En qua karakter?quote:
@Dottekequote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand die de OP aanpast? Fleur mag op Exit
Te veel bezig met het benoemen van zijn principes en waarden, die heb je of heb je niet , maar iedere keer daarmee schermen maakt het er niet beter op en maakt dat je wat fake overkomtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
Jordy herhaalt net iets te vaak zijn uitspraken
En was de mastermind met principesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Delano was vermoeiend... kon alleen maar over het spel praten. Had honderdduizend theorien. En was het schoothondje van Sabeau.
Zou wel wat voor jou zijn. Samen met Dot een mod.quote:
Als die twee eruit zijn zit er binnen no time poep aan de muurquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
Linda en Elsa uit de suite
Poetsen en opruimen
Delano was veel meer van de grootspraak alsof hij het complete spel bestuurde. Jordy is veel onzekerder op dat vlak. Hij ziet wel veel dingen maar das meer op persoonlijk vlak.quote:
Fritsiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lijken wel wachtkamer-streams![]()
Goedemorgen Cos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
??quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:47 schreef spapaars het volgende:
GM
Zo te zien spelen ze weer een spelletje exclusief voor de TV uitzending.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fritsie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij een favo bewoner?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Inderdaad, tijd voor meubels, zal ook wel wat schelen met dat gegalm.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
Dat door elkaar gelul
En ze zitten ook zo dicht op elkaar
Das niet te doen
Er is niemand die mistquote:
SL is er niet voor niets.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is niemand die mist
Dus dan zou BB alleen spelen
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij een favo bewoner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn favo heb ik nog niet, maar vind wel dat het oog ook iets te gluren moet hebben. Boy vind ik wel n leukje![]()
Ze heeft met jeffrey wel goede gesprekken gehad vannacht nogquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Jolien wat oppervlakkig overkomen
Of heb ik goede gesprekken gemist ?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Die zit in de bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn favo heb ik nog niet, maar vind wel dat het oog ook iets te gluren moet hebben. Boy vind ik wel n leukje![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Niet te hard van de stapel lopen hé, met een teentje minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn favo heb ik nog niet, maar vind wel dat het oog ook iets te gluren moet hebben. Boy vind ik wel n leukje
Ik kan niet lopen hahahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet te hard van de stapel lopen hé, met een teentje minder.
Nope niet in Bbquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Boy zit toch in bb, die kale![]()
geef het wel de schuld aan de morfine
De bus?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
Dat ze nog niet buiten in het zonnetje zitten
..
Blijkbaar zitten ze daar ook op iets te wachten
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over een uurtje de nieuwe bewoners
Omdat BB zo ongeveer heeft verklapt dat dit zo gaat zijnquote:
Ik vind Linda tegenvallenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:04 schreef Puzzie het volgende:
Oma Elsa en Oma Linda ... lekker wegblijven met dat gezemel
En dan krijgen we weer een tweeling, die stiekem wisselen zonder dat de bewoners dat door hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat BB zo ongeveer heeft verklapt dat dit zo gaat zijn
En er 2 nieuwe kasten zijn
Dus zullen er 2 binnen komen
Oja, klopt. Zal idd vandaag dan zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat BB zo ongeveer heeft verklapt dat dit zo gaat zijn
En er 2 nieuwe kasten zijn
Dus zullen er 2 binnen komen
Hebben we dat eerder gehad?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan krijgen we weer een tweeling, die stiekem wisselen zonder dat de bewoners dat door hebben.
Na 12 uurquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Bewoner, heb het eerder vanochtend ook een paar keer gehoord, erg verwarrend inderdaad ....
Maat niet 8n NL/BE dus?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij de internationale BB's al meerdere keren.
Dat stond op haar fake-id, of ze ook echt tweeling is, of moet doen alsof weten we nog niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan krijgen we weer een tweeling, die stiekem wisselen zonder dat de bewoners dat door hebben.
Denk wel wat later. We kunnen tot 12:00 stemmen, dan moet de nieuwe neppert z'n nieuwe ID nog krijgen. Van Jolien en 'Remi' kregen we rond 13:30 melding via insta, ik gok dat het nu ook rond die tijd zal zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over een uurtje de nieuwe bewoners
ff getest, hier geen problemenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:16 schreef Koos1958 het volgende:
Vraagje, hebben meer mensen last dat videoland ineens aangeeft dat er.een fout is.
Een vermoeden dat het niet uitmaakt wat de mensen stemmen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat stond op haar fake-id, of ze ook echt tweeling is, of moet doen alsof weten we nog niet.
Ik gok dat die hele stemming om niet isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk wel wat later. We kunnen tot 12:00 stemmen, dan moet de nieuwe neppert z'n nieuwe ID nog krijgen. Van Jolien en 'Remi' kregen we rond 13:30 melding via insta, ik gok dat het nu ook rond die tijd zal zijn
Er is maar 1 iemandquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een vermoeden dat het niet uitmaakt wat de mensen stemmen.
Denk niet dat ze 3x een tweeling hebben waarvan er 2 afvallen.
Denk dat ze helemaal geen tweeling hebben, maar dat de nieuwe moet doen alsof ze een tweeling is, zoals 'Remi' moet doen alsof ie 30 is, uit Hoofddorp komt en z'n hobby DJ'en isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een vermoeden dat het niet uitmaakt wat de mensen stemmen.
Denk niet dat ze 3x een tweeling hebben waarvan er 2 afvallen.
Fake zeker.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand
Die een fake identiteit aan moet nemen
hier ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hier straks cursus, dus als het na 13u is, mis ik het
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou, er is iemand hier die alles opslaat en online gooit
Inderdaad geef ze anders wat te doen, een 24uurs opdracht zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:28 schreef Droopie het volgende:
Nou bewoners, vraag even een stuk papier en een potlood.
Ga even 5 spellen ofzo verzinnen en maak er een meerkamp van.
De winnaar krijgt 2.gevulde paprika's met tonijn en de rest mag slob eten.
Nee, nu gaan ze heel de dag weer niets doen en vanavond klagen dat het weer saai was.
Zegt niets, gisteren op 21.27 (tv) vertelden ze dat je tot 21.25 kan stemmen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
We konden toch tot 12uur stemmen.....dan zijn ze wel heel vlot.....
Maar ze kunnen ook zelf wat doen he.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad geef ze anders wat te doen, een 24uurs opdracht zou leuk zijn.
Gister hadden ze ook boter kaas en eierenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar ze kunnen ook zelf wat doen he.
Mij zal het een zorg zijn, maar volwassen die klagen dat er niets te doen is en alleen met weervolven op de proppen komen, mwah.
Op tv hoorde je Lennie zeggen dat er iets niet klopt aan Remi.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:38 schreef Puzzie het volgende:
Keanu heeft zijn bedenkingen bij de intenties van Fake Remi
Dat was voor de nominatie inderdaad. Zodeju bedoelt deze:quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zegt niets, gisteren op 21.27 (tv) vertelden ze dat je tot 21.25 kan stemmen.
Nomineren
Net zei ze dat als hij nu binnen zou komen ze Remi zou nomineren.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op tv hoorde je Lennie zeggen dat er iets niet klopt aan Remi.
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze het echt zeker weten.....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op tv hoorde je Lennie zeggen dat er iets niet klopt aan Remi.
Dat begreep ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was voor de nominatie inderdaad. Zodeju bedoelt deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou me niet vastpinnen op de tijd maar feit is dat mensen gaan komen en meestal is toch rond 12 uur of 14 uur etcquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nou, als je tot 12 uur ksn stem,en, verwacht ik voor half 1 niemand
Snap het, maar je kon op 3 fake dames gaan. Voor hetzelfde geld is het 1 persoon die drie profielen aan heeft moeten leren, tenslotte kon je met alle drie alle kanten op, en hoeft niet echt iets bewijzen daar.....allemaal een beetje vaag beroep en hobby'squote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik zou me niet vastpinnen op de tijd maar feit is dat mensen gaan komen en meestal is toch rond 12 uur of 14 uur etc
Die data-analist lijkt me het lastigste te faken aangezien ze ook een analystische blik moet gebruiken...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was voor de nominatie inderdaad. Zodeju bedoelt deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar kan ik mij prima in vindenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:58 schreef spapaars het volgende:
Het is wel de week van de mannen, de vrouwen hebben een bijrol.
Ze zei zelf spiegel hahaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:58 schreef greysbones het volgende:
Elsa
Jeffrey je mag bepaalde dingen njet zeggen
Ik vind haar vervelendquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:58 schreef greysbones het volgende:
Elsa
Jeffrey je mag bepaalde dingen njet zeggen
Wat zei hij dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:59 schreef zodeju het volgende:
Oei, Matt versprak zich weer......
Dames erover uit dat ze geen geheimen kunnen vertellen tegen hem/hun
Ja heel erg storend en ze is betweterigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Me2
Wil overal haar plasje over doen
Anders had hij toegegeven voor zichzelf te hebben gekozen, en dat is tactisch gezien niet verstandig.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ze zagen op het scherm zoals hun foto's en bedrag. Maar noemde geen bedragen.
Ja, maar ik zag dat alleen Matt het zei maar las hier dat ook Jeff te veel zei.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Anders had hij toegegeven voor zichzelf te hebben gekozen, en dat is tactisch gezien niet verstandig.
Dit vond ik dan weer grappig maar hij is bij mij ook wat gezakt , wel om andere dingenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:06 schreef lojanda het volgende:
Ik krijg steeds meer een afkeer tegen Jeffrey.. hij doet zich voor alsof hij met iedereen het beste voorheeft maar ondertussen..
Heeft hij gezegdquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Anders had hij toegegeven voor zichzelf te hebben gekozen, en dat is tactisch gezien niet verstandig.
Matt heeft het scherm niet gezien met bedragenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag dat alleen Matt het zei maar las hier dat ook Jeff te veel zei.
Matt schrok en hield sloeg zijn hand voor zijn mond.
Zijn hele gedrag vind ik niet leukquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit vond ik dan weer grappig maar hij is bij mij ook wat gezakt , wel om andere dingen
Nee iddquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt heeft het scherm niet gezien met bedragen
Oh, dacht dat hij het zei.....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt heeft het scherm niet gezien met bedragen
Heesch bij Ossquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:11 schreef lojanda het volgende:
Uit welk dorp komt Linda? Zij heeft echt zoân dorps accent.
Heeschquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:11 schreef lojanda het volgende:
Uit welk dorp komt Linda? Zij heeft echt zo’n dorps accent.
Zo iets dacht ik alquote:
Tof dat ze dat deeltquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:13 schreef ledn81 het volgende:
Gezellige ongesteldheidspraat met tante Linda
Ze deden alsof ze een scherm hadden en een bad en zo in de kamer. Dus gewoon dingen zeggen die er waren in de kamer en er niet zijn dat weten de anderen niet en daarom reageerden niet Je mag het niet zeggen hahahquote:
Best grappigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:14 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze deden alsof ze een scherm hadden en een bad en zo in de kamer. Dus gewoon dingen zeggen die er waren in de kamer en er niet zijn dat weten de anderen niet en daarom reageerden niet Je mag het niet zeggen hahah
Idd en dan kunnen ze ook weer verder pratenquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en dan kunnen ze ook weer verder praten
Maar was Jeffrey nou serieusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Van een half uur terug:
Jeffrey : Ik zal het wel doen
BB : Je offert je wel op?
Jeffrey : Ja, ik zal mijn plek op de vloer missen, maar die suite, ik zal het erbij nemen als het niet anders kan.
BB : En kun je me uitleggen waarom je dit enorme offer wil brengen?
Jefrrey : Je wordt afgezonderd van de groep, of dat een voordeel of nadeel is, weet ik niet. Maar ik zou dat zelf nooit kiezen.
BB : Dat heb je zojuist gedaan.....
Moeten ze daar voor b etalen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Van een half uur terug:
Jeffrey : Ja, ik zal mijn plek op de vloer missen, maar die suite, ik zal het erbij nemen als het niet anders kan.
Jefrrey : Je wordt afgezonderd van de groep, of dat een voordeel of nadeel is, weet ik niet. Maar ik zou dat zelf nooit kiezen.
Het is gewoon echt een sneak.. de moraalridder uithangen doet hij de hele tijd maar ik geloof niets van wat hij allemaal roeptquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Van een half uur terug:
Hij zat gewoon te ouwehoerenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een sneak.. de moraalridder uithangen doet hij de hele tijd maar ik geloof niets van wat hij allemaal roept![]()
Had hij trouwens overlegd met Niels of nam hij weer de overhand?
Niels zei direct als eerste jij tegen Jeffquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een sneak.. de moraalridder uithangen doet hij de hele tijd maar ik geloof niets van wat hij allemaal roept![]()
Had hij trouwens overlegd met Niels of nam hij weer de overhand?
Ja het bed en de spiegel is de enige luxe daar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben nog even aan het terugkijken. De suite heeft wel een spiegel.
En draaistoelen!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja het bed en de spiegel is de enige luxe daar.
Ja , je kan natuurlijk overal iets negatief in zien maar dit was gewoon ook ouwehoerenquote:
Precies.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
Matt was ook niet enthousiast
Gescheiden van de groep zijn is niet altijd positief
Zeker niet als het enige voordeel de bedden zijn
Met een klodder mayo of ketchup is het nog te doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:30 schreef Lillfex het volgende:
Ik zou elke dag wel een wrap met paprika en kip kunnen eten maar elke dag tonijn Nee dank je
Daarom beter overal niet al te zwaar aan tillen of het met een grap nemen , het is en spel en daar hebben ze zich ook precies voor opgegevenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Ze zullen het als een bedreigende bondje zien.
Klopt als een zwerende vinger.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom beter overal niet al te zwaar aan tillen of het met een grap nemen , het is en spel en daar hebben ze zich ook precies voor opgegeven
Dat is jouw mening en dat mag maar ik zag het toch andersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , je kan natuurlijk overal iets negatief in zien maar dit was gewoon ook ouwehoeren
quote:Fake bewoner 2 is nu de door jullie gekozen identiteit aan het instuderen... 😬 Later vandaag zal ze op de livestream het huis betreden. Maar als wat? #bigbrothernlbe
Ja precies en dat maakt het leuk.. Bewoners als Milena maken uiteindelijk ook target van zichzelf, want die neemt alles persoonlijk en dat is niet te doen..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt als een zwerende vinger.
Maar ze moeten nomineren, en dan spelen er dingen.
Er is geen tweelingquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welk beroep etc ze moeten spelen, omdat er maar 1 tweeling is, en geen 3 ?
Precies.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is geen tweeling![]()
Ze moet spelen of ze van een tweeling is
Ik kan niet wachten op mildramaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies en dat maakt het leuk.. Bewoners als Milena maken uiteindelijk ook target van zichzelf, want die neemt alles persoonlijk en dat is niet te doen..
Het heeft ook te maken met realistisch naar iets kijken en verder kunnen kijken toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat mag maar ik zag het toch anders
Ik wil eerst eens andere bewoners kleur zien bekenenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op mildrama
Leuk he?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op mildrama
Staat op die kaartenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:44 schreef Ireth het volgende:
Waar komt dat "tweeling" trouwens ineens vandaan?? Zag dat ineens hier verschijnen..
Oh jeequote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:46 schreef Ireth het volgende:
En ik mag toch hopen dat er niet iemand in komt genaamd "Rosanne"
Huh?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:46 schreef Ireth het volgende:
Dat ben ik zeker met je eens en als je het spel niet speelt kom je ook niet verder. Ik vind alleen dat het een sneak en een moraalridder is die net doet of hij alles in het belang van de groep doet. Dan kan het van net gewoon ouwehoeren zijn geweest maar tussen de regels door zie ik ook iets andersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom beter overal niet al te zwaar aan tillen of het met een grap nemen , het is en spel en daar hebben ze zich ook precies voor opgegeven
Ben ik dan kippig???quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staat op die kaarten
Waar wij uit konden kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja, op alledrie de kaarten ... dus zou er ook een wisseltruc zijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staat op die kaarten
Waar wij uit konden kiezen
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben ik dan kippig???
Die lieten ze in de uitzending zien volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Jolien! Jolien! Jolien joliehien!!!quote:
Weer voer om te zingenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:46 schreef Ireth het volgende:
Ow annabelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jolien! Jolien! Jolien joliehien!!!
Rosanne, ik weet dat er enz.....
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:44 schreef Ireth het volgende:
Waar komt dat "tweeling" trouwens ineens vandaan?? Zag dat ineens hier verschijnen..
Het drama begint weer hoor en zo metten gaat ze weer bleitenquote:
[..]
Ben ik dan kippig???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het iemand moeilijk wilt maken kies je 2quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Yep, maar annabel zullen de jonkies daar misschien niet kennen...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow annabel
Zo zijn er tig liedjes
[..]
Ben ik dan kippig???
Ik heb voor de data analist gekozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ah thanks! Die had ik dus heel nog niet gezien!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat heb ik niet eens gezien toen ik stemdequote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zou ook wel leuk zijn als ze zonder kennis de nagels bij andere 'moet' doen, of ze haar vertrouwen aan hun kapsels omdat ze ook honden kan doenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het iemand moeilijk wilt maken kies je 2
Het is wel zo dat alle drie de fake profielen die passage bevattenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ze helemaal geen tweeling hebben, maar dat de nieuwe moet doen alsof ze een tweeling is, zoals 'Remi' moet doen alsof ie 30 is, uit Hoofddorp komt en z'n hobby DJ'en is
Logischerwijs vandaag, want er zijn vanochtend 2 kasten geplaatst.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:51 schreef lojanda het volgende:
Is het ook al bekend wanneer de nieuwe bewoner in het huis komt?
Gaan ze allemaal vragen wat het dan precies inhoudtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het iemand moeilijk wilt maken kies je 2
Ze hebben toch niksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou ook wel leuk zijn als ze zonder kennis de nagels bij andere 'moet' doen, of ze haar vertrouwen aan hun kapsels omdat ze ook honden kan doen
quote:
Ik heb gewoon voor de vorm meegedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Als ik het idee zou hebben dat het iets zou uitmaken had ik die gekozen
Moedig!quote:
Waar kon je kiezen dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Klopt, maar het zijn nog steeds fake profielen. Ik hou het dan ook op geen tweeling tot we anders horenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het is wel zo dat alle drie de fake profielen die passage bevaytten
Kan net zo goed 1 persoon zijn met 3 profielen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Het is 1 persoonquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan net zo goed 1 persoon zijn met 3 profielen.
Denk ik ook, ze maken ons wijs dat er nu 3 in spanning zitten te wachten wie de meeste stemmen krijgt, maar er is gewoon 1, en die moet het winnende profiel leren.quote:
O wist niet eens dat dat kon, ben na de live gelijk van de streams gegaan.quote:
Ook zo begrepen.. 1 persoon die een fake identiteit aanneemt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Nee er was maar 1 persoonquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk ik ook, ze maken ons wijs dat er nu 3 in spanning zitten te wachten wie de meeste stemmen krijgt, maar er is gewoon 1, en die moet het winnende profiel leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |