Ik geloofquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:03 schreef Jockari het volgende:
En als die 2 nieuwe bewoners nu gewoon een tweeling zijn ? (of is dat hier al ergens geopperd ?)
Heb de kasten nog niet gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof
Aan de hand van de kledingkasten dat dit geen optie zal zijn
Was vanmorgen vroeg op de streamsquote:
Dan geen eeneiige ...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:03 schreef Jockari het volgende:
En als die 2 nieuwe bewoners nu gewoon een tweeling zijn ? (of is dat hier al ergens geopperd ?)
Denk gewoon zoals Jolien en Remy binnen kwamenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:03 schreef Jockari het volgende:
quote:
Lijkt me ook want de nieuwe bewoners weten dat van Remi natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:06 schreef -river- het volgende:
Als die twee vandaag erin komen is het behoorlijk druk. En ik neem aan dat de nieuwe fakebewoner net als Remi na de fake periode gewoon als gewone bewoner in het huis zal blijven.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft Peter al de opdracht gegeven het huis op te ruimen en schoon te maken?
Dat kan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is geen tweeling![]()
Ze moet spelen of ze van een tweeling is
Of niet en dan denkt die nieuwe fake bewoner dat ze de enige is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lijkt me ook want de nieuwe bewoners weten dat van Remi natuurlijk.
Dat zou kunnenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar heb het eerder gezien, ze wisselenden zonder dat de bewoners het door hadden en later kwamen ze beiden in het huis wonen.
Precies, ik trek dat ook slechtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:10 schreef zodeju het volgende:
Ik ga er zo slecht mee, twee verschillende gesprekken naast elkaar en even hard.....kan het niet volgen.
Zou inderdaad kunnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:09 schreef rinardo het volgende:
Er gaan geruchten dat Remi King Faisel is, ik kijk zo even en denk, als ze hem kleur lenzen in hebben gedaan? zou het maar zo kunnen, kijk die haargrens aan de voorkant. en die oren, neus......
[ link | afbeelding ]
Meerdere landenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
Was dat niet Australië ?
Weet niet of die nieuwe gisteren nog hebben kunnen kijken en/of haar is verteld dat er uberhaupt al een andere neppert is en zo ja dat 'Remi' dat dan is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lijkt me ook want de nieuwe bewoners weten dat van Remi natuurlijk.
Ow die stemmenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:09 schreef rinardo het volgende:
Er gaan geruchten dat Remi King Faisel is, ik kijk zo even en denk, als ze hem kleur lenzen in hebben gedaan? zou het maar zo kunnen, kijk die haargrens aan de voorkant. en die oren, neus......
[ link | afbeelding ]
Lijken totaal niet op elkaarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:09 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hey, dat wisselen zou nog ne leuke kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar heb het eerder gezien, ze wisselenden zonder dat de bewoners het door hadden en later kwamen ze beiden in het huis wonen.
Ik weet niet eens wie King faisel is??quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:09 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Re,i had 2 dagen voor hij erin ging, zijn dagboekkamer gesprek. Tijd genoeg voor hem, om aan de andere 2 geintroduceerd te zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet niet of die nieuwe gisteren nog hebben kunnen kijken en/of haar is verteld dat er uberhaupt al een andere neppert is en zo ja dat 'Remi' dat dan is.
Denk dat we voor duidelijkheid tot de aflevering van maandag moeten wachten.
Kun je TikTok kijken ?quote:
Niet alleen de foto gok ik zoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je TikTok kijken ?
Die stemmen lijken echt op elkaar
En ook qua uiterlijk
Die ene foto is wel echt dik bewerkt
“Bedenk een onderschrift voor deze foto”quote:
Nee, de oren zijn anders. Een oorafdruk is net zo persoonlijk als een vingerafdruk en uniek.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:09 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Per poetsbeurtquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:09 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Elektrische tandenborstel voor de tanden, een zachte voor het tandvlees en een harde voor de tong.quote:
Mijn hemelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
Elektrische tandenborstel voor de tanden, een zachte voor het tandvlees en een harde voor de tong.
Dat zou nog een twist kunnen zijn idd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan.
Als je hem hier bezig ziet... toch minstens een look-a-like danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:09 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Totaal een andere vorm gezicht en ook een heel andere mond.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je TikTok kijken ?
En ook qua uiterlijk
AHA! Dus toch een tweeling!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als je hem hier bezig ziet... toch minstens een look-a-like dan
[ afbeelding ]
Roos?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:23 schreef GayGuy het volgende:
Hebben jullie ook witte zwevende vlekjes in beeld, bij de klrding?
Als je King Faisel hoort praten op z'n tiktok .. echt niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:09 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo vies ook allemaal in hetzelfde potje dopen.. al die tandplakquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
Ze vragen wie ooit een koortslip gehad heeft, want ze willen geen tandpasta-herpes oplopen
kort samengevat dan
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo vies ook allemaal in hetzelfde potje dopen.. al die tandplak
Ja.. deze stageopdracht krijgt geen voldoende.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
Even resumeren... wat is het praktische nut voor het BB spel om er vanaf het begin er een fake deelnemer in te stoppen die vervolgens geen reet uitvoert
En wat is een fake deelnemer als die normaal meespeelt met de rest
En als een tweelingbroer al een week zit te wachten om gewisseld te worden is het uiteinelijke resultaat ook nul
Nou ik vind hem echt niet lijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als je hem hier bezig ziet... toch minstens een look-a-like dan
[ afbeelding ]
Lipfillersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Totaal een andere vorm gezicht en ook een heel andere mond.
Vieze lepel die is schoongemaakt met een tandenborstel, weer in het potje stoppen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Hehe, eindelijk komen ze op een lepel idee voor de tandpasta in plaats van allemaal die borstel in dat potje dippen
Ik zou echt poetsen zonder tandpastaquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vieze lepel die is schoongemaakt met een tandenborstel, weer in het potje stoppen.
De hele start van deze BB is al onvoldoende.. wat erger is, BB doet er geen moer aan om deze beschamende voortgang te verbeterenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. deze stageopdracht krijgt geen voldoende.
Kloptquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:28 schreef Ebinas het volgende:
Keanu kan niet liegen zegt hij.
Dat liegt hij (zeg ik, iedereen liegt in meer of mindere mate weliswaar)
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:28 schreef Ebinas het volgende:
Keanu kan niet liegen zegt hij.
Dat liegt hij (zeg ik, iedereen liegt in meer of mindere mate weliswaar)
Ik zie ze nu ook. Binnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:25 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, net kleine sneeuwvlokjes. Heb het alleen op de streams
Dat hebben ze beiden iddquote:
Man zei het net ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zie ze nu ook. Binnen.
Zal stof verlicht door zonlicht zijn
Dat zag je gisteren ook heel goed toen iemand de kussens had opgeschud.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oef, dacht al dat mijn tv kapot ging😅quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Laat Elsa het maar niet horenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat was al voordat het seizoen begonquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
BB insta volgt nieuw deze persoon : https://www.instagram.com/danieldereijer/
Of heb ik dat mis .. is dat iemand uit het seizoen wat ik niet gevolgd heb...
Geen idee natuurlijk of dat wat zegt
Dan zal het wel niks zeggen..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat was al voordat het seizoen begon
Zat net te kijken of er al een nieuwe bij stondquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
BB insta volgt nieuw deze persoon : https://www.instagram.com/danieldereijer/
Of heb ik dat mis .. is dat iemand uit het seizoen wat ik niet gevolgd heb...
Geen idee natuurlijk of dat wat zegt
Interessantquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ken niemand die in een relatie met 3 personen zit...
Hooguit iemand die er niet van op de hoogte isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Vertel...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze is echt een moeilijk mens die vooral in haarzelf gelooft.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:45 schreef Puzzie het volgende:
Milena gelooft in de goedheid van de mens, hmmm ik heb van de week toch iets anders gezien.
Ik heb enkel tatoos voor mensen die er helaas niet meer zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Maybe I'm hurt, but ..ik geloof dat je beter een tatoeage kunt nemen, die blijft wel zitten, want een partner blijft toch niet.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Intussen staat die papegaai al een half uur te schreeuwen, maar komt niet boven hun gelul en de gesloten deuren uit
Lol, echt waar?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Intussen staat die papegaai al een half uur te schreeuwen, maar komt niet boven hun gelul en de gesloten deuren uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah , ik hoor al alweer
Jolientje
dat remi fake is , is geen woord aan gelogenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja.. BB instagram zegt nog steeds .. "zelfs niet alle bewoners zijn echt ,, en Remi is fake" Niets aan te doen
[ afbeelding ]
en korte slip? lange slip gevt het nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
Ze vragen wie ooit een koortslip gehad heeft, want ze willen geen tandpasta-herpes oplopen
kort samengevat dan
Mij is het nog steeds niet duidelijk waarom.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja.. BB instagram zegt nog steeds .. "zelfs niet alle bewoners zijn echt ,, en Remi is fake" Of "haar" identiteit dan is een andere Bewoner fake Niets aan te doen
[ afbeelding ]
ik zag net dat de camera buiten op de deuren was gericht, was te laat voor een capjequote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:50 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat de nieuwen zo komen , meestal rond 1400 uur
KOORTSLIP 🤣quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
en korte slip? lange slip gevt het niet
Nah ja BB zegt duidelijk "Wat is HAAR identiteit " een vrouw dus.. niet Remiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat remi fake is , is geen woord aan gelogen
Remi is een fake bewonerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja BB zegt duidelijk "Wat is HAAR identiteit " een vrouw dus.. niet Remi
Ik snap die bullshit inmiddels ook niet meerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mij is het nog steeds niet duidelijk waarom.
stemmen zijn haast identiek, en op die foto heel veel make upquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je TikTok kijken ?
En ook qua uiterlijk
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
We vallen ergens midden in. Remi vertelt over Aletta Jacobs.
Elsa vraagt: En dat is je tante....?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee is niet dezelfde. lijkt er wel wat op, maar bovenste heeft andere velgen en koplampen enz.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:58 schreef spapaars het volgende:
Dus Floor stapte in haar eigen auto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of ähnlich,volgens me was geen audiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:58 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:02 schreef Hunter het volgende:
Er is een freeze op stream 2 geloof ik
Dacht het eerst ook maar het was geen Audiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:58 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zullen ze merken als er morgenochtend opeens een Te Koop bord in de tuin van de hut staatquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Lennie denkt dat Fleur nog niet weg is
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat zullen ze merken als er morgenochtend opeens een Te Koop bord in de tuin van de hut staat
Hoezo, wou je nog een transgender.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh de NieuweTwee MeerVanHetzelfde godsamme
![]()
[ afbeelding ]
want ook zwart en gayquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nou echt he..Weinig die er echt uitspringen dit jaarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nietquote:
Sja .. data analiste he...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:13 schreef greysbones het volgende:
Axel op eerste gezicht
Leuk
Nele
Mwehh
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is toch degene met het nep profiel. Daar mochten we uit kiezen..
Wel beetje asociaal, maar ik zou ook wel even in die suite blijven.quote:
Ze horen wel wat ..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wel beetje asociaal, maar ik zou ook wel even in die suite blijven.
Beetje scheren, weg uit het gekakel.
Die verplichte Ouwe, , invalide, Indiaan, Eskimo kan me niet schele of iig iets wat afwijkt van de Norm.. alles behalve die fucking Normquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoezo, wou je nog een transgender.
Meer smaken dan een man en een vrouw zijn er niet he.
Axel lijkt mij ook leuk, Nele is fake dus is nog afwachtenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:17 schreef cheanny het volgende:
Axel lijkt me leukEn Nele, weet het nog niet. Wel benieuwd of ze haar rol als fake data analyste kan waarmaken
Sja.. eerlijk gezegd, wat moet je daaraan waarmaken...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:17 schreef cheanny het volgende:
Axel lijkt me leukEn Nele, weet het nog niet. Wel benieuwd of ze haar rol als fake data analyste kan waarmaken
Zo'n ouwe Rotterdamse havenwerker.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die verplichte Ouwe, , invalide, Indiaan, Eskimo kan me niet schele of iig iets wat afwijkt van de Norm.. alles behalve die fucking Norm
Vrachtwagenchauffeurquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:19 schreef Kissingbird het volgende:
9 jaar werkte Axel ergens
28 jaar
Ja eigenlijk of het geloofwaardig genoeg is. Maar denk dat ze toch niet de diepte in hoeven. Beetje vaag doen kan ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja.. eerlijk gezegd, wat moet je daaraan waarmaken...
Heerlijk russen al die kippenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:24 schreef Kissingbird het volgende:
Axel had Nele net voor hij binnen kwam gezien.
Komt wel rustig over.
Leuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
Is ze er eindelijk?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien staat het apparaat van Julio nog in de schuur
Ze wil haar uiterlijk inzetten maar ze wil ook dat mensen weten dat ze meer is danquote:
WAAT is dat niet eens echtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... die hele moestuin is van plastiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |