SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel iets van vis liggenKom er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Maar misschien heb ik het wel nodigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, maar ik denk altijd waarom iets slikken wat niet nodig is?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vaak geen zin om het te pakkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je moeite hebt met nuttigen van fruit kan je het altijd klaarmaken als smoothie of door je kwark heen gooien in de ochtend.
Ik maak af en toe een smoothie, heerlijk.
Had vandaag wel weer sinaasappelsap en na de lunch een banaan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb ook een banaanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vaak geen zin om het te pakken
Had vandaag wel weer sinaasappelsap en na de lunch een banaan![]()
Ach toto69quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:27 schreef Grotetijd het volgende:
That reminds me. Over die Mtoto gesproken
Hoe is het met @:toto69?!![]()
Maar die postte hier toch nooit?![]()
Verse sinaasappelsap?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vaak geen zin om het te pakken
Had vandaag wel weer sinaasappelsap en na de lunch een banaan
Jammer dat er zoveel suiker in zit
Well, life can be a riot
Nee volgens mij niet. Was vooral een KLBer, maar vraag mij af hoe het daar mee is. Was best een geinige ventquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ach toto69![]()
Maar die postte hier toch nooit?Well, life can be a riot
Well, life can be a riot
Drinkt dat wel bijna elke dag een klein glaasjequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Verse sinaasappelsap?
Jammer dat er zoveel suiker in zit
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Weer lees je niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:28 schreef kree het volgende:
[..]
moeten ze maar neit posten. als ze niet dood is? naja laat gaan. hoop dat ze het red dan.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
Zijn er mensen hier die b12 slikken of vitamine D
Heb nog wel twee potjes van in huis, en ik twijfel om daar toch weer mee te gaan beginnen, laatste dagen best moe en ik slaap wel goedSowieso als je B12 tekort wil laten bepalen: NOG GEEN B12 nemen (let ook op met zuivel- en vleesvervangers en Energy Drinks waar het aan toegevoegd is.) Minstens 3 liefst 6 maanden zonder suppletie doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vitamini D, maar die krijg ik op recept
Je kan ook even een bloedonderzoek aan vragen of je een D of B12 tekortt hebt
En dan ook nog meerdere soorten bloedwaarden bepalen, want je wil niet alleen weten hoeveel B12 in je bloed zit.
Je moet ook weten hoeveel B12 er in je cellen zit en dat is een indirecte bepaling adhv andere stoffen.
Ik zal wel even wat kopieren, als je er interesse in hebt?
Via PM of zo. @Lovely
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 11-01-2025 18:14:32 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Vitamine D is er de laatste tijd via zonlicht niet zoveel. Ik weet niet of je genoeg uit voeding haalt:quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar misschien heb ik het wel nodig
https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vitamine-d.aspx![]()
Laat maar - discussie erover is al geweestquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Geen idee, you tell mequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom moet het gelijk allemaal weer seksueel gemaakt worden?quote:quote:quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zal jouw poesje eens aai... Oh wacht ik sliepquote:quote:Op zondag 5 januari 2025 19:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
We kunnen eerst nog wel even rollebollen?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb ik voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was je lekker je beef aan het jerken ja?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: