SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 11-01-2025 21:27:53 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Merlot?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Goeie
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Oh die Margot. Zou met haar spelen![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Goedemorgen vent.quote:Well, life can be a riot
Aansluiten gaarnequote:![]()
![]()
![]()
Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1791 / +180 / +89 / 6565 / 6900
2. Harrie / 712 / +62 / +9 / 1653 / 1860
3. _UserName_ / 314 / +39 / +42 / 606 / 749
4. Dr.Mikey / 269 / +28 / +2 / 580 / 713
5. KillemWieft / 234 / +18 / +5 / 423 / 542
6. mascara-klodder / 190 / +66 / +7 / 1016 / 1165
7. ToT / 167 / +21 / +16 / 2076 / 2197
8. drakin / 160 / +78 / +44 / 344 / 427
9. sinterklaaskapoentje / 148 / +9 / +8 / 1363 / 1514
10. roos94 / 138 / +4 / +2 / 388 / 460
11. HappyCharly / 128 / +8 / +1 / 894 / 983
12. MizzezAmy / 115 / +5 / +4 / 1398 / 1545
13. hemarookworst / 112 / +7 / +14 / 635 / 732
14. AardappelSchotel / 103 / +8 / +1 / 1066 / 1175
15. sp3c / 99 / +12 / +2 / 359 / 407
16. kree / 92 / +0 / +14 / 1203 / 1282
17. Lovely / 79 / +7 / +0 / 1176 / 1300
18. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
19. gebrokenglas / 74 / +0 / +2 / 1032 / 1137
20. loveyoulongtime / 67 / +0 / +6 / 622 / 654SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nou heb ik zin in Worst.quote:Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
Uhuquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
Ik begrijp dat het inmiddels al wel duidelijk wie Kapoen z'n date is?
![]()
![]()
Doe dat eens niet met mijn worstquote:
Well, life can be a riot
!? Geen ideequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
Well, life can be a riot
Ik wil niet opgegeten worden, eet maar 1 van mijn vele klonenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Huh is het iemand van hier?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
quote:
No shit sherlockquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
Lach met een schone bips![]()
Het was heerlijk om hier de hele tijd te doen alsof ik van niets wist!quote:
Met de rode rozen, bonbons, eau de toilette 4711, condooms, ballgag enz!Als ik zag dat ze in het topic was, deed ik er juist een schepje bij bovenop!
![]()
![]()
En of!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Huh is het iemand van hier?![]()
![]()
Ik dacht een webcam meiske van 22 maar ik heb wel meer gemist vandaagquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Huh is het iemand van hier?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe dat eens niet met mijn worst
Dit dan?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
whut?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
no?!![]()
Is het Aapje30?? DJMO?! WIE?quote:Well, life can be a riot
Zolang je niet kauwtquote:
Well, life can be a riot
Wat is er op jouw feestje gebeurd man?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was heerlijk om hier de hele tijd te doen alsof ik van niets wist!
Met de rode rozen, bonbons, eau de toilette 4711, condooms, ballgag enz!Als ik zag dat ze in het topic was, deed ik er juist een schepje bij bovenop!
![]()
![]()
![]()
What happens at ToT's place stays in ToTs's place, brother!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat is er op jouw feestje gebeurd man?![]()
![]()
![]()
Gemenerd jij!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was heerlijk om hier de hele tijd te doen alsof ik van niets wist!
En vanmorgen expres nog ff gehad over dat hij voorzichtig moest zijn met dat tere, breekbare jonge hertje waar hij naar toe ging!quote:![]()
![]()
![]()
You spoiled the secretquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
sinterklaaskapoentje in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17526] Gezelligheid SC
18.09 dus.
Ja eh @ToT ik ken die hond niet
Well, life can be a riot
Ja vanaf toen ging er eenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
sinterklaaskapoentje in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17526] Gezelligheid SC
18.09 dus.branden
![]()
![]()
Maar zij wisten wel dat jij het wist?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
En vanmorgen expres nog ff gehad over dat hij voorzichtig moest zijn met dat tere, breekbare jonge hertje waar hij naar toe ging!
En van elkaar?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar zij wisten wel dat jij het wist?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar zij wisten wel dat jij het wist?Hij had het tegen mij gezegd.
![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Oooh, ik dacht dat het op je feestje misschien al duidelijk was, maar dat ze probeerden het te verbergenquote:
Ik meende wel iets op te merken, maar toch was ik verrast toen ik het hoorde!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat het op je feestje misschien al duidelijk was, maar dat ze probeerden het te verbergen![]()
![]()
In de trein terug is er iets gebeurdquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik meende wel iets op te merken, maar toch was ik verrast toen ik het hoorde!![]()
![]()
Maar wel leukquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik meende wel iets op te merken, maar toch was ik verrast toen ik het hoorde!
Jij bent echt erg!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
Ja ik zat ook regelmatig dat "Netflix and chill" plaatje te posten als ze in het topic was!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En ik maar zeggen dat ze Netflix en CHILI gingen doenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
Ja ik zat ook regelmatig dat "Netflix and chill" plaatje te posten als ze in het topic was!![]()
![]()
Er is nog 1 andere DTS'er die hiervan op de hoogte was.
Ik weet niet 100% zeker wie het is, maar ik heb wel mijn vermoedens.![]()
Maar je wist dat zij chili aan het maken was, dus wist je dat hij naar haar toe ging?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
En ik maar zeggen dat ze Netflix en CHILI gingen doen
Of was dat nadat er een plaatje van Jeroen gepost was?![]()
![]()
GGGquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
Er is nog 1 andere DTS'er die hiervan op de hoogte was.
Ik weet niet 100% zeker wie het is, maar ik heb wel mijn vermoedens.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gastquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je wist dat zij chili aan het maken was, dus wist je dat hij naar haar toe ging?
Of was dat nadat er een plaatje van Jeroen gepost was?
Het is ze wel gegund
Well, life can be a riot
Nee dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je wist dat zij chili aan het maken was, dus wist je dat hij naar haar toe ging?
Of was dat nadat er een plaatje van Jeroen gepost was?
Maar ik vond het een leuke woordgrap![]()
![]()
Gaan ze niet chillen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
En ik maar zeggen dat ze Netflix en CHILI gingen doen
Ah!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.
Maar ik vond het een leuke woordgrap![]()
![]()
Krijgen we weer een Fok! verkiezing dit jaar? Dan is de winnaar van roddelblad van het forum al bekent@ToT
Ze hebben het vast erg chillquote:Well, life can be a riot
Ik gaf alleen maar plaagstootjes!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Krijgen we weer een Fok! verkiezing dit jaar? Dan is de winnaar van roddelblad van het forum al bekent@:ToT
![]()
![]()
Ik zat hem nog te vertellen dat hij z'n haar nog netjes in een scheiding moest doen, mondspray gebruiken enz.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je gaf een rebus met alleen maar antwoorden![]()
![]()
Dat past niet bij kreequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat hem nog te vertellen dat hij z'n haar nog netjes in een scheiding moest doen, mondspray gebruiken enz.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb echt mijn mond gehouden hoorquote:![]()
![]()
![]()
hahahahaquote:
Well, life can be a riot
Godver wat zit ik mijn tijd te verdoen om op 1 scherm PSV te kijken, dramatisch.....Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Had jij die van jou al laten zien overigens?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Had jij die van jou al laten zien overigens?![]()
1 van hen is AmyLach met een schone bips![]()
Jawel, maar niet hierquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Had jij die van jou al laten zien overigens?
Dan hoop ik toch echts rechts benedenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 van hen is Amy
Well, life can be a riot
Donders!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 van hen is Amy![]()
![]()
Nein mann, iedereen weet toch wel dat ik geen blondine ben?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 van hen is Amy
En viesdik
En het zijn allemaal echt überAmerikaanse koppen!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nein mann, iedereen weet toch wel dat ik geen blondine ben?![]()
![]()
Daarom rechtsonder....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nein mann, iedereen weet toch wel dat ik geen blondine ben?Lach met een schone bips![]()
Zijn ze allemaal blond?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nein mann, iedereen weet toch wel dat ik geen blondine ben?![]()
Wel een punt ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
En het zijn allemaal echt überAmerikaanse koppen!Lach met een schone bips![]()
Ff plaatje zoeken van lekkere dames zonder tanden, moment.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
Waren de tandenbleekbehandelingen in de aanbieding of zo?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ff plaatje zoeken van lekkere dames zonder tanden, moment.Hallo!
![]()
De teckel is het bewijs!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:01 schreef Harrie het volgende:
Ik weet vandaag allemaal niet meer wat ik moet geloven nie![]()
![]()
Ahhh KPD!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde niet hier in dts![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ff plaatje zoeken van lekkere dames zonder tanden, moment.
Iedereen rent ineens naar KPD om borsten te zien. Gaat rustig avondje worden hierquote:
Niks mis met curvesquote:
Well, life can be a riot
Ik las eergisteren trouwens dat KPD verboden was!
Ging over een rechts-extremistische Duitse politieke partij!![]()
![]()
AfD minkukel....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:04 schreef ToT het volgende:
Ik las eergisteren trouwens dat KPD verboden was!
Ging over een rechts-extremistische Duitse politieke partij!Lach met een schone bips![]()
Apetite For Destruction?quote:
Well, life can be a riot
Ok, lekkerdik danquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee, vorige eeuw waren 2 rechts-extremistische en 1 links-extremistische politieke partij verboden, en nu wilden ze de AfD dus idd ook gaan verbieden.quote:![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, lekkerdik danNein, ik geloof niet dat ToT ooit iets zou doorsturen als dat niet gevraagd is. Maar bedoelde je fobo pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips![]()
Oh die jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nein, ik geloof niet dat ToT ooit iets zou doorsturen als dat niet gevraagd is. Maar bedoelde je fobo pic.![]()
![]()
Ow so...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, vorige eeuw waren 2 rechts-extremistische en 1 links-extremistische politieke partij verboden, en nu wilden ze de AfD dus idd ook gaan verbieden.Lach met een schone bips![]()
Oooh ja en daar hebben ooit meer foto's gestaan. Maar allemaal oude foto'squote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nein, ik geloof niet dat ToT ooit iets zou doorsturen als dat niet gevraagd is. Maar bedoelde je fobo pic.![]()
Haha nee, maar kan zijn dat ik ToT toestemming had gegeven toen ik jouw foto kreeg (wat idd met jouw toestemming was)Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee hoor, hij heeft mij niks gestuurdquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh ja en daar hebben ooit meer foto's gestaan. Maar allemaal oude foto's![]()
Haha nee, maar kan zijn dat ik ToT toestemming had gegeven toen ik jouw foto kreeg (wat idd met jouw toestemming was)
#Viesdikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit nu een mega zak bacon chips leeg te vreten hier.![]()
Ik zit te denken om nog wat te halen of ff pizza uit de vriezer te halen met extra kaas erop in de ovenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit nu een mega zak bacon chips leeg te vreten hier.
Jij bent superdun! Ik zag je gewicht wel hier. En ben jij niet iets van 2 meter ofzo?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Go for it!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zit te denken om nog wat te halen of ff pizza uit de vriezer te halen met extra kaas erop in de oven
Ik moet zo weer gana meuren; ik moet Mini-ToT om 8.00 al weer ophalen!![]()
![]()
2 meter breedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent superdun! Ik zag je gewicht wel hier. En ben jij niet iets van 2 meter ofzo?![]()
![]()
3quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent superdun! Ik zag je gewicht wel hier. En ben jij niet iets van 2 meter ofzo?Lach met een schone bips![]()
Truste maatje! Groeten aan je ex ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Go for it!
Ik moet zo weer gana meuren; ik moet Mini-ToT om 8.00 al weer ophalen!
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent superdun! Ik zag je gewicht wel hier. En ben jij niet iets van 2 meter ofzo?![]()
!!!
Hell no, ik was vroeger net iets onder de 1,80 maar het is pijnlijk te merken dat de krimp idd echt een dingetje is als je ouder wordt.
Mijn precieze gewicht weet ik niet, maar m'n buikje is wel meer en meer merkbaar. Ik had vandaag nog naar de sportzaal gewild, maar ben bezig geweest met klussen en bolken.![]()
![]()
Ik zit nu aan de crackers pindakaasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit nu een mega zak bacon chips leeg te vreten hier.VIESDIK
Well, life can be a riot
Whehe!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Truste maatje! Groeten aan je ex ook
Oh ik ga nog niet op stel en sprong weg hoor!![]()
![]()
Oh, krimpt alles, of zijn er ook dingen die relatief groter worden?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!!!
Hell no, ik was vroeger net iets onder de 1,80 maar het is pijnlijk te merken dat de krimp idd echt een dingetje is als je ouder wordt.
Mijn precieze gewicht weet ik niet, maar m'n buikje is wel meer en meer merkbaar. Ik had vandaag nog naar de sportzaal gewild, maar ben bezig geweest met klussen en bolken.
Heb wel eens gehoord dat je oren altijd doorgroeien
Owww. Wilde net haar pic posten als je weg was voor de liefhebbers aangezien jullie nu beide vrijgezel zijn. Doe het dan toch maar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Oh ik ga nog niet op stel en sprong weg hoor!
Die 40 kilo komt er zo weer bij!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de crackers pindakaasVIESDIK
![]()
![]()
![]()
Ja, m'n.....oren zijn groot ja!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, krimpt alles, of zijn er ook dingen die relatief groter worden?
Heb wel eens gehoord dat je oren altijd doorgroeien![]()
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat je oren altijd doorgroeienDe oren zijn het enige lichaamsdeel dat het hele leven doorgroeit.
Lekker. Eet ik ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de crackers pindakaasVIESDIK
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niet nu maar als ontbijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Whehehe m'n ex is echt wel fucking knap, maar lijkt in de verste verte niet op deze dame!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owww. Wilde net haar pic posten als je weg was voor de liefhebbers aangezien jullie nu beide vrijgezel zijn. Doe het dan toch maar.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote oren....quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oren groeien altijd door.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat je oren altijd doorgroeien
Dat dingen groeien is met gewichtsverlies wel zo, bepaalde dingen zijn/ogen langer. En ik zelf (al kan dat ook door m'n postuurverandering komen) oog ook langer.Well, life can be a riot
Die kunnen goed horen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote oren....![]()
Die hebben grote handen!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote oren....![]()
![]()
App eens een foto van haar dan gast. Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe m'n ex is echt wel fucking knap, maar lijkt in de verste verte niet op deze dame!Lach met een schone bips![]()
Ja echtquote:
Well, life can be a riot
Flink afdakje!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
35 cm zoals elke eckte FOK!ker, bradda!![]()
![]()
Die zijn vaak doofquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote oren....Well, life can be a riot
Spuit 11quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oostindisch doof, zoals elke man![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oostindisch doof, zoals elke manLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze kunnen naar Friesland varen zonder zeilen op hun boot!![]()
![]()
Whatsapp vind ik kut met peren, ik kijk wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
App eens een foto van haar dan gast. Ben wel benieuwd.![]()
![]()
Ja dat heeft ToT welquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat was eigenlijk wat ik bedoelde
Dus ik verwacht dat @:ToT een goed luisterend oor heeft![]()
![]()
Had m'n ex een handje van. Die praatte vaak half mompelend en dan zei ik "wat zeg je?" en dan was het "je word echt doof schat, volgens mij zitten je oren ook vol met prut" nou. Oren uitlaten spuiten, niks. Gehoortest gedaan, gewoon goed voor iemand van mijn leeftijd. Maar nee, het lag niet aan haar want zij praatte niet mompelendquote:
Well, life can be a riot
En dan hun zware zak als anker gebruikenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze kunnen naar Friesland varen zonder zeilen op hun boot!![]()
![]()
Herht?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Onderschat nooit de kracht van herht
Kleine dartelende hertjes?
Bambi kan hard schoppen jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Herht?
Kleine dartelende hertjes?Well, life can be a riot
Lang over deze reactie gedaan? Had m al heel lang aangepastquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Herht?
Kleine dartelende hertjes?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oostindisch doof, zoals elke man
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja hoor. Het kostte teveel tijd om de smiley te zoeken.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik doe overal lang over, dacht dat je dat inmiddels wel weet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lang over deze reactie gedaan? Had m al heel lang aangepast
En ja, ik herken je reactie
Hihiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe overal lang over, dacht dat je dat inmiddels wel weet.
En ja, ik herken je reactie![]()
![]()
Jij mag in mijn teamquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor. Het kostte teveel tijd om de smiley te zoeken.
En voor iemand die veelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Deze is beter voor een qua mening neutraal ingesteld persoon.
[ link | afbeelding ]drinkt
![]()
![]()
In sommige gevallen is ergens lang over doen helemaal niet zo ergquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe overal lang over, dacht dat je dat inmiddels wel weet.
En ja, ik herken je reactie
Well, life can be a riot
quote:![]()
Omdat ik beweer niet Oostindisch doof te zijn?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ToT Genot!quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee langzaamquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Omdat ik beweer niet Oostindisch doof te zijn?![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in een chipjequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit komt nooit goed hequote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in een chipje![]()
![]()
Ik langzaam? Whuuut?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Van je betaalpas? Dan kan je met je buik contactloos betalenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in een chipje
Uw ADH vitamine Worst
quote:quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor. Het kostte teveel tijd om de smiley te zoeken.![]()
Er is echt wat met je strotklepje aan de hand he!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in een chipje![]()
![]()
O jawel. Met jou? Heb je je verjaardagscadeau al in zijn geheel opgedronken?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, omdat jij ook lekker langzaam bentquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Omdat ik beweer niet Oostindisch doof te zijn?
Op de Tabac na wel, ja!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O jawel. Met jou? Heb je je verjaardagscadeau al in zijn geheel opgedronken?
Ik heb hier nog 2 biertjes van mezelf liggen die ik nog had kunnen uitdelen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van je betaalpas? Dan kan je met je buik contactloos betalen
Moet ik op mijn tenen staan en met mijn dikke pens voor de pinautomaat bij de kassa gaan staan?
Dat zal er raar uitzien...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo fijn dat jij altijd voor mij antwoordt!quote:
Jajaja, omdat ik te langzaam ben, ik weet het
Ja we moesten wel erg lang wachten dit keerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo fijn dat jij altijd voor mij antwoordt!
Jajaja, omdat ik te langzaam ben, ik weet het![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van je betaalpas? Dan kan je met je buik contactloos betalen
Ben nooit echt een fan van ipa biertjes geweest, maar deze waren echt prima, met name die eerste!quote:![]()
![]()
Dan ben jij de teamcaptain!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar ik ben toch kapitein slow?
Is het vanaf nu ons team
Ik zat even vast in DMquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja we moesten wel erg lang wachten dit keer
De eersten zullen dus niet de laatsten zijn!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben nooit echt een fan van ipa biertjes geweest, maar deze waren echt prima, met name die eerste!![]()
![]()
Ah gelukkig. Ja jij houdt meer van donker en zwaar bier, had ik begrepen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben nooit echt een fan van ipa biertjes geweest, maar deze waren echt prima, met name die eerste!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
I'm in!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan ben jij de teamcaptain!
Is het vanaf nu ons teamLach met een schone bips![]()
Japanse IPA's zijn serieus meesterlijk. Hoewel ik normaal alleen van pils hou.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben nooit echt een fan van ipa biertjes geweest, maar deze waren echt prima, met name die eerste!Lach met een schone bips![]()
ToT staat toch voor Triple of Tippel of heb ik dat verkeerd gezien ergensquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben nooit echt een fan van ipa biertjes geweest, maar deze waren echt prima, met name die eerste!![]()
Klopt, wat zoetiger en voller. Liefst ook wat rokerig en/of kruidig.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Ja jij houdt meer van donker en zwaar bier, had ik begrepen.
Maar voor de verandering was dit echt wel goed!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
ToT staat toch voor Triple of Tippel of heb ik dat verkeerd gezien ergens![]()
![]()
![]()
Ben van beide geen fanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Japanse IPA's zijn serieus meesterlijk. Hoewel ik normaal alleen van pils hou.![]()
![]()
Met lylt aan het roer
draaien we iedereen een loer
En dat interesseert ons geen moerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Tippelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
ToT staat toch voor Triple of Tippel of heb ik dat verkeerd gezien ergensWell, life can be a riot
En daarom bestellen we een hoerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Met lylt aan het roer
draaien we iedereen een loer
En dat interesseert ons geen moer![]()
![]()
Dat weet iedereen toch, jij bent een echte muff diver en geniet daarvan en de vrouw nog meer. Jij bent de pleasure squad.quote:Lach met een schone bips![]()
Rokerig bier?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, wat zoetiger en voller. Liefst ook wat rokerig en/of kruidig.
Maar voor de verandering was dit echt wel goed!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Iemand moet het doen tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat weet iedereen toch, jij bent een echte muff diver en geniet daarvan en de vrouw nog meer. Jij bent de pleasure squad.![]()
![]()
Hahaha ik noemde mezelf dame, het moet niet gekker worden
Bij jou kan dat welquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Hahaha ik noemde mezelf dame, het moet niet gekker worden![]()
![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 11-01-2025 22:45:53 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij mag datquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Hahaha ik noemde mezelf dame, het moet niet gekker wordenWell, life can be a riot
Pffff heb vannacht echt teringgoed geslapen en ben dus nog lang niet moe, maar ik moet er morgen weer relatief op tijd uit, dus ik ga u allen weer verlaten.Prettige voortplanting!
![]()
Oke, ik ken het niet, maar genoteerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.biernet.nl/bier/merken/gulzige-gans-rook-in-de-kachel
Bijvoorbeeld.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Truste gozertquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:43 schreef ToT het volgende:
Pffff heb vannacht echt teringgoed geslapen en ben dus nog lang niet moe, maar ik moet er morgen weer relatief op tijd uit, dus ik ga u allen weer verlaten.Prettige voortplanting!
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:43 schreef ToT het volgende:
Geen probleem.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Hahaha ik noemde mezelf dame, het moet niet gekker worden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Bij Justin reken je in minuten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat wilde ik horen!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij Justin reken je in minuten.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nou, voor Amy...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: