Ik ben ook een beetje moe.quote:
Vandaag weer geoefend met lopen en staan.quote:
Morgen al die Karen's weer over de zeikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Top! Bewegen is key!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag weer geoefend met lopen en staan.
Ja lekker! Krijg je echt zo'n samenhorigheidsgevoel (2x woordwaarde) van !quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:44 schreef cosmosis het volgende:
Soms he houdt je van de Fransen, heel soms.
Patrick Bruel - Casser la voix (Bruel Tour au stade Pierre-Mauroy 2014)
Bekijk deze YouTube-video
Ook wel zo'n nummer waar je energie van krijgt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja lekker! Krijg je echt zo'n samenhorigheidsgevoel (2x woordwaarde) van !
Yeah !quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook wel zo'n nummer waar je energie van krijgt.
Dat kunnen ze wel, lekker in de zomer Frenchkissing uitkijkend over de Golf van Biskaje beetje random Franse woorden in je oor fluisterend, als de vlag daar niet boven half stok komt te hangen ben je vrij ongevoeligquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja lekker! Krijg je echt zo'n samenhorigheidsgevoel (2x woordwaarde) van !
Whahaha You go !!!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel, lekker in de zomer Frenchkissing uitkijkend over de Golf van Biskaje beetje random Franse woorden in je oor fluisterend, als de vlag daar niet boven half stok komt te hangen ben je vrij ongevoelig
Niet kijk gedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat je niet wil zien en toch kijkt![]()
@13.56 That is not an outfit but diamonds glued to the (naked) body, nieuwe levels van interesse unlockedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat je niet wil zien en toch kijkt![]()
Ook zij valt in de catagorie van wacked talentsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
@:13.56 That is not an outfit but diamonds glued to the (naked) body, nieuwe levels van interesse unlocked
Ik moet zeggen best veel respect dat na die rollercoaster Brtiney toch weer terug is gekomen, alhoewel ik niets nieuws kan vinden dan Helene...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook zij valt in de catagorie van wacked talents
Nu alleen Nicole nog.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:25 schreef cosmosis het volgende:
Wie had vroegah nog meer een hekel aan Duits? Met de paplepel ingegoten door Ouders en Grootouders welke meerdere Oorlogen hebben doorstaan....
Ik ben steeds meer onder het juk aan het verdwijnen, Duitse schoonheden met hun zwoele stem.....
Wij hier in de grenstreek keken regelmatig met plezier naar die TV zenders van die moffen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:25 schreef cosmosis het volgende:
Wie had vroegah nog meer een hekel aan Duits? Met de paplepel ingegoten door Ouders en Grootouders welke meerdere Oorlogen hebben doorstaan....
Ik ben steeds meer onder het juk aan het verdwijnen, Duitse schoonheden met hun zwoele stem.....
Das wel een diepe, niet eerder van gehoordquote:
Wij in het westen ook...Ik denk dat het hele land in het begin meer Duitse dan Nederlandse zenders had. Toen de weekend nachten van RTL+ uitgezonden werd, het plafond heeft nog nooit zo mooi wit gezienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij hier in de grenstreek keken regelmatig met plezier naar die TV zenders van die moffen.
2 Nederlandse zenders en drie duitse zenders.
Had wel een mini crush op haar destijds... en ze zong in drie talenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:32 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Das wel een diepe, niet eerder van gehoordDuitse ABBA vibes...
Nicole - Der alte Mann und das Meer
Ein bisschen Frieden is hier haar bekendste.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:32 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Das wel een diepe, niet eerder van gehoordDuitse ABBA vibes...
Nicole - Der alte Mann und das Meer
Tuttie Frutti~!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wij in het westen ook...Ik denk dat het hele land in het begin meer Duitse dan Nederlandse zenders had. Toen de weekend nachten van RTL+ uitgezonden werd, het plafond heeft nog nooit zo mooi wit gezien [ link | afbeelding ]
Oh, dat was / is zo'n heerlijk fris gezicht destijds ... deze en Maria Magdalenaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:38 schreef cosmosis het volgende:
Sandra - In The Heat Of The Night (Germany 1985) [Advanced AI]
Haar Eurovision 1982 song zag ik idd.... Totaal niet meegekregen destijds, maar ja ik was dan ook 2 jaar oud, waarschijnlijk andere interessesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ein bisschen Frieden is hier haar bekendste.
Er was ook nog eeen NL parodie op. Sommige omroepen/zenders hadden die geband.
Deze?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haar Eurovision 1982 song zag ik idd.... Totaal niet meegekregen destijds, maar ja ik was dan ook 2 jaar oud, waarschijnlijk andere interesses
Dit is de parodie:quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haar Eurovision 1982 song zag ik idd.... Totaal niet meegekregen destijds, maar ja ik was dan ook 2 jaar oud, waarschijnlijk andere interesses
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:45 schreef cosmosis het volgende:
Shit hee nu moeten we wel de Eurovision nostalgie opgaan........
Ik zie een sterquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:45 schreef cosmosis het volgende:
Shit hee nu moeten we wel de Eurovision nostalgie opgaan........
Jij boefje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:50 schreef cosmosis het volgende:
Als kind zoveel Abba feestjes meegemaakt, scharrelend tussen de lange blote benen in een party tent, mooie tijden waren dat toch.
Helaas kon ik het toen nog niet echt op waarde inschattenquote:
Dat is een ding wat waar is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:53 schreef cosmosis het volgende:
Mooie tijden kun je vaak toch pas later in het leven beoordelen
< denkt daar nog ff een paar jaar over naquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:53 schreef cosmosis het volgende:
Mooie tijden kun je vaak toch pas later in het leven beoordelen
Dat is ook een tijdloos nummer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:57 schreef cosmosis het volgende:
Ik weet nog dat ik in de 90er jaren als guppie in een zaal binnenkwam lopen en "In the air tonight" gestart werd. Ik snapte het niet, maar mn lichaam tingelde wel een beetje...Mooi dat dat 30 jaar later nog steeds herinnerd wordt
Phil Collins, "In the air tonight" (First Farewell Tour)
Het stomme is dat ik me niet veel meer herinner, niet eens de liedjes.. alleen dat het té druk wasquote:
Los Vast Show, dat is ook pure nostalgie.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 01:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het dorpje waar ik woon kwam ooit "Los Vast Show" in het plaatselijke zaaltje op de mèrt.
Ik stond vooraan, spijkerjackie met buttons![]()
Toontje lager, Doe Maar, en zelf een kusje op mijn wang gehad van Vanessa..
quote:
Morguh Pullupquote:
Goedemorgen pulquote:
Sommigen blijven leuk.quote:
Hey Markquote:
Morguh badeendquote:
Dat dat meestal goed gaat is ongelooflijk he?quote:
Moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dat meestal goed gaat is ongelooflijk he?
Nee, ik ook niet. Keek in een verleden nog wel eens naar home video's konden ze ook zo lelijk terecht komen. Maar ze stonden altijd weer ongeschonden opquote:
Mijn kleindochter vindt dat een geweldig programma , ik moet dat altijd met haar kijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Keek in een verleden nog wel eens naar home video's konden ze ook zo lelijk terecht komen. Maar ze stonden altijd weer ongeschonden op
Maar zij zijn nog jong, wij niet meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Keek in een verleden nog wel eens naar home video's konden ze ook zo lelijk terecht komen. Maar ze stonden altijd weer ongeschonden op
Zit er al vroeg inquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kleindochter vindt dat een geweldig programma , ik moet dat altijd met haar kijken![]()
Klein sadistje in de dop
Maar toen ik ze keek was ik ook nog jongquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar zij zijn nog jong, wij niet meer.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit er al vroeg in![]()
Net als Max toen, die riep een keer "kom opa we gaan homo video filmpjes kijken" Ik dacht wat de fuck kijkt hij met dat kereltje. DUs ik aan Max vragen wat zie je dan. Toen begreep ik dat hij home video bedoelde
Jij bent nooit jong geweest.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toen ik ze keek was ik ook nog jong![]()
Hoe is het met jou?/
Heeft ze haar eigen home video's ook leuk voor laterquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn kleindochter moet ook altijd lachen om haar filmpjes die ik van haar heb en waar ze een wipwap afvalt , of glijbaan trap
Zelfspot is de beste spot.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn kleindochter moet ook altijd lachen om haar filmpjes die ik van haar heb en waar ze een wipwap afvalt , of glijbaan trap
Nou zeg ouwe badeendquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent nooit jong geweest.![]()
Met mij gaat het beter maar ik moet nog wel erg voorzichtig doen.
Ja is ook altijd wel lachen om haar en met haarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze haar eigen home video's ook leuk voor later
Absoluut ! En heel belangrijk in het levenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfspot is de beste spot.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Absoluut ! En heel belangrijk in het leven
Het helpt ook om te kunnen relativeren en jezelf niet al te serieus te nemenquote:
Ik neem mijzelf ook bijna nooit serieus.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het helpt ook om te kunnen relativeren en jezelf niet al te serieus te nemen
Heel goed van jouquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik neem mijzelf ook bijna nooit serieus.
Als het moet kan ik het wel zijn.quote:
Doe je dan goedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het moet kan ik het wel zijn.
Vooral als het om veiligheid gaat dan heb je naar mij te luisteren. Doe je dat niet dan leer ik het je wel af. Hardhandig.quote:
Uhuhu grapjasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als het om veiligheid gaat dan heb je naar mij te luisteren. Doe je dat niet dan leer ik het je wel af. Hardhandig.
Ik heb mijn chef wel eens lijkbleek zien weglopen omdat hij niet naar mij luisterde.quote:
Hmmmmmzz okayquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn chef wel eens lijkbleek zien weglopen omdat hij niet naar mij luisterde.![]()
Hij had het gelijk afgeleerd.
Ik moest een gat in een stuk staal boren maar ik kon dat stuk staal niet vastzetten. Hij zou hem wel met zijn handen vasthouden. Ik zei dat dat niet verantwoordelijk is. Ik moest doen en niet zeiken van hem. Ik zet heel voorzichtig de boor erin en die boor zegt hap. Flikkert dat stuk staal van 15 kilo net naast zijn voet op de grond. Ik keek hem aan terwijl hij lijkbleek was en vraag: Wat heb je nu geleerd?quote:
lolquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een gat in een stuk staal boren maar ik kon dat stuk staal niet vastzetten. Hij zou hem wel met zijn handen vasthouden. Ik zei dat dat niet verantwoordelijk is. Ik moest doen en niet zeiken van hem. Ik zet heel voorzichtig de boor erin en die boor zegt hap. Flikkert dat stuk staal van 15 kilo net naast zijn voet op de grond. Ik keek hem aan terwijl hij lijkbleek was en vraag: Wat heb je nu geleerd?
Hij heeft geleerd naar mij te luisteren.quote:
Nu jij nog naar hemquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft geleerd naar mij te luisteren.
Als het over veiligheid gaat dan heb ik het laatste woord.quote:
Dat zal ,maar uiteindelijk ben jij de werknemer , toch wel een verschilletjequote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het over veiligheid gaat dan heb ik het laatste woord.
Je staat als werknemer wel vrij sterk als het om werkveiligheid gaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zal ,maar uiteindelijk ben jij de werknemer , toch wel een verschilletje
Geen idee , ik ken jouw werk nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je staat als werknemer wel vrij sterk als het om werkveiligheid gaat.
Het geld in weze voor elke werkplek. Een werkgever is verplicht om er voor te zorgen dat jij je werk veilig kan uitvoeren.quote:
Dat sowieso maar dat is standaardquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het geld in weze voor elke werkplek. Een werkgever is verplicht om er voor te zorgen dat jij je werk veilig kan uitvoeren.
Ik heb ook het recht om werk te weigeren als de veiligheid in gevaar komt.quote:
Okay maar dan nog blijf jij een werknemerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook het recht om werk te weigeren als de veiligheid in gevaar komt.
Maar wel een werknemer die het telefoonnummer vd arbodienst zo gevonden heeft.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay maar dan nog blijf jij een werknemer
Ach jee, okayquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel een werknemer die het telefoonnummer vd arbodienst zo gevonden heeft.
Gelukkig is het ook nooit voorgekomen maar een werkgever is wettelijk verplicht om een veilige werkplek te creëren.quote:
Maar dan komen weer op het begin: dat is standaard , niet iets bijzonders speciaal voor jouquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig is het ook nooit voorgekomen maar een werkgever is wettelijk verplicht om een veilige werkplek te creëren.
Nou ergens wel, als het mis gaat dan kan het ook goed mis gaan. Ik heb wel eens op plekken gewerkt waar doden zijn gevallen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan komen weer op het begin: dat is standaard , niet iets bijzonders speciaal voor jou
Er zijn ook werkplekken waar mensen verongelukken, zelf ook ooit in de nabijheid van iemand meegemaakt. Maar dat zijn ongelukken wat op zich weinig met de rechten van werknemer heeft te maken, ongelukken kunnen helaas overal voorkomen , dat is al verdrietig genoegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ergens wel, als het mis gaat dan kan het ook goed mis gaan. Ik heb wel eens op plekken gewerkt waar doden zijn gevallen.
Heb je een nieuwe baan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel een werknemer die het telefoonnummer vd arbodienst zo gevonden heeft.
Aanrecht,quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Rechten van werknemer vs plichten vd werkgever.
Zo irritant, ik kan dus niet eens zien wat je postquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aanrecht,
of,
Dan had je maar geen bot moeten zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo irritant, ik kan dus niet eens zien wat je post![]()
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had je maar geen bot moeten zijn
Het ging over rechten, kan er toch maar 1 zijn dan?quote:
Het is zaterdag, mijn hersenen zijn vrij.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ging over rechten, kan er toch maar 1 zijn dan?
Partyquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zaterdag, mijn hersenen zijn vrij.
I'm a lover not a fighterquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
En ja, dat zit ook in de naam van het liedje
Ff opslaanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zaterdag, mijn hersenen zijn vrij.
You can't be a lover without being a fighterquote:
Ah ja gaat snelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maandag gaat Starship weer vliegen
Dacht even dat je stukjes wrap in de soep had.quote:
Als alles goed gaat welquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja gaat snelHopelijk gaan ze weer voor de catch
Volgens mij heb ik in Mexico ook weleens een bonensoep met van die stukjes wrap ook, dus het kan allemaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dacht even dat je stukjes wrap in de soep had.
Doet me denken aan Frittatensuppe
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in Mexico ook weleens een bonensoep met van die stukjes wrap ook, dus het kan allemaal.
Ik kijk nu 'I Robot'.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik niet, moet alles zelf doen.
Twee. Voor als eentje aan de lader moet.quote:
Oh man, jij bent de *** als ze opstand komtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Twee. Voor als eentje aan de lader moet.
Haar robotstofzuiger.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is een herbert? En waarom heeft Marrije die?
En wat hebben wij aan deze informatie?
Ik niet maar ik heb er ook geen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordig ja
Je mag ze noemen hoe je wiltquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordig ja
Zolang ze maar hard genoeg zuigen tochquote:
Kijk, nu snap je het wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang ze maar hard genoeg zuigen toch
Hoe zou jij je robotslaaf dan noemen?quote:
Sonny moet ie blijkbaar hetenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe zou jij je robotslaaf dan noemen?
Ach, het kon erger.quote:
We moeten het nog een beetje leuk houden.quote:
Namen en rugnummers, nu jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We moeten het nog een beetje leuk houden.
Kan zomaar.. Ik moest er wel om lachen! Die bruggen ook.. het is ook overal hetzelfdequote:
Best wel idd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan zomaar.. Ik moest er wel om lachen! Die bruggen ook.. het is ook overal hetzelfde
Morguh Pullupquote:
Hoi Goedemorgenquote:
MOrguh Mutskequote:
Daar worden wij vrolijk van.quote:
Egwel!!quote:Op zondag 12 januari 2025 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar worden wij vrolijk van.
Morge.
Heb je nog wilde plannen voor vandaag?quote:
Ik ga straks ff shoppen en knutselen met kleindochter , ff lekker de kou door op de fiets.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog wilde plannen voor vandaag?
Altijd gezellig om met je kleindochter op pad te gaan. Doe maar voorzichtig.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga straks ff shoppen en knutselen met kleindochter , ff lekker de kou door op de fiets.
Dus geen wilde plannen, het schijnt glad te zijn buiten
Sowiesoquote:Op zondag 12 januari 2025 10:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd gezellig om met je kleindochter op pad te gaan. Doe maar voorzichtig.
Als het maar droog blijft, kou vind ik niet erg.quote:
Nee kou is prima , behalve dat ik statisch wordquote:Op zondag 12 januari 2025 10:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het maar droog blijft, kou vind ik niet erg.
Dat is wel lastig idd, dan heeft haar kammen ook geen zin.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee kou is prima , behalve dat ik statisch word![]()
Dat is minder van vrieskou
Neequote:Op zondag 12 januari 2025 10:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel lastig idd, dan heeft haar kammen ook geen zin.
Gelukkig heb ik daar nooit last van.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar daar heb je wel weer spul voor
Vreselijk is dat, gelukkig maarquote:Op zondag 12 januari 2025 10:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar nooit last van.
Mijn zusje had mooi lang haar, was altijd wel een grappig gezicht als het statisch was.quote:
Dat zie ik bij mijn kleindochter ook vaak , staat het rechtopquote:Op zondag 12 januari 2025 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zusje had mooi lang haar, was altijd wel een grappig gezicht als het statisch was.
Nylon (be)kleding kan je beter mijden.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zie ik bij mijn kleindochter ook vaak , staat het rechtop![]()
Helemaal als ze in de autostoel zit , die bekleding is nasty
Ja echt wel ,en dat is precies wat er in die stoelen zitquote:Op zondag 12 januari 2025 10:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nylon (be)kleding kan je beter mijden.
Ik heb eens bij een collega gezien dat er een vonk van 5 cm oversprong tussen zijn vingers en zijn ladekastje.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja echt wel ,en dat is precies wat er in die stoelen zit
Ik heb ook regelmatig vonken, niet leukquote:Op zondag 12 januari 2025 10:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eens bij een college gezien dat er een vonk van 5 cm oversprong tussen zijn vingers en zijn ladekastje.
Idd, hij had ook even last van zijn hand.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig vonken, niet leuk
Ja dat is kutquote:Op zondag 12 januari 2025 10:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, hij had ook even last van zijn hand.
Het is net alsof je schrikdraad beet pakt.quote:
Ja!!quote:Op zondag 12 januari 2025 10:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is net alsof je schrikdraad beet pakt.
Dat is 150.000 voltquote:Op zondag 12 januari 2025 10:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eens bij een collega gezien dat er een vonk van 5 cm oversprong tussen zijn vingers en zijn ladekastje.
Wat wil helpen is de verwarmingspijp vd verwarming even beet te pakken als die tenminste niet te heet is. Dan maak je even aardkontakt en "ontlaad" je jezelf.quote:
Ik heb fabric spray , die gebruik ik daarvoorquote:Op zondag 12 januari 2025 10:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat wil helpen is de verwarmingspijp vd verwarming even beet te pakken als die tenminste niet te heet is. Dan maak je even aardkontakt en "ontlaad" je jezelf.
Klopt, je kan ook beter spreken van een bliksemschicht, hij had er ook nog wel eventjes last van.quote:
Ik heb ook weleens vonkjes gehadquote:
En dan krijg je daar een vonkquote:Op zondag 12 januari 2025 10:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat wil helpen is de verwarmingspijp vd verwarming even beet te pakken als die tenminste niet te heet is. Dan maak je even aardkontakt en "ontlaad" je jezelf.
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zie ik bij mijn kleindochter ook vaak , staat het rechtop![]()
Helemaal als ze in de autostoel zit , die bekleding is nasty
quote:Op zondag 12 januari 2025 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/laylas_locks/?utm_source=ig_embed
Valt mee omdat de stroom zich dan over je hele hand verspreid ipv dat het door één vinger gaat.quote:
Alles van polyester hebben dusquote:Op zondag 12 januari 2025 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/laylas_locks/?utm_source=ig_embed
En schoenen/laarzen met rubberen zolen.quote:
De afwijking is alles bij Ali of temu bestellenquote:Op zondag 12 januari 2025 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
Bij dat meisje is het een afwijking, niet een "stroomstoring"
Wel handig als je de schoorsteen moet vegen.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
Bij dat meisje is het een afwijking, niet een "stroomstoring"
quote:Op zondag 12 januari 2025 12:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel handig als je de schoorsteen moet vegen.
Plastic fantasticquote:Op zondag 12 januari 2025 12:12 schreef drakin het volgende:
[..]
De afwijking is alles bij Ali of temu bestellen
Kreeg net weer reclame voor de dekbedden voor luie mensen.quote:
Dat vind ik niet lekker slapen.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Kreeg net weer reclame voor de dekbedden voor luie mensen.
Die xijn ook vsn plastic oftewel polyester
Saai, niet veel aan nog.quote:
Nog, dus je hebt nog hoop?quote:Op zondag 12 januari 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Saai, niet veel aan nog.
Op tv nog wel leuk, maar live niet zo.
Merk je ook aan de COS is vrij rustig
ALtijd postitief blijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nauwelijks.. elke keer dat ik langs zapp lijkt het alsof ze nog steeds in dezelfde positie hangen als 3 uur geleden ..quote:
Yasmine Bleeth was toen echt een mooie vrouw jaquote:Op zondag 12 januari 2025 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
De aftakeling van de Baywatch dames![]()
Vooral Yasmine vond ik .........
https://archive.is/wAnPI#selection-2679.43-2679.56
quote:Op zondag 12 januari 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd postitief blijvenLigt er maar aan of positief goed is hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Positief naar alles kijken is altijd goedquote:Op zondag 12 januari 2025 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan of positief goed is hoor
Glas is halfvol.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Positief naar alles kijken is altijd goed
quote:
Soms is het wel moeilijk om positief te zijn.quote:
En toch kom je er het verste mee.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms is het wel moeilijk om positief te zijn.
Dat is een ding wat waar is.quote:
Kan ik me wel voorstellenquote:Op zondag 12 januari 2025 15:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms is het wel moeilijk om positief te zijn.
Wowquote:Op zondag 12 januari 2025 15:25 schreef maily het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen
En dat geeft niks.
Je mag best struikelen![]()
Als je maar niet te lang blijft liggen
Tot het je coronatestuitslag isquote:Op zondag 12 januari 2025 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Positief naar alles kijken is altijd goed
Dat is iets anders, dat kan je beter negatief hebbenquote:
Dat zeg ik, altijd positief gaat niet opquote:Op zondag 12 januari 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is iets anders, dat kan je beter negatief hebben
Het is dan wel positief dat je het weet.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, altijd positief gaat niet op
IK had het ook over positief denken, niet over mediche uitslagenquote:Op zondag 12 januari 2025 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, altijd positief gaat niet op
Ja maar als je positief denkt over je uitslag maar die is dan weer negatief.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had het ook over positief denken, niet over mediche uitslagen
Gewoon weer volgieten.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
En ondertussen is mijn glas volledig leeg
Dan denk je ach het gaat wel weer over, dat is dan weer positiefquote:Op zondag 12 januari 2025 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar als je positief denkt over je uitslag maar die is dan weer negatief.
Hardop in de kroeg zeggen en dan kijken of iemand hem vultquote:Op zondag 12 januari 2025 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat je dat het beste tegen de barkeeper kan zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Hardop in de kroeg zeggen en dan kijken of iemand hem vult
quote:Op zondag 12 januari 2025 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon aan die bel trekkenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Hardop in de kroeg zeggen en dan kijken of iemand hem vult
Kost weer geld, de truc is om iemand anders zo gek te krijgenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat het beste tegen de barkeeper kan zeggen.
Hoi, jij had laatst zo'n wikkelfilmpje ... heb je daar de link nog van?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat het beste tegen de barkeeper kan zeggen.
Wikkelfilmpje?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi, jij had laatst zo'n wikkelfilmpje ... heb je daar de link nog van?
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Die man die in die rol folie gedraaid wordt
Die doet een beetje ingewikkeld.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Die man die in die rol folie gedraaid wordt
Ik vind dat niet leuk ... Ben ooit een maat verloren die ook gegrepen werd door een machine in Spanjequote:
Dan moet het wel een vrouw zijn geweest.quote:
Dat is wel heftig.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat niet leuk ... Ben ooit een maat verloren die ook gegrepen werd door een machine in Spanje
big boobies?quote:
Badderende badeenden?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:31 schreef drakin het volgende:
[..]
big boobies?
Bananen band?
Bolle bonen?
Benige Bendes?
Bevallige Baristas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |