De aarsgaten van de eigenaren.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee wifi werkt ook.
Mooi. Nou nog even het restaurant checken. Maar eerst avondeten regelen, want dat is hier dus niet. Ze konden geen personeel meer vinden. Het lijkt wel een beetje een aflopende zaak hier. Vooralsnog is onduidelijk waar die vier sterren op gebaseerd zijn.
Wat heeft een mens nog meer nodig?quote:Op zondag 12 januari 2025 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dat restaurant wat alleen vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 17:00 open is, gaat alleen op reservering.
En u raadt het al: voor 17:00 nemen ze ook de telefoon niet op![]()
Gelukkig heb ik nog een zak nood-oliebollen
dan bel je toch om 17,o5quote:Op zondag 12 januari 2025 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dat restaurant wat alleen vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 17:00 open is, gaat alleen op reservering.
En u raadt het al: voor 17:00 nemen ze ook de telefoon niet op![]()
Gelukkig heb ik nog een zak nood-oliebollen
Heb ze al gemaild dat ik om 17:30 voor de deur sta. Ik zie wel of ze open doen.quote:
gewoon met wat flappen gaan wapperenquote:Op zondag 12 januari 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ze al gemaild dat ik om 17:30 voor de deur sta. Ik zie wel of ze open doen.
F1quote:Op zondag 12 januari 2025 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft een mens nog meer nodig?
Pilsquote:Op zondag 12 januari 2025 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft een mens nog meer nodig?
Jij bent toch altijd zo heet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
op eoa manier ben ik hem gewordenquote:Op zondag 12 januari 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
Ik dacht dat je Nattekat niet mee zou nemen
quote:Op zondag 12 januari 2025 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, het restaurant is op slot. Gaat voor het ontbijt weer open, verder niet, Er is ook een Biergarten, maar ja. Ook dicht natuurlijk.
Tsja, als je naar een plek wilt waar niks te doen is, moet je niet klagen dat er niks te doen is. Maar da's logisch.
Ik kan altijd nog naar Chinees-Mongools restaurant "gele vloed" maar dat had ik eigenlijk pas voor dinsdag en woensdag op het programma staan.Soms zijn de vertalingen van Chinese restaurants of andere gelegenheden best grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |