Ze moeten aangekleed aan het ontbjtn zittenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:44 schreef greysbones het volgende:
Niels moet zich aankleden
Van Elsa
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:44 schreef greysbones het volgende:
Niels moet zich aankleden
Van Elsa
Das nog lang niet klaarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze moeten aangekleed aan het ontbjtn zitten
Na 12 uur zal de beste tijd zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morning, tot 2400 van uur gisteren staat online, kan vandaag voor het eerst een paar uur live kijken ...
Ja want je kan tot twaalf uur stemmen welke faker je wilt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Na 12 uur zal de beste tijd zijn
Dan wordt er een nieuwe verwacht
Joyquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja want je kan tot twaalf uur stemmen welke faker je wilt.
Lacht wel meerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:49 schreef Frummelie het volgende:
Mogguh...
Het is voor het eerst dat ik die Milena zo uitbundig hoor lachen wat een vrolijkheid ongekend... nou kijk ik ook niet veel natuurlijk..
Is gewoon dezelfde persoon, wij mogen kiezen welke gedaante ze aanneemt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joy![]()
![]()
Ik vind het echt de meest slecht bedachte missie
Ik zou daar ook niet vrolijk van wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:52 schreef -river- het volgende:
Geef ze allemaal een eigen potje want dit is zo onsmakelijk.
Ja daarom staat er ook bij dat ik niet veel kijk... maar als ik keek zat ze vaak met een sjaggo smoeltje..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lacht wel meer
Maar heeft ook veel gehuild
OMG I Feel Old 57quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Okeee
Ouderen hebben geen smartphone volgens Jeffrey en volgens Jolien gaan ouderen vroeg naar bed en weten ook niet hoe je beelden kan opnemen..
En onder ouderen verstaan ze boven de 40
![]()
kloptquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:51 schreef greysbones het volgende:
Er gebruiken 10 mensen die tandpasta
1 dus niet???
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Okeee
Ouderen hebben geen smartphone volgens Jeffrey en volgens Jolien gaan ouderen vroeg naar bed en weten ook niet hoe je beelden kan opnemen..
En onder ouderen verstaan ze boven de 40
![]()
Aan de andere kant, als ze te horen krijgen dat er 2 zijn die een fake identiteit hebben dat kan wel leuke streams opleveren.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joy![]()
![]()
Ik vind het echt de meest slecht bedachte missie
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey doet altijd ondergoed aan onder zijn zwembroek
Lennie heeft toch haar koffert met eigen spulletjesquote:
Ja, dat van die nepbewoners is mij ook een raadsel, zie ook geen toegevoegde waarde .....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Dus vandaag komt er weer zo'n nepbewoner in als ik het goed begrepen heb... wat daar het doel van is..
Maar die identiteit maakt niet hoe je bentquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als ze te horen krijgen dat er 2 zijn die een fake identiteit hebben dat kan wel leuke streams opleveren.
Ow jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lennie heeft toch haar koffert met eigen spulletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |