Ga ik ook weer eens checken. Ik speelde hem toen hij net uit kwam, vond hem toen wel een klein beetje beperkt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef RaXz het volgende:
In plaats van Civilization 7 heb ik de complete versie van Old World gekocht. Het is een kruising tussen Civilization en Crusader Kings gemaakt door de lead designer van Civilization 4, dat is mijn favoriete civ game.
Bekijk deze YouTube-video
Nieuw trailertje getoond bij FGS. VA van Shadowheart uit BG3 is nicequote:Op maandag 17 maart 2025 10:34 schreef PirE het volgende:
De preview van Clair Obscur: Expedition 33 zag er tof uit. Stond al op mijn lijst maar heb hem wat hoger gezet.
En voor de afwisseling Mass Effect: Legendary geïnstalleerd voor de jaarlijkse playthrough. Deze keer met een hoop mods, Legion early enzo zorgt ervoor dat het toch een beetje fris is met een aantal dialogen die nieuw zijn voor mij.
Playthrough is verre van perfect (te vaak gedaan). Heb Jacob als romance gedaan. Ik heb hem weggestuurd toen hij voor de romance scene kwam. Daarna heb ik hem de vents ingestuurd (anders overleefd hij 3). Garrus heeft het ook niet gered (wil weleens weten hoe ME3 is zonder Garrus).
Ik heb er zelf geen 1. Dus doe met de info wat je wiltquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:47 schreef The_Substitute het volgende:
Voor diegenen die er een hebben..
Wat is jullie ervaring met de Steamdeck? Welke versie, LCD of OLED? Kwaliteit van speelgemak, verbinding, etc?
Idem. Hoor er weinig klachten over.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen 1. Dus doe met de info wat je wiltMaar op meerdere discords waar ik zit. Is vrijwel iedereen die er 1tje heeft super positief. Hoor er echt niks dan lof over
Normale deck instapmodel, van een grotere ssd voorzien. Ik gebruik hem de laatste tijd voornamelijk icm de dock op de tv bij mijn partner. Desalniettemin vond ik het vervelend toen de OLED-versie geïntroduceerd werd. want die had ik waarschijnlijk gekocht.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:47 schreef The_Substitute het volgende:
Voor diegenen die er een hebben..
Wat is jullie ervaring met de Steamdeck? Welke versie, LCD of OLED? Kwaliteit van speelgemak, verbinding, etc?
Ze timmeren echt tering hard aan de weg die lui. Heb niet eens zoveel behoefte om die nieuwe class te proberen, ben pas net bezig met T2 endgame maar holy shit wat weer een shitload aan QoL-updates en nieuwe features weer.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:54 schreef over_hedge het volgende:
Voor path of exile spelers: https://store.steampowere(...)040610590814?l=dutch
grote update
Ja eens. Ik zelf ga die nieuwe class ook niet doen. Ik wacht op nieuwe acts voor ik weer ga spelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ze timmeren echt tering hard aan de weg die lui. Heb niet eens zoveel behoefte om die nieuwe class te proberen, ben pas net bezig met T2 endgame maar holy shit wat weer een shitload aan QoL-updates en nieuwe features weer.
je bent wel niet helemaal wijs als je full price alles kooptquote:Op donderdag 3 april 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Toch is dat wel een goed verdienmodel al die DLC's.
Zeker bij een game als American Truck Simulator.
Je brengt er gewoon een stuk of 40 uit a 10 a 12 euro per stuk
Ik heb ze er eigenlijk nog nooit niet bijgekocht als ik een game heel leuk vind.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Beetje zoals bij de games van Paradox Interactive.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Zeker bij een game als American Truck Simulator.
Je brengt er gewoon een stuk of 40 uit a 10 a 12 euro per stuk
Hebben ze trouwens City Skylines II ondertussen gefixt? of is het nog steeds meh qua spelervaring en performance?quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje zoals bij de games van Paradox Interactive.
Bij meteen kopen is het al niet full price,quote:Op donderdag 3 april 2025 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent wel niet helemaal wijs als je full price alles koopt
Same!quote:Op woensdag 9 april 2025 15:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oeh, die is vandaag dus uitgebracht zie ik. Toch wel goede herinneringen aan het origineel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |