En qua karakter?quote:
@Dottekequote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand die de OP aanpast? Fleur mag op Exit
Te veel bezig met het benoemen van zijn principes en waarden, die heb je of heb je niet , maar iedere keer daarmee schermen maakt het er niet beter op en maakt dat je wat fake overkomtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
Jordy herhaalt net iets te vaak zijn uitspraken
En was de mastermind met principesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Delano was vermoeiend... kon alleen maar over het spel praten. Had honderdduizend theorien. En was het schoothondje van Sabeau.
Zou wel wat voor jou zijn. Samen met Dot een mod.quote:
Als die twee eruit zijn zit er binnen no time poep aan de muurquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
Linda en Elsa uit de suite
Poetsen en opruimen
Delano was veel meer van de grootspraak alsof hij het complete spel bestuurde. Jordy is veel onzekerder op dat vlak. Hij ziet wel veel dingen maar das meer op persoonlijk vlak.quote:
Fritsiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lijken wel wachtkamer-streams![]()
Goedemorgen Cos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
??quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:47 schreef spapaars het volgende:
GM
Zo te zien spelen ze weer een spelletje exclusief voor de TV uitzending.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fritsie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij een favo bewoner?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Inderdaad, tijd voor meubels, zal ook wel wat schelen met dat gegalm.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
Dat door elkaar gelul
En ze zitten ook zo dicht op elkaar
Das niet te doen
Er is niemand die mistquote:
SL is er niet voor niets.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is niemand die mist
Dus dan zou BB alleen spelen
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij een favo bewoner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn favo heb ik nog niet, maar vind wel dat het oog ook iets te gluren moet hebben. Boy vind ik wel n leukje![]()
Ze heeft met jeffrey wel goede gesprekken gehad vannacht nogquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Jolien wat oppervlakkig overkomen
Of heb ik goede gesprekken gemist ?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Die zit in de bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn favo heb ik nog niet, maar vind wel dat het oog ook iets te gluren moet hebben. Boy vind ik wel n leukje![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Niet te hard van de stapel lopen hé, met een teentje minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn favo heb ik nog niet, maar vind wel dat het oog ook iets te gluren moet hebben. Boy vind ik wel n leukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |