Als dat zou kunnen was je kerngezondquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:50 schreef NoCigar het volgende:
Ik probeerde vanmiddag in Stalker 2 bloemen te plukken om daar later een potion van te brouwen.
Het lijkt nauwelijks meer op POE.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:09 schreef ems. het volgende:
et is meer gewoon een first person Pillars of Eternity
PoE was inderdaad niet first person. Veilguard was ook gewoon dragon age. Maar dan wel kut. Maargoed, dragon age was eigenlijk na deel 1 nooit meer dragon age.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Het lijkt nauwelijks meer op POE.
Zelfde als dat Dragon age Veilguard geen Dragon age meer is.
Al uitgespeeld? Ik heb 't gisteren weer ff opgestart en zat er meteen wel weer goed in, de actie werkt gewoon érg lekker. Het verhaal interesseert me alleen geen reet... Dus ook al die extreem lange dialogen en walls-of-text bij items skip ik, om maar weer zo snel mogelijk te kunnen mattenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:24 schreef ems. het volgende:
Vreemd genoeg na al het geweld met releases als Civ 7 en KC:D2 vind ik Avowed vooralsnog veruit eruit springen als het "leukst". Leuke rpg, leuke combat, leuk verhaal. Ziet er goed uit en werkt gewoon. Pareltje weer van Obsidian.
Die is nog niet uit. Dan speel ik het niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:12 schreef over_hedge het volgende:
Hier eigenlijk nog hades 2 spelers?
Ik wacht op de 1.0quote:Op maandag 24 februari 2025 15:12 schreef over_hedge het volgende:
Nee, geen tijd meer gehad sindsdien. De tijd die ik heb om te gamen is af en toe tussendoor een potje Rocket League of Delta Forcequote:Op maandag 24 februari 2025 15:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Al uitgespeeld? Ik heb 't gisteren weer ff opgestart en zat er meteen wel weer goed in, de actie werkt gewoon érg lekker. Het verhaal interesseert me alleen geen reet... Dus ook al die extreem lange dialogen en walls-of-text bij items skip ik, om maar weer zo snel mogelijk te kunnen matten
Ik was gestopt toen ik zag dat ik de hoogste kwaliteit wapens/armor kon unlocken, dat gaf me ook een beetje het idee dat ik main quest-wise het einde wel naderde. Ga het nog wel ff uitspelen denk ik, maar een tweede playthrough hoeft van mij niet. Terwijl het daar wel geschikt voor is als je de story een beetje digt want er is ontzettend veel branching heb ik het idee
Toen de ea uitkwam best wat gespeeldquote:Op maandag 24 februari 2025 15:12 schreef over_hedge het volgende:
Tijd om terug te gaan dan. Dan mis je watquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Toen de ea uitkwam best wat gespeeld
Nu al een tijdje niet meer
https://store.steampowered.com/app/1857090/Norland/ deze gekocht. Morgen eens proberen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de geïnteresseerden het is weer begonnen.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |