SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Is het wel door slotje posten als het slotje nog niet stond toen ik op invoeren klikte?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Foei @:nattekat, door slotjes heen posten!
Hmmmquote:Op zondag 12 januari 2025 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het wel door slotje posten als het slotje nog niet stond toen ik op invoeren klikte?
Kunnen we niet gewoon een hek om Rotterdam bouwen?quote:Op zondag 12 januari 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, ze zijn weer lekker bezig geweest in Roffa, inclusief poëtische teksten
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/25(...)kst-op-woning-geklad
En Amsterdam?quote:Op zondag 12 januari 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon een hek om Rotterdam bouwen?
dat niet iedereen daar inmiddels onzichtbare cameras heeft hangenquote:Op zondag 12 januari 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, ze zijn weer lekker bezig geweest in Roffa, inclusief poëtische teksten
[ afbeelding ]
Sowieso.quote:
ratten zijn ook wel een probleem in rotterdamquote:Op zondag 12 januari 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Maar om dan daarvoor die halve stad op te blazen lijkt me ook niet heel efficiëntquote:Op zondag 12 januari 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ratten zijn ook wel een probleem in rotterdam
Ratten zijn ook vervelendquote:Op zondag 12 januari 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Hou ze maar eens tegen dan. Het loopt de spuigaten uit daarquote:Op zondag 12 januari 2025 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar om dan daarvoor die halve stad op te blazen lijkt me ook niet heel efficiënt
nou ja allemaal niet meer mijn probleemquote:Op zondag 12 januari 2025 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar om dan daarvoor die halve stad op te blazen lijkt me ook niet heel efficiënt
Ordinaire toeristen, drugs, Marokkanenhaantjes, beperkte deugmensen, prostituees, Donnie en poep op straat.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er mis met Amsterdam?
Rotterdam kom ik nooit dus zal allemaal wel.
Amaquote:Op zondag 12 januari 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Wat kan Draco veel eten. Indrukwekkend wel voor zo'n klein diertje.
Ik heb daar echt geen last van als ik daar ben, maar ik ben dan zelf ook een ordinaire toerist.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ordinaire toeristen, drugs, Marokkanenhaantjes, beperkte deugmensen, prostituees, Donnie en poep op straat.
Ik kom ook alleen maar de poep tegen.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen last van als ik daar ben, maar ik ben dan zelf ook een ordinaire toerist.
The VMBO is strong in that city.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Het stinkt er wel flink naar wiet maar goed.
👀quote:Op zondag 12 januari 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Het stinkt er wel flink naar wiet maar goed.
past in de KSCquote:Op zondag 12 januari 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Wat kan Draco veel eten. Indrukwekkend wel voor zo'n klein diertje.
Niet zo ver. Steinfurt, bij Enschede een half uurtje de grens over.quote:
dat valt wel mee, je praat hier nog meequote:Op zondag 12 januari 2025 11:40 schreef gianni61 het volgende:
9000 stapjes in 55 minuten. Ik ben dood
Dat kan niet eens gek. Alleen cavia's kunnen dat. En @4EverBlackEyedquote:Op zondag 12 januari 2025 11:40 schreef gianni61 het volgende:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:40 schreef gianni61 het volgende:
Had je haast?quote:Op zondag 12 januari 2025 11:40 schreef gianni61 het volgende:
het was koud en op deze manier kreeg ik het best warmquote:
cavia's spelen valt, die hebben dubbel zo veel pootjesquote:Op zondag 12 januari 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan niet eens gek. Alleen cavia's kunnen dat. En @:4EverBlackEyed
Ik heb daar nog nooit rondgekeken, terwijl dat voor mij een half uurtje met de trein is.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo ver. Steinfurt, bij Enschede een half uurtje de grens over.
Ik ben er ook zo klaar denk ikquote:Op zondag 12 januari 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit rondgekeken, terwijl dat voor mij een half uurtje met de trein is.
vreetboeiquote:Op zondag 12 januari 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
Broodjes knakworst maken met broodje Unox saus.
quote:Op zondag 12 januari 2025 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo, hier in tukkertania ligt er zelf nog een spoortje sneeuw
quote:
Oh vandaarquote:Op zondag 12 januari 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik ga het weer proberen, ditmaal iets minder extreem.
* Nattekat zet de luchtbevochtiger aan
Ik wist niet dat zombies zo snel konden lopenquote:Op zondag 12 januari 2025 11:40 schreef gianni61 het volgende:
Ja, het is weer uit de hand gelopenquote:
*Kijkt naar buitenquote:Op zondag 12 januari 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, het is weer uit de hand gelopen
Alleen had ik dit keer een raam open staan.
Krijg spontaan een melding dat het zo gaat regenenquote:
stomquote:Op zondag 12 januari 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Krijg spontaan een melding dat het zo gaat regenen
Light Festival? Was het wat?quote:Op zondag 12 januari 2025 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Vrijdagavond met boot door de Amsterdamse grachten gegaan, mooiste stad van het land
ik stierf pas na ongeveer 7 kmquote:Op zondag 12 januari 2025 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zombies zo snel konden lopen
Vergelijkbaar met de afgelopen jaren. Er zitten wel mooie dingen tussen maar ik vind het ook weer niet erg bijzonder!quote:
Ik heb hem drie keer gedaan, twee keer met de boot en één keer als wandeling.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de afgelopen jaren. Er zitten wel mooie dingen tussen maar ik vind het ook weer niet erg bijzonder!
Ik had een dichte boot incl diner, het gehele uitje was wel zeker geslaagd
Oh ja, dat zou ook kunnen.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, in het echte leven!
Dat klinkt wel tof.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de afgelopen jaren. Er zitten wel mooie dingen tussen maar ik vind het ook weer niet erg bijzonder!
Ik had een dichte boot incl diner, het gehele uitje was wel zeker geslaagd
Gewoon het gebruikelijke van de laatste tijd.. Dan ben ik vrolijk en dan wil ik er niet meer zijn.. Dat kan echt per uur verschillenquote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon het gebruikelijke van de laatste tijd.. Dan ben ik vrolijk en dan wil ik er niet meer zijn.. Dat kan echt per uur verschillen
quote:Op zondag 12 januari 2025 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon het gebruikelijke van de laatste tijd.. Dan ben ik vrolijk en dan wil ik er niet meer zijn.. Dat kan echt per uur verschillen
have funquote:Op zondag 12 januari 2025 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, aangekomen in het hotel. Stilte. Zo maar even dat zwembad bekijken.
De aarsgaten van de eigenaren.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee wifi werkt ook.
Mooi. Nou nog even het restaurant checken. Maar eerst avondeten regelen, want dat is hier dus niet. Ze konden geen personeel meer vinden. Het lijkt wel een beetje een aflopende zaak hier. Vooralsnog is onduidelijk waar die vier sterren op gebaseerd zijn.
Wat heeft een mens nog meer nodig?quote:Op zondag 12 januari 2025 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dat restaurant wat alleen vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 17:00 open is, gaat alleen op reservering.
En u raadt het al: voor 17:00 nemen ze ook de telefoon niet op![]()
Gelukkig heb ik nog een zak nood-oliebollen
dan bel je toch om 17,o5quote:Op zondag 12 januari 2025 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dat restaurant wat alleen vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 17:00 open is, gaat alleen op reservering.
En u raadt het al: voor 17:00 nemen ze ook de telefoon niet op![]()
Gelukkig heb ik nog een zak nood-oliebollen
Heb ze al gemaild dat ik om 17:30 voor de deur sta. Ik zie wel of ze open doen.quote:
gewoon met wat flappen gaan wapperenquote:Op zondag 12 januari 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ze al gemaild dat ik om 17:30 voor de deur sta. Ik zie wel of ze open doen.
F1quote:Op zondag 12 januari 2025 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft een mens nog meer nodig?
Pilsquote:Op zondag 12 januari 2025 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft een mens nog meer nodig?
Jij bent toch altijd zo heet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
op eoa manier ben ik hem gewordenquote:Op zondag 12 januari 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
Ik dacht dat je Nattekat niet mee zou nemen
quote:Op zondag 12 januari 2025 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, het restaurant is op slot. Gaat voor het ontbijt weer open, verder niet, Er is ook een Biergarten, maar ja. Ook dicht natuurlijk.
Tsja, als je naar een plek wilt waar niks te doen is, moet je niet klagen dat er niks te doen is. Maar da's logisch.
Ik kan altijd nog naar Chinees-Mongools restaurant "gele vloed" maar dat had ik eigenlijk pas voor dinsdag en woensdag op het programma staan.Soms zijn de vertalingen van Chinese restaurants of andere gelegenheden best grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |