nee johquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat er nou niemand niet gelooft dat Nele 'maar' 28 jaar zou zijn. Ik gok zelf ergens tussen de 35 en 40
Ik was met foto's bezigquote:
Jij spreekt al vloeiend oostenrijksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze kan niet haar kiendjes missen...
Ja maar het duurde wat langquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:39 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik was met foto's bezig
[ afbeelding ]
Oh natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:40 schreef KinKiJan het volgende:
Axel en Linda over de kluis, Axel weet dat Linda daar toegang toe heeft en wat daar te koop is.
Je lijkt Elsa welquote:
Doe dan wat minder make-up ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien dus traantjes omdat ze vindt dat ze zo vaak als stereotype wordt gezien (blond, blauwe ogen, miss verkiezingen).
Ze is ergens wel blij dat ze haar koffer nog niet heeft, want dat versterkt wellicht het stereotype, maar ze is meer dan dat.
Keanu beaamt dit. Geldt voor hem ook.
Hoe oud dan?quote:
Nele? 28quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe oud dan?
Ik gok haar net iets jonger dan Linda
Dan leef ik zeker in een andere wereld Ik ervaar dat helemaal niet zo in mijn omgevingquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
Echt iedereen heeft vooroordelen en weinig mensen kijken verder dan hun neus lang is. Of je nu miss belgie bent of zo. De meeste mensen tonen geen 'echte' interesse. Zeker niet als je 'maar' een kennis bent van iemand of zo.
Dus heel vervelend voor Jolien, maar welkom in de echte wereld.
Dat zei ze wel toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leeftijd stond niet op de bladen, dus dit zal idd haar echte leeftijd zijn.
Nee dat is haar fake identiteit. Remi is ook jonger dan 30quote:
Bij Remi stond het in z'n tekst, bij haar (volgens mij) niet. In ieder geval niet op de bladen die wij via insta zagen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zei ze wel toch?
Maar ze zal vast een andere leeftijd hebben , heeft Remi ook
Ik schat haar ouder dan 30quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee dat is haar fake identiteit. Remi is ook jonger dan 30
Ik geloof niets van wat hij zegtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
Als Jeffrey nog maar 70 kg weegt gaat hij het huis uit
dat zei hij gisteren ook, en nu is ineens die weegschaal weg. Toevalll?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
Als Jeffrey nog maar 70 kg weegt gaat hij het huis uit
ja om dat zij denk ze zien haar als de profil-blondiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Staat hierboven al beschreven
Geloof er ook niks van.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof er ook niks van.
En las hier dat de weegschaal weg is, makkelijk om zoiets dan te zeggen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zei hij gisteren ook, en nu is ineens die weegschaal weg. Toevalll?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat zij denk ze zien haar als de profil-blondie
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leeftijd stond niet op de bladen, dus dit zal idd haar echte leeftijd zijn.
Werkt bij de bankquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:48 schreef Droopie het volgende:
Wat heeft Joline eigenlijk als achtergrond, wat doet ze voor werk/ opleiding?
Werkt bij een bankquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:48 schreef Droopie het volgende:
Wat heeft Joline eigenlijk als achtergrond, wat doet ze voor werk/ opleiding?
Goed dat die weegschaal weg is, zeker met iemand met een eetstoornis in huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |