Veel topics die in FB zijn geopend zijn wegquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:59 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is wel bizar idd, en dan baseer ik me alleen op het topic in de vergaarbak. Zoiets hebben we in jaren (gelukkig).
Eens in FB verder lezen...
Die andere oranje (man) ook al, zal wel aan de kleur liggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:18 schreef NailQueen het volgende:
Wat is die oranje toch een vervelend type.
Ik kwam er vandaag achter dat er een Vergaarbak-subforum wasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:13 schreef Strani het volgende:
Oh, ik heb weer van alles gemist. Goed, eens even kijken.
Ik wist het ook niet!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat er een Vergaarbak-subforum was![]()
Misschien moeten we ook iets in scene zetten over één van de ESF-ersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb me er stiekem wel een beetje mee vermaakt, dat hele verhaal lezen. Bizar allemaal.
Ik was toe aan wat nieuws!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet!
En jezus Ari wat heb je gedaan
Nee, dat kost me dan weer te veel energie.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook iets in scene zetten over één van de ESF-ersEen prima publiciteitsstunt voor ESF
Ja oké je hebt ook wel gelijk, ben nou al moe.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, dat kost me dan weer te veel energie.
Het is niet kort en pittig!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar het hoeft toch niet meteen kort en pittig!?
Een kort pittige cactus?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is niet kort en pittig!
Ik sta voor veel dingen open, maar niet voor kort en pittig!
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is niet kort en pittig!
Ik sta voor veel dingen open, maar niet voor kort en pittig!
Ik ga tegenwoordig helemaal los op Copilot en ChatGPT. Eigenlijk vooral werkgerelateerd, maar ik vond het ook wel leuk om een nieuwe UI te genererenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]Nee hoor, leuke UI en je haar staat je ook goed
Ik kijk nu toevallig naar RTL4, Boulevard, en daar waren ze net een brand aan het blussen in een huis in LA.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Ik zit te kijken naar First Dates op NPO 1 Extra en één jongen daar is zó inhoudloos. Een prima voorbeeld van het licht brandt maar er is niemand thuis.
Nou dat hopen we dan maar hèquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk nu toevallig naar RTL4, Boulevard, en daar waren ze net een brand aan het blussen in een huis in LA.
Ook een prima voorbeeld van het licht brandt maar er is niemand thuis.
Dat moest nog even geheim blijvenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Strani het volgende:
Hoewel een verhaal dat @:redefine is ontvoerd door een Saoedische prinses en wordt gedwongen om met haar te trouwen wel héél sappig is.
Ja maar hij heeft al sinds vanochtend niks laten weten en hij zou vandaag proberen te ontsnappen uit het paleis om naar de ambassade te vluchten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat moest nog even geheim blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |