SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 11-01-2025 19:16:55 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Team Spuit 11
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oke.
En nu met context zodat we ook een beetje begrijpen waar we naar kijken en wat je er doet?Zie mijn opmerking in m'n post ervoor dat ze veenhuizen weer in gebruik moeten nemen (om de xr rebellen vast te zetten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gevangenismuseum?wprov=sfla1Ik zag net dat Dotteke al duiding gaf aan mijn dump.quote:Hoewel de geschiedenis van Veenhuizen teruggaat tot 1381 is het bekend geworden als gevangenisdorp sinds de bouw van drie grote gestichten voor wezen, bedelaars en landlopers. Initiatiefnemer in 1823 was de Maatschappij van Weldadigheid. Was dit oorspronkelijk gebaseerd op vrijwillige deelname, allengs veranderde dit in een verplichting en later - na de overname in 1859 door de rijksoverheid - in straf. Nog steeds zijn in Veenhuizen drie gevangenissen in gebruik.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Spuit elfquote:
Ik krijg nu visioenen van Peter pan en Tinkerbell
Weet niet of dat zo'n goed idee is
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Geen idee wat voor visioenen je krijgtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Spuit elf
Ik krijg nu visioenen van Peter pan en Tinkerbell
Weet niet of dat zo'n goed idee isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
In de boomquote:
Zoveel setjes zijn er toch niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:12 schreef Shii het volgende:
Ik kan het niet meer volgen met de setjes, daarom mijn opmerking dat ik blijkbaar achter loop.quote:![]()
![]()
Jij weetquote:
Jij ook welkom bij team Spuit11 dan!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:12 schreef Shii het volgende:
Ik kan het niet meer volgen met de setjes, daarom mijn opmerking dat ik blijkbaar achter loop.
Maar dit is misschien wel een echt setje
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij ook welkom bij team Spuit11 dan!
Maar dit is misschien wel een echt setje![]()
![]()
goh knippedere met mijn ogen en iemand uitleggen hoe de kwinten cirkel (muziek) werkt. hahaha ik snap trouwens dat dat in het begin lastig is te begrijpen
maar ok
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: