Zuidoostquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:30 schreef ledn81 het volgende:
Diepte van het vijvertje valt tegen..
Tis en blijft een parkeerplaats in Amsterdam Zuid
Nele... dat ze open is.. maar ook dat ze zo 3 sterken erop gaat zetten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
Matteüs en Jeffrey aan het praten over iemand.. denk Axel?
Maar ook dat wat ze zegt niet klopt , Jeffrey zegt dat netquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nele... dat ze open is.. maar ook dat ze zo 3 sterken erop gaat zetten.
Dank .. had ik even gemist.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ook dat wat ze zegt niet klopt , Jeffrey zegt dat net
Nou open zijn ze hier echt nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet? Ik weet niks van West-Vlaanderen ... of Oost-Vlaanderen...
Dat stukje heb ik dus net gemist ,maar het klopt welquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:33 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey is wel een miepert hoor. Was al op zijn teentjes getrapt dat ie als "badboy" gezien werden nu nog meer miepen
Je krijgt het te horen een uur voor je het huis ingaat... wat ga je doen..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vraag me af hoe ze aan die die fake bewoners zijn gekomen .... ik denk dat het acteurs zijn.
Volgens mij is dit de enige manier om zo'n rol te kunnen spelen, en dan tegen betaling.
Waarom zou iemand anders zich hiervoor lenen ?
Ja doh, dat doen ze allemaalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:34 schreef mario390 het volgende:
meer nieuwe will ik niet, om dat niet eerlijk is, de hebben 2 weken stream gekijkt
15 minutes of fame.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vraag me af hoe ze aan die die fake bewoners zijn gekomen .... ik denk dat het acteurs zijn.
Volgens mij is dit de enige manier om zo'n rol te kunnen spelen, en dan tegen betaling.
Dat was vorig jaar ook zo..Dat is het spelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:34 schreef mario390 het volgende:
meer nieuwe will ik niet, om dat niet eerlijk is, de hebben 2 weken stream gekijkt
Ik weet het niet, volgens mij is het helemaal niet het idee dat ze lang blijven ....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Je krijgt het te horen een uur voor je het huis ingaat... wat ga je doen..
maar niet tot 20quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook zo..Dat is het spel
Hoezo, zijn gewoon mensen die zich hebben aangemeld voor bb en dit als opdracht krijgen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit maakt BB mooi, het is een slimme jongen. En speelt zijn spel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:33 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey is wel een miepert hoor. Was al op zijn teentjes getrapt dat ie als "badboy" gezien werden nu nog meer miepen
Precies, het is gewoon een opdracht en als je het goed volbrengt zal er wel iets tegenover staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je krijgt het te horen een uur voor je het huis ingaat... wat ga je doen..
Maar wat win je er dan mee, je kan nooit winnen, toch ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
Hoezo, zijn gewoon mensen die zich hebben aangemeld voor bb en dit als opdracht krijgen.
tuurlijk wel. Geld of iets vrijspelen, vrijstelling of eten. Zoiets.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar wat win je er dan mee, je kan nooit winnen, toch ?
Dat was ook dom van Jordy . De boel zo duidelijk opruien.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:35 schreef Kissingbird het volgende:
Nu over Jordy die wel eens zegt; en nu heb ik echt iets gezien.. maar wil dan verder niks zeggen
zoveel zijn het er niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |