SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O, kwa vermoeidheid of je vrouw?quote:Op zondag 12 januari 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel weer wat beter, was een moeilijke dag gisterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beide eigenlijk wel, maar goed ik kijk er lieve niet op terug, nieuwe dag nieuwe kansenquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dan is het wel heel heftig geweest.quote:Op zondag 12 januari 2025 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
beide eigenlijk wel, maar goed ik kijk er lieve niet op terug, nieuwe dag nieuwe kansen
Heb je vannacht wel een beetje geslapen dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawel, heb goed doorgeslapenquote:Op zondag 12 januari 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het wel heel heftig geweest.
Heb je vannacht wel een beetje geslapen dan?
Dat is dan wel weer fijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawel, vandaag gaat mijn vrouw naar haar vader ff op bezoek, is ze er ff uit ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ga jij dan niet mee?quote:Op zondag 12 januari 2025 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
jawel, vandaag gaat mijn vrouw naar haar vader ff op bezoek, is ze er ff uit ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee, ze wordt opgehaald en gebracht dus is niet alleen onderwegTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O oke, had jij geen zin om mee te gaan?quote:Op zondag 12 januari 2025 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
nee, ze wordt opgehaald en gebracht dus is niet alleen onderwegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zag het als mooie kans om even te slapen zonder overal van op de te schrikkenquote:Op zondag 12 januari 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, had jij geen zin om mee te gaan?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gaat je dat wel lukken dan, je hebt net lekker geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
denk het niet, maar even wat tijd alleen is sowieso wel lekker
Oke,![]()
Hoe oud je jou vrouw eigenlijk UN ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, zo maar, was gewoon benieuwdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1827 / +122 / +3 / 6700 / 7040
2. Harrie / 713 / +10 / +0 / 1663 / 1873
3. Dr.Mikey / 376 / +5 / +104 / 598 / 748
4. _UserName_ / 319 / +42 / +5 / 614 / 759
5. KillemWieft / 286 / +5 / +52 / 424 / 552
6. drakin / 215 / +44 / +55 / 359 / 451
7. mascara-klodder / 190 / +7 / +0 / 1016 / 1165
8. ToT / 167 / +16 / +0 / 2135 / 2257
9. sinterklaaskapoentje / 148 / +8 / +0 / 1363 / 1514
10. HappyCharly / 140 / +1 / +12 / 902 / 996
11. roos94 / 139 / +2 / +1 / 389 / 464
12. hemarookworst / 127 / +15 / +14 / 644 / 742
13. MizzezAmy / 123 / +5 / +7 / 1449 / 1602
14. AardappelSchotel / 103 / +1 / +0 / 1066 / 1175
15. sp3c / 99 / +2 / +0 / 359 / 407
16. kree / 92 / +14 / +0 / 1203 / 1282
17. Lovely / 79 / +0 / +0 / 1176 / 1300
18. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
19. gebrokenglas / 74 / +2 / +0 / 1057 / 1162
20. maily / 73 / +3 / +7 / 932 / 1027SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat is ook best een zware belastingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja steeds dat op en neer gereis is ook niks, al is het maar 5 minuten. Misschien dat door het stoppen de vernauwing minder is en we straks week 2x per week kunnen ipv om de dag nuTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat komt door het roken dan die vernauwing?quote:Op zondag 12 januari 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
ja steeds dat op en neer gereis is ook niks, al is het maar 5 minuten. Misschien dat door het stoppen de vernauwing minder is en we straks week 2x per week kunnen ipv om de dag nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zou kunnen, kan ook stress zijn, medicatiegebruik, leeftijd... Maar het roken is het enige waar wat aan gedaan kan wordenquote:Op zondag 12 januari 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat komt door het roken dan die vernauwing?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heftig allemaal, ergens hoop je dat het niet van het roken komt, anders zou je je nog schuldig gaan voelen ook. Althans dat zou ik dan hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 07:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zou kunnen, kan ook stress zijn, medicatiegebruik, leeftijd... Maar het roken is het enige waar wat aan gedaan kan worden
En aan de andere kant hoop je het ook wel weer omdat het dan misschien nog goed kan komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat schuldige gevoel wat ze heeft, komt van de epilepsie. Wij gaan uit van het positieve en dat het de goede kant op gaat. Sowieso is het heel druk geweest de afgelopen tijd en gaan we het beide rustiger aan doen zodat de aanvallen minder gaan worden, het is nu te veelquote:Op zondag 12 januari 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heftig allemaal, ergens hoop je dat het niet van het roken komt, anders zou je je nog schuldig gaan voelen ook. Althans dat zou ik dan hebben.
En aan de andere kant hoop je het ook wel weer omdat het dan misschien nog goed kan komenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En dat is nu juist iets waar ze helaas niets aan kan doen. Het is al erg genoeg dat ze het heeft. Maar iets aan doen kan ze zeker niet. Het is een ziektje die ze helaas heeftquote:Op zondag 12 januari 2025 07:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat schuldige gevoel wat ze heeft, komt van de epilepsie. Wij gaan uit van het positieve en dat het de goede kant op gaat. Sowieso is het heel druk geweest de afgelopen tijd en gaan we het beide rustiger aan doen zodat de aanvallen minder gaan worden, het is nu te veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee idd, behalve goed rust nemenquote:Op zondag 12 januari 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat is nu juist iets waar ze helaas niets aan kan doen. Het is al erg genoeg dat ze het heeft. Maar iets aan doen kan ze zeker niet. Het is een ziektje die ze helaas heeftTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
IK dacht dat jullie dat nu al deden maar bovenstaande post van jou zegt van niet dus .quote:Op zondag 12 januari 2025 07:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee idd, behalve goed rust nemen
Nou doe maar echt rustig aan samen, nog 2,5 maand toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we moeten onze momenten meer nemen door even te gaan liggen overdag bv, door de drukte komt dat er niet van dus we hebben besloten verder niks nieuws meer te plannen behalve ziekenhuisquote:Op zondag 12 januari 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK dacht dat jullie dat nu al deden maar bovenstaande post van jou zegt van niet dus .
Nou doe maar echt rustig aan samen, nog 2,5 maand toch?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik hoop van ganse harte dat het dan wat beter met haar gaat en ze minder aanvallen krijgtquote:Op zondag 12 januari 2025 07:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
we moeten onze momenten meer nemen door even te gaan liggen overdag bv, door de drukte komt dat er niet van dus we hebben besloten verder niks nieuws meer te plannen behalve ziekenhuis
Merkt de baby deze aanvallen trouwens, of is het voor de baby niet erg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de kleine zit veilig, die merkt dat niet, tenzij er zuurstoftekort optreed maar daar is de noodmedicatie voor om dat te voorkomenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is in ieder geval een hele geruststelling lijkt mijquote:Op zondag 12 januari 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
de kleine zit veilig, die merkt dat niet, tenzij er zuurstoftekort optreed maar daar is de noodmedicatie voor om dat te voorkomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is het ook, en mijn vrouw mag ook pas gaan slapen als ze de kleine heeft gevoeld na een aanval en ze helemaal helder isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ook een opgave en een zenuwslopende lijkt mijquote:Op zondag 12 januari 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
is het ook, en mijn vrouw mag ook pas gaan slapen als ze de kleine heeft gevoeld na een aanval en ze helemaal helder is
Hopelijk gebeurd dat snel na zo aanval
De kleine moet ook maar net zin hebben om te bewegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
meestal 30-45 minuten ongeveer, is ook slopendquote:Op zondag 12 januari 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een opgave en een zenuwslopende lijkt mij
Hopelijk gebeurd dat snel na zo aanval
De kleine moet ook maar net zin hebben om te bewegenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat zal ze blij zijn als zo de zwangerschap goed is afgerond, ze weer de juiste medicatie kan gaan gebruiken en kan gaan genieten van de kleine meidquote:Op zondag 12 januari 2025 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
meestal 30-45 minuten ongeveer, is ook slopendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat snap ik, maar voor haar helemaal, dit moet je lichaam slopenquote:Op zondag 12 januari 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
nou anders ik wel, liever gister da vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne rustige dag UN
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Eenvoor DJMO
Lekker een bakkie van Rob op de vroege morgen is als een dag zonder zorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bakjevoor mascara klodder
Morguh ToT en m-k
En een bakje voor nieuwsgierige tot
En een bakkie voor Dot
![]()
![]()
Hey Greyssss. Thnxquote:Op zondag 12 januari 2025 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones schenkt Dot een bakje in
Dot zelfs een 2e bakkie
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Plquote:p
* greysbones schenkt een theetje in voor Jus
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
greysiequote:Op zondag 12 januari 2025 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als @:Gebrokenglas het laat afweten![]()
Hoe bevalt BB tot nu toe ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las TiTDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Smi sma smilieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welterusten JTDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Smo smy smilieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sme smu smileyDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Morguh Bolkking had je UI ff geleendquote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Bolkking had je UI ff geleend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er om kwart overquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: