Ze timmeren echt tering hard aan de weg die lui. Heb niet eens zoveel behoefte om die nieuwe class te proberen, ben pas net bezig met T2 endgame maar holy shit wat weer een shitload aan QoL-updates en nieuwe features weer.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:54 schreef over_hedge het volgende:
Voor path of exile spelers: https://store.steampowere(...)040610590814?l=dutch
grote update
Ja eens. Ik zelf ga die nieuwe class ook niet doen. Ik wacht op nieuwe acts voor ik weer ga spelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ze timmeren echt tering hard aan de weg die lui. Heb niet eens zoveel behoefte om die nieuwe class te proberen, ben pas net bezig met T2 endgame maar holy shit wat weer een shitload aan QoL-updates en nieuwe features weer.
je bent wel niet helemaal wijs als je full price alles kooptquote:Op donderdag 3 april 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Toch is dat wel een goed verdienmodel al die DLC's.
Zeker bij een game als American Truck Simulator.
Je brengt er gewoon een stuk of 40 uit a 10 a 12 euro per stuk
Ik heb ze er eigenlijk nog nooit niet bijgekocht als ik een game heel leuk vind.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Beetje zoals bij de games van Paradox Interactive.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Zeker bij een game als American Truck Simulator.
Je brengt er gewoon een stuk of 40 uit a 10 a 12 euro per stuk
Hebben ze trouwens City Skylines II ondertussen gefixt? of is het nog steeds meh qua spelervaring en performance?quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje zoals bij de games van Paradox Interactive.
Bij meteen kopen is het al niet full price,quote:Op donderdag 3 april 2025 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent wel niet helemaal wijs als je full price alles koopt
Same!quote:Op woensdag 9 april 2025 15:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oeh, die is vandaag dus uitgebracht zie ik. Toch wel goede herinneringen aan het origineel
Partizans 1941 gespeeld?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:44 schreef RaXz het volgende:
Fijn om een nieuwe Commando's game te zien, dat soort spellen zijn weer helemaal in de opkomst. Ik kon er zelf nooit echt goed inkomen omdat het realtime is, ik was meer van de Jagged Alliance. Ik speelde wel Hidden & Dangerous, dat is een soortgelijk spel maar dan first en third person.
quote:Op woensdag 16 april 2025 00:22 schreef 2dope het volgende:
Damn, Wayne June overleden. Was m'n favoriete VAToekomstige DD2 updates zullen niet hetzelfde zijn
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Ja, best wel mee vermaakt. Alleen niet super ver gekomen omdat ik hem op de PS5 speelde en de performance is daar echt bedroevend. Ik ga hem nog wel een keer op Steam kopen.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand 'Stranded: Alien Dawn' gespeeld?
Ik ben pas begonnen, grappig spel wel
jep...quote:Op donderdag 17 april 2025 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand 'Stranded: Alien Dawn' gespeeld?
Ik ben pas begonnen, grappig spel wel
Die keten moeten ze echt opheffenquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:05 schreef mschol het volgende:
https://limitedrungames.c(...)riant=44419379167285
$666.66
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |