Partizans 1941 gespeeld?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:44 schreef RaXz het volgende:
Fijn om een nieuwe Commando's game te zien, dat soort spellen zijn weer helemaal in de opkomst. Ik kon er zelf nooit echt goed inkomen omdat het realtime is, ik was meer van de Jagged Alliance. Ik speelde wel Hidden & Dangerous, dat is een soortgelijk spel maar dan first en third person.
quote:Op woensdag 16 april 2025 00:22 schreef 2dope het volgende:
Damn, Wayne June overleden. Was m'n favoriete VAToekomstige DD2 updates zullen niet hetzelfde zijn
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Ja, best wel mee vermaakt. Alleen niet super ver gekomen omdat ik hem op de PS5 speelde en de performance is daar echt bedroevend. Ik ga hem nog wel een keer op Steam kopen.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand 'Stranded: Alien Dawn' gespeeld?
Ik ben pas begonnen, grappig spel wel
jep...quote:Op donderdag 17 april 2025 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand 'Stranded: Alien Dawn' gespeeld?
Ik ben pas begonnen, grappig spel wel
Die keten moeten ze echt opheffenquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:05 schreef mschol het volgende:
https://limitedrungames.c(...)riant=44419379167285
$666.66
dat is overdreven.quote:
Die staat op mijn verlanglijstjequote:Op donderdag 17 april 2025 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
Tempest Rising is ook uitgekomen vandaag, nieuwe RTS ala C&C
Dit is het type ripoff waarvoor ze naar de hel mogen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 06:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is overdreven.
ik vind dat er best aan de vraag van fysieke releases mag worden voldaan, hier mag/moet ook een iets hoger prijskaartje aan hangen, maar deze is wel absurd hoog geprijsd
ze hebben inderdaad een backlog gehad maar momenteel is het een maandje of 9 na einde preorder en dan worden mn games wel geshipped hoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is het type ripoff waarvoor ze naar de hel mogen.
Trouwens, ben je ook oo de hoogte van de vele andere problemen rond LimitedRunGames?
Games die na 2 jaar nog steeds niet geshipped zijn enzo?
Nee, fuck die club man.
Dan heb je denk ik geluk, zag op Twitter continue berichten van mensen die al een jaar op hun game wachten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben inderdaad een backlog gehad maar momenteel is het een maandje of 9 na einde preorder en dan worden mn games wel geshipped hoor
Bekijk deze YouTube-videoquote:Over $125 for a limited edition copy of Far Cry 3 - Blood Dragon on PC that doesn’t even contain the game on a disk, but via a one-use Steam download card
de schaarste is er sowieso, dat is echt een drogredenquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik geluk, zag op Twitter continue berichten van mensen die al een jaar op hun game wachten.
Kunstmatige schaarste creeren..
Op internet vind je sowieso alle klagers en zelden de mensen waar het wel bij goed gaat, dus dat beeld loopt sowieso scheefquote:Nee dit zijn gewoon naaiers imo. Naast alle schandalen en problemen is het gewoon geen goed bedrijf. Alles voor de winst!
[ afbeelding ]
[ x ]
[..]
Ik heb het niet allemaal gekeken en ook niet alles opgezocht want ik moet nog ff eten en douchen maar komop er is zoveel te klagen te vinden over dit bedrijf. Van waardeloze customer service tot 1+ jaar wachten op je bestelling.
alles is matig als je internet gaat afzoeken naar matige reviewsquote:Mja ik kan eindeloos zoeken en dingen over LRG hier posten dat het gewoon echt een extreem matige kutclub is, maar als mensen er willen blijven bestellen doe je ding.
Ben benieuwd. Was toevallig net weer een potje long war aan het spelen.quote:Op maandag 21 april 2025 01:08 schreef 2dope het volgende:
XCOM Star Wars. Respawn + oude Firaxis devs. Interesse gewekt.
Ja blifjt een dikke game, mede dankzij mods. Eerste indruk van Zero Company is in ieder geval goed. Nu ben ik niet per se enorm fan van Star Wars maar vind het wel een tof universum - character design lijkt wel snor te zitten. Enkele passages uit de gesprekken tussen PC Gamer en Bit Reactor:quote:Op maandag 21 april 2025 08:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Was toevallig net weer een potje long war aan het spelen.
Maarja 2026 pasquote:XCOM isn't just about directing your soldiers around a battlefield, but being invested in their emergent little stories. Caring who succeeds and who fails, and risking something when you send them out into the firing line.
If anything, Zero Company seems ready to take that idea even further. Soldiers you create can be customised to the class and appearance you want, but appropriately for Star Wars you can also choose their species. Then the game also has authored characters—the crew seen in the trailer and art—who turn up already armed with personalities, backstories, and roles in the story. But not only will they have a degree of customisation too, they're not exempt from permadeath, and if they are lost in some Outer Rim skirmish, that will actually affect how elements of the story play out.
Set during the Clone Wars, Zero Company follows essentially the Star Wars equivalent of a black ops team, making surgical strikes into enemy territory. It's definitely a darker, more serious tone than you might expect from a Star Wars game—more Rogue One than A New Hope, and certainly not a million miles away from XCOM's grim sci-fi narrative.
For Star Wars fans, there are deep cuts right out of the gate. The crew of premade characters includes a Tognath Jedi (remember that guy with the tubes from Rogue One? One of them), and there's an Umbaran in full battle armour, as last seen in one of The Clone Wars' most beloved story arcs. You can even recruit astromechs to your team.
The trailer's brief combat footage shows off battle droid enemies, including B1s and B2s—that part's certainly not surprising, though I continue to think that those are the perfect choice of bad guy for any Star Wars videogame.
The XCOM-lover in me hears about permadeath and customisation, and sees that clean combat UI and polished action, and feels like a proper successor could be looming. And the Star Wars nerd in me sees a genuinely fresh take on an iconic point in the timeline, with the kind of pulls that point to an interest in the wider texture of the setting, not just snagging people's attention with obvious and overused touchstones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |