Ze moeten aangekleed aan het ontbjtn zittenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:44 schreef greysbones het volgende:
Niels moet zich aankleden
Van Elsa
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:44 schreef greysbones het volgende:
Niels moet zich aankleden
Van Elsa
Das nog lang niet klaarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze moeten aangekleed aan het ontbjtn zitten
Na 12 uur zal de beste tijd zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morning, tot 2400 van uur gisteren staat online, kan vandaag voor het eerst een paar uur live kijken ...
Ja want je kan tot twaalf uur stemmen welke faker je wilt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Na 12 uur zal de beste tijd zijn
Dan wordt er een nieuwe verwacht
Joyquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja want je kan tot twaalf uur stemmen welke faker je wilt.
Lacht wel meerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:49 schreef Frummelie het volgende:
Mogguh...
Het is voor het eerst dat ik die Milena zo uitbundig hoor lachen wat een vrolijkheid ongekend... nou kijk ik ook niet veel natuurlijk..
Is gewoon dezelfde persoon, wij mogen kiezen welke gedaante ze aanneemt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joy![]()
![]()
Ik vind het echt de meest slecht bedachte missie
Ik zou daar ook niet vrolijk van wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:52 schreef -river- het volgende:
Geef ze allemaal een eigen potje want dit is zo onsmakelijk.
Ja daarom staat er ook bij dat ik niet veel kijk... maar als ik keek zat ze vaak met een sjaggo smoeltje..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lacht wel meer
Maar heeft ook veel gehuild
OMG I Feel Old 57quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Okeee
Ouderen hebben geen smartphone volgens Jeffrey en volgens Jolien gaan ouderen vroeg naar bed en weten ook niet hoe je beelden kan opnemen..
En onder ouderen verstaan ze boven de 40
![]()
kloptquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:51 schreef greysbones het volgende:
Er gebruiken 10 mensen die tandpasta
1 dus niet???
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Okeee
Ouderen hebben geen smartphone volgens Jeffrey en volgens Jolien gaan ouderen vroeg naar bed en weten ook niet hoe je beelden kan opnemen..
En onder ouderen verstaan ze boven de 40
![]()
Aan de andere kant, als ze te horen krijgen dat er 2 zijn die een fake identiteit hebben dat kan wel leuke streams opleveren.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joy![]()
![]()
Ik vind het echt de meest slecht bedachte missie
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey doet altijd ondergoed aan onder zijn zwembroek
Lennie heeft toch haar koffert met eigen spulletjesquote:
Ja, dat van die nepbewoners is mij ook een raadsel, zie ook geen toegevoegde waarde .....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Dus vandaag komt er weer zo'n nepbewoner in als ik het goed begrepen heb... wat daar het doel van is..
Maar die identiteit maakt niet hoe je bentquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als ze te horen krijgen dat er 2 zijn die een fake identiteit hebben dat kan wel leuke streams opleveren.
Ow jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lennie heeft toch haar koffert met eigen spulletjes
Je zat me te testen he?quote:
Ja, jij toch ook?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:09 schreef mario390 het volgende:
wat ik me vraag, of zij naakt douchen
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
Jolien: naar elsa moet je luisteren want elsa heeft altijd gelijk
Hoe wil je anders douchenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:09 schreef mario390 het volgende:
wat ik me vraag, of zij naakt douchen
Oh, ik vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee het zit er nog niet echt in dit jaar
Slaat toch nergens op... neej DGK ik ook niet..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat van die nepbewoners is mij ook een raadsel, zie ook geen toegevoegde waarde .....
Ze filmen niet in het hokje zelfquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoor, maar bij me zijn geen kameras
Zit er bij maar van Elsa mag er maar één klein beetje inquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:10 schreef greysbones het volgende:
Waarom doen ze niet wat water bij die Slob ?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zit er bij maat van Elsa mag er maar één klein beetje in
Er zijn mensen die daar behoefte aan hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
Snap sowieso niet waarom ze haar als leider accepteren. Iedereen zou gelijk moeten zijn.
van oben tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze filmen niet in het hokje zelf
Ja, maar dit is dus onder alle bewoners geaccepteerd. Of stiekem niet en durven ze nog niks te laten merkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar behoefte aan hebben
Echt waar
Ik denk het laatstequote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar dit is dus onder alle bewoners geaccepteerd. Of stiekem niet en durven ze nog niks te laten merken
Ik hoop hetquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien over de slob: zou je dit in de winkel ook kunnen kopen .....![]()
Ik vind haar echt leuk en vooral grappig, wat een verademing ....
Soort kots met cervixslijm en havervlokkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als ik het zo zie, proef ik gewoon die korrelige structuur...
Lennie eigen tandpastaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:51 schreef greysbones het volgende:
Er gebruiken 10 mensen die tandpasta
1 dus niet???
is toch geinigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Fijn Lennie dat je shirt ons laat weten dat je geen vis bent
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soort kots met cervixslijm en havervlokken
oh mann dat cervixdings is tmiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soort kots met cervixslijm en havervlokken
Ik moet wel lachen als ze iedereen ook zegt handen te wassen en ze het ook allemaal gaan doen.quote:
Jep dat is dit ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:19 schreef mario390 het volgende:
mutti zeigte me gisteren haar hafermau, ziet uit dann kots
Dat valt als een blok op je maagquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Jorien ik heb het gevoel dat we er te weinig vocht in hebben gedaan
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat valt als een blok op je maag
Maar het beeld is wel duidelijk héquote:
kan nooit, toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
Moet dit echt warm zijn geworden van 8 minuten in die garde ronddraaien?
Het slaat ook nergens op is 1 dag leuk en het mag best basic zijn en zelf broodbakken etc,quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eet smakelijk, denk maar dat het een gebakje is .....![]()
Ik blijf het onzin vinden, geef ze normaal ontbijt en te eten ..... grrr ....
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat valt als een blok op je maag
Ja en weer Linda die het over 3x per week de wc schoonmaken heeft. Dat moet toch minstens 1x per dag met zoveel mensen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah het corvee rooster wordt geïntroduceerd
Jij kijkt al zoveel jaren Bigbrother en in zoveel landen, en jij weet niet dat de camera''s daar niet mogen filmen? jij weet niet dat dat in hun contract staat? kom op , hou een ander voor de gek.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoor, maar bij me zijn geen kameras
Dat is wel per land verschillendquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jij kijkt al zoveel jaren Bigbrother en in zoveel landen, en jij weet niet dat de camera''s daar niet mogen filmen? jij weet niet dat dat in hun contract staat? kom op , hou een ander voor de gek.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jij kijkt al zoveel jaren Bigbrother en in zoveel landen, en jij weet niet dat de camera''s daar niet mogen filmen? jij weet niet dat dat in hun contract staat? kom op , hou een ander voor de gek.
Ja ddww..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar het beeld is wel duidelijk hé
Kasten.. dus 2quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de terugkijkers, rond 07.55 uur ziet Milena de nieuwe kasten .....
Is niet woke, dus helaas. Daarom doen ze liever dit...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ze zouden die ex on the beach mensen in het bb huis moeten zettendan krijg je wel nakende beelden
Wat? Ben hier te oud voor denk ik.quote:
Haha. Dat dan weer wel..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat? Ben hier te oud voor denk ik.![]()
En google zegt: Double Decker Without Window
Waarom zijn al die programma's er dan, zoals echte meisjes in de jungle, ex on the beach, paradise hotel. En al die andere onzin met gevloek, gescheld, seks, alcohol en doorgesnoven types?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo denkt men tegenwoordig bij TV.
Dat wordt allemaal zeer beperkt weer gegeven en zie je niet alles dan voorheen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zijn al die programma's er dan, zoals echte meisjes in de jungle, ex on the beach, paradise hotel. En al die andere onzin met gevloek, gescheld, seks, alcohol en doorgesnoven types?
Als ze BB luxer zouden maken met spullen en drank dan trek je dit soort mensen ook wel aan
Peters kwartje was opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Heeft den Peter al gezegd dat er hoog bezoek komt vandaag?
Gelukkig hoef je het niet zelf te etenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:41 schreef mario390 het volgende:
de slob ziet uit als en knödelmasse
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal zeer beperkt weer gegeven en zie je niet alles dan voorheen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat? Ben hier te oud voor denk ik.![]()
En google zegt: Double Decker Without Window
nee maar dat kann je nur met vloessigkeit eten denk ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je het niet zelf te eten
Dat soort programma’s wordt veel meer gestuurd dan hierquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is waarBij dat soort programma's zou ik ook wel een livestream willen zien.
Dus als ze dat zouden mixen, dan denk ik dat het leuker is, bij de bondgenoten hebben ze bijvoorbeeld veel meer spellen. Als ze die drie concepten mixen dan heb je toch leuke tv?![]()
Dat shirt van Lennie![]()
Bij alle realityshow mogen wat mij betreft livestreams, maar vaak kan dat niet omdat het op lastige locaties is in het buitenland waar internet slecht is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is waarBij dat soort programma's zou ik ook wel een livestream willen zien.
Dus als ze dat zouden mixen, dan denk ik dat het leuker is, bij de bondgenoten hebben ze bijvoorbeeld veel meer spellen. Als ze die drie concepten mixen dan heb je toch leuke tv?![]()
Dat shirt van Lennie![]()
Geluid van de SL is veel beter jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:43 schreef Hoempah het volgende:
Die SL mogen wel wat zachter ingeladen worden.
Remi blijft bezig met het vrijspelen van de keuken, dat heeft hij nu steeds gezegd. Ik denk nog steeds dat de prijs is voor zijn missie dat de keuken vrij komt. + Geld.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Het gaat een moraal boost geven als we de keuken vrijspelen zegt Remi
Vreemd alleen op stream 1. De belgen hebben die alleen doe het dan op stream 2.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:44 schreef -river- het volgende:
SL, zullen een spel moeten spelen denk ik.
De fake bewoners hebben zeker potentie, als is het doel nu niet duidelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Remi blijft bezig met het vrijspelen van de keuken, dat heeft hij nu steeds gezegd. Ik denk nog steeds dat de prijs is voor zijn missie dat de keuken vrij komt. + Geld.
En dat zal voor die andere ook wel zo zijn. Als de bewoner doorhebben dat er fake mensen inzitten gaan ze of die faker zoeken, of de fakers vormen samen een groep. Misschien wel om andere hun geld weg te spelen of zo.
Ik zie wel veel mogelijkheden met die fake-bewoners eigenlijk. Al lees ik hier voornamelijk mensen die het stom vinden. Ik hoop dat BB het goed doordacht heeft, want het kan imho wel leuk worden.
dat is helemal niet zo,misschien is het 2024 in nederland dat van boven niet gefimt werd in andere jaren geloof ik wel ook wc dat niks gebeurd zo als met jill, en waar de douchen 24 uren te zien zijn daar douchen ze in bikini brasil,italiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben die dat inziet. Want gisteren waren er veel mensen die het stom vonden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De fake bewoners hebben zeker potentie, als is het doel nu niet duidelijk.
Dat las ik dus verkeerd. Ik slaap nogquote:
Ik vind het nog steeds stomquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben die dat inziet. Want gisteren waren er veel mensen die het stom vonden.
Ja, maar jij ben jijquote:
Jawelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij is dat water stiekem warm. Kan toch echt niet dat ze dat met koud water blijven doen. Ik kan dit gewoon niet geloven.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Van de week zat de boel al verstopt
Zo raar
Ze besparen al zoveelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker waterbesparend zo, niels. Vul gewoon die ronde bak met water.![]()
![]()
Ja, ik vind het ook leuk. De eerste week ging wat traag. Maar ik vind het eigenlijk niet tegenvallen. De mensen zijn leuk. Zou wat meer games willen zien of zien dat ze wat meer te doen hebben... maar dat is het dan ook wel. Ik vind die nieuwe exit manier ook prima. En die papegaai mag op gang komen. Maar goed, dat komt wel wanneer het geroddel etc. echt aanwezig is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik juist niet, is een leuke nieuwe toevoeging.
lekker poetsenquote:
Die het kiezen van die profielen doen ze gewoon om ons het gevoel te geven dat we wat te kiezen hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie het nut niet van de fake-profielen. Behalve de naam zou het mij een zorg zijn dat je niet in een entertainment center werkt, maar bij de Ikea in ZO, of dat je geen jongere zus, maar een oudere broer hebt. Ik ken je toch niet...
Dat dusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie het nut niet van de fake-profielen. Behalve de naam zou het mij een zorg zijn dat je niet in een entertainment center werkt, maar bij de Ikea in ZO, of dat je geen jongere zus, maar een oudere broer hebt. Ik ken je toch niet...
je moet wat verder kijken dan dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Nederland staat niet direct beroemd om z'n keuken, maar slob is gelukkkig geen delicatesse hier.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:51 schreef mario390 het volgende:
wat ik me vraag,wie heeft dat slob gemakt en uit wat,
en gevt het dat in supermarkt?
misschien kregt het wegen bb fans
en werd het in bb vor ontbijt gekokt of koud gegeten?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nederland staat niet direct beroemd om z'n keuken, maar slob is gelukkkig geen delicatesse hier.
Gekookt geloof ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
en werd het in bb vor ontbijt gekokt of koud gegeten?
Dan vind ik de afwas toch leukerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit nu serieus te kijken hoe iemand een toilet schoonmaakt
Waaaaarom?
Havermout meestal warm. Slob is iets vaags, soort havermout, maar minder lekker denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
en werd het in bb vor ontbijt gekokt of koud gegeten?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens zien hoe spannen dat is
Denk je dat ik het aan kan?
Ik vind het niet erg ....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
De camjocks zijn wel een beetje verliefd op Jolien. Ze is vaak in beeld vanochtend.
Is dit het enige spannende van deze ochtend tot nu toe, het sponjes is kwijtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:58 schreef ledn81 het volgende:
sponsje is alweer kwijt![]()
oh alweer gevonden
Lekker hoor zo op zaterdagochtend.. soppen met Elsa
Wie is 'de grote baas' in deze?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Jordy een beetje een slijmerd, zich inlikken bij de grote baas .....
We sturen haar wel jouw kant op als ze er uit gaatquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:58 schreef ledn81 het volgende:
sponsje is alweer kwijt![]()
oh alweer gevonden
Lekker hoor zo op zaterdagochtend.. soppen met Elsa
Zo komt het wel over jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Jordy een beetje een slijmerd, zich inlikken bij de grote baas .....
Ze woont vlakbijquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
We sturen haar wel jouw kant op als ze er uit gaat
Neequote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:13 schreef mario390 het volgende:
nog en vraag, brod of toastbrot hebben ze niet? kunnen zze maar selfs bakken
Nee mag ook nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:18 schreef mario390 het volgende:
m
[..]
mag het niet dat ze brot bestellen? ik word er daar in huis uitflippen
Na 12 uurquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tijd voor een beetje aktie, dit kan mij nog lang niet boeien ....
Curtain bangsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
produktie spart an de valse dingen,de willen en zendung op tv bringenquote:
Ze doen dit vrijwillig he .. als ze beter eten willen moeten ze een bank overvallen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
produktie spart an de valse dingen,de willen en zendung op tv bringen
maar de bewohners zijn hun bijna egal,je kregt in gefangenis beter eten
dann word en promi big brother bij julie helemal niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze doen dit vrijwillig he .. als ze beter eten willen moeten ze een bank overvallen.
De FEBO heeft wel een voorkeur voor haar, net als jeffreyquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:25 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat het weer de hele dag/avond/nacht Joliencam worden?
Verhaallijn 'stelletje' pushenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De FEBO heeft wel een voorkeur voor haar, net als jeffrey
Lekker op tijd ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:26 schreef ledn81 het volgende:
afscheisplechtigheid bij de vijver voor onze Fleur
Duidelijk, gisteren dacht ik heel even, dat gaat lekker met die twee.. maar neequote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
dat moeten ze selfs willen,dat gaat de febo niet beslissenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij wil winnen ... denk dat hij ook wel weet dat je een groot target hebt als stelletje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
Heb toch ergens niet het idee dat Jeff echt geïnteresseerd is
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij wil winnen ... denk dat hij ook wel weet dat je een groot target hebt als stelletje.
Ooit, lang geleden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:30 schreef mario390 het volgende:
dus promi-bb was in julieland nog nie?
goed opgeletquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena kom naar de dagboek kamer.
BB zelf
quote:
Precies Jeffrey weet heel goed, hoe hij het spel moet spelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij wil winnen ... denk dat hij ook wel weet dat je een groot target hebt als stelletje.
En misschien kan hij best vinden met Joline, maar na 48 uur is het ook best snel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Valt me sowieso op dat de meesten wel weten waar ze aan mee doenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies Jeffrey weet heel goed, hoe hij het spel moet spelen.
Ook dat hij nog niet alles van zichzelf bloot wil geven etc.
Behalve Remi .. wist niet eens waar de Gameroom was.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Valt me sowieso op dat de meesten wel weten waar ze aan mee doen
Anders dan vorig jaar
en hij heeft nog jemand buitenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies Jeffrey weet heel goed, hoe hij het spel moet spelen.
Ook dat hij nog niet alles van zichzelf bloot wil geven etc.
We gaan het zienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy en zijn principes.
Hij gaat er niemand opzetten voor poen
Ik denk dat Jordy een beetje de Jason van dit jaar gaat zijn en zijn principes lang volhoudquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ben benieuwd hoe snel en of Jordy z’n principes opzij gaat zetten. Vind ik leuker om te zien dan mensen die moeiteloos omschakelen continu.
Zou wel knap zijn met al deze elementen. Dat vasthouden getuigd dan wel van karakter en loyaliteit aan jezelf.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy een beetje de Jason van dit jaar gaat zijn en zijn principes lang volhoud
Yepsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:36 schreef greysbones het volgende:
Niels en Jordy zijn wat vermoeiend
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:36 schreef ledn81 het volgende:
Als Niels nog meer veren in de kont van Jordy steekt loopt er opeens een pauw in de tuin
Alles is ook nep. Beetje flauwquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
De nieuwe indeling van de tuin vindt ik ook niet echt wat, vorig jaar konden ze nog een beetje door de tuin zenuwpezen
Ja nu moeten ze uitkijken of ze niet in de vijver terecht komenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
De nieuwe indeling van de tuin vindt ik ook niet echt wat, vorig jaar konden ze nog een beetje door de tuin zenuwpezen
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:36 schreef ledn81 het volgende:
Als Niels nog meer veren in de kont van Jordy steekt loopt er opeens een pauw in de tuin
Bij gesprekken tussen hun krijg ik een beetje Dilano vibes bij Jordyquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:36 schreef greysbones het volgende:
Laat dat wat maar weg .....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:36 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij gesprekken tussen hun krijg ik een beetje Dilano vibes bij Jordy
Bij Niels zouden ze niet blijven zitten. Die laat nog al eens een scheet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:36 schreef ledn81 het volgende:
Ik vermoed dat ook. Jason ging pas in de laatste twee weken hard spelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy een beetje de Jason van dit jaar gaat zijn en zijn principes lang volhoud
BB vorig jaar Delanoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ken dilano niet dus weet niet waarmee jullie hem vergelijken
En was hij leuk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |