nee johquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat er nou niemand niet gelooft dat Nele 'maar' 28 jaar zou zijn. Ik gok zelf ergens tussen de 35 en 40
Ik was met foto's bezigquote:
Jij spreekt al vloeiend oostenrijksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze kan niet haar kiendjes missen...
Ja maar het duurde wat langquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:39 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik was met foto's bezig
[ afbeelding ]
Oh natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:40 schreef KinKiJan het volgende:
Axel en Linda over de kluis, Axel weet dat Linda daar toegang toe heeft en wat daar te koop is.
Je lijkt Elsa welquote:
Doe dan wat minder make-up ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien dus traantjes omdat ze vindt dat ze zo vaak als stereotype wordt gezien (blond, blauwe ogen, miss verkiezingen).
Ze is ergens wel blij dat ze haar koffer nog niet heeft, want dat versterkt wellicht het stereotype, maar ze is meer dan dat.
Keanu beaamt dit. Geldt voor hem ook.
Hoe oud dan?quote:
Nele? 28quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe oud dan?
Ik gok haar net iets jonger dan Linda
Dan leef ik zeker in een andere wereld Ik ervaar dat helemaal niet zo in mijn omgevingquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
Echt iedereen heeft vooroordelen en weinig mensen kijken verder dan hun neus lang is. Of je nu miss belgie bent of zo. De meeste mensen tonen geen 'echte' interesse. Zeker niet als je 'maar' een kennis bent van iemand of zo.
Dus heel vervelend voor Jolien, maar welkom in de echte wereld.
Dat zei ze wel toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leeftijd stond niet op de bladen, dus dit zal idd haar echte leeftijd zijn.
Nee dat is haar fake identiteit. Remi is ook jonger dan 30quote:
Bij Remi stond het in z'n tekst, bij haar (volgens mij) niet. In ieder geval niet op de bladen die wij via insta zagen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zei ze wel toch?
Maar ze zal vast een andere leeftijd hebben , heeft Remi ook
Ik schat haar ouder dan 30quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee dat is haar fake identiteit. Remi is ook jonger dan 30
Ik geloof niets van wat hij zegtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
Als Jeffrey nog maar 70 kg weegt gaat hij het huis uit
dat zei hij gisteren ook, en nu is ineens die weegschaal weg. Toevalll?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
Als Jeffrey nog maar 70 kg weegt gaat hij het huis uit
ja om dat zij denk ze zien haar als de profil-blondiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Staat hierboven al beschreven
Geloof er ook niks van.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof er ook niks van.
En las hier dat de weegschaal weg is, makkelijk om zoiets dan te zeggen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zei hij gisteren ook, en nu is ineens die weegschaal weg. Toevalll?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat zij denk ze zien haar als de profil-blondie
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leeftijd stond niet op de bladen, dus dit zal idd haar echte leeftijd zijn.
Werkt bij de bankquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:48 schreef Droopie het volgende:
Wat heeft Joline eigenlijk als achtergrond, wat doet ze voor werk/ opleiding?
Werkt bij een bankquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:48 schreef Droopie het volgende:
Goed dat die weegschaal weg is, zeker met iemand met een eetstoornis in huis.quote:
Uiteindelijk ben je ook zelf verantwoordelijk voor het beeld dat je weer geeftquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
Echt iedereen heeft vooroordelen en weinig mensen kijken verder dan hun neus lang is. Of je nu miss belgie bent of zo. De meeste mensen tonen geen 'echte' interesse. Zeker niet als je 'maar' een kennis bent van iemand of zo.
Dus heel vervelend voor Jolien, maar welkom in de echte wereld.
bankierquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:48 schreef Droopie het volgende:
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Goed dat die weegschaal weg is, zeker met iemand met een eetstoornis in huis.
Precies, ze trekt er alle aandacht mee. Dan ook niet mauwenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je ook zelf verantwoordelijk voor het beeld dat je weer geeft
Haar insta bijvoorbeeld is enkel knap snoetje
Dat is het verneukeratieve aan al die socials. Mensen willen een bepaald beeld van zichzelf neerzetten, wat ze vaak niet zijn, en in zo'n reality show val je dan sowieso door de mand.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je ook zelf verantwoordelijk voor het beeld dat je weer geeft
Haar insta bijvoorbeeld is enkel knap snoetje
zekerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
In belgie kan dat ook gewoon achter de kas zijn. Maar tnx
Dat laatste stukje ben ik het mee eens, prima jongen maar idd heel berekenend en ik weet niet of ik dat altijd een leuke eigenschap vind. Voor nu prima maar hij moet wel uitkijken denk ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:50 schreef zodeju het volgende:
Langzaam maar zeker krijg ik wat voorkeur....en dat is Matt en Jeff.....Matt om zijn leuke smoeltje en geen aandachtstrekker. Jeffrey omdat hij best berekend is misschien en anders een super lief jong.....(wat ik eigenlijk naar waar hij vandaan komt niet vreemd vindt)
Zou ik echt kut vindenquote:
Dus is het een eigen keus en moet ze nu niet zitten sippenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is het verneukeratieve aan al die socials. Mensen willen een bepaald beeld van zichzelf neerzetten, wat ze vaak niet zijn, en in zo'n reality show val je dan sowieso door de mand.
vind ik ook wat een gemiepquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus is het een eigen keus en moet ze nu niet zitten sippen
Ik wil dat wel meemakenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:53 schreef greysbones het volgende:
Als Jolien wordt genomineerd wordt dat denk ik geen feestje
Het zegt meer over haar dan over degene die het compliment gafquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind ik ook wat een gemiep
ze zit met de complimenten.. iedereen kreeg zo'n mooie complimenten
Ja.. maar zo ziet zij het nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zegt meer over haar dan over degene die het compliment gaf
Haha daarom vind ik die namen op de kleding wel makkelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:54 schreef ledn81 het volgende:
Niet fluisteren dinges![]()
ben even die namen kwijt van al die nieuwen
It's all in the game.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:55 schreef greysbones het volgende:
Dames met traantjes
Kunnen goed manipuleren
Remiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh uhm hoe heet die nieuwe ? die enerlaatste nieuwe
Ik zie zijn naam nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Haha daarom vind ik die namen op de kleding wel makkelijk
Remiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh uhm hoe heet die nieuwe ? die enerlaatste nieuwe
Nou ja ik snapte haar wel , iedereen gaf een compliment over de persoon en Jeff over de brilquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:55 schreef greysbones het volgende:
Dames met traantjes
Kunnen goed manipuleren
Weer een dramalamaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
Lenie zei bij die complimenten ronde zelfs: Ik ken je amper jolien, want heb nog niet echt met je gepraat maar ... en toen kwamen er een paar complimenten.
Dus echt hou op.
Of was ze miss drama?
Vooral omdat Jeff haar beter zou moeten kennen dan de rest, ze hebben zoveel samen gekletst.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja ik snapte haar wel , iedereen gaf een compliment over de persoon en Jeff over de bril
Dat vind ik ook wat makkelijk
maar moet je daar 24u later dan nog over miepen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja ik snapte haar wel , iedereen gaf een compliment over de persoon en Jeff over de bril
Ze was er net.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Neuh ... Jolien jankt op stream 2quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:56 schreef mario390 het volgende:
twitch zeigt stream 2 en soms wisselt
belgie nu donker,misschien om dat jolien huilt
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vooral omdat Jeff haar beter zou moeten kennen dat de rest, ze hebben zoveel samen gekletst.
En dat snap ik wel , maar dat bedoelde ik ook met Jeff de player , want hij doet dat om afstand te houden maar hij speelt wel degelijk met haarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vooral omdat Jeff haar beter zou moeten kennen dat de rest, ze hebben zoveel samen gekletst.
Hij legt aan Mattheus uit wat tactisch stemmen is nadat die aan hem had gevraagd hoe stem je tactisch.quote:
Ijzersterke zet van BBquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:57 schreef Droopie het volgende:
Leuk he, alles naar basic en zelfde kleding en ze kunnen zichzelf slecht profileren.
ja belgie werd wel meer hun mensen zeigenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Neuh ... Jolien jankt op stream 2
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Hij legt aan Mattheus uit wat tactisch stemmen is nadat die aan hem had gevraagd hoe stem je tactisch.
Gisteravond nog , maar toen deed hij ook raarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft jolien met jeff zelf gepraat?
Ik vind dit echt gemekker en zieltjes winnenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, Jeff is een man, botte hork soms
haha.. dat ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dit echt gemekker en zieltjes winnen
Heel lang in bed, ging ze ook iedere keer proberen fysiek contact te zoeken met haar handje naar zijn hand.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft jolien met jeff zelf gepraat?
oja in de wc toch? hij vond dat allemaal maar wat overdreven toch? Of waren ze later nog gaan praten?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteravond nog , maar toen deed hij ook raar
Oh my kotquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Zelfs mensen de worldfamous zijn, die hebben ook gewoon een hart.
Iedereen vraagt naar iemands verleden , relaties, ook aan Jolien , gisteren vroeg zij aan Jeff of hij een relatie heeft en daar deed hij raar over , vage antwoorden , terwijl zij niets raars aan hem vroeg.quote:
ah dus ze heeft een blauwtje gelopen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heel lang in bed, ging ze ook iedere keer proberen fysiek contact te zoeken met haar handje naar zijn hand.
Kwam niet echt reactie op
Sorry wat een gezeverquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:00 schreef ledn81 het volgende:
Keanu : "zelfs de mensen die wereldfamous zijn hebben ook gewoon een hart"
Nou zeg wat een jankerds.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:59 schreef marky het volgende:
Keanu is wel redelijk labiel. Jolien ook al zo onzeker met haar nepbril. De labiliteit dit jaar is ernstig hoog.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ah dus ze heeft een blauwtje gelopen?
Jolien zoekt een zaaddonorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heel lang in bed, ging ze ook iedere keer proberen fysiek contact te zoeken met haar handje naar zijn hand.
Kwam niet echt reactie op
Nou dat niet , hij hapte niet in mijn beleving.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ah dus ze heeft een blauwtje gelopen?
Waarvoor zit je daar danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:01 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Keanu vinden dat ze weinig met het spel bezig zijn.
Mwa ik zie het andersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou dat niet , hij hapte niet in mijn beleving.
dat klopt dan toch ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou dat niet , hij hapte niet in mijn beleving.
Dit jaar is het wel heel vroeg al veel gejank.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:03 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind dit zon rare groep he Je speelt daar toch een spel Geez wat een gejank elke keer
betrogen yepquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
er heeft iemand het leven van Jolien kapot gemaakt
het is elk jaar gezeur : "het spel is nu begonnen" blablaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:03 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind dit zon rare groep he Je speelt daar toch een spel Geez wat een gejank elke keer
Lijkt wel BB de kliniek editie.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:03 schreef Koos1958 het volgende:
Zitten dit jaar wel veel mensen met een grote rugzak.
Hallo welkom in de volwassen wereldquote:
Ik denk eerder dat het nogal tere zieltjes zijn die weinig kunnen hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:03 schreef Koos1958 het volgende:
Zitten dit jaar wel veel mensen met een grote rugzak.
Die zitten hier op FOK! ook in grote getalequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:06 schreef Snensie het volgende:
Ik de
[..]
Ik denk eerder dat het nogal tere zieltjes zijn die weinig kunnen hebben.
Waarom? Er janken elke dag wel een paar bewoners, dan gaat de stream niet voor op zwart. Zit gewoon een kneus aan de knoppen vandaagquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:07 schreef ledn81 het volgende:
maargoed, als ik de keuze had om te moeten weerwolven in de woonkamer, had ik ook liever voorspelbare dingen roepen in een oranje hok met 2 mensen die ik net ken
Weet niet meer tegen wie of waar, maar hij heeft ook gezegd Je komt alleen en gaat alleen weer weg.....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iedereen vraagt naar iemands verleden , relaties, ook aan Jolien , gisteren vroeg zij aan Jeff of hij een relatie heeft en daar deed hij raar over , vage antwoorden , terwijl zij niets raars aan hem vroeg.
Dat zal best als jij het zegt. Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zitten hier op FOK! ook in grote getale
Valt een beetje tegen, maar om daar nu helemaal van slag te zijn.......quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef Kissingbird het volgende:
het enige wat bij mij wordt gezegd "mooie bril' door een persoon waarvan ik dacht een goede klik te hebben
vind het maar gemiep.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen, maar om daar nu helemaal van slag te zijn.......
Die bril is nep. Die doet niets. Puur voor de show.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef Kissingbird het volgende:
het enige wat bij mij wordt gezegd "mooie bril' door een persoon waarvan ik dacht een goede klik te hebben
Ze blijft het al dagen herhalen. Zoals jordy elke keer zei vanaf 1 minuut al pin op. Blijven hangen in kleine dingenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef Kissingbird het volgende:
ja.. janken omdat mensen haar zien als mooipopje maar zelf alles eraan doen om jezelf zo neer te zetten..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef marky het volgende:
[..]
Die bril is nep. Die doet niets. Puur voor de show.
Die bril is niet nepquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef marky het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. janken omdat mensen haar zien als mooipopje maar zelf alles eraan doen om jezelf zo neer te zetten..
tja.
Hartstikke gecanceld word je danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
Mooie bril mag ook al niet meer?
Arme jongen, weet niet dat hij zo over de tong gaat omdat hij haar bril mooi vindt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
Mooie bril mag ook al niet meer?
En misschien zegt hij dit omdat hij onzeker is over zijn eigen brilquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Arme jongen, weet niet dat hij zo over de tong gaat omdat hij haar bril mooi vindt.![]()
Teringheejj.. als ze nou zouden zeggen wat een kutbril, teringbril, of fakebril kan ze er nog om jankenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hartstikke gecanceld word je dan
ahaa en dan nu liggen miepen.. hmm.. fraai.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien heeft vannacht een behoorlijke tijd liggen fluisteren met Jeff. Ze was zelf behoorlijk aan het pochen over alle dingen die ze gratis kreeg van sponsoren. Naast oa een jacuzzi van 10k had ze ook drie brillen gekregen, zei ze, waar ze heel blij mee was. Ze deed er heel trots over.
Dat Jeffrey daar dus een opmerking over maakt is niet zo gek. Ze kwam zelf redelijk oppervlakkig over richting Jeffrey, ze heeft dit zelf veroorzaakt.
hij is betje en idiot en gozerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hartstikke gecanceld word je dan
Compliment was voor het gesprekquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien heeft vannacht een behoorlijke tijd liggen fluisteren met Jeff. Ze was zelf behoorlijk aan het pochen over alle dingen die ze gratis kreeg van sponsoren. Naast oa een jacuzzi van 10k had ze ook drie brillen gekregen, zei ze, waar ze heel blij mee was. Ze deed er heel trots over.
Dat Jeffrey daar dus een opmerking over maakt is niet zo gek. Ze kwam zelf redelijk oppervlakkig over richting Jeffrey, ze heeft dit zelf veroorzaakt.
Natuurlijk is die nep. Ze profileert zich hiermee als nerdy meisje, wat ze niet is. Dus wie is hier nu de fake bewoner, Jolien of Remi...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef marky het volgende:
[..]
zij doet genoeg kijk beter, afwassen,kokenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef marky het volgende:
[..]
ik denk hij telt zijn hmms die hij vlachlegtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij is een manipulatief dametje
Natuurlijk, dat moet je nu ook doen in deze fase. Of hij/zij er uit gaat is een tweede, maar je moet wel anders krijg je weer dat de sterkste wint net als bij Expeditie Robinson waar je al weken kon zien aankomen dat die Olympisch sporter zou winnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:17 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffey zou nu een van de sterkste spelers erop willen zetten.
Zijn wat ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk hij telt zijn hmms die hij vlachlegt
Dus Jeffrey maakte eerder een compliment over haar bril, ze heeft er vannacht over lopen opscheppen en heeft er dan nu opeens moeite mee?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Compliment was voor het gesprek
Maar het geeft goed weer hoe Jolien is
Daar zitten er meer manipulatorenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij is een manipulatief dametje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
'Nele' of eigenlijk Sharice is makkelijker te vinden dan 'Remi'Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Jordy had principes toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:21 schreef ledn81 het volgende:
Poen & Pinnen de nieuwe hit van Jordy en Jeff
Kijk maar als ze hem op heeft en kijk dan langs haar gezicht dan zie je nul vertekening. Je hebt een bril voor dichtbij of veraf. Als deze voor dichtbij is worden haar ogen vergroot voor veraf zie je behoorlijk versprining aan de zijkant bij haar gezicht. Buiten dat zou ze dan wel lenzen hebben om als ze deze niet op heeft te kunnen zien. De geen met lenzen zijn Milena en Matteheus.quote:
Wat jij wil johquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:22 schreef marky het volgende:
[..]
Kijk maar als ze hem op heeft en kijk dan langs haar gezicht dan zie je nul vertekening. Je hebt een bril voor dichtbij of veraf. Als deze voor dichtbij is worden haar ogen vergroot voor veraf zie je behoorlijk versprining aan de zijkant bij haar gezicht. Buiten dat zou ze dan wel lenzen hebben om als ze deze niet op heeft te kunnen zien. De geen met lenzen zijn Milena en Matteheus.
'Nele' of eigenlijk Sharice is makkelijker te vinden dan 'Remi'Oh jij weet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar kunnen we meer info vinden over Sharice?
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
'Nele' of eigenlijk Sharice is makkelijker te vinden dan 'Remi'op een of andere manier moet ik denken aan Janice van de muppetshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht! Dat is ook een heel onwerkelijk gevoelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:25 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is nog helemaal in de ban van de duizenden mensen die op hem gestemd
Nou het is hier nu al drie dagen een ding voor ons , zoals je wel zietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat maakt het uit of die bril wel of geen accessoire is? Het compliment er over viel bij de Miss in verkeerde aarde
Op x schrijft iemand dat ze verpleegkundige is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Oh jij weet meer?waar kunnen we meer info vinden over Sharice?
Kan iemand dat in het kandidaten profiel van Nele zetten hier?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op x schrijft iemand dat ze verpleegkundige is.
Maar ik weet niet of het klopt wat daar staat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kan iemand dat in het kandidaten profiel van Nele zetten hier?
Ik heb X opgezegd
Het boeit mij niet. Vroeger als je een bril had werd je vaak gepest en uitgescholden voor brillenkop, tegenwoordig zie je elke BN''er/ voetballer met zo'n duikbril lopen en is het hip.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou het is hier nu al drie dagen een ding voor ons , zoals je wel ziet
Blijkbaar is het hier een groot probleem want er wordt drie dagen over gezeverd dat die bril nep is ,dus ja boeienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het boeit mij niet. Vroeger als je een bril had werd je vaak gepest en uitgescholden voor brillenkop, tegenwoordig zie je elke BN''er/ voetballer met zo'n duikbril lopen en is het hip.
Sharice van Steelant heet zequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of het klopt wat daar staat.
Jij beweert dat deze niet nep is. Je doet er zelf toch aan mee dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Blijkbaar is het hier een groot probleem want er wordt drie dagen over gezeverd dat die bril nep is ,dus ja boeien
ja.. vond net de verenigingquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:31 schreef BB-King het volgende:
Op haar FB lijkt het of Sharice toneelactrice is.
Tenminste, veel meldingen erover.
[img][quote][img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 11 januari 2025 16:36 schreef Hunter het volgende:quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:31 schreef Kissingbird het volgende:
Ze speelt mee in een toneel vereniging![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=c3c4dGZzdHFtdHdmquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze zit bij de emelgemse toneelvereniging, dus dit is vast appeltje eitje tonijn voor haar
Gevonden! Ze zit bij toneelvereniging 't Souffleurke en heeft een bedrijfje in het bedrukken van t-shirts met quotes, genaamd Titz Fitzquote:
Van Remi is echt niets te vinden, alsof hij niet bestaat en Nele is zo te vindenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gevonden! Ze zit bij toneelvereniging 't Soufleurke en heeft een bedrijfje in het bedrukken van t-shirts met quotes, genaamd Titz Fitz
En speelt mee in het stuk, ne leeuw zonder tandenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gevonden! Ze zit bij toneelvereniging 't Souffleurke en heeft een bedrijfje in het bedrukken van t-shirts met quotes, genaamd Titz Fitz
Nou, bij mijn bril zie dat ook niet echt hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:22 schreef marky het volgende:
[..]
Kijk maar als ze hem op heeft en kijk dan langs haar gezicht dan zie je nul vertekening. Je hebt een bril voor dichtbij of veraf. Als deze voor dichtbij is worden haar ogen vergroot voor veraf zie je behoorlijk versprining aan de zijkant bij haar gezicht. Buiten dat zou ze dan wel lenzen hebben om als ze deze niet op heeft te kunnen zien. De geen met lenzen zijn Milena en Matteheus.
Milena niet meegekregen zekerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
OMG het jankt alweer of nog steeds![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, bij mijn bril zie dat ook niet echt hoor.
we zijn anderhalf uur verder. Man3quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
OMG het jankt alweer of nog steeds![]()
Ach het is ook wel heftig om later in zo'n groep te komen. Ze is een beetje onzeker en alles stapelt een beetje op.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
we zijn anderhalf uur verder. Man3
Altijd een beetje anders doet je bril niets kan je hem net zo goed niet op doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, bij mijn bril zie dat ook niet echt hoor.
Denk dat dit niet de aandacht is die je zou moeten willen. Mensen willen wel even naar je luisteren, maar niet dag in dag uit over hetzelfde gezeur wat eigenlijk een storm in een glas water isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:41 schreef marky het volgende:
Heel knap dat als het vandaag eigenlijk om de 2 nieuwe zou moeten draaien zij alle aandacht opeist.
Jolien zit er drie dagen en heeft nu ff een dip, prima toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Minder, omdat ik ook aan het werk was, maar hier wel gelezen.
Nu lacht ze weer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat dit niet de aandacht is die je zou moeten willen. Mensen willen wel even naar je luisteren, maar niet dag in dag uit over hetzelfde gezeur wat eigenlijk een storm in een glas water is
Ze moet even uit die mood getrokken wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach het is ook wel heftig om later in zo'n groep te komen. Ze is een beetje onzeker en alles stapelt een beetje op.
Komt goed
Hopelijk gaat ze in BB wel haar tandjes laten zien!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
En speelt mee in het stuk, ne leeuw zonder tanden
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:40 schreef Hznootje het volgende:
Jolien gaat lekker door, ze heeft een podium. Ik vind haar serieus helemaal niet zo knap. Ik vind dat Milena een knappere toet heeft
Jahh, tot aan het feit dat ook de mooiste meiskes zijkwijven wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat dit niet de aandacht is die je zou moeten willen. Mensen willen wel even naar je luisteren, maar niet dag in dag uit over hetzelfde gezeur wat eigenlijk een storm in een glas water is
Sorry ik begrijp je niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:42 schreef marky het volgende:
[..]
Altijd een beetje anders doet je bril niets kan je hem net zo goed niet op doen.
Het gaat om de auto zeker.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch ook hartstikke leuk, dit zit onder die 3 cm plamuur en lee towers bril.
Juist jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:45 schreef odie22 het volgende:
hele tijd dat gezeur of die bril en over de bril van keanu hoor ik niemand
Vindt haar nu stukken knapper dan bij die miss foto......dus zonder make up ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch ook hartstikke leuk, dit zit onder die 3 cm plamuur en lee towers bril.
Staat hem goed hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:45 schreef odie22 het volgende:
Omdat die bril 6 maten te groot is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:45 schreef odie22 het volgende:
Ja hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze deed mee aan Miss verkiezing dat draaide om mileu en klimaatgeen grap
Whût? geen wereldvrede?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze deed mee aan Miss verkiezing dat draaide om mileu en klimaatgeen grap
Ik heb ook brillen met zulke grote glazen ,ik ben gek op brillenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Omdat die bril 6 maten te groot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |