen noemen.
Het zou heel onverstandig zijn om je beste middenvelder van het veld te halen.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:20 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk blijft Zerrouki in de kleedkamer achter na rust. Anders staat hij straks nog aan de basis van een tegendoelpunt.
Los van die fout vond ik hem aardig spelen. Stengs ook wel aardige dingen, beter dan voor de winter. Ik zou Milambo er als eerst afhalen.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:20 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk blijft Zerrouki in de kleedkamer achter na rust. Anders staat hij straks nog aan de basis van een tegendoelpunt.
Mij voornemen voor 2025 is om meer moderatie aan @onlogisch over te laten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |